Bruno Martins Indi (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Hij liep met wat slangetjes en een kastje aan zijn been, geen idee waar het voor dient.

Balen voor hem, gelukkig is Dekker een goede vervanger.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

FugAZi schreef: 19 sep 2022, 08:49 Hij liep met wat slangetjes en een kastje aan zijn been, geen idee waar het voor dient.

Balen voor hem, gelukkig is Dekker een goede vervanger.
Ik had wel een gok willen wagen op basis van 'slangetjes + kastje', maar dat kastje gaat meestal niet aan het been.
Dus laat ik er maar niet op speculeren.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Geen WK voor Bruno. Van Gaal lijkt zelfs te stellen dat Martins Indi ten tijde van het WK nog niet fit is:
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Is dit ook geen uitgelezen mogelijkheid om Vanheusden, die weer wedstrijdfit is, het defensieve centrum te laten vormen met Beukema?
Beukema en Panta (beide rechtsvoetig) hebben immers toch ook wel eens samen het centrum gevormd.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Moet een enorme knal zijn voor BMI. Was het NL elftal ook niet één van de redenen om voor AZ te kiezen destijds?
we can come an end
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

differentcook schreef: 26 sep 2022, 09:27 Moet een enorme knal zijn voor BMI. Was het NL elftal ook niet één van de redenen om voor AZ te kiezen destijds?
Hij komt tekort voor Oranje door zijn matige snelheid en gebrekkige techniek. De Ligt en van Dijk zijn beter op die posities. Ook bij AZ zal hij volgend seizoen niet verzekerd zijn van een basisplaats. Dekker heft hem tot nog toe uitstekend vervangen en het wonderkind Vanheusden komt er ook aan.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

galblazer schreef: 26 sep 2022, 12:04 Hij komt tekort voor Oranje door zijn matige snelheid en gebrekkige techniek. De Ligt en van Dijk zijn beter op die posities. Ook bij AZ zal hij volgend seizoen niet verzekerd zijn van een basisplaats. Dekker heft hem tot nog toe uitstekend vervangen en het wonderkind Vanheusden komt er ook aan.
Hij werd gezien als backup voor de linker van de drie (centrale) verdedigers. Tegen Belgie had Van Gaal Malacia daar maar neergezet.
we can come an end
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

galblazer schreef: 26 sep 2022, 12:04 Hij komt tekort voor Oranje door zijn matige snelheid en gebrekkige techniek. De Ligt en van Dijk zijn beter op die posities. Ook bij AZ zal hij volgend seizoen niet verzekerd zijn van een basisplaats. Dekker heft hem tot nog toe uitstekend vervangen en het wonderkind Vanheusden komt er ook aan.
Zat anders wel gewoon bij de selectie en Botman en Struijk bijvoorbeeld niet. Martins Indi was de eerste optie geweest als Ake uit was gevallen, dus dat is een prima positie. Snap niet dat men hier altijd zo overdreven negatief moet doen over de eigen spelers.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

AZ 4 Life schreef: 26 sep 2022, 14:53 Zat anders wel gewoon bij de selectie en Botman en Struijk bijvoorbeeld niet. Martins Indi was de eerste optie geweest als Ake uit was gevallen, dus dat is een prima positie. Snap niet dat men hier altijd zo overdreven negatief moet doen over de eigen spelers.
Ja, maar De Ligt was er nog niet bij. Martins Indi heeft best veel concurrentie op zijn positie bij Oranje, wat het extra zuur maakt dat hij zichzelf niet heeft kunnen laten zien.
____________
Hoc est nihil
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

galblazer schreef: 26 sep 2022, 12:04 Hij komt tekort voor Oranje door zijn matige snelheid en gebrekkige techniek. De Ligt en van Dijk zijn beter op die posities. Ook bij AZ zal hij volgend seizoen niet verzekerd zijn van een basisplaats. Dekker heft hem tot nog toe uitstekend vervangen en het wonderkind Vanheusden komt er ook aan.
Dat kun je vinden, maar voor van Gaal is het blijkbaar een functionele systeemspeler.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Grifo schreef: 26 sep 2022, 16:06 Ja, maar De Ligt was er nog niet bij. Martins Indi heeft best veel concurrentie op zijn positie bij Oranje, wat het extra zuur maakt dat hij zichzelf niet heeft kunnen laten zien.
De Ligt was er gewoon bij, maar Martins Indi was de eerste optie achter Ake als meest linkse optie in het centrale blok.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

AZ 4 Life schreef: 26 sep 2022, 14:53 Zat anders wel gewoon bij de selectie en Botman en Struijk bijvoorbeeld niet. Martins Indi was de eerste optie geweest als Ake uit was gevallen, dus dat is een prima positie. Snap niet dat men hier altijd zo overdreven negatief moet doen over de eigen spelers.
Het feit dat hij in 2014 erbij was zal ook meespelen. Weet immers wat er gevraagd wordt op zo een toerooi.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ fanatic 4-life schreef: 28 sep 2022, 07:50 Het feit dat hij in 2014 erbij was zal ook meespelen. Weet immers wat er gevraagd wordt op zo een toerooi.
Werd ook gezegd dat hij een goede rol in de groep speelt (is bij AZ ook niet voor niets aanvoerder)
we can come an end
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Nooit leuk, op naar herstel.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Sneu voor hem draaide dit seizoen best goed, extra zuur dat die nu het WK mist.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Klei. schreef: 28 sep 2022, 12:04 Sneu voor hem draaide dit seizoen best goed, extra zuur dat die nu het WK mist.
Vooral dat laatste, had het hem gegund.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Klei. schreef: 28 sep 2022, 12:04 Sneu voor hem draaide dit seizoen best goed, extra zuur dat die nu het WK mist.
Eens.

Echt een mentale mokerslag.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Klei. schreef: 28 sep 2022, 12:04 Sneu voor hem draaide dit seizoen best goed
Wordt ook wel erg makkelijk over gedacht dat we zijn gemis dit kalenderjaar zonder al te veel problemen gaan opvangen.
Als Dekker dat 'gewoon even gaat doen' (ik schrijf het dus ook tussen aanhalingstekens) is Indi lijkt mij hierna ook zijn basisplaats kwijt.
Maar om wekelijks constant te blijven presteren zal lijkt mij nog niet mee vallen voor deze jongen temeer omdat de achterste linie nu wel heel erg jong en onervaren is.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

De Rode Baron schreef: 28 sep 2022, 13:21 Wordt ook wel erg makkelijk over gedacht dat we zijn gemis dit kalenderjaar zonder al te veel problemen gaan opvangen.
Als Dekker dat 'gewoon even gaat doen' (ik schrijf het dus ook tussen aanhalingstekens) is Indi lijkt mij hierna ook zijn basisplaats kwijt.
Lijkt me zoiezo bijna onmogelijk voor Dekker om alles te spelen als die blijft leveren.
Met alle europese, beker en eredivisie wedstrijden lijkt me dat net teveel belasting voor een net debuterende jeugdspeler.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Klei. schreef: 28 sep 2022, 13:32 Lijkt me zoiezo bijna onmogelijk voor Dekker om alles te spelen als die blijft leveren.
Met alle europese, beker en eredivisie wedstrijden lijkt me dat net teveel belasting voor een net debuterende jeugdspeler.
Vanheusden is toch ook in aantocht?

Ook Panta zou je weer naar het centrum kunnen trekken. Indien noodzakelijk.
Plaats reactie