Zakaria Aboukhlal (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 553
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

salmonyappi schreef: 16 jun 2022, 12:30 Nogmaals: er is belangstelling, hij is nog niet verkocht !
Ik begrijp dat we allemaal blij zijn, maar het is nog niet definitief, dus laat het papier er nog maar even omheen…….

Gefeliciteerd trouwens! 😉
Het is zo goed als rond hoor! Dit zal van het weekend nog wel officieel gemaakt worden!
Bijlagen
IMG_20220616_150813.jpg
IMG_20220616_150813.jpg (55.66 KiB) 1495 keer bekeken
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16251
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 16 jun 2022, 12:57 Het zal vooral afhangen van de vraag hoeveel AZ bij moet leggen. Daar komen ze vast wel uit.
😂
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Zal gauw zo n 3 miljoen opleveren
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Volgens mij is dit voor alle partijen fijn. Ik kan me goed voorstellen dat hij een prima speler is in een counterend team. Als ik het goed zie, speelt Toulouse normaal gesproken 4-3-3, maar in de Ligue 1 zullen ze volgend seizoen ongetwijfeld meer achteruit worden gedrukt.

Wel weer leuk dat hij met oud-AZ'er Stijn Spierings samen zal spelen (als die niet verkocht wordt). Hebben we deze transfer deels aan Stijn te danken? :D
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Ondanks alles wens ik Zakaria veel succes!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Nog nooit zo blij geweest met een verkoop denk ik. Wens Zakaria erg veel succes bij zijn nieuwe club!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

salmonyappi schreef: 16 jun 2022, 10:32 VI



Best wel bijzonder. Wat zien die clubs wat wij niet zien?……..
Een spits die belangrijke doelpunten maakt?
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Bertje schreef: 16 jun 2022, 13:40 Ondanks alles wens ik Zakaria veel succes!
Ik denk niet dat hij het AZ forum leest. Anders had ie al lang aan een depressie onderdoor gegaan
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 917
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Wildcat schreef: 16 jun 2022, 14:53 Ik denk niet dat hij het AZ forum leest. Anders had ie al lang aan een depressie onderdoor gegaan
Zou wel dat chagerijnige hoofd van hem verklaren.
"One swallow does not make a summer"
Noorderling
Herry en/of Berry
Berichten: 64
Lid geworden op: 09 mei 2017, 16:30

Nu krijgen we een enorm pispaalprobleem.

Heel veel succes Zakaria.
MB80
Invaller
Berichten: 2247
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Noorderling schreef: 16 jun 2022, 15:53 Nu krijgen we een enorm pispaalprobleem.

Heel veel succes Zakaria.
Nee hoor, de volgende in line met matige prestaties. Vindahl? :D
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11175
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Noorderling schreef: 16 jun 2022, 15:53 Nu krijgen we een enorm pispaalprobleem.
We hebben Vindahl, Witry, De Wit en voorlopig Hatzidiakos nog. Maak je dus geen zorgen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12527
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 16 jun 2022, 16:06 We hebben Vindahl, Witry, De Wit en voorlopig Hatzidiakos nog. Maak je dus geen zorgen.
En Jansen
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6564
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Noorderling schreef: 16 jun 2022, 15:53 Nu krijgen we een enorm pispaalprobleem.

Heel veel succes Zakaria.
Huiberts zorg ieder jaar voor voldoende aanvoer.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3240
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Als 'invaller' vond ik hem echt niet verkeerd. Beter dan bijv. zo'n Evjen.
Dat er interesse is verbaast me dan ook niet. Heeft zijn goaltjes mee kunnen pikken, ook bij Marokko.
Een basisspeler waarop je van aan kunt zag ik het er echter niet in. Maar het profiel van de speler waar Huiberts nu al heel lang naar op zoek is, sluit hij van de beschikbare spelers in onze selectie, wel het meest aan. Hopelijk komt er nu ook interesse op gang voor spelers als Druijf, de Wit, Hatzidiakos, Evjen, maar ook Midtsjo om de broodnodige verandering aan het elftal te brengen.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Wildcat schreef: 16 jun 2022, 14:53 Ik denk niet dat hij het AZ forum leest. Anders had ie al lang aan een depressie onderdoor gegaan
🤣
Denk 't ook, maar gun hem het allerbeste.
Heeft toch z'n waarde gehad voor AZ.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12527
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wildcat schreef: 16 jun 2022, 14:53 Ik denk niet dat hij het AZ forum leest. Anders had ie al lang aan een depressie onderdoor gegaan
Zou m.i. wel beter zijn de posts te schrijven met het idee dat hij (of andere onderwerpen van gesprek) meeleest
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9157
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 16 jun 2022, 19:22 Zou m.i. wel beter zijn de posts te schrijven met het idee dat hij (of andere onderwerpen van gesprek) meeleest
Bij deze:
Ik hoop heel hard voor je Zakaria dat Toulouse serieus is!
De Franse competitie zal je vast goed passen!
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16251
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Echt hoor…..de trend is onmiskenbaar.
Werd wekelijks met de grond gelijk gemaakt, kon er geen zak van, en nu hij verkocht gaat worden gaat iedereen opeens zien (laat ik het anders zeggen: beweren) dat ie tóch zijn waarde had voor AZ. Laat het verkooppraatje maar aan Max over……….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

https://www.lesviolets.com/actu/mercato ... 62743.html

Als de transfer van Zaka naar Toulouse niet slaagt zijn jullie verantwoordelijk hiervoor:
Mercato: Supporters AZ Alkmaar blij met vertrek Aboukhlal, 'Ik denk dat ik nog nooit zo tevreden ben geweest met verkoop'
Gepubliceerd op 16 juni 2022 om 20:15 uur door JB

Tenzij de situatie keert, altijd mogelijk tijdens de transferperiode, is de kans groot dat Zakaria Aboukhlal de eerste rekruut van de zomer in Toulouse wordt. De vleugelspeler van AZ Alkmaar is in vergevorderde onderhandelingen voor een transfer van naar schatting 2-3 miljoen euro. Maar wat vinden Nederlandse supporters van deze vermoedelijke verkoop? Tussen vreugde en ironie zullen de volgende regels ons niet geruststellen.

salmonyappi: " Wat ziet Toulouse dat wij niet zien? In de tegenaanval, in een vrije rol, is het prima, maar hij is niet een speler die je van de hele site denkt om je team te versterken. "

Az564: " Als tegenaanvaller is hij heel nuttig, dat heeft hij laten zien. "

MB80: " (ironie) Toulouse, koop Zakaria alsjeblieft niet. Hij is onze beste speler en 10 miljoen euro waard. "

MO7: " Een kip zonder kop, bedankt Toulouse. "

Shota-Arveladze: " Jammer, het grootste AZ-talent dat we hebben. Toulouse heeft enorm veel geluk met deze aanwinst. We zullen hem zeker missen! "

Langedijk: " Een stralende dag. Bovendien wil Toulouse voor hem betalen! "

Smith260: " Zijn vertrek? Ik kan me geen beter verjaardagscadeau wensen vandaag. "

salmonyappi: " Nogmaals: er is interesse, hij is nog niet verkocht! Ik begrijp dat we allemaal blij zijn, maar het is nog niet definitief. "

Diep schaakmat: " Ik kan me heel goed voorstellen dat hij een zeer goede speler wordt in een tegenteam. Als ik het me goed herinner, speelt Toulouse normaal gesproken in 4-3-3, maar in de Ligue 1 zullen ze waarschijnlijk lager zijn. Hij zal zich aansluiten bij een voormalige AZ-speler Stijn Spierings Hebben we deze transfer voor een deel aan Stijn te danken ?

Bertie: " Ondanks alles wens ik Zakaria veel succes! "

wildcat: " Volgens mij leest hij ons forum niet. Anders was hij al lang in een depressie beland. "

SchoorlAZ: " Ik denk niet dat ik ooit zo tevreden ben geweest met een verkoop. Laten we Zakaria veel succes wensen bij zijn nieuwe club! "

(fragmenten uit https://azfanpage.nl/forum)
Ook in het buitenland wordt het forum gevolgd dus. Voortaan alle mogelijke uitgaande spelers maar hoog de hemel in prijzen! :wink:
Gesloten