Jesper Karlsson (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Bob Ross schreef: 17 jan 2022, 20:48 Nee, uiteraard niet. Maar dat wil niet zeggen dat hij een vrijbrief krijgt om maar een beetje aan te kloten. Hij mag de lat weleens wat hoger leggen voor zichzelf
Met een hoge lat is het ook makkelijker scoren!
we can come an end
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

differentcook schreef: 17 jan 2022, 20:51 Met een hoge lat is het ook makkelijker scoren!
:D . Dan kan ie zijn doel ook mooi beter bereiken!
Hup AZ.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Bob Ross schreef: 17 jan 2022, 08:10 Wat écht ongelooflijk is dat iemand met zoveel potentie er regelmatig zo weinig van bakt omdat ie er zo nodig een showtje van wil maken. Zo ontzettend onprofessioneel. Gister was het ook weer weinig soeps. Net als de serie van 8 wedstrijden in september/november ergens.
Maar wat deed hij precies fout dan? Met welke hakjes of trucjes leed hij balverlies tegen Fortuna?
Volgens mij was hij gewoon minder aanwezig?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Hij heeft het in december prima gedaan en had nu een mindere wedstrijd. Get over it! Dat moet hij ook ten slotte.
_________________
"I don't know that!"
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

SchoorlAZ schreef: 17 jan 2022, 21:15 Maar wat deed hij precies fout dan? Met welke hakjes of trucjes leed hij balverlies tegen Fortuna?
Volgens mij was hij gewoon minder aanwezig?
Je hoeft niet perse balverlies te leiden door een hakje om er last van te hebben. Jansen gaf na de wedstrijd aan dat hij hem passief vond en niet goed vond spelen. En dat ben ik helemaal met hem eens.

Hij was als aanvaller totaal niet aanwezig. Als rechtsback kan je dan nog een voldoende spelen, een aanvaller speelt dan gewoon slecht.

Dat beschermen van lievelingetjes heb ik gewoon niet zoveel mee.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Jesper geeft aan dat hij geen voorkeur heeft voor de linker of rechterpositie.
Op links scoort hij meer en op rechts kan hij meer voorzetten geven. Hij heeft op beide posities even succesvol gespeeld.
Als ik dan denk dat er wellicht wel mogelijkheden waren Idrissi te kunnen huren, (gaat nu naar een laagvlieger en degradatievoetbal ligt hem niet),
had je dreiging op beide vleugels gehad waar een speler als Pavlidis, maar ook de Wit, alleen maar van kunnen profiteren.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Verbaast me eigenlijk dat er geen geruchten zijn omtrent Karlsson. Tuurlijk, AZ wil hem niet laten gaan, maar hij is onze beste speler, verbaast me dat er geen club is die een bod doet.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Shota-Arveladze schreef: 21 jan 2022, 15:52 Verbaast me eigenlijk dat er geen geruchten zijn omtrent Karlsson. Tuurlijk, AZ wil hem niet laten gaan, maar hij is onze beste speler, verbaast me dat er geen club is die een bod doet.
Net zijn contract verlengd een maandje terug of zoiets, dus het zal wel even stil blijven.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Jesper vertelde deze week in een interview dat Slot op de 2e training heel boos op hem werd omdat een trucje mislukte. En dat Slot nog blijkbaar even aan hem moest wennen en dat hij maling aan hem had en altijd trucjes is blijven doen. Dus Karlsson was niet zo onder de indruk van Gladde Arne.

(Ik laat geen kans liggen om Slot nog even af te fakkelen).

Karlsson was tegen Twente alweer scherp. Als hij zakelijker gaat spelen denk ik dat we hem voor 15-20 miljoen kunnen verkopen. Het is een speler die wedstrijden voor je kan winnen.
Hup AZ.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Bob Ross schreef: 22 jan 2022, 10:06 Jesper vertelde deze week in een interview dat Slot op de 2e training heel boos op hem werd omdat een trucje mislukte. En dat Slot nog blijkbaar even aan hem moest wennen en dat hij maling aan hem had en altijd trucjes is blijven doen. Dus Karlsson was niet zo onder de indruk van Gladde Arne.

(Ik laat geen kans liggen om Slot nog even af te fakkelen).

Karlsson was tegen Twente alweer scherp. Als hij zakelijker gaat spelen denk ik dat we hem voor 15-20 miljoen kunnen verkopen. Het is een speler die wedstrijden voor je kan winnen.
Mogen wel wat hoger inzetten hoor dan 15-20 miljoen.
Voor mn gevoel lukken zijn hakjes vaker dan de meeste bij ons die op een gewone manier een steekpass geven. Daar heb ik echt niet zon moeite mee, zijn vaak ook best functioneel. Verder moet het (te) veel van hem komen dit seizoen wat hij ook aangeeft in het interview, en daarom misschien wat vaker voor eigen succes gaat. Vorig seizoen kreeg hij nog de kritiek dat hij niet vaak genoeg zelf voor de actie ging trouwens. Ondertussen meeste goals van buiten de 16 in de competitie dit seizoen. Beetje versterking voorin zou hem nog beter later renderen denk ik.

Arne is jaloers dat hij de trucjes zelf niet kan :wink: .
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Vandaag niet zijn beste wedstrijd en je ziet dan meteen dat AZ voorin wel heel voorspelbaar wordt.
AZ is een wel heel erg afhankelijk van hem gezien niemand anders, kijkend naar onze aanvallers, iets extra's kan brengen bij compact staande tegenstanders.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Heeft blijkbaar iets met zijn rug/nek ik zag al voor de tweede wedstrijd op rij van dat tape boven zijn shirt uitsteken en nu zag ik voor de wedstrijd dat de dokter met hem bezig was.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Speelde echt een wereldwedstrijd!
Prachtig balgevoel heeft deze jongen toch. Bijna elke pass goed. Mooie hoogstandjes, pannas en pasjes.
Bedankt Jesper.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

En ook nog een aantal keer goed meeverdedigen (totdat hij halverwege de tweede helft leeg begon te raken). =D>
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Die aanname na die crosspass van Witry in de eerste helft, wereldklasse =P~
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Hij en Anthony zijn hoog irritant, beide niks presteren en domme lege trucjes blijven maken die keer op keer niet functioneel zijn if zelfs verkeerd gaan.

Hij wil je en grote jongen zijn maar dan moet je je in dit soort wedstrijden laten zien, wat duidelijk niet gelukt is.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Wildcat schreef: 03 mar 2022, 22:38 Hij en Anthony zijn hoog irritant, beide niks presteren en domme lege trucjes blijven maken die keer op keer niet functioneel zijn if zelfs verkeerd gaan.

Hij wil je en grote jongen zijn maar dan moet je je in dit soort wedstrijden laten zien, wat duidelijk niet gelukt is.
Ja eens! Kunnen er beide geen kut van, misschien kan ADO wat met deze gasten? Verlang echt terug naar Johann Berg Gudmundsson.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Sir Robbert schreef: 04 mar 2022, 01:33 Ja eens! Kunnen er beide geen kut van, misschien kan ADO wat met deze gasten? Verlang echt terug naar Johann Berg Gudmundsson.
Helemaal eens. Waar zijn die klassieke buitenspelers gebleven die gewoon een no-nonsense schaar eruit toveren en een voorzet geven a la Roy Beerens en Julian Jenner?

ADO is al te hoog gegrepen voor zulke mannetjes. Totaal geen functionaliteit. Maarja, lievelingetje van Jansen hé, dus hij zal waarschijnlijk wel blijven staan.
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1642
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Wildcat schreef: 03 mar 2022, 22:38 Hij en Anthony zijn hoog irritant, beide niks presteren en domme lege trucjes blijven maken die keer op keer niet functioneel zijn if zelfs verkeerd gaan.

Hij wil je en grote jongen zijn maar dan moet je je in dit soort wedstrijden laten zien, wat duidelijk niet gelukt is.
Inderdaad. Zo'n Karlsson kan er toch helemaal niets van............. #-o
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Hé Wildcat, zag je ook die mislukte voorzet achter z'n standbeen?
Irritante gozer is het ook.
Functionaliteit 0,0

( :lol: grapje, moet kunnen hé)
Plaats reactie