Bruno Martins Indi (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 28 mei 2022, 08:30 Sven Botman heeft misschien geen ervaring bij Oranje, maar is wel een speler die Championsleague & Europaleague ervaring heeft en al enige tijd op niveau acteert in de Ligue 1(79 wedstrijden).
Bruno Martins Indi is niet eens stabiel bij dit AZ.

Voor het ervaringsargument nemen ze normaal gesproken al jongens als Daley Blind mee.
'waarom zo vijandig' omdat zijn reactie super voorspelbaar was. Zelfs binnen AZ is BMI echt niet de eerst aangewezen persoon die op dit moment logischerwijs een oproep voor Oranje zou horen te verwachten. Clasie is eerder opgeroepen en heeft het daarna alleen maar beter gedaan, het is dus vreemd dat BMI erin zit en Clasie niet (ook al is het wel weer logisch dat Van Gaal Schouten een keer aan het werk wil zien).
Ik denk dat je dit hele proces van uitproberen van spelers van Van Gaal met een gerust hart aan hem over kan laten. Wie zijn wij nou helemaal om ons daarmee te bemoeien? Die man is met een puzzel bezig en zal alle stukjes op bepaalde plaatsen willen uitproberen om te kijken wat het beste past. Met een uitnodiging/oproep staan spelers nog lang niet op het definitieve lijstje.
Jij kijkt met een AZ-bril, hij met een Oranje bril. Daar zit enorm verschil in.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

DeZuivelDuivel schreef: 28 mei 2022, 08:30
Voor het ervaringsargument nemen ze normaal gesproken al jongens als Daley Blind mee.
Die is nou ook niet een stabiele factor bij ajax... En je hebt goede argumenten voor Botman. Maar die wordt niet opgeroepen omdat Van Gaal blijkbaar niet de beste verdediger nodig heeft in deze selectie. Je moet ervaring niet onderschatten.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Laat ik voorop stellen dat ik de selectie van BMI bijzonder vind, hoewel ik het hem van harte gun.

T.o.v. andere verdedigers heeft BMI als een van de weinige LCV'ers enige ervaring als verdediger in een 5-3-2 / 3-5-2 systeem. Dat systeem speelde hij namelijk vaak bij Stoke. Het zou me niets verbazen als Louis op zoek is gegaan naar verdedigers die bekend zijn met dit systeem. Het is wellicht al even geleden, maar hij heeft dat wel langere tijd gespeeld. Dan hoef je als verdediger dus nog niet eens de beste te zijn, maar kun je met die ervaring wellicht wel van waarde zijn. Vermoedelijk dat Louis wilt kijken in hoeverre Bruno dit kan invullen.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Totaal incompetent, rampseizoen gedraaid en nog opgeroepen worden ook. Hilarisch.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

MO7 schreef: 28 mei 2022, 21:23 Totaal incompetent, rampseizoen gedraaid en nog opgeroepen worden ook. Hilarisch.
Dus of jij bent de mongool of Van Gaal is de mongool.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

DiepeMast schreef: 28 mei 2022, 18:44 Laat ik voorop stellen dat ik de selectie van BMI bijzonder vind, hoewel ik het hem van harte gun.

T.o.v. andere verdedigers heeft BMI als een van de weinige LCV'ers enige ervaring als verdediger in een 5-3-2 / 3-5-2 systeem. Dat systeem speelde hij namelijk vaak bij Stoke. Het zou me niets verbazen als Louis op zoek is gegaan naar verdedigers die bekend zijn met dit systeem. Het is wellicht al even geleden, maar hij heeft dat wel langere tijd gespeeld. Dan hoef je als verdediger dus nog niet eens de beste te zijn, maar kun je met die ervaring wellicht wel van waarde zijn. Vermoedelijk dat Louis wilt kijken in hoeverre Bruno dit kan invullen.
Zo denk ik er ook over. Van Gaal gaat weer zekerheid inbouwen met Oranje met 5 'verdedigers'.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

kuifje schreef: 28 mei 2022, 21:44 Dus of jij bent de mongool of Van Gaal is de mongool.
Mijn chromosomenaantal is in orde, dus trek verder je eigen conclusie. Wat is het gemiddelde in België eigenlijk?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Hij moet er maar van genieten, want dit zijn zo goed als zeker zijn laatste minuten in Oranje.
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Bruno heeft het vandaag gewoon prima gedaan in de basis hoor, prima bal in de laatste minuut ook. Die is er gewoon bij denk ik op het WK. Leuk dat Janssen en Koopmeiners ook een prima pot speelden. Toch goed voor de uitstraling van AZ
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Leeuwenhart schreef: 14 jun 2022, 20:46 Bruno heeft het vandaag gewoon prima gedaan in de basis hoor, prima bal in de laatste minuut ook. Die is er gewoon bij denk ik op het WK. Leuk dat Janssen en Koopmeiners ook een prima pot speelden. Toch goed voor de uitstraling van AZ
Ik vond Koopmeiners niet best overigens. Sneeuwt n beetje onder naast Frenkie.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 14 jun 2022, 21:13 Ik vond Koopmeiners niet best overigens. Sneeuwt n beetje onder naast Frenkie.
Schitterende pass op Janssen, had een assist moeten zijn (als die zachte voetjes had gehad)
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Uitstekende wedstrijd van Indi waarbij het begin (elleboog) even hekel was.
Won al zijn luchtduels, stond goed gepositioneerd, schoof daar waar het kon mee naar voren en had natuurlijk de lange bal waaruit werd gescoord.
Neem aan dat Louis niet ontevreden zal zijn geweest.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 15 jun 2022, 06:56 Uitstekende wedstrijd van Indi waarbij het begin (elleboog) even hekel was.
Won al zijn luchtduels, stond goed gepositioneerd, schoof daar waar het kon mee naar voren en had natuurlijk de lange bal waaruit werd gescoord.
Neem aan dat Louis niet ontevreden zal zijn geweest.
Vlakke wedstrijd, weinig bijzonders, weer geen bal afgepakt en te traag qua draaien en effectieve snelheid.

Ik heb hem overigens wél meer ballen naar voren zien spelen dan in het hele seizoen bij AZ.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Antti Opdam schreef: 15 jun 2022, 10:46 Vlakke wedstrijd, weinig bijzonders, weer geen bal afgepakt en te traag qua draaien en effectieve snelheid.

Ik heb hem overigens wél meer ballen naar voren zien spelen dan in het hele seizoen bij AZ.
Dat valt heel erg mee (afgelopen seizoen), speelde qua % bij ons natuurlijk wel vaker breed (oa om tegenstander te lokken), maar zocht waar het kon altijd de bal in de diepte

Je kunt bij NL XI tal ook meer ballen naar voren spelen omdat je betere spelers om je heen hebt, ander systeem speelt zowel qua opbouw als rest van het veld, daarnaast zette Wales zelden druk op de bal
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 15 jun 2022, 10:46 Vlakke wedstrijd, weinig bijzonders, weer geen bal afgepakt en te traag qua draaien en effectieve snelheid.

Ik heb hem overigens wél meer ballen naar voren zien spelen dan in het hele seizoen bij AZ.

Vond hem beter spelen dan bij AZ. inderdaad die lange ballen waren de eerste seizoenshelft echt vreselijk. Heb toen bijna geen bal aan zien komen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 16 jun 2022, 20:16 Vond hem beter spelen dan bij AZ.
Het was nog steeds niet veel. Eigenlijk is bij hem alles ondermaats: duelkracht, koppen, snelheid, wendbaarheid, voetballend. Het is echt heel mager.
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 476
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Antti Opdam schreef: 17 jun 2022, 07:44 Het was nog steeds niet veel. Eigenlijk is bij hem alles ondermaats: duelkracht, koppen, snelheid, wendbaarheid, voetballend. Het is echt heel mager.
Wel geselecteerd en deed aardig mee. Voor eredivisie niveau prima. Een redelijke snelle en goed koppende Beukema naast hem kan het wel. We spelen tenslotte ook nog met twee controleurs. Het is niveau Barry Opdam! :wink:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Mousa Sidi schreef: 17 jun 2022, 07:59 Wel geselecteerd en deed aardig mee. Voor eredivisie niveau prima.
Voor (sub)top eredivisie komt hij toch gewoon tekort.

Hoe vaak betrap je hem nu op een écht nuttige verdedigende actie? Als hij aan de bal dan nog sterk is ...
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

Aanvallend brengt hij ook te weinig, zijn passes richting de voorhoede en door de lucht zijn niet accuraat, missen drive en snelheid. Daardoor vertraagd het aanvalsspel vanuit de laatste linie te vaak. En dat is waar het spel van AZ nodeloos behoefte aan heeft.

Verder positief persoon, goed voor de samenstelling in de kleedkamer en veel ervaring. Maar wat krijgt de voorkeur? Voetballend boven persoonlijke eigenschappen?
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 476
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Antti Opdam schreef: 17 jun 2022, 10:12 Voor (sub)top eredivisie komt hij toch gewoon tekort.

Hoe vaak betrap je hem nu op een écht nuttige verdedigende actie? Als hij aan de bal dan nog sterk is ...
Voor een subtopper voldoet hij redelijk. Zoals ik eerder aangaf met een snelle jongen ernaast. Ben het met jou eens dat hij (veel) te traag is voor de top en voelballend weinig hoogstaand. Denk dan aan die andere 'bejaarde' CV, Ron Vlaar, die had tenminste nog een uitstraling van ' jij komt er niet langs'. Dat heeft BMI ook niet. Lieve jongen......

Zie ook liever een vervanger. Denk aan Hjalmar Ekdal van Djurgårdens IF. Grote sterke jongen van 23. Volgens transfermarkt €2 mln. Al zal dat inmiddels wel iets hoger zijn, want hij speelde een goede wedstrijd tegen Noorwegen in het Zweedse Nationale team.
Plaats reactie