Zakaria Aboukhlal (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ai, journalistiek dieptepunt, citeren uit deze beerput
we can come an end
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

differentcook schreef: 16 jun 2022, 20:23 Ai, journalistiek dieptepunt, citeren uit deze beerput
Aan mij heeft het niet gelegen, wel jammer dat dit dan mijn 15 minutes of Fame zijn. :idea:
Gebruikersavatar
Kass
Seizoenkaarthouder
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 feb 2005, 07:49
Locatie: Rotterdam

Wat een gemis. Dit is toch een beetje de opvolger van Messi. Als Toulouse hem voor 10 miljoen weet te strikken is het een koopje!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

ForzAZ schreef: 16 jun 2022, 19:58 https://www.lesviolets.com/actu/mercato ... 62743.html

Als de transfer van Zaka naar Toulouse niet slaagt zijn jullie verantwoordelijk hiervoor:



Ook in het buitenland wordt het forum gevolgd dus. Voortaan alle mogelijke uitgaande spelers maar hoog de hemel in prijzen! :wink:
Toch leuk dat ik ff de kop pak daar.
Zou balen zijn als we het op deze manier verkloten voor onszelf.
Volgende stap dan maar: geheim broederschap?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

differentcook schreef: 16 jun 2022, 20:23 Ai, journalistiek dieptepunt, citeren uit deze beerput
:lol:
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 915
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

SchoorlAZ schreef: 16 jun 2022, 21:39 Toch leuk dat ik ff de kop pak daar.
Zou balen zijn als we het op deze manier verkloten voor onszelf.
Volgende stap dan maar: geheim broederschap?
Onszelf? Ik postte nog een positief berichtje :lol:
"One swallow does not make a summer"
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

Aboukhlal heeft een serie aan belangrijke doelpunten gemaakt voor AZ. Dat kan hem niet anders nageven en dat is waar een aanvaller voor wordt opgesteld of invalt.

Maar zijn technische bagage om als creatieve flankspeler te worden ingezet is marginaal. Heb hem dan ook altijd meer als pure spits beschouwd. Denk dat hij ook daar meer uit moet gaan halen; bonkig aanspeelpunt, die anderen beter laat voetballen, meer focussen op juist het moment voor de goal verschijnen en afwisselend zijn diepgang en snelheid uitbuiten.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

AnthonisZ schreef: 17 jun 2022, 10:16 Denk dat hij ook daar meer uit moet gaan halen; bonkig aanspeelpunt, die anderen beter laat voetballen,
Daar moet ie dan wel de bal voor leren over te spelen. Dat kan/doet ie niet.
____________
Hoc est nihil
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

Grifo schreef: 17 jun 2022, 10:19 Daar moet ie dan wel de bal voor leren over te spelen. Dat kan/doet ie niet.
Eens, dat is ie wat moet gaan zien. En niet denken dat hij met een persoonlijke actie direct een verschil gaat maken. Maak een verschil, door op de juiste plek te staan in de laatste fase van een aanval.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11130
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AnthonisZ schreef: 17 jun 2022, 10:16
Maar zijn technische bagage om als creatieve flankspeler te worden ingezet is marginaal.
Dat zijn hele mooie woorden om te zeggen dat ie er werkelijk geen reet van kan

Maarre, is ie al weg?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

ForzAZ schreef: 16 jun 2022, 19:58 https://www.lesviolets.com/actu/mercato ... 62743.html

Als de transfer van Zaka naar Toulouse niet slaagt zijn jullie verantwoordelijk hiervoor:



Ook in het buitenland wordt het forum gevolgd dus. Voortaan alle mogelijke uitgaande spelers maar hoog de hemel in prijzen! :wink:
Ik dacht dat dit een in elkaar geflanste grap was, is gewoon echt :lol:
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

ForzAZ schreef: 16 jun 2022, 19:58 https://www.lesviolets.com/actu/mercato ... 62743.html

Als de transfer van Zaka naar Toulouse niet slaagt zijn jullie verantwoordelijk hiervoor:

Ook in het buitenland wordt het forum gevolgd dus. Voortaan alle mogelijke uitgaande spelers maar hoog de hemel in prijzen! :wink:
Hahaha

Net ook even gekeken op het TFC forum, daar hebben ze nog goede hoop, lezen hier ook lekker mee

Salut, quoi de neuf de ton coté?
Van Alkmaar begint de victorie
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Hoop stiekem toch wel dat er een beetje winst op hem gemaakt wordt, dat zou nog het een en ander goed maken.
Waarom mensen dus al tevreden zijn met 2 miljoen is mij een raadsel :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Sir Robbert schreef: 17 jun 2022, 12:34 Ik dacht dat dit een in elkaar geflanste grap was, is gewoon echt :lol:
Ja natuurlijk. Daarom die link er bij. Maar owee als er een kink in de kabel komt. Zaka's wraak zal zoet zijn. Nog een seizoen AZ Alkmaar! :wink:
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

Langedijk schreef: 17 jun 2022, 10:36 Dat zijn hele mooie woorden om te zeggen dat ie er werkelijk geen reet van kan

Maarre, is ie al weg?
Ze lezen in Frankrijk toch ook mee, een beetje verbloemen is niet erg.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 17 jun 2022, 13:00 Waarom mensen dus al tevreden zijn met 2 miljoen is mij een raadsel :wink:
Meen je dat nou ?? 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

ForzAZ schreef: 16 jun 2022, 19:58 https://www.lesviolets.com/actu/mercato ... 62743.html

Als de transfer van Zaka naar Toulouse niet slaagt zijn jullie verantwoordelijk hiervoor:



Ook in het buitenland wordt het forum gevolgd dus. Voortaan alle mogelijke uitgaande spelers maar hoog de hemel in prijzen! :wink:
HAHAHAHAAA! :lol: Mat Profond? Hoe vertaalt zich dat weer in schaakmat? Hilarisch dit. Zou echt een grap zijn als onze reacties van invloed zijn op het transfer.

Voor de zekerheid hier nog maar een toevoeging: Aboukhlal heeft als counterspits zeker kwaliteiten, maar AZ speelt doorgaans niet echt op de counter. Ik denk dat hij perfect bij een club als Toulouse past.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

DiepeMast schreef: 17 jun 2022, 19:29 HAHAHAHAAA! :lol: Mat Profond? Hoe vertaalt zich dat weer in schaakmat? Hilarisch dit. Zou echt een grap zijn als onze reacties van invloed zijn op het transfer.

Voor de zekerheid hier nog maar een toevoeging: Aboukhlal heeft als counterspits zeker kwaliteiten, maar AZ speelt doorgaans niet echt op de counter. Ik denk dat hij perfect bij een club als Toulouse past.
Ik vind het ook wel apart en best opmerkelijk dat dit forum aangehaald wordt. Maar waarom alleen de negatieve berichten plaatsen? Ik zou ook de positieve meningen meenemen in mijn citaten. Zoals de mijne:

Aboukhlal is een echte teamspeler, sfeermaker in de kleedkamer en accepteert al zeker twee jaar een reseveplaats zonder morren. Bovendien scoort hij veel, afgezet tegen het aantal speelminuten en is daarmee regelmatig belangrijk voor het team. Alleen zijn overzicht en techniek laat wel eens te wensen over, maar als hij óók dat zou hebben, zou hij niet bij AZ of Toulouse spelen. Al met al denk ik dat we hem niet voor minder dan 3 miljoen moeten laten gaan. Aboukhlal is een parel binnen het juiste team.
____________
Hoc est nihil
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Grifo schreef: 21 jun 2022, 01:01

Aboukhlal is een echte teamspeler, sfeermaker in de kleedkamer en accepteert al zeker twee jaar een reseveplaats zonder morren. Bovendien scoort hij veel, afgezet tegen het aantal speelminuten en is daarmee regelmatig belangrijk voor het team. Alleen zijn overzicht en techniek laat wel eens te wensen over, maar als hij óók dat zou hebben, zou hij niet bij AZ of Toulouse spelen. Al met al denk ik dat we hem niet voor minder dan 3 miljoen moeten laten gaan. Aboukhlal is een parel binnen het juiste team.
Volledig mee eens. Veel vrienden binnen de selectie en goed met de technische staf!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10175
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

ForzAZ schreef: 16 jun 2022, 19:58 Ook in het buitenland wordt het forum gevolgd dus. Voortaan alle mogelijke uitgaande spelers maar hoog de hemel in prijzen! :wink:
:lol:

Geestig.
Gesloten