Bruno Martins Indi (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Mousa Sidi schreef: 17 jun 2022, 11:03 Voor een subtopper voldoet hij redelijk. Zoals ik eerder aangaf met een snelle jongen ernaast. Ben het met jou eens dat hij (veel) te traag is voor de top en voelballend weinig hoogstaand. Denk dan aan die andere 'bejaarde' CV, Ron Vlaar, die had tenminste nog een uitstraling van ' jij komt er niet langs'. Dat heeft BMI ook niet. Lieve jongen......
Dan heb je hem niet gezien toen een scheids met zijn spuitbusje een witte streep trok over zijn schoenen. :lol:
https://youtu.be/UQ-STeDF9J0
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Mousa Sidi schreef: 17 jun 2022, 11:03 Voor een subtopper voldoet hij redelijk. Zoals ik eerder aangaf met een snelle jongen ernaast. Ben het met jou eens dat hij (veel) te traag is voor de top en voelballend weinig hoogstaand. Denk dan aan die andere 'bejaarde' CV, Ron Vlaar, die had tenminste nog een uitstraling van ' jij komt er niet langs'. Dat heeft BMI ook niet. Lieve jongen......

Zie ook liever een vervanger. Denk aan Hjalmar Ekdal van Djurgårdens IF. Grote sterke jongen van 23. Volgens transfermarkt €2 mln. Al zal dat inmiddels wel iets hoger zijn, want hij speelde een goede wedstrijd tegen Noorwegen in het Zweedse Nationale team.
Dan zijn we het eens.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Mousa Sidi schreef: 17 jun 2022, 11:03 Voor een subtopper voldoet hij redelijk. Zoals ik eerder aangaf met een snelle jongen ernaast. Ben het met jou eens dat hij (veel) te traag is voor de top en voelballend weinig hoogstaand. Denk dan aan die andere 'bejaarde' CV, Ron Vlaar, die had tenminste nog een uitstraling van ' jij komt er niet langs'. Dat heeft BMI ook niet. Lieve jongen......
Vlaar wist zich beter te positioneren en dekte niet zo ver door als Indi vaak doet. Als hij altijd goed gepositioneerd staat, hadden we véél minder tegengoals gehad.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Vlaar kon koppen en tacklen.

Ik zie een patroon.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Dit was de beste vanavond, en dat zegt alles.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Sir Robbert schreef: 21 jul 2022, 23:47 Dit was de beste vanavond, en dat zegt alles.
En zelfs in deze wedstrijd zaten er nog twee abominabel slechte inspeelpasses. Waarvan hij er eentje dan weer corrigeert. En dat vinden we dan goed ...
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Antti Opdam schreef: 22 jul 2022, 07:53 En zelfs in deze wedstrijd zaten er nog twee abominabel slechte inspeelpasses. Waarvan hij er eentje dan weer corrigeert. En dat vinden we dan goed ...
Vond hem verdedigend echt heel goed, goed opgesteld, haalde aantal potentieel gevaarlijke counters eruit. De belangrijkste reden dat AZ ondanks aantal dreigende situaties niet in de problemen kwam
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Eén van de weinigen die gisteren wel goed presteerde of iig de basiszaken (balbehandeling, passen, keuzes) op orde had.
we can come an end
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

differentcook schreef: 05 aug 2022, 06:00 Eén van de weinigen die gisteren wel goed presteerde of iig de basiszaken (balbehandeling, passen, keuzes) op orde had.
Ben ik mee eens
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Eens samen met kerkez en Evjen, redelijk niveau.


Maar zullen we Martins indi en Pascal AUB een media verbod geven. Pascal sprak over BMI als een verlengstuk van hem. Nou dat blijkt wel. Jezus wat staan we voor lul als club met de interviews van die twee. Niet dat dat nou zo superbelangrijk is, maar dit spant wel echt de kroon.

Ze zien dingen die er niet zijn. En relativeren alles dood door te zeggen: hun scoren een goal, dat mag niet gebeuren. En wij moeten zelf meer scoren. Meestal gevolgd door een "dat nemen we mee naar volgende week".
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 05 aug 2022, 07:59 Meestal gevolgd door een "dat nemen we mee naar volgende week".
Het probleem is juist dat ze zaken helemaal niet meenemen en constant in oude patronen en fouten vervallen.

Zo vonden ze Celtic - uit ook een bijzonder leerzame wedstrijd en feitelijk spelen ze een kopie van die wedstrijd.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Zit morgenavond bij de selectie weer.

Zijn blessure is hersteld. Nog 3 aanvallers te gaan nu :lol:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

BMI weer in Oranje.

Wel een beetje snel na zijn blessure?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 16 sep 2022, 10:31 BMI weer in Oranje.

Wel een beetje snel na zijn blessure?
Moeten we eerst nog een periode van rouw in acht nemen? ;-)
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 16 sep 2022, 10:36 Moeten we eerst nog een periode van rouw in acht nemen? ;-)
Wacht ik zet even de Amsterdamse vertaler aan :lol: :

Ja ik ben héél boos dat Dekker niet in Oranje zit??!


Grapje natuurlijk, maar ik bedoel uiteraard dat we de afgelopen weken niet al teveel geluk hebben gehad met hoe blessures uitpakten, dan mag je een keer voorzichtig zijn ook al is het leuk om te zien dat er een AZ'er in Oranje zit.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Dat Clasie die op zijn best is dat we hem hebben gezien is afgevallen en BMI die niks beter dan een 18 jarig jeugdtalent lijkt wel bij de definitieve selectie zit is toch wel gek.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wildcat schreef: 16 sep 2022, 22:18 Dat Clasie die op zijn best is dat we hem hebben gezien is afgevallen en BMI die niks beter dan een 18 jarig jeugdtalent lijkt wel bij de definitieve selectie zit is toch wel gek.
Ik vind BMI sinds hij weer in de picture van het NL staat beter is gaan spelen.
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Wildcat schreef: 16 sep 2022, 22:18 Dat Clasie die op zijn best is dat we hem hebben gezien is afgevallen en BMI die niks beter dan een 18 jarig jeugdtalent lijkt wel bij de definitieve selectie zit is toch wel gek.
Het valt me op dat we op 1 lijn zitten. Net bij het Reijnders topic ook al.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

pAZcal schreef: 16 sep 2022, 22:50 Het valt me op dat we op 1 lijn zitten. Net bij het Reijnders topic ook al.
Wie weet kunnen we een AZ-politieke partij worden
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 16 sep 2022, 22:20 Ik vind BMI sinds hij weer in de picture van het NL staat beter is gaan spelen.
Wel spijtig die blessure gezien Oranje voor hem een groot doel was.
Wellicht dat het slechts een lichte kwetsuur was. Laten we het hopen voor hem.
Plaats reactie