Hobie Verhulst (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Ik hoop toch zo dat ze op de achtergrond zoeken naar een nieuwe keeper maar dit niet naar buiten brengen om hun onderhandelingspositie niet te schaden.....het zou anders toch compleet belachelijk om door te gaan met hobie en een paar jeugdkeepers..
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6540
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

SimonPoulsen schreef: 23 dec 2022, 19:28 Klinkt alsof de directeur van Kansino het beleid voert.
Ik zou het wel een passende term vinden. AZ gaat prat op data. Maar heeft waarschijnlijk geen eenvoudige SUMIF formule bij keepersfouten.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Wanneer AZ geen nieuwe keeper haalt dan zou ik zeggen zet of Westerveld of Oduro maar op goal. Die krijgen dan meteen de gelegenheid om te wennen aan de druk en kunnen gelijk de ervaring op doen die nodig schijnt te zijn.

Oduro maakt met zijn rustige uitstraling meer indruk bij mij dan de onrustige Verhulst. Fysiek is ie minstens zo indrukwekkend. Donnarumma (1.97 m) werd bij AC Milan ook al opgesteld met 16 jaar. Toen ie 17 jaar was stond ie al in het nationale elftal.

Verhulst 1.92 m. Westerveld 1.90 m. Oduro is ongeveer 2 m. Qua lengte wint ie het al van de andere twee dus.
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

ForzAZ schreef: 24 dec 2022, 08:52 Oduro maakt met zijn rustige uitstraling meer indruk bij mij dan de onrustige Verhulst. Fysiek is ie minstens zo indrukwekkend. Donnarumma (1.97 m) werd bij AC Milan ook al opgesteld met 16 jaar. Toen ie 17 jaar was stond ie al in het nationale elftal.

Verhulst 1.92 m. Westerveld 1.90 m. Oduro is ongeveer 2 m. Qua lengte wint ie het al van de andere twee dus.
Tja zo kennen we er nog wel een paar. Jij vergelijkt Westerveld met Donnarumma ?
Seizoenkaarthouder
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

lowietje schreef: 25 dec 2022, 20:54 Tja zo kennen we er nog wel een paar. Jij vergelijkt Westerveld met Donnarumma ?
Bij wijze van spreke ........!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

ForzAZ schreef: 24 dec 2022, 08:52 Oduro maakt met zijn rustige uitstraling meer indruk bij mij dan de onrustige Verhulst. Fysiek is ie minstens zo indrukwekkend. Donnarumma (1.97 m) werd bij AC Milan ook al opgesteld met 16 jaar. Toen ie 17 jaar was stond ie al in het nationale elftal.

Verhulst 1.92 m. Westerveld 1.90 m. Oduro is ongeveer 2 m. Qua lengte wint ie het al van de andere twee dus.
Scherpen is ook best lang.

:|
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Antti Opdam schreef: 27 dec 2022, 10:06 Scherpen is ook best lang.

:|
Ja dus?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16251
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 27 dec 2022, 10:06 Scherpen is ook best lang.

:|
Waarom zou Scherpen beter zijn dan Verhulst? Afgezien van zijn leeftijd.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

ForzAZ schreef: 27 dec 2022, 10:14Ja dus?
De lengte van keepers naast elkaar zetten lijkt mij weinig zinvol om de primaire kwaliteiten van een keeper te duiden.

Het zegt mij sowieso niet veel. Tenzij een keeper relatief klein is (onder de 1.85).
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 27 dec 2022, 10:18 Waarom zou Scherpen beter zijn dan Verhulst? Afgezien van zijn leeftijd.
Ik heb geen idee.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Antti Opdam schreef: 27 dec 2022, 10:21 De lengte van keepers naast elkaar zetten lijkt mij weinig zinvol om de primaire kwaliteiten van een keeper te duiden.

Het zegt mij sowieso niet veel. Tenzij een keeper relatief klein is (onder de 1.85).
Daarom dus.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

ForzAZ schreef: 27 dec 2022, 15:21Daarom dus.
Maar ik snap nog steeds niet goed waarom de lengte van de keepers er nu opeens bij gehaald wordt.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11175
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

“En ik vind dat ik het dit seizoen goed gedaan heb, al heb ik in de laatste weken voor de winterstop wel wat steekjes laten vallen. Dat wil je niet, maar soms gebeurt dat."

Kan iemand die man wakker schudden. Dankzij hem staan we 5e in plaats van 1e.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12527
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 12 jan 2023, 17:33 “En ik vind dat ik het dit seizoen goed gedaan heb, al heb ik in de laatste weken voor de winterstop wel wat steekjes laten vallen. Dat wil je niet, maar soms gebeurt dat."

Kan iemand die man wakker schudden. Dankzij hem staan we 5e in plaats van 1e.
Als je bent aangetrokken (en betaald) als 2e doelman, dan mag hij van mij best zeggen dat hij het goed gedaan heeft
we can come an end
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

differentcook schreef: 12 jan 2023, 17:34 Als je bent aangetrokken (en betaald) als 2e doelman, dan mag hij van mij best zeggen dat hij het goed gedaan heeft
Kom op nou. Enige bescheidenheid zou hem sieren na zijn vele niet ingrijpen en blunders. Hij wordt dik betaald om zijn doel schoon te houden. Nou dat is hem te vaak niet gelukt. Kijk maar naar de cijfers.

Het is al belachelijk dat Huiberts weer zo'n comedy opvoerde door te zeggen dat Hobie het goed had gedaan en daarom ook een contractverlenging verdiende.

Jansen heeft recent tenminste nog gezegd dat er nog tal van dingen beter zouden moeten.

Het mag een aardige gast zijn en een jongen van de club, maar we hebben het hier wel over betaald voetbal op topniveau. Althans dat zou de bedoeling moeten zijn. Verhulst past ook als tweede keeper niet hierbij.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11175
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 12 jan 2023, 17:34 Als je bent aangetrokken (en betaald) als 2e doelman, dan mag hij van mij best zeggen dat hij het goed gedaan heeft
Wat bedoel je hier nou weer mee? Omdat hij misschien wat minder verdient dan Vindahl mag hij blij zijn dat hij maar 7 punten heeft verkloot in plaats van 9? Wat een gelul zeg. Hij krijgt nog steeds een paar ton per jaar.

Prima dat hij blij is om Vindahl achter zich te houden (omdat die toevallig nog slechter was) maar een beetje zelfreflectie mag best hoor. Die ‘paar slippertjes’ waren gewoon bizarre blunders die je club een hoofdprijs gaan kosten.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12527
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 12 jan 2023, 18:17 Wat bedoel je hier nou weer mee? Omdat hij misschien wat minder verdient dan Vindahl mag hij blij zijn dat hij maar 7 punten heeft verkloot in plaats van 9? Wat een gelul zeg. Hij krijgt nog steeds een paar ton per jaar.

Prima dat hij blij is om Vindahl achter zich te houden (omdat die toevallig nog slechter was) maar een beetje zelfreflectie mag best hoor. Die ‘paar slippertjes’ waren gewoon bizarre blunders die je club een hoofdprijs gaan kosten.
Ja, het is best een ramp dat er zo kostbare punten zijn verloren, maar Hobie mag overall best redelijk tevreden zijn als 2e doelman, Max niet.
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11175
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 12 jan 2023, 18:25 Ja, het is best een ramp dat er zo kostbare punten zijn verloren, maar Hobie mag overall best redelijk tevreden zijn als 2e doelman, Max niet.
Hobie ook niet. Het is verdomme de Eredivisie en geen amateurniveau. Als Hobie dat niet aankan had hij het contract moeten weigeren en lekker bij Alcmaria Victrix op doel moeten gaan staan.

Als ze hem daar willen hebben tenminste.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Vindahl is beter dan Verhulst.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

lowietje schreef: 12 jan 2023, 21:22 Vindahl is beter dan Verhulst.
Eens, blijf het apart vinden, dat Hobie de voorkeur heeft gekregen. Ben atuurlijk niet bij de voorbereiding geweest, mogelijk heeft Peter zijn niveau niet gehaald, en Hobie maximaal in die periode, anders kan ik het niet begrijpen.
Ben benieuwd hoe Peter het in Duitsland gaat doen, Nurnberg is echt een grote club (Traditionsverein noemen ze dat)) ook al spelen ze 2e Bundesliga
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Plaats reactie