Hobie Verhulst (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

:lol:
Antti zijn zwakke punt is dat hij meent lievelingetjes te moeten kiezen om deze vervolgens met hand en tand te moeten verdedigen en zijn credibility ook ophangt aan het slagen/mislukken daarvan (terwijl zijn credibility dan juist wordt ondermijnd door het onvermogen objectief/neutraal te oordelen en argumenteren). 8)
SchoorlAZ schreef: 16 aug 2022, 14:29 Je bent vast een hele aardige gast, maar jij en genuanceerd praten over Vindalh past niet goed samen in één zin.
we can come an end
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Love AZ Til I Die! schreef: 15 aug 2022, 16:55 Wat ik dus eigenlijk probeer duidelijk te maken net als Antii. Verhulst pakt ballen die i.m.o. ook Vindahl zou hebben en dan wordt het gekwalificeerd als uitstekende reddingen. Bij een redding Vindahl is het verhaal: "Hij is keeper, daar staat hij voor".

Hobie is een sympathieke kerel, maar wordt net als andere spelers bijvoorbeeld een Druijf, door het sentiment van "jongen van de club" voor getrokken en heel anders beoordeeld. Daar kan ik heel slecht tegen.

Conclusie:
Verhulst = 2e doelman
Vindahl - verhuren
1e nieuwe doelman van hoger niveau dan beide heren noodzakelijk.
Precies dit. Leuke gozer die Verhulst en Druijff maar het komt gewoon tekort voor echt de top 3 aanvallen. Beide een paar leuke wedstrijden (Druijff teert bijna 3 jaar na dato nog op Partizan thuis) gespeeld maar het moet echt beter, Vindahl is ook niet fantastisch dus men moet echt stappen maken.

Een keeper is zo gigantisch onderschat, dat moet echt een rustpunt voor het elftal zijn, geen rare fratsen en zowaar punten pakken. Vindahl en Verhulst pakken allebei geen punten..
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 16 aug 2022, 14:29 Je bent vast een hele aardige gast, maar jij en genuanceerd praten over Vindalh past niet goed samen in één zin.
:lol:

Eens.

Zeker sinds ik zijn youtube - filmpje heb gevonden ben ik weer geschoten in een emotie die het meeste lijkt op kalverliefde.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 16 aug 2022, 15:15 :lol:
Antti zijn zwakke punt is dat hij meent lievelingetjes te moeten kiezen om deze vervolgens met hand en tand te moeten verdedigen en zijn credibility ook ophangt aan het slagen/mislukken daarvan (terwijl zijn credibility dan juist wordt ondermijnd door het onvermogen objectief/neutraal te oordelen en argumenteren). 8)
Dat valt dus wel mee uiteindelijk.

Vindhal heeft - ondanks het grote talent en alle wereldreddingen en punten die hij gepakt heeft - van mij een onvoldoende gekregen. En ik heb gepleit voor tijdelijke vervanging.

Ik vind Verhulst alleen een niet zo'n zinvol alternatief.

En dat heb ik ook al een keer of acht gemeld meen ik. En kunnen we nu ook wekelijks aanschouwen.

Morgen een nieuw hoofdstuk in dit saga.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Antti Opdam schreef: 17 aug 2022, 08:39 Dat valt dus wel mee uiteindelijk.
Getuige de 4 laatste pagina's in dit topic :D

Verhuls is in mijn optiek wel (iets) beter dan Vindahl. Maar stel ze zijn gelijkwaardig, dan moet Verhulst altijd de voorkeur krijgen omdat het eigen jeugd is.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ fanatic 4-life schreef: 17 aug 2022, 10:19 Getuige de 4 laatste pagina's in dit topic :D

Verhuls is in mijn optiek wel (iets) beter dan Vindahl. Maar stel ze zijn gelijkwaardig, dan moet Verhulst altijd de voorkeur krijgen omdat het eigen jeugd is.
Er is ook een argument mbt groeipotentieel
we can come an end
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

differentcook schreef: 17 aug 2022, 10:42 Er is ook een argument mbt groeipotentieel
Daar zijn de verhuurconstructies voor bedacht.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ fanatic 4-life schreef: 17 aug 2022, 10:19 Getuige de 4 laatste pagina's in dit topic :D
Dat was voornamelijk kritiek op Verhulst die hard op weg is naar het allerlaagste reddingpercentage van de eredivisie (ooit?).

Dan trek ik maar tijdig aan de bel.

Dan kan je nog beter de (met een onvoldoende beoordeelde) Vindahl op doel zetten. Want die is de aangetoonde meester in de 1 op 1.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Antti Opdam schreef: 17 aug 2022, 12:09

Dan kan je nog beter de (met een onvoldoende beoordeelde) Vindahl op doel zetten. Want die is de aangetoonde meester in de 1 op 1.
Onvoldoende beoordeelde ? Na een heel seizoen ?

De man is geen doelman, maar een voetballer met handschoenen aan. Zeg ik, na een heel seizoen hem bezig te zien op iets wat op “ keepen” lijkt.
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

FugAZi schreef: 16 aug 2022, 14:03 Maar mocht Hobie het zelfde niveau blijven aantikken en zelf ook groeien (je ziet dat zijn zelfvertrouwen een mooie boost heeft gekregen) dan mag hij van mij blijven staan en moet er ingezet worden om Westerveld er binnen 1 á 2 jaar neer te zetten (die moet immers ook een perspectief hebben). Iets waar Hobie alles van af weet.
Ik vind Westerveld op dit moment nog vrij ver verwijderd van waar je als keeper van AZ 1 zou moeten zitten. Dan staat Vindahl er beter voor. Maar goed, Sem keept wekelijks terwijl Vindahl alleen maar traint. En daar blijft het gewoon bij want als wij geen (tijdelijke) keeper halen, dan hebben we Vindahl nodig op de bank. Als het héél hard gaat, kan Sem volgend seizoen 2e keeper zijn en het seizoen daarop eventueel eerste. Maar als ik Max was zou ik zeker ook mijn ogen open houden voor andere keepers.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Het is geen keeper voor de 1 op 1 hè. Wat deed ie nou bij de 1-2. Die eenvoudige zweefduiken kunnen de minpunten helaas niet verhullen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 25 aug 2022, 21:02 Het is geen keeper voor de 1 op 1 hè. Wat deed ie nou bij de 1-2. Die eenvoudige zweefduiken kunnen de minpunten helaas niet verhullen.
Hij heeft zowat alles goed gedaan
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 25 aug 2022, 21:05 Hij heeft zowat alles goed gedaan
Hij heeft niks te doen gehad. Paar eenvoudige schotjes (die er bij Vindahl waarschijnlijk wel in waren gegaan) en de meeste voortzettingen naar de verkeerde kleur. Dit was geen testcase. En 1 op 1 maakt hij geen indruk.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Leuk interview wel, echt een clubman, en best wel wit ook, zou toch wel goed moeten gaan op dit forum!

https://www.youtube.com/watch?v=4HiwAGyNCLI
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 25 aug 2022, 21:05 Hij heeft zowat alles goed gedaan
It's all in the eye of the beholder.

Ik zie dat hij - twee nuttige reddingen uitgezonderd - weer alles fout heeft gedaan.

Bron van onrust en technische onkunde.

(Ok, ik chargeer weer wat, maar ik vind het echt niet best. Zie ook Max - topic.)
eenjaarazalkmaar
Seizoenkaarthouder
Berichten: 307
Lid geworden op: 30 jul 2019, 22:10

Uitstekende pot, eveneens met de bal aan de voet.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 26 aug 2022, 06:45 It's all in the eye of the beholder.

Ik zie dat hij - twee nuttige reddingen uitgezonderd - weer alles fout heeft gedaan.

Bron van onrust en technische onkunde.

(Ok, ik chargeer weer wat, maar ik vind het echt niet best. Zie ook Max - topic.)
Met de voet alles goed gedaan, zelfs een paar keer straks over de grond de middenvelders ingespeeld en een linie overgeslagen toen hij onder druk kwam. Het fijna aan het vind ik dat hij sneller besluit de bal een peer naar voren te geven en niet eindeloos in dat "er onderuit voetballen met de keeper" blijft hangen waar we 9/10 door in de poblemen komen. Maar hij wel voetbalt wanneer het kan.

Ongeveer alles goed gedaan gisteren, die 1 op 1 kan je weinig over zeggen, dat is enkel een bonus als de keeper deze tegenhoudt. Daar ben je als keeper gewoon redelijk kansloos.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Sir Robbert schreef: 26 aug 2022, 01:06 Leuk interview wel, echt een clubman, en best wel wit ook, zou toch wel goed moeten gaan op dit forum!

https://www.youtube.com/watch?v=4HiwAGyNCLI
Als je bij dit interview niet naar het scherm kijkt dan denk je dat je Erik ten Hag hoort praten :D
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

eenjaarazalkmaar schreef: 26 aug 2022, 07:07 eveneens met de bal aan de voet.
Jij hebt Kerkez en Mees de Wit niet volledig terecht zien schreeuwen? Waarna aan bal niemandsland in ging ...

Twee ballen volledig verkeerd geraakt die door de as toevallig nog goedkomen.

Een lange bal die nodeloos uitvloog?

Geen van deze ballen was onder - aanzienlijke - druk.

Dan kijk ik zo'n wedstrijd met een half oog en dan tel ik al 5 aantoonbare en onnodige fouten in bal - aan - de - voet - situaties.

Als iemand ergens de volledige wedstrijd kan regelen vis ik ze er eventueel wel uit voor je.

Het was echt ondermaats.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Wildcat schreef: 26 aug 2022, 07:51 Met de voet alles goed gedaan
Minstens 5 fouten.

Zie andere bericht.

Ik wens wedstrijdbeelden. Want geschiedvervalsing is weer volop gaande.
Plaats reactie