Timo Letschert (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 03 feb 2022, 11:38 Het zou ook gewoon heel professioneel zijn en van zelfkennis getuigen als je aangeeft dat je niet kan spelen omdat je met persoonlijke omstandigheden worstelt.
Eens hoor, maar dat Letschert niet een heel professionele jongen is heeft hij in zijn carrière al een paar keer laten zien. Hij heeft een persoonlijkheidsprobleem dat bij Utrecht al zichtbaar werd.

En liet Ettiene Reijnen de coach wel eens weten dat AZ te hoog voor hem was gegrepen en hij liever op de bank wilde zitten? Of dat Fred Friday gewoon eerlijk aangaf dat hij best in de KKD doelpuntjes wilde maken, maar dat de verdedigers in de Eredivisie te goed waren voor hem? Zelfkennis is vaak ver te zoeken bij topsporters.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Grifo schreef: 03 feb 2022, 11:43 Eens hoor, maar dat Letschert niet een heel professionele jongen is heeft hij in zijn carrière al een paar keer laten zien. Hij heeft een persoonlijkheidsprobleem dat bij Utrecht al zichtbaar werd.

En liet Ettiene Reijnen de coach wel eens weten dat AZ te hoog voor hem was gegrepen en hij liever op de bank wilde zitten? Of dat Fred Friday gewoon eerlijk aangaf dat hij best in de KKD doelpuntjes wilde maken, maar dat de verdedigers in de Eredivisie te goed waren voor hem? Zelfkennis is vaak ver te zoeken bij topsporters.
Wezenlijk verschil met die laatste twee voorbeelden is dat Letschert rond 2016 wel liet zien het niveau prima aan te kunnen. Toen zat hij zelfs nog in de voorselectie van het Nederlands elftal en werd hij voor 4 miljoen verkocht aan Sassuolo.

Wat er daarna exact gebeurd is, is mij een raadsel.
Gebruikersavatar
AnthonyW
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 nov 2021, 14:34

Shota-Arveladze schreef: 02 feb 2022, 18:24 Zij plaatste dat bericht rond 7 uur in de avond. Jij volgde pas rond 21:00.

Anyway, was geen persoonlijke aanval richting jou. Wist niet dat je op het forum zat. Ik mag een mening hebben toch? Net zoals mensen ook een mening hebben over andere voetbalsites.
Wij hebben het bericht inderdaad rond die tijd geplaatst, echter hebben wij het bericht van DeadlineTM toen nog niet gezien ondanks dat deze eerder was geplaatst. Wij hebben later op de avond het bericht bewerkt en hem toegevoegd als bron naast onze eigen bronnen. PS. de Excelsior watcher die gezegd heeft dat Dallinga niet komt heeft wel bevestigd dat AZ op de laatse dag zich weer opnieuw heeft gemeld. Ik heb nooit gezegd dat hij zou komen maar dat AZ wel een poging ging doen.

Ik beschouw het ook totaal niet als persoonlijke aanval richting mij of het team en iedereen mag inderdaad een mening hebben. Echter is het geen onzin. Al onze eigen informatie is geverifieerd. Als er informatie is wat niet van ons wordt de bron er netjes bij vermeldt. Dat je onze style van communicatie misschien niet bevalt dat is een ander verhaal, iedereen zijn voorkeuren.
Instagram: AZAlerts
Twitter: AZAlerts
Website: www.azalerts.nl
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Gaat deze meneer tot zomer 2023 zijn contract uitzitten?
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

MB80 schreef: 26 mar 2022, 11:32 Gaat deze meneer tot zomer 2023 zijn contract uitzitten?
Denk het wel. Zie dat hij ook nog meetraint met Jong AZ.
"One swallow does not make a summer"
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Shota-Arveladze schreef: 22 apr 2022, 13:42 Denk het wel. Zie dat hij ook nog meetraint met Jong AZ.
Niet zo gek, zal wel voor 3+ ton op de loonlijst staan en gezien zijn carrière in het slop zit pakt hij waarschijnlijk dit nog mee ipv bij Den Bosch voor een modaal salaris te spelen.

https://www.AZ.nl/nl/nieuws/letschert-t ... z-contract

Wat een flop achteraf #-o
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

MB80 schreef: 24 apr 2022, 21:00 Niet zo gek, zal wel voor 3+ ton op de loonlijst staan en gezien zijn carrière in het slop zit pakt hij waarschijnlijk dit nog mee ipv bij Den Bosch voor een modaal salaris te spelen.

https://www.AZ.nl/nl/nieuws/letschert-t ... z-contract

Wat een flop achteraf #-o
De reden is een situatie in persoonlijke sfeer, waarom ie nu nog bij AZ zit. Dat AZ hierin mee is gegaan toont een goed werkgeverschap van AZ, maar valt Letschert denk ik niet te verwijten. Wat die specifieke persoonlijke reden is waarom ie geen transfer heeft willen maken is giswerk.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Grifo schreef: 25 apr 2022, 18:52 [..] maar valt Letschert denk ik niet te verwijten.
Sowieso: AZ tekent zelf ook dat contract. Als AZ dan ervoor kiest hem niet te gebruiken, dan is dat hun verlies.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Grifo schreef: 25 apr 2022, 18:52 De reden is een situatie in persoonlijke sfeer, waarom ie nu nog bij AZ zit. Dat AZ hierin mee is gegaan toont een goed werkgeverschap van AZ, maar valt Letschert denk ik niet te verwijten. Wat die specifieke persoonlijke reden is waarom ie geen transfer heeft willen maken is giswerk.
Sorry maar bij HSV ging het precies zo.
Dat had je dus kunnen voorzien.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 26 apr 2022, 11:21 Sorry maar bij HSV ging het precies zo.
Dat had je dus kunnen voorzien.
Er wordt een vraag gesteld over waarom ie nog niet verkocht is, daar heeft AZ eerder uitlatingen over gedaan. Die reden geef ik weer.
Het gaat hier niet over hoe Letschert in een dergelijke uitzichtloze situatie bij AZ is geraakt. Dat had men kunnen voorzien. Deze jongen is mentaal niet geschikt voor topvoetbal.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
AnthonyW
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 nov 2021, 14:34

Grifo schreef: 25 apr 2022, 18:52 Maar valt Letschert denk ik niet te verwijten. Wat die specifieke persoonlijke reden is waarom ie geen transfer heeft willen maken is giswerk.
Dat klopt. Dit heeft met zijn dochter te maken. Dieper in details zal ik niet treden.
Instagram: AZAlerts
Twitter: AZAlerts
Website: www.azalerts.nl
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Gaan we nog iets doen met Timo?
Contract verscheuren?
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Komt hij niet de wc's schoonmaken ofzo?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ze aangepast werk voor hem hebben gedurende de tijd van zijn contract.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

pAZcal schreef: 05 jun 2022, 12:51 Komt hij niet de wc's schoonmaken ofzo?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ze aangepast werk voor hem hebben gedurende de tijd van zijn contract.
Is wel te hopen voor een ton of 3 of meer per jaar.. dit is bijna a la Bogarde om zo je contract uit te zitten. Wel treurig om met 29 jaar al klaar te zijn als prof.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Ferry schreef: 05 jun 2022, 10:39 Gaan we nog iets doen met Timo?
Contract verscheuren?
heeft die niet met Jong AZ meegetraind?
In een video met Maarten martens over JAZ, was hij (tijdens trainingen)meerdere keren in beeld
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

AZ-073 schreef: 05 jun 2022, 17:00 heeft die niet met Jong AZ meegetraind?
In een video met Maarten martens over JAZ, was hij (tijdens trainingen)meerdere keren in beeld
Contractueel is het nog steeds een werknemer die mee mag doen aan trainingen dus niet gek dat hij dan bij Jong meeloopt. Het verbaasde mij alleen at Letschert op zijn leeftijd niet nog ergens anders sportief aan de slag wilt.. was hij nou 34 jarig oid dan snap ik wel dat hij a la Bogarde gewoon zijn contract uitzit zonder tegenprestatie maar nu niet, speelt al 9 maanden geen wedstrijd. Was overigens bij Roda/Groningen ook een lastige jongen dus je kan hem beter laten gaan, ook om salaris ruimte te creëren.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

we can come an end
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

differentcook schreef: 22 jun 2022, 11:34
Mooie club voor Timo al wil ik dit Volendam eigenlijk niet aan doen. Kan hij overigens wel in de buurt blijven wonen…
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

differentcook schreef: 22 jun 2022, 11:34
Bron van een account van 1 volger...
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Er zijn meerdere Twitter bronnen dus er is hoop! Met name van vaste Volendam volgers
Plaats reactie