Sam Beukema (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

AZ-073 schreef: 17 jan 2023, 08:07 Groot voordeel van deze blessure zou zijn dat we eindelijk Zinko vanaf de aftrap gaan zien. Daar wordt AZ niet minder van
Het probleem is alleen dat Hatzidiakos hierdoor in de basis blijft staan. Daar wordt AZ wel een stuk minder van …
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

lowietje schreef: 17 jan 2023, 14:19 Het probleem is alleen dat Hatzidiakos hierdoor in de basis blijft staan. Daar wordt AZ wel een stuk minder van …
Daarover verschillen we dus van mening
Verschil tussen een positief (Sam) en negatief gehypte (Panta) speler
Oh en ben fan van AZ (heeeel lang al) en niet van een speler, stoor me wel aan azijnig zwart wit denken van sommige forummers
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Sam is de komende weken afwezig door een knieblessure, wat we al vreesden. Balen!
Geen kruisband gescheurd, maar dan waarschijnlijk wel verrekt.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Eerlijk gezegd vind ik dit een "positieve" uitslag. Vreesde dat het veel erger was.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Gelukkig maar een paar weken in plaats van een paar maanden inderdaad.

Heb wel vertrouwen in Vanheusden hopelijk blijft hij wel heel anders heb je een groot probleem.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ik bang toch aannemen dat er nu een vervanger wordt gehaald. De blessuregevoelige Vanheusden, de zwakke Hatzidiakos en de onervaren Dekker, meer is er niet over.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 18 jan 2023, 10:18 Ik bang toch aannemen dat er nu een vervanger wordt gehaald. De blessuregevoelige Vanheusden, de zwakke Hatzidiakos en de onervaren Dekker, meer is er niet over.
Jij mag bang zijn.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 18 jan 2023, 10:22 Jij mag bang zijn.
Dat ben ik zeker. Hatzidiakos en Sugawara achterin kan echt niet.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 18 jan 2023, 10:45 Dat ben ik zeker. Hatzidiakos en Sugawara achterin kan echt niet.
Hou toch op man met dat negatieve gezeik. Panta is gewoon een prima optie, met een vracht aan (internationale) ervaring. Zowel bij AZ als bij Griekenland. Speelt al jaren in de basis en ook op momenten dat we de ene cleansheet na de andere pakte. Is het potentiële wereldtop? Nee, zeker niet. Maar het is gewoon een goede verdediger. Dat negatieve gelul hier op het forum begint wel sneu te worden. Er moet ook echt altijd iemand zijn om tegenaan te trappen.

Yuki heeft zich bovendien ook prima ontwikkeld sinds hij hier is, met name op het verdedigende vlak.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ 4 Life schreef: 18 jan 2023, 11:08 Hou toch op man met dat negatieve gezeik. Panta is gewoon een prima optie, met een vracht aan (internationale) ervaring. Zowel bij AZ als bij Griekenland. Speelt al jaren in de basis en ook op momenten dat we de ene cleansheet na de andere pakte. Is het potentiële wereldtop? Nee, zeker niet. Maar het is gewoon een goede verdediger. Dat negatieve gelul hier op het forum begint wel sneu te worden. Er moet ook echt altijd iemand zijn om tegenaan te trappen.

Yuki heeft zich bovendien ook prima ontwikkeld sinds hij hier is, met name op het verdedigende vlak.
Hang lekker een poster boven je bed. En kijk wat meer wedstrijden.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

AZ 4 Life schreef: 18 jan 2023, 11:08 Hou toch op man met dat negatieve gezeik. Panta is gewoon een prima optie, met een vracht aan (internationale) ervaring. Zowel bij AZ als bij Griekenland. Speelt al jaren in de basis en ook op momenten dat we de ene cleansheet na de andere pakte. Is het potentiële wereldtop? Nee, zeker niet. Maar het is gewoon een goede verdediger. Dat negatieve gelul hier op het forum begint wel sneu te worden. Er moet ook echt altijd iemand zijn om tegenaan te trappen.

Yuki heeft zich bovendien ook prima ontwikkeld sinds hij hier is, met name op het verdedigende vlak.
Het valt nog al op dat bij negatieve uitlatingen over Panta jij lichtelijk geirriteerd voor hem de ring in springt en weinig kritische noten dult.

Waar je zelf wanneer Beukema een blunder begaat daar ook te vinden bent om dit even uit te vergroten omdat je vindt dat zij gelijkwaardig zijn en er niet tegen kan dat men hem hoger had/heeft zitten.

Wat vind je daar zelf van?
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Wildcat schreef: 18 jan 2023, 12:51 Het valt nog al op dat bij negatieve uitlatingen over Panta jij lichtelijk geirriteerd voor hem de ring in springt en weinig kritische noten dult.

Waar je zelf wanneer Beukema een blunder begaat daar ook te vinden bent om dit even uit te vergroten omdat je vindt dat zij gelijkwaardig zijn en er niet tegen kan dat men hem hoger had/heeft zitten.

Wat vind je daar zelf van?
Dat is iets dat bij elke rergelmatige forummer al jaren bekend is. AZ for life heeft zijn vriendjes en dat is niet erg , maar pretendeer dan niet dat je iedere speler objectief benadert. Buiten dat, Hadzidiakos is meer een drama geweest dan een zegen.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Afzeikers hier benaderen ook niets objectief.

OT: Weken eruit, dat matcht met een verwachte verrekking. Is te overzien. Niet nodig te gaan overreageren denk ik
we can come an end
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Hopelijk valt het mee voor Beukema en is hij relatief snel weer op de rit.

Gezien het verloop van dit seizoen wel vervelend dat je twee basisspelers centraal in de verdediging beiden geblesseerd raken. Gelukkig is Zinho net op tijd fit. Hopelijk gaat hij het gelijk van Max aantonen.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Wildcat schreef: 18 jan 2023, 12:51 Het valt nog al op dat bij negatieve uitlatingen over Panta jij lichtelijk geirriteerd voor hem de ring in springt en weinig kritische noten dult.

Waar je zelf wanneer Beukema een blunder begaat daar ook te vinden bent om dit even uit te vergroten omdat je vindt dat zij gelijkwaardig zijn en er niet tegen kan dat men hem hoger had/heeft zitten.

Wat vind je daar zelf van?
Dat is heel simpel wat ik daarmee wil aantonen en dat is de nuance aangeven. Hatzidiakos is niet zo slecht als hier wordt beweerd en Beukema niet zo goed als hier wordt beweerd. Die beeldvorming, gebaseerd op sentimenten en onderbuikgevoelens ben ik op tegen. Waar er hier altijd gezocht moet worden naar een zondebok, terwijl anderen hier niks fouts kunnen doen. Beukema was zonder een minuut te spelen al de verlosser, terwijl hij daarna geregeld de fout in ging en toch werd bejubeld. Aan de andere kant had je Panta, die werkelijk overal de schuld van kreeg, tot het onredelijke aan toe. Dat vind ik gewoon sneu.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

galblazer schreef: 18 jan 2023, 13:30 Dat is iets dat bij elke rergelmatige forummer al jaren bekend is. AZ for life heeft zijn vriendjes en dat is niet erg , maar pretendeer dan niet dat je iedere speler objectief benadert. Buiten dat, Hadzidiakos is meer een drama geweest dan een zegen.
Panta is geen vriendje van me. Ik ken hem puur van de interview die ik met hem heb na de wedstrijden, maar meer ook niet. Verder vind ik zowel Beukema als Hatzidiakos wel gewoon twee toffe gasten. Voor zover ik ze ken. Niks mis met die jongens, altijd vriendelijk, vrolijk en correct. Waar ik mij aan stoor is de beeldvorming rond beide heren. Waarbij het bij de een doorslaat in het postieve en bij de ander in het negatieve. Verdre uitleg in de post hierboven.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef: 19 jan 2023, 13:08 Dat is heel simpel wat ik daarmee wil aantonen en dat is de nuance aangeven. Hatzidiakos is niet zo slecht als hier wordt beweerd en Beukema niet zo goed als hier wordt beweerd. Die beeldvorming, gebaseerd op sentimenten en onderbuikgevoelens ben ik op tegen. Waar er hier altijd gezocht moet worden naar een zondebok, terwijl anderen hier niks fouts kunnen doen. Beukema was zonder een minuut te spelen al de verlosser, terwijl hij daarna geregeld de fout in ging en toch werd bejubeld. Aan de andere kant had je Panta, die werkelijk overal de schuld van kreeg, tot het onredelijke aan toe. Dat vind ik gewoon sneu.
Ik ben het helemaal met je eens !

Pas alleen op dat je ter correctie dan de balans richting Beukema niet onbedoeld ook de andere kant op laat slaan.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Mooi hoor, met nuance en respect/waardering
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZ-073 schreef: 17 jan 2023, 12:46 Wat ik van Zinho in half uur heb gezien (volgens mij bijna alle kopduels gewonnen) is hij zeker niet minder
Het valt mij bij Beukema al een tijdje op hoe vaak hij, voor een speler die geacht wordt sterk in de lucht te zijn, best vaak luchtduels verliest en zeker niet alleen van spelers die groter zijn.
Hoop ook dat Sam's blessure niet ernstig is. Dat gun ik niemand!
Zou het wel fijn vinden om Zinho aantal keer 90 minuten te zien maken. Hij is volgens mij in bijna alle opzichten stuk beter dan Sam
Waarbij ik aanteken dat ik Sam een gehypte en overgewaardeerde speler vind (mening geen feit (nog) ;-) )

Wel een sympathiek gast, maar dat levert geen (doel)punten op
Ben ik niet met je eens. Als je ziet hoe Beukema dit seizoen is gegroeid en inmiddels tocht wel een zekerheidje achterin is geworden (denk niet dat er aan zijn positie zou zijn getornd, ook met een terugkeer van Vanheusden en Indi) Neemt niet weg dat volgens de berichten Vanheusden een toptalent is, maar om hem bij AZ, waar hij zich ook nog maar waar moet zien te maken, meteen boven Beukema te plaatsen gaat me iets te ver. Laat het maar zien zou ik zeggen en wellicht worden die twee nog eens een perfect koppel voor ons.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 19 jan 2023, 17:34 Ben ik niet met je eens. Als je ziet hoe Beukema dit seizoen is gegroeid en inmiddels tocht wel een zekerheidje achterin is geworden (denk niet dat er aan zijn positie zou zijn getornd, ook met een terugkeer van Vanheusden en Indi) Neemt niet weg dat volgens de berichten Vanheusden een toptalent is, maar om hem bij AZ, waar hij zich ook nog maar waar moet zien te maken, meteen boven Beukema te plaatsen gaat me iets te ver. Laat het maar zien zou ik zeggen en wellicht worden die twee nog eens een perfect koppel voor ons.
En Mihailovic zou je wel meteen boven De Wit plaatsen? #-o
we can come an end
Gesloten