Hobie Verhulst (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Hier kun je alles bespreken over de 2e keeper van dit seizoen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Hij heeft in zijn 1e wedstrijd laten zien een betrouwbare vervanger voor Bizot te zijn. En nog eigen jeugd ook. Goed dat hij weer terug is bij AZ.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Was al verbaast dat Hobie nog geen eigen draadje had. Vooralsnog een prima stand-in. Ook goed voor Bizot om een volwaardige 2e keeper achter je te hebben.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Prima om Bizot als tweede keeper te hebben :wink:
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Prima om Hobie op goal te zetten. Is veel meer een kerel dan Bizot. Is ook veel meer met zijn verdedigers bezig lijkt het.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

ForzAZ schreef: 26 okt 2020, 18:57 Prima om Hobie op goal te zetten. Is veel meer een kerel dan Bizot. Is ook veel meer met zijn verdedigers bezig lijkt het.
:lol: (goed voornemen :D )
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/283250/k ... -twee-jaar
Contractduur aangepast, moest nog gebeuren.
_________________
"I don't know that!"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Kilkenny schreef: 05 apr 2021, 21:15 https://www.nhnieuws.nl/nieuws/283250/k ... -twee-jaar
Contractduur aangepast, moest nog gebeuren.
Mooi dat hij verlengd heeft. Lijkt mij een positieve speler om erbij te hebben, en voor een 2e keeper best betrouwbaar. Nog eigen jeugd ook, dus helemaal perfect.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Doet het in deze voorbereiding meer dan behoorlijk. Zal wellicht ook de laatste oefenwedstrijd tegen Torino spelen. Met de late komst van een nieuwe keeper verwacht ik eigenlijk wel dat hij dan als nummer één het seizoen start. Dan is het aan hem om die status vast te houden.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

kuifje schreef: 03 aug 2021, 08:32 Doet het in deze voorbereiding meer dan behoorlijk. Zal wellicht ook de laatste oefenwedstrijd tegen Torino spelen. Met de late komst van een nieuwe keeper verwacht ik eigenlijk wel dat hij dan als nummer één het seizoen start. Dan is het aan hem om die status vast te houden.
Wel heel matig aan de bal. Als je ziet hoe Sociedad opbouwt, mét keeper, en dan zie je Verhulst alleen maar vuurpijlen versturen, waarvan er dan eentje toevallig aankomt. AZ is vrij makkelijk vast te zetten, dat was goed te zien tegen Sociedad.

Bizot had dat soms ook, Napoli en Sociedad uit bijvoorbeeld, had niet het lef het middenveld in te spelen. Dan blijf je onder druk staan.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Sir Robbert schreef: 03 aug 2021, 14:54 Wel heel matig aan de bal. Als je ziet hoe Sociedad opbouwt, mét keeper, en dan zie je Verhulst alleen maar vuurpijlen versturen, waarvan er dan eentje toevallig aankomt. AZ is vrij makkelijk vast te zetten, dat was goed te zien tegen Sociedad.

Bizot had dat soms ook, Napoli en Sociedad uit bijvoorbeeld, had niet het lef het middenveld in te spelen. Dan blijf je onder druk staan.
Die bal op Aboukhlal schijnt een bewussie te zijn geweest. Terwijl Aboukhlal ook nog kwam vertellen dat Verhulst een goede trap heeft.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Sir Robbert schreef: 03 aug 2021, 14:54 Wel heel matig aan de bal. Als je ziet hoe Sociedad opbouwt, mét keeper, en dan zie je Verhulst alleen maar vuurpijlen versturen, waarvan er dan eentje toevallig aankomt. AZ is vrij makkelijk vast te zetten, dat was goed te zien tegen Sociedad.

Bizot had dat soms ook, Napoli en Sociedad uit bijvoorbeeld, had niet het lef het middenveld in te spelen. Dan blijf je onder druk staan.
Huh?! Heb je wel zitten kijken? De keeper van Sociedad (Remiro, die uiteindelijk ook gewisseld werd) speelde verschillende ballen richting niemandsland over de grond. Als AZ die ook maar 1 keertje had weten te onderscheppen, was het zo 2-0 geweest. En dat scheelde niet eens zo heel veel. Dan heb ik liever Verhulst die bij twijfel de bal hoog naar voren schiet.

Daarnaast werd Sociedad ook constant onder druk gezet door AZ. Feitelijk hebben ze 2 kansen gehad: 1 in de eerste helft over rechts (knap gekeerd door Verhulst) en in de tweede helft een kans na balverlies door Sugawara (slordig over geschoten door Sociedad).

Overigens was de assist van Verhulst op Aboukhlal ook nog eens onder druk. Knappe bal.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

kuifje schreef: 03 aug 2021, 15:05 Die bal op Aboukhlal schijnt een bewussie te zijn geweest. Terwijl Aboukhlal ook nog kwam vertellen dat Verhulst een goede trap heeft.
En hij schoot er ook een paar naar niemandsland, dus dat valt allemaal wel mee. Net als zijn prestaties in de voorbereiding. Hij krijgt gewoon heel weinig te doen. Zaten een paar prima reddingen tussen, zoals tegen Genk. Maar hij gaat in diezelfde wedstrijd ook weer opzichtig in de fout. Als ik daar zijn sporadische optredens van vorig jaar bij optel bij (Jong) AZ dan is het te bidden dat er heel snel een andere goalie staat. Wellicht dat ie een potje tegen RKC mag keepen, maar laten we hopen dat er daarna een betere optie op goal staat.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

DiepeMast schreef: 03 aug 2021, 15:13 Huh?! Heb je wel zitten kijken? De keeper van Sociedad (Remiro, die uiteindelijk ook gewisseld werd) speelde verschillende ballen richting niemandsland over de grond. Als AZ die ook maar 1 keertje had weten te onderscheppen, was het zo 2-0 geweest. En dat scheelde niet eens zo heel veel. Dan heb ik liever Verhulst die bij twijfel de bal hoog naar voren schiet.

Daarnaast werd Sociedad ook constant onder druk gezet door AZ. Feitelijk hebben ze 2 kansen gehad: 1 in de eerste helft over rechts (knap gekeerd door Verhulst) en in de tweede helft een kans na balverlies door Sugawara (slordig over geschoten door Sociedad).

Overigens was de assist van Verhulst op Aboukhlal ook nog eens onder druk. Knappe bal.
Jazeker. Het gaat mij om de intentie. AZ kreeg moeilijk druk in de vroege opbouw van Sociedad, dus ik doel niet op kansen etc.. meer op de intentie van de opbouw.

AZ hanteerde met name de lange bal, want we kwamen er voetballend niet echt uit vanuit achteruit.

Een lange bal is soms prima, en hij viel nu goed, maar vaak ben je gewoon de bal kwijt.

Bijvoorbeeld, Man Utd thuis, was heel erg goed in de opbouw, dan krijg je controle over een wedstrijd, ook Wuytens was daarin een belangrijke schakel. Maar goed, een keeper die goed is aan de bal, is gewoon een +1. En Verhulst is erg matig in de korte passing, van wat ik heb gezien.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Hobie 1e keeper =D>
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Hobie Verhulst heeft op mij nog nooit een slechte indruk gemaakt. Bij elke keeper vliegt er wel eens een bal in, maar dat komt vaak door een ander.
En ik heb dus ook nooit begrepen waarom hij nooit eerste keeper van AZ is geworden. Zal wel schijterigheid zijn. Of valse onzekerheid.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Wederom een prima indruk achter gelaten. Ik denk dat we ons echt geen hele grote zorgen hoeven te maken als we met Verhulst het seizoen in gaan. Eerlijk gezegd denk ik dat de mensen die hier roepen dat het een groot drama is als we met Verhulst als keeper het seizoen in gaan dit puur baseren op de naam en dat hij uit de KKD komt.

Goed mee voetballen, kan zijn laatste mannen gewoon fijn in het Nederlands coachenz
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Heeft met zijn uittrap al meer medespelers bereikt dan Bizot in zijn hele carrière hier.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Speelde gisteren toch weer een prima pot, net als in de gehele voorbereiding.
Als Jensen laat zien waarvoor hij is gehaald dan staan we op die positie er in ieder geval dubbelgoed op.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

MO7 schreef: 08 aug 2021, 19:26 Heeft met zijn uittrap al meer medespelers bereikt dan Bizot in zijn hele carrière hier.
En kan nu weer geen uittrappen in de KKD.

Slechtste man van het veld.

Had bij de eerste goal moeten komen (ergo: er al moeten staan) en haalde het in het laatste kwartier in zijn hoofd om alle vrije trappen op te gaan eisen halverwege de eigen helft om deze vervolgens niemandsland in te pompen.

Echt een wanstaltige vertoning.
Plaats reactie