Sam Beukema (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 633
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Haalde gister gelukkig weer zijn normale niveau.
Compliment trouwens hoe hij met die domme mexicaan omging.
Niet op de grond gaan liggen janken maar gewoon blijven staan en niet megaan in het gedrag van Alvarez.
Al is het belachelijk dat Alvarez geen rood kreeg.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Elmpie. schreef: 07 mei 2023, 11:21 Haalde gister gelukkig weer zijn normale niveau.
Compliment trouwens hoe hij met die domme mexicaan omging.
Niet op de grond gaan liggen janken maar gewoon blijven staan en niet megaan in het gedrag van Alvarez.
Al is het belachelijk dat Alvarez geen rood kreeg.
Helemaal eens. Nu hopen dat hij donderdag weer z'n normale niveau haalt of zelfs boven zichzelf uitstijgt. [-o<
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11149
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Leuk voor Sam dat hij op schoolreisje mocht naar zijn favoriete buitenlandse club. Clublied meezingen en daarna geen bal goed raken. Dat kan alleen bij AZ.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZuid-Scharwoude schreef: 08 mei 2023, 21:00 Helemaal eens. Nu hopen dat hij donderdag weer z'n normale niveau haalt of zelfs boven zichzelf uitstijgt. [-o<
Dan heb je wel een muurligger erbij nodig :D
we can come an end
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 358
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

Ook gisteren bleek naar mijn mening weer dat deze jongen te kort komt voor AZ. Zit een goede kop op en werkt hard, maar tis wachten op de volgende fout die eigenlijk nooit lang op zich laat wachten. Zit volgens mij ook niet veel rek meer in. Verpatsen aan een Duitse laagvlieger, Goes brengen en er een back extra bijkopen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10194
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 12 mei 2023, 08:31 Leuk voor Sam dat hij op schoolreisje mocht naar zijn favoriete buitenlandse club. Clublied meezingen en daarna geen bal goed raken. Dat kan alleen bij AZ.
:lol:
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Snel verkopen deze gozer. Was niet om aan te zien hoe hij staat te voetballen met knikkende knieën in 'zijn' stadion tegen 'zijn' favoriete club. Hij en ook Yuki zakten vies door het ijs.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Doorselecteren die hap.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2247
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Sander73 schreef: 12 mei 2023, 12:18 Ook gisteren bleek naar mijn mening weer dat deze jongen te kort komt voor AZ. Zit een goede kop op en werkt hard, maar tis wachten op de volgende fout die eigenlijk nooit lang op zich laat wachten. Zit volgens mij ook niet veel rek meer in. Verpatsen aan een Duitse laagvlieger, Goes brengen en er een back extra bijkopen.
Ja helemaal mee eens.
Mag hopen dat Goes wel even de sportschool opzoekt de komende maanden.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Mousa Sidi schreef: 12 mei 2023, 15:36 Snel verkopen deze gozer. Was niet om aan te zien hoe hij staat te voetballen met knikkende knieën in 'zijn' stadion tegen 'zijn' favoriete club. Hij en ook Yuki zakten vies door het ijs.
Yuki zakte niet door het ijs, eenieder weet dat Yuki niet zo goed kan verdedigen. Dat wisten we al toen ie zijn eerste minuten had gemaakt. Dat ie gewoon op zijn kont valt toen ie zijn, relatief gezien tegenover de reuzen van West Ham, kabouterlichaam in de strijd wilde zetten, en daarmee zichzelf voor lul zette en de grootste schotkans van West Ham creëerde was tekenend. Aanvallend heeft Yuki echter grote waarde voor AZ. Eigenlijk heeft ie kwaliteiten die lastig in te passen zijn in het team, door zijn tekortkomingen. Dat is niet zijn schuld. Hij moet daardoor steevast om een wak heen schaatsen, om overeind te blijven. Dat lukt echter niet altijd soms valt ie in dat wak.

Beukema echter speelde als enige bij AZ een onvoldoende bij elkaar. Waardeloos was ie, een bron van onrust. En dan voor de camera komen met een glimlach en beweren dat je best goed gespeeld hebt. Deze jongen heeft bij mij wel een beetje afgedaan als prof met zo weinig zelfreflectie. Dat ie misschien wel eens een duelletje gewonnen heeft neemt al die onrust niet weg. Bovendien zou ik mijn mond houden over goed spelen als mijn directe tegenstander de winnende treffer mocht maken.
____________
Hoc est nihil
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Grifo schreef: 13 mei 2023, 10:22 Yuki zakte niet door het ijs, eenieder weet dat Yuki niet zo goed kan verdedigen. Dat wisten we al toen ie zijn eerste minuten had gemaakt. Dat ie gewoon op zijn kont valt toen ie zijn, relatief gezien tegenover de reuzen van West Ham, kabouterlichaam in de strijd wilde zetten, en daarmee zichzelf voor lul zette en de grootste schotkans van West Ham creëerde was tekenend. Aanvallend heeft Yuki echter grote waarde voor AZ. Eigenlijk heeft ie kwaliteiten die lastig in te passen zijn in het team, door zijn tekortkomingen. Dat is niet zijn schuld. Hij moet daardoor steevast om een wak heen schaatsen, om overeind te blijven. Dat lukt echter niet altijd soms valt ie in dat wak.

Beukema echter speelde als enige bij AZ een onvoldoende bij elkaar. Waardeloos was ie, een bron van onrust. En dan voor de camera komen met een glimlach en beweren dat je best goed gespeeld hebt. Deze jongen heeft bij mij wel een beetje afgedaan als prof met zo weinig zelfreflectie. Dat ie misschien wel eens een duelletje gewonnen heeft neemt al die onrust niet weg. Bovendien zou ik mijn mond houden over goed spelen als mijn directe tegenstander de winnende treffer mocht maken.
Sugawara zou naar een team moeten gaan waar ze met 5 achterin spelen. Dan is de rechtshalf rol op zijn lijf geschreven. Rechterrijtje bundesliga bijvoorbeeld.

Beukema is voor de eredivisie net aan. Daarboven gaan dingen te snel voor hem. Geen schande voor iemand die eigenlijk al afgeschreven was bij GAE. De vraag is wat AZ gaat doen volgend seizoen? Kopen, BMI-Goes of toch BMI-Beukema?
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 582
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

SimonPoulsen schreef: 13 mei 2023, 11:02 Sugawara zou naar een team moeten gaan waar ze met 5 achterin spelen. Dan is de rechtshalf rol op zijn lijf geschreven. Rechterrijtje bundesliga bijvoorbeeld.

Beukema is voor de eredivisie net aan. Daarboven gaan dingen te snel voor hem. Geen schande voor iemand die eigenlijk al afgeschreven was bij GAE. De vraag is wat AZ gaat doen volgend seizoen? Kopen, BMI-Goes of toch BMI-Beukema?
BMwie?
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 582
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

SchoorlAZ schreef: 13 mei 2023, 05:59 Ja helemaal mee eens.
Mag hopen dat Goes wel even de sportschool opzoekt de komende maanden.
Dezelfde sportschool als Brederode? :wink:
Voordat Beukema geblesseerd raakte, was hij 1 van de betere . Dat nivo tikt hij momenteel niet aan.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

bk wcm schreef: 13 mei 2023, 17:24BMwie?
Die lachzak van een aanvoerder van ons. Reken maar dat die weer gaat spelen.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2247
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

bk wcm schreef: 13 mei 2023, 17:37 Dezelfde sportschool als Brederode? :wink:
Voordat Beukema geblesseerd raakte, was hij 1 van de betere . Dat nivo tikt hij momenteel niet aan.
Paar tripjes met van Brederode zou goed voor hem zijn inderdaad haha.
Het niveau van Beukema heeft nooit de subtop ontstegen, Goes heeft die potentie natuurlijk wel.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11149
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Beukema speelt zwaar boven zijn plafond. Begon nog wel aardig bij AZ en was opbouwend een verademing ten opzichte van Hatzidiakos. Maar de rek is er wel een beetje uit. Positioneel echt heel matig, timing zwak, en zijn amateuristische gedrag rond de wedstrijd tegen West Ham ontoelaatbaar.

Ik vraag me wel af of Vlaar zich wel eens met dit soort jongens bemoeit. Kan bijna niet als je Beukema ziet stuntelen achterin.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Bologna zoekt versterking in de verdediging . De naam van Sam Beukema is weer in de mode , de 24-jarige Nederlandse centrale verdediger van AZ Alkmaar, hoofdrolspeler van een geweldig seizoen en als vierde geëindigd in de Eredivisie, net achter ajax. Hij is misschien het juiste schot voor Thiago Motta, maar er is ook interesse van Atalanta .

Vertaling uit Sky Sports It, gerucht komt van
Gianluca Di Marcio
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Als je erop kan verdienen gun je hem die stap.
Voor beide partijen goed.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ja, ik denk dat het AZ zou moeten lukken een wat betere CV te strikken en dat beiden dan beter af zouden kunnen zijn.
we can come an end
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 07 jun 2023, 11:09Ja, ik denk dat het AZ zou moeten lukken een wat betere CV te strikken
Mbuyamba ??
Gesloten