Peer Koopmeiners (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

ForzAZ schreef: 13 mar 2022, 22:35 Klopt. Maar dat had ie dan wel zelf op training en met prestaties in Jong AZ moeten afdwingen.
Ja eens, zoals aangegeven snap ik niet dat de keuze op Peer gevallen is.
Buurmeester of de Jong had ik begrepen, Lewis Schouten zit meer potentie in, maar dat snap ik nog wel dat die niet gekozen is
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

DeZuivelDuivel schreef: 14 mar 2022, 07:39 Ja eens, zoals aangegeven snap ik niet dat de keuze op Peer gevallen is.
Buurmeester of de Jong had ik begrepen, Lewis Schouten zit meer potentie in, maar dat snap ik nog wel dat die niet gekozen is
Peer moest de rol van Clasie als controleur invullen. Reijnders is meer de vervanger van Midtsjö.

Buurmeester is ook meer Midtsjö dan Clasie. De Jong is een aanvallende middenvelder en geen controleur.

Lewis Schouten vind ik bij uitstek het grote talent. Is net 18 jaar en mag van mij volgend jaar in de A-selectie. Nu nog niet klaar voor een debuut.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Het zou sowieso handig zijn als jeugdspelers wat vaker minuten pakken. Koopmeiners heeft dit seizoen amper gespeeld in het eerste en moet er nu ineens staan tegen een pittige tegenstander. Ik denk dat dit geen ideale situatie is.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

fcvictorie schreef: 14 mar 2022, 08:17 Het zou sowieso handig zijn als jeugdspelers wat vaker minuten pakken. Koopmeiners heeft dit seizoen amper gespeeld in het eerste en moet er nu ineens staan tegen een pittige tegenstander. Ik denk dat dit geen ideale situatie is.
Zeker geen ideaal moment om in een vermoeid en vastgelopen AZ voor het eerst in de basis te mogen starten tegen een ploeg die met jou om plek 4 strijdt. Maar laten we er niet om heen draaien hij laat in Jong AZ nog veel te weinig zien om deze plek te rechtvaardigen. Moet ie ook nog eens naast Reijnders spelen die nog veel te wisselvallig acteert.

Jeugdspelers minuten laten maken is natuurlijk voor AZ als opleidingsclub eigenlijk een must. Maar dan moet dat wel het goede moment zijn. Te veel wedstrijden dienen zich hier niet voor, omdat het verloop of de stand dit niet billijken. Vandaag was heel het elftal ondermaats en dat is voor een debutant natuurlijk geen voordeel.

Ik hoop dat Peer hier zelf lering uit trekt. Leuk zijn debuut nu, maar te hopen voor AZ dat dit voorlopig eenmalig was.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1357
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Begon tegen Vitesse een beetje bleu en op de ‘veilige stand’. Prima dat hij later wel gewoon in de 16 opdook, al kreeg hij de bal toen net niet.
Ook de pass vanaf de eigen 16 naar Reijnders bij de 4-0 was erg fraai. Perfect in de loop zodat een snelle tegenaanval ingezet kon worden.

Die jongens moeten even de schroom van zich af gooien, dan komt het wel goed.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Dit zou voor alle partijen het beste zijn denk ik. Degelijk, maar niet overtuigd voor az1 niveau tot nu toe. Dan heb je bij vertrek Midtsjo ook de ruimte om één extra middenvelder aan te trekken om te concurreren met Reijnders (die ook eventueel als 10 kan spelen). En dan daarachter Buurmeester als 4e optie.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

SimonPoulsen schreef: 05 jun 2022, 11:20 Dit zou voor alle partijen het beste zijn denk ik. Degelijk, maar niet overtuigd voor az1 niveau tot nu toe. Dan heb je bij vertrek Midtsjo ook de ruimte om één extra middenvelder aan te trekken om te concurreren met Reijnders (die ook eventueel als 10 kan spelen). En dan daarachter Buurmeester als 4e optie.
Maar is dit dan huur of verkoop? Of beter gezegd: denkt AZ dat hij nog stappen kan maken of dat dit het is? Voor Peer zou het wellicht wel goed zijn, aangezien hij dan in ieder geval veel Eredivisie-wedstrijden gaat spelen. Als hij bij AZ blijft, is er een gerede kans dat hij bankspeler wordt. Of hij daar nu echt beter van zal worden...
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Gezien het ontwikkelpad dat spelers de laatste jaren bij Volendam hebben gehad en het feit dat Volendam een beetje als Cambuur is qua match met AZ jeugd, denk ik dat een verhuur aan Cambuur een goed idee is.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Mensen schrijven hem totaal af. Hoofd argument hij had het nu al moeten laten zien. Met andere woorden hij kan nooit meer groeien want hij heeft zijn kans niet gepakt.
Ik durf te wedden dat als hij een kans krijgt, dat hij er staat.

Trouwens zeer mooie balbehandeling en mooie assist =D>
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

FugAZi schreef: 01 okt 2022, 19:41 Mensen schrijven hem totaal af. Hoofd argument hij had het nu al moeten laten zien. Met andere woorden hij kan nooit meer groeien want hij heeft zijn kans niet gepakt.
Ik durf te wedden dat als hij een kans krijgt, dat hij er staat.

Trouwens zeer mooie balbehandeling en mooie assist =D>
Nou ik heb laatst becijferd waarom het logisch is dat hij wel gebracht wordt: hij is eigenlijk al een routinier als je naar zijn Jong AZ historie kijkt. Dan had hij veel verder kunnen zijn. Teun was dat in ieder geval (ook als je dat oneerlijk vind staat het als een paal boven water). Minuten op een hoger niveau zouden Peer deugd doen denk ik. Wat dat betreft denk ik dat hij eerder op een ontwikkelpad als Hoedemakers zit dan als zijn broer bijvoorbeeld.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 01 okt 2022, 20:19 Nou ik heb laatst becijferd waarom het logisch is dat hij wel gebracht wordt: hij is eigenlijk al een routinier als je naar zijn Jong AZ historie kijkt. Dan had hij veel verder kunnen zijn. Teun was dat in ieder geval (ook als je dat oneerlijk vind staat het als een paal boven water). Minuten op een hoger niveau zouden Peer deugd doen denk ik. Wat dat betreft denk ik dat hij eerder op een ontwikkelpad als Hoedemakers zit dan als zijn broer bijvoorbeeld.
Hoedenmakers zou het ook goed doen als hij een kans zou krijgen. Kijk naar Reijnders, de foutjes die hij vorig jaar maakte zijn er helemaal uit. Koopmeiners heeft ook dat vermogen te verbeteren.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

FugAZi schreef: 01 okt 2022, 20:35 Hoedenmakers zou het ook goed doen als hij een kans zou krijgen. Kijk naar Reijnders, de foutjes die hij vorig jaar maakte zijn er helemaal uit. Koopmeiners heeft ook dat vermogen te verbeteren.
Toch denk ik dat hij speelminuten nodig heeft die hij hier (nog) niet direct gaat krijgen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 01 okt 2022, 21:41 Toch denk ik dat hij speelminuten nodig heeft die hij hier (nog) niet direct gaat krijgen.
Precies dat. Hoedenmakers had zich nooit zo ontwikkeld met invalbeurtjes bij az1. Zelfde met Nick Olij. DIe pech/geluk moet je dan soms hebben dat je een kans krijgt in het eerste. Maar zoals Koopmeiners , heeft ondanks zn weergaloze aanname, die kans ook nooit echt afgedwongen. Hoewel spelers als Reijnders en Oosting bijvoorbeeld wel verhuurd zijn geweest, waarom ze dat met Peer niet doen is mij een raadsel. Zal wel de opvolger van Hoedemakers worden bij Cambuur.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 01 okt 2022, 21:41 Toch denk ik dat hij speelminuten nodig heeft die hij hier (nog) niet direct gaat krijgen.
Ja eens, al denk ik dat hij zelf hier nog kansen ruikt. Mij ging het vooral om het totaal afschrijven wat ik nergens op vind slaan.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3202
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Viel toch weer behoorlijk in.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

De Rode Baron schreef: 31 okt 2022, 08:42 Viel toch weer behoorlijk in.
Viel me niet negatief op maar ook niet positief, doet gewoon wat hij moet doen. Vind hem als rechtsbuiten momenteel vaster dan Sugawara, bij Peer heb je het gevoel dat zijn ondergrens minder laag is dan die van Yuki. Die gisteren echt verschrikkelijk was. Daarnaast kan Peer een bal vasthouden en heeft een prima voorzet in de benen.
Uiteindelijk blijft het gek dat het zo ver is gekomen dat we Peer nu helemaal als rechtsbuiten moeten gebruiken.

Ik denk trouwens dat hij de rol van rechtsback ook wel redelijk kan vervullen bij ons.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 632
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Wildcat schreef: 31 okt 2022, 09:00 Viel me niet negatief op maar ook niet positief, doet gewoon wat hij moet doen. Vind hem als rechtsbuiten momenteel vaster dan Sugawara, bij Peer heb je het gevoel dat zijn ondergrens minder laag is dan die van Yuki. Die gisteren echt verschrikkelijk was. Daarnaast kan Peer een bal vasthouden en heeft een prima voorzet in de benen.
Uiteindelijk blijft het gek dat het zo ver is gekomen dat we Peer nu helemaal als rechtsbuiten moeten gebruiken.

Ik denk trouwens dat hij de rol van rechtsback ook wel redelijk kan vervullen bij ons.
Vind ik ook raar dat hij als rechtsbuiten werd gebruikt, vind eerder dat Reijnders de eerst volgende 2 waarschijnlijke wedstrijden dat Dani de Wit er niet is naar Aanvallend middenvelder gaat en dat hij centraal op het middenveld mag spelen.
Bazoer doet het niet goed genoeg op het moment en elke keer dat Peer er in komt doet die het harstikke goed.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Klei. schreef: 31 okt 2022, 09:36 Vind ik ook raar dat hij als rechtsbuiten werd gebruikt, vind eerder dat Reijnders de eerst volgende 2 waarschijnlijke wedstrijden dat Dani de Wit er niet is naar Aanvallend middenvelder gaat en dat hij centraal op het middenveld mag spelen.
Bazoer doet het niet goed genoeg op het moment en elke keer dat Peer er in komt doet die het harstikke goed.
Speelde gisteren (net als Yuki) als 3e middenvelder. AZ speelde 4-3-2 na rode kaart van Dani
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

AZ-073 schreef: 31 okt 2022, 09:42 Speelde gisteren (net als Yuki) als 3e middenvelder. AZ speelde 4-3-2 na rode kaart van Dani
Exact, en deed dat overigens prima.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 632
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

AZ-073 schreef: 31 okt 2022, 09:42 Speelde gisteren (net als Yuki) als 3e middenvelder. AZ speelde 4-3-2 na rode kaart van Dani
Ik dacht dat ze met 3 verdedigers speelde en dan de backs (Kerkez, Yuki) iets hoger stonden om daarmee de middenvelders te ondersteunen verkeert gezien dus.
Plaats reactie