Bruno Martins Indi (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Grifo schreef: 07 dec 2022, 12:23 Ook dat laatste is iets wat niet een noodzakelijke eigenschap is voor een goed leider. Een leider kan ook verbinden. Niet elke leider is een Mathijs van Nieuwkerk. Wel moet er iemand zijn die af en toe de waarheid durft te verkondigen, maar dat hoeft niet per sé de leider (aanvoerder of coach) te zijn.
Ik denk dat hij meer waarheid sprak dan Vd Vaart (al is dat wel en erg lage lat)
we can come an end
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Iemand een idee waarom het zo lang duurt bij onze Bruno ?
Seizoenkaarthouder
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

lowietje schreef: 11 jan 2023, 19:45 Iemand een idee waarom het zo lang duurt bij onze Bruno ?
Alles gaat langzaam bij onze Bruno.

Nee, ik meen dat hij een operatie heeft gehad. Een van de AZ podcasts sprak over minimaal tot Maart wachten nog.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Qua voetbal mis ik hem momenteel niet, Beukema staat echt heel goed en hoop op van Heusden-Beukema dan eigenlijk
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

lowietje schreef: 11 jan 2023, 19:45 Iemand een idee waarom het zo lang duurt bij onze Bruno ?
Hele zware blessure gewoon, Uit de berichten begrijp ik dat hij nog wel minuten moet gaan maken dit seizoen (mits geen terugslag), maar denk dat we dan zomaar 2-3 maanden verder zijn
Afellay is er zelfs 2 seizoenen mee bezig geweest (mede door foute keuzes, maar zegt wel iets)
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ligt voor op schema, maar pas terug in maart:
https://www.espn.nl/video/clip/_/id/11542077
we can come an end
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

We zijn dik in maart, hoe staat het ermee ?
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

lowietje schreef: 18 mar 2023, 23:07 We zijn dik in maart, hoe staat het ermee ?
Alle blessures die we in januari hadden, lijken langer te duren. Het herstel is fiks onderschat door de medische staf.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ferry schreef: 19 mar 2023, 08:11 Alle blessures die we in januari hadden, lijken langer te duren. Het herstel is fiks onderschat door de medische staf.
Of door de AZ leiding bewust over gelogen om de transfer kritiek een beetje te sussen.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

SimonPoulsen schreef: 19 mar 2023, 10:27 Of door de AZ leiding bewust over gelogen om de transfer kritiek een beetje te sussen.
Dit gevoel heb ik ook een beetje ja.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ook BMI zou je net als de Wit haast vergeten.
Ik zit vol verwachtingen over de terugkeer van Beukema en of we Dekker weer gaan zien :wink:
Dat zijn in ieder geval complimenten voor de huidige basiself zou je zeggen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

lowietje schreef: 18 mar 2023, 23:07 We zijn dik in maart, hoe staat het ermee ?
Beukema, Vanheusden beide gelukkig weer helemaal wedstrijdfit terug, maar de Wit, Dekker en Indi komt maar weinig informatie over los hoe lang dit nog gaat duren.
Het kan me niet snel genoeg gaan, vooral Dani had ik er graag tegen Anderlecht weer bij gezien!
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Blijft bizar. Nog steeds geen idee terwijl ze z’n terugkeer medio maart hadden verwacht.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

lowietje schreef: 07 mei 2023, 12:27 Blijft bizar. Nog steeds geen idee terwijl ze z’n terugkeer medio maart hadden verwacht.
Zowel BMI als Vanheusden zijn eigenlijk een jaar niet inzetbaar. Het is onbegrijpelijk.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Verkoop BMI maar en last van Heusden terugkeren naar Inter. Ipv daarvan 1 echte rots in de branding halen met concurrentie van Goes dekker en beukema.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

MB80 schreef: 07 mei 2023, 13:38 Verkoop BMI maar en last van Heusden terugkeren naar Inter. Ipv daarvan 1 echte rots in de branding halen met concurrentie van Goes dekker en beukema.
Doe maar 2 rotsen. Want Hatzidiakos is ook mooi geweest en Dekker kon het niveau nog niet aan. Feyenoord heeft laten zien dat je relatief goedkoop gewoon 2 goede CV’s kunt halen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 07 mei 2023, 19:28 Doe maar 2 rotsen. Want Hatzidiakos is ook mooi geweest en Dekker kon het niveau nog niet aan. Feyenoord heeft laten zien dat je relatief goedkoop gewoon 2 goede CV’s kunt halen.
Goedkoop? Qua transfersom mischien, die komen alleen voor een salaris van boven de miljoen of zelfs 1,5. Hier kan je je niet op blindstaren want het is - net als haast al hun spelers- een ander categorie dan AZ.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

FugAZi schreef: 08 mei 2023, 09:56 Goedkoop? Qua transfersom mischien, die komen alleen voor een salaris van boven de miljoen of zelfs 1,5. Hier kan je je niet op blindstaren want het is - net als haast al hun spelers- een ander categorie dan AZ.
Nou nou, daar doe je AZ écht tekort mee.

Trauner was overigens écht geen wereldtopper voor hij naar Feyenoord ging. Ik ben benieuws hoe het salarishuis van LASK eruit ziet, maar kan mij haast niet voorstellen dat een speler van LASK onhaalbaar zou zijn voor AZ.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DeZuivelDuivel schreef: 08 mei 2023, 13:10 Nou nou, daar doe je AZ écht tekort mee.
Ik denk dat je voor Bazoer en Odgaard ook een flink salaris zult betalen. Vanheusden wellicht ook - hangt van de verhuurovereenkomst af.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 08 mei 2023, 13:10 Nou nou, daar doe je AZ écht tekort mee.

Trauner was overigens écht geen wereldtopper voor hij naar Feyenoord ging. Ik ben benieuws hoe het salarishuis van LASK eruit ziet, maar kan mij haast niet voorstellen dat een speler van LASK onhaalbaar zou zijn voor AZ.
Als je naar de volgorde van clubs kijkt die een goede voetballer in zijn carrière meemaakt dan willen de meeste steeds een stap hoger. Lask en AZ vallen natuurlijk in ongeveer de zelfde categorie toch? Als een speler als Trauner 4 jaar bij de zelfde club heeft gespeeld en international is geworden dan is de transfersom toch niet meer leidend? Dan kiest hij toch voor de pegels? Of denk je dat het salarishuis van AZ het zelfde is als Feyenoord?
Laatst gewijzigd door FugAZi op 09 mei 2023, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie