Jesper Karlsson (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16059
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik kom er steeds meer achter dat Soccernews het rioolputje (Boulevard) van de voetbaljournalistiek is. Jesper gaat echt nog wel minuten maken voor AZ!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3137
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Zo Yappi, das ook snel :lol:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

De Rode Baron schreef: 03 aug 2022, 07:41 Ik begrijp niet waarom jullie zoveel aandacht besteden aan een mogelijk vertrek van Karlsson.
Daar kunnen we toch heel kort over zijn; die gaat niet weg!
Met een contract tot 2026 is hij nog langer verbonden dan bijv. de nieuwe aanwinst Bazoer!
Smaakmaker eredivisie, beste man bij AZ waar veelal alle aanvallende dreiging vanuit gaat. Daar zou dan ver het transferrecord voor gebroken moeten worden, dat gaat dus niet gebeuren anders eet ik mijn schoen op!

Afbeelding
Gevaarlijke uitspraak
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6408
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Waardeloos artikel van de azfanpage. Clickbait roddelpers niveau, waarmee je alleen maar het gedoe aanwakkert. En AZ-fans onnodig op de kast jaagt. 0 serieuze bronnen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 09 aug 2022, 12:02 Waardeloos artikel van de azfanpage. Clickbait roddelpers niveau, waarmee je alleen maar het gedoe aanwakkert. En AZ-fans onnodig op de kast jaagt. 0 serieuze bronnen.
Niet de sterkste kop. Heb ik intern ook aangegeven, wekt de suggestie dat hij al met een been in Spanje staat, terwijl dat wel mee lijkt te vallen als je de berichtgeving opzoekt. Dat gaan we de volgende keer (waarschijnlijk) anders doen. Ik beslis daar alleen niet in mijn eentje over.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16059
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

dirkjan schreef: 09 aug 2022, 11:38 Zo Yappi, das ook snel :lol:
*steeds meer* 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Ik zie al weken berichten dat Celta de Vigo heel serieus werk maakt van Jesper Karlsson. Eerder hebben zij al zijn landgenoot Swedberg al aangetrokken die op 10 speelt en zijn met een verjongingsslag in de weer. Echter er moeten twee spelers nog weg, Mista en Souarez, om ruimte te maken voor Karlsson.

Vandaag laat Eintracht Frankfurt ex-Groningenspeler Filip Kostic buiten de ploeg dat CL speelt. Hij staat op het punt van vertrekken naar Juventus voor 18 miljoen euro. Ik lees nu een tweet dat Eintracht met AZ praat om Karlsson naar Duitsland te lokken.

Ik heb al maanden na zijn laatste wedstrijd tegen Vitesse gedacht die speelt niet meer in een AZ-shirt. Hij heeft zelf zijn wens om te vertrekken ook al uitgesproken. Een stap hogerop wil ie maken. Ik denk dat het gebeuren gaat. De competities van Spanje, Duitsland en Italië is voor hem een stap hogerop.
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 477
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Stel dat het allemaal klopt, dan is het zeker een jaar te vroeg. Dat begrijpt Karlsson ook. AZ gaat zijn publieksheld/sterspeler, die tot 2026 vastligt, niet onder de €20 mln wegdoen. En dat gaat geen club nu betalen. Wel na nog zo'n seizoen denk ik. Dan maar even nukken, daarna weer knallen op goal!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3089
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Rjansen17 schreef: 09 aug 2022, 11:53 Gevaarlijke uitspraak
Ben jij mal. We gaan soccernews toch niet serieus nemen zoals AZfanpage deels heeft gedaan om daar aandacht aan te besteden.
Dat 'Slot zorgt voor AZ nachtmerrie' artikel sloeg al nergens op, dan weet je het wel dat ze daar niet echt AZ minded zijn.
Dit vage geruchtje is gewoon koren op de molen voor die redactie daar en dat vergroten ze weer uit. Laat gaan en leef weer lekker door.
https://www.soccernews.nl/news/888454/s ... achtmerrie
Laatst gewijzigd door De Rode Baron op 09 aug 2022, 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Waar rook is is vuur.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3089
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

pAuluZ schreef: 09 aug 2022, 13:22 Waar rook is is vuur.
Leer mij social media kennen daar kun je in de kortste keren een brandje aanwakkeren.

vivere et frui
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8990
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Blijkbaar is het uitverkoop bij AZ, want het loopt allemaal zo lekker dat we ons dat kunnen veroorloven.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

DeZuivelDuivel schreef: 09 aug 2022, 13:45 Blijkbaar is het uitverkoop bij AZ, want het loopt allemaal zo lekker dat we ons dat kunnen veroorloven.
Krijgen er vast nog wel een buitenkansje voor terug
Van Alkmaar begint de victorie
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8990
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

072 schreef: 09 aug 2022, 14:08 Krijgen er vast nog wel een buitenkansje voor terug
Nadat we uit Europa liggen natuurlijk :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12101
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Er wordt gesproken over dat bij zijn recente contractverlenging er, net als bij Wijndal, een releaseclausule is opgenomen. Geruchten over 14-19 miljoen. (mij onbekende twitteraars)
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3089
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 09 aug 2022, 15:01 Er wordt gesproken over dat bij zijn recente contractverlenging er, net als bij Wijndal, een releaseclausule is opgenomen. Geruchten over 14-19 miljoen. (mij onbekende twitteraars)
Slaat nergens op. Bij Wijndal was dat omdat hij na dit seizoen een aflopend contract had zodat hij gratis en voor niets de deur uit kon lopen. Fortes kon dus zo'n clausule afdwingen. Karlsson lag tot 2025 vast. Dus nog 3 seizoen te gaan en dat hebben ze verlengd tot 2026, nergens goed voor dat je dan voor dat extra jaartje zo'n 'peanuts' clausule er in stopt. Nogmaals social media is vaak gelul. Luister gewoon naar mij, die jongen gaat niet weg. Van hem zijn bij AZ grootse verwachtingen, vandaar ook dat men zijn langdurig contract er nog een seizoen bovenop heeft gezet. Juist van hem wordt verwacht dat hij wel eens na Jahanbakhsh en Vincent Janssen op termijn weer een uitgaande recordtransfer bewerkstelligd.

vivere et frui
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12101
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 09 aug 2022, 15:21 Luister gewoon naar mij
OK prima, dat maakt het leven een stuk makkelijker O:)
we can come an end
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

De Rode Baron schreef: 09 aug 2022, 15:21 ... Luister gewoon naar mij, die jongen gaat niet weg...
Volgens mij loop jij ook al een tijdje mee in de schaduw van het betaald voetbalwereldje. Zeg nooit nooit. Speler en zaakwaarnemer hebben tegenwoordig de macht als er een grote club komt.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16059
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

ForzAZ schreef: 09 aug 2022, 16:38 Volgens mij loop jij ook al een tijdje mee in de schaduw van het betaald voetbalwereldje. Zeg nooit nooit. Speler en zaakwaarnemer hebben tegenwoordig de macht als er een grote club komt.
Waarbij ik Eintracht en Celta niet tot een “grote” club reken.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

salmonyappi schreef: 09 aug 2022, 18:08 Waarbij ik Eintracht en Celta niet tot een “grote” club reken.
Winnaar van de Europa League is echt wel een stap omhoog t.o.v. AZ.
Plaats reactie