Bruno Martins Indi (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 06 dec 2021, 10:45 Dat vind ik wel meevallen. Die vond ik ook heel matig en hoofdverantwoordelijke voor - onder andere - twee verloren bekerfinales. Ook geen snelheid en geen draaicirkel meer.
Verzette anderzijds bergen met werk en was echt niet te bestempelen als de zwakke broeder in het team.
Die kwalificatie kan Martins Indi nog best vaak wegdragen. Die laat Hatzidiakos soms nog een redelijke speler lijken.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10194
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 06 dec 2021, 12:34 Verzette anderzijds bergen met werk en was echt niet te bestempelen als de zwakke broeder in het team.
Dat vond ik wel en dat vind ik met BMI ook.

Maar routiniers krijgen bij AZ disproportioneel veel krediet. Zie ook Letschert trouwens.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11150
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

kuifje schreef: 06 dec 2021, 10:30 Die jongen speelde vorig seizoen een vrij zwakke heenronde en herpakte zich redelijk na de winterstop. Het was niet subliem maar op zich vrij degelijk.
Hij herpakte zich een beetje omdat AZ alleen nog maar ging counteren. Thuis tegen PSV bijvoorbeeld was BMI prima omdat hij toen met zijn reet in de eigen 16 kon staan om ballen weg te werken. Maar zo wil en mag AZ niet voetballen. Als je met opkomende backs wil spelen heb je centraal achterin snelheid nodig om te corrigeren bij balverlies.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11150
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wat deed hij vlak voor tijd nou weer bij die enorme kans voor Groningen. Positioneel dramatisch, traag, geen opbouw. Kan toch echt niet meer op dit niveau.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 22 dec 2021, 12:31 Wat deed hij vlak voor tijd nou weer bij die enorme kans voor Groningen. Positioneel dramatisch, traag, geen opbouw. Kan toch echt niet meer op dit niveau.
Hij zat mis.

Maar het is wel erg makkelijk om telkens alleen bij een foutje zijn topic op te zoeken he. Er zitten ook goede momenten in zijn wedstrijden de laatste tijd.
Hup AZ.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2247
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Wie vinden jullie beter.
BMI of Panta?
Ik neig meer naar Panta namelijk.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Allebei onbestaanbaar dat zij professioneel hun geld verdienen met voetbal. Al heeft BMI ooit nog een goede tijd gehad, Panta heeft zijn werk nooit echt begrepen. En de chemie tussen de twee bestaat ook vooral uit het blootleggen van elkaars zwaktes.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
MarkusHenriksen19
Supporter
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 jan 2019, 07:00

SchoorlAZ schreef: 25 dec 2021, 20:29 Wie vinden jullie beter.
BMI of Panta?
Ik neig meer naar Panta namelijk.
Het sportieve verschil is niet noemenswaardig, het salaris is dat echter wel. Beiden zijn alleen geschikt als reservespeler, hoewel wij ook niet 22 spelers kunnen betalen die een klasse beter zijn dan wat er in Utrecht, Arnhem of Groningen rondloopt
Maarten Martens is de enige speler van deze eeuw die de beker én landstitel als speler won. Als trainer is het je ook gegund

Eerste wedstrijd: AZ-Aalesunds FK 6-0 (25-8-2011, vEL)

>Huiberts, wijs ook BMI de deur én volg gerust zelf!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt ... 8_58942977

'Naar nu blijkt sloop corona wel degelijk ook bij AZ het trainingskamp binnen. Bruno Martins Indi had tijdens de week een positieve testuitslag en moest daarom in isolatie. Om zijn afwezigheid op het trainingsveld te verklaren zei AZ dat Martins Indi binnen herstelde van de teenoperatie die hij in de winterstop onderging.'
'De positief geteste Martins Indi bleef in Spanje terwijl de rest van de selectie op zaterdag 8 januari terug naar Nederland ging.'
we can come an end
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

differentcook schreef: 08 feb 2022, 13:49 https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt ... 8_58942977

'Naar nu blijkt sloop corona wel degelijk ook bij AZ het trainingskamp binnen. Bruno Martins Indi had tijdens de week een positieve testuitslag en moest daarom in isolatie. Om zijn afwezigheid op het trainingsveld te verklaren zei AZ dat Martins Indi binnen herstelde van de teenoperatie die hij in de winterstop onderging.'
'De positief geteste Martins Indi bleef in Spanje terwijl de rest van de selectie op zaterdag 8 januari terug naar Nederland ging.'
Apart dat NHD deze medische gegevens heeft verkregen. Ben ik toch wel benieuwd hoe...

Tegekijkertijd vind ik het schandalig, als het waar is, dat AZ dan glashard heeft gelogen. Waarom wordt er bij ons nou nooit eens gewoon open gecommuniceerd?
Ik ga niet zeggen dat ik er recht op heb, AZ is immers gewoon maar een bedrijf en weinig aan mij verplicht (behalve het leveren van vermaak middels seizoenskaart), maar het zou zoveel helpen om een vertrouwensband met je vaste volgers te creëeren ipv altijd dat schimmige.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6505
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Grifo schreef: 08 feb 2022, 23:27 Waarom wordt er bij ons nou nooit eens gewoon open gecommuniceerd?
Ik heb altijd wel geleerd (in de marketing & communicatie): zo eerlijk en transparant mogelijk. Anders bijt het je straks in je kont.
Ik denk dat dit gewoon een leugentje om bestwil was; vanwege de heibel rondom de coronagevallen van ajax en Vitesse. En het afgeblazen trainingskamp van Feyenoord, dacht ik.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Ferry schreef: 09 feb 2022, 07:51 Ik heb altijd wel geleerd (in de marketing & communicatie): zo eerlijk en transparant mogelijk. Anders bijt het je straks in je kont.
Ik denk dat dit gewoon een leugentje om bestwil was; vanwege de heibel rondom de coronagevallen van ajax en Vitesse. En het afgeblazen trainingskamp van Feyenoord, dacht ik.
Achteraf was het natuurlijk veel beter om het wel bekend te maken. Dan kreeg AZ wellicht zelfs de complimenten dat ze juist hadden gehandeld door Bruno daar in quarantaine achter te laten. Maar dat is achteraf.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Interessante vraag:
Moet je er over communiceren als je gewoon de procedure volgt? Zeker bij iets dat zo privacy gevoelig is als medische gegevens?

De reden waarom het bij ajax naar buiten is gekomen en controversieel was, is omdat ze nou juist niet de procedure gevolgd hebben, sterker nog ze zijn zo ver gegaan dat ze binnen twee landen de regels overtreden hebben.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6505
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DeZuivelDuivel schreef: 09 feb 2022, 09:28 Interessante vraag:
Moet je er over communiceren als je gewoon de procedure volgt?
Nee, in principe niet. Maar er over liegen is wat anders. BMI zat niet met een lastige grote teen (ook medische gegevens btw), maar met COVID19.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ferry schreef: 09 feb 2022, 09:38 Nee, in principe niet. Maar er over liegen is wat anders. BMI zat niet met een lastige grote teen (ook medische gegevens btw), maar met COVID19.
Ik begreep dat in dit geval beide waar zijn, maar dat kan natuurlijk een foute lezing van de feiten zijn.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 09 feb 2022, 09:38 Nee, in principe niet. Maar er over liegen is wat anders. BMI zat niet met een lastige grote teen (ook medische gegevens btw), maar met COVID19.
Is het niet én én? Zaterdag werd Martins Indi namelijk gewisseld omdat iemand op zijn teen was gaan staan. Althans, dat werd na de wedstrijd aangegeven. Als dat niet zo was dan voeren ze show wel erg ver door :lol:
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2247
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Ik wil nog even benadrukken dat ik BMI toch écht 2 goede lange ballen heb zien geven.
Waarvan akte.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

SchoorlAZ schreef: 13 feb 2022, 13:40 Ik wil nog even benadrukken dat ik BMI toch écht 2 goede lange ballen heb zien geven.
Waarvan akte.
Hij was vandaag prima, ook bij hem is een steigende lijn zichtbaar
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

inderdaad speelde samen met Sam een goede wedstrijd achterin. Ik verbaas me wel steeds dat hij er vaak naast zit met koppen en daardoor duels verliest, en dat met zijn postuur :(
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11150
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

BMI is veel meer gebaat bij Beukema naast zich dan die Griek met zelfoverschatting. Hij wordt nu gedwongen om vooruit te spelen en dat levert meteen enkele prima lange ballen op. Daarbij zijn foutjes niet meteen fataal omdat Beukema positioneel beter en sneller is. Dat we daar half februari pas achter moeten komen is hoogst opmerkelijk…
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie