Zakaria Aboukhlal (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Langedijk schreef: 27 mar 2022, 15:54
Dus wat is je punt precies?
Mijn punt is dat je een discussie persoonlijk maakt door een dergelijke suggestie. Inderdaad noemde jij niet Waterman en Koenders, maar je was het er wel mee eens. AZ4Life geeft heel duidelijk aan waarom hij het niet eens is met de kritiek op Aboukhlal en dan openen jullie twee op een persoonlijke manier de aanval. Dat vind ik kansloos.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Shota-Arveladze schreef: 27 mar 2022, 18:45 Mijn punt is dat je een discussie persoonlijk maakt door een dergelijke suggestie. Inderdaad noemde jij niet Waterman en Koenders, maar je was het er wel mee eens.
Ik was het er wel mee eens ja. Je bent zelf pas 2 jaar actief op dit forum maar ik al wat langer. Zo nu en dan valt dit op en blijkbaar niet alleen bij mij. Ik zie hem De Wit en Evjen niet zo met hand en tand verdedigen als deze jongen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Langedijk schreef: 27 mar 2022, 18:55 Ik was het er wel mee eens ja. Je bent zelf pas 2 jaar actief op dit forum maar ik al wat langer. Zo nu en dan valt dit op en blijkbaar niet alleen bij mij. Ik zie hem De Wit en Evjen niet zo met hand en tand verdedigen als deze jongen.
Ben het alsnog met Shota-Adverladze eens dat het wel een beetje excessief was. Laten we het vooral leuk en luchtig houden, of uitsluitend over voetbal.
Harde (en het liefst goed onderbouwde) discussies mogen natuurlijk,maar het zou de sfeer op het forum wel ten goede komen als iedereen een beetje aardig zou blijven.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

On topic.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

AZ en Aboukhlal per direct uit elkaar

Zakaria Aboukhlal is officieel geen speler meer van AZ. Beide partijen hebben een akkoord bereikt over ontbinding van het tot 2023 lopende contract van de Marokkaanse aanvaller... lees hier verder: https://tinyurl.com/aboukhlaltransfervrij
"One swallow does not make a summer"
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Reken maar op n basisplaats na die doelpunten waterval tegen de reserves van Eagles.
“Die doelpunten hebben uitermate veel waarde", aldus Jansen. "Het is belangrijk voor een aanvaller om op het scorebord te komen. Dat je je goals maakt en assists geeft. Zeker gezien het feit dat Zaka niet altijd start in een wedstrijd en zijn aandeel voornamelijk heeft vanuit invalbeurten. Dus het is heel belangrijk, voor hem, het team en mij als coach. Hij spant zich iedere dag in om zijn kans te vergroten dat hij gaat starten. Ik kan niet uitsluiten dat hij daar morgen voor wordt beloond.”
Tis wat hoor, scoren tegen n ploeg slechter dan fc dordrecht.
Laatst gewijzigd door SimonPoulsen op 01 apr 2022, 15:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 01 apr 2022, 13:11 Reken maar op n basisplaats na die doelpunten waterval tegen de reserves van Eagles.
Het zal tijd worden. :D
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

SimonPoulsen schreef: 01 apr 2022, 13:11 Tis wat hoor, scoren tegen n ploeg slechter dan fc dordrecht.
Maar hij scoort wel en die anderen die er in stonden niet.
Uiteindelijk draait heel het spelletje erom dat de bal in het netje beland, of het nu met de grote teen, knie, al struikelend, etc. doet er niet toe.
Nog 7 finales te gaan en als hij er toe mede kan bijdragen dat de puntjes in Alkmaars bezit blijven op welke manier dan ook, hoor je mij niet klagen.
Het verschil voor wederom een top eindpositie is nog steeds gering en hij heeft als invaller zeker wel zijn nut. Voor volgend seizoen moet Huiberts zich er maar over buigen, nu tellen louter de punten. Spel interesseert me nu minder.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De Rode Baron schreef: 01 apr 2022, 16:53 Maar hij scoort wel en die anderen die er in stonden niet.
Uiteindelijk draait heel het spelletje erom dat de bal in het netje beland, of het nu met de grote teen, knie, al struikelend, etc. doet er niet toe.
Nog 7 finales te gaan en als hij er toe mede kan bijdragen dat de puntjes in Alkmaars bezit blijven op welke manier dan ook, hoor je mij niet klagen.
Het verschil voor wederom een top eindpositie is nog steeds gering en hij heeft als invaller zeker wel zijn nut. Voor volgend seizoen moet Huiberts zich er maar over buigen, nu tellen louter de punten. Spel interesseert me nu minder.
Weet ik wel, en als invaller bij tijd en wijlen inderdaad nuttig. Maar als ik Jansen hoor over belonen met een basisplaats na die oefenwedstrijd vergelijkbaar met Nederland luxemburg moet ik daar wel om lachen. Waar hij tevens zon beetje de enige aanwezige aanvaller was. Hij heeft nog nooit bewezen het niveau aan te kunnen als basisspeler.

En het is inderdaad do or die, maakt niet uit hoe. AZ moet vierde worden. Als Aboukhlal de grote man in die wedstrijden wordt, maak ik hem mn profielfoto voor n week om het goed te maken.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 01 apr 2022, 19:35 Weet ik wel, en als invaller bij tijd en wijlen inderdaad nuttig. Maar als ik Jansen hoor over belonen met een basisplaats na die oefenwedstrijd vergelijkbaar met Nederland luxemburg moet ik daar wel om lachen. Waar hij tevens zon beetje de enige aanwezige aanvaller was. Hij heeft nog nooit bewezen het niveau aan te kunnen als basisspeler.

En het is inderdaad do or die, maakt niet uit hoe. AZ moet vierde worden. Als Aboukhlal de grote man in die wedstrijden wordt, maak ik hem mn profielfoto voor n week om het goed te maken.
Is dat echt gezegd?
Belonen?

Topsport dit hoor.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Weet je wat nou zo grappig, maar ook tegenstrijdig, is AZ 4 Life: als ik jou er op aanspreek dat je Vindahl steeds zo zit af te zeiken zeg je dat je dat doet omdat ie wekelijks slecht presteert en blundert (en terecht trouwens), maar als ik wekelijks over Aboukhlal zeg (en ik niet alleen overigens…..) dat ie niets brengt val je bijna over me heen…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 01 mei 2022, 17:30 Weet je wat nou zo grappig, maar ook tegenstrijdig, is AZ 4 Life: als ik jou er op aanspreek dat je Vindahl steeds zo zit af te zeiken zeg je dat je dat doet omdat ie wekelijks slecht presteert en blundert (en terecht trouwens), maar als ik wekelijks over Aboukhlal zeg (en ik niet alleen overigens…..) dat ie niets brengt val je bijna over me heen…….
Heeft met etniciteit te maken. Dat is na die jaren wel duidelijk toch.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Wanneer Aboukhlal van de zomer niet meer verkocht wordt (1-jarig contract) dan weet ik het ook niet meer. Het zou tekenend voor het beleid van AZ zijn om nog te gaan verlengen met deze speler op aandragen van Pascal ;-)
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 12 mei 2022, 19:46 Wat een gelul. Zeventien wedstrijden ongeslagen blijven is geen geluk. De prestaties in de topwedstrijden zijn ook geen geluk. En dan die onzin over ‘het zoontje van de trainer’. Wat een treurig geneuzel zeg. Als we punten verliezen door invaller Aboukhlal. Hij heeft ons zelf nog de nodige punten bezorgd.
Gescoord tegen Bodo Glimt -> wedstrijd verloren -> stonden geen punten op het spel (wel doorbekeren)
Gescoord tegen Celtic -> verloren over 2 wedstrijden -> stonden geen punten op het spel (wel doorbekeren)
Gescoord tegen RKC in de beker -> stonden geen punten op het spel eindstand was 4-0
Gescoord tegen Go Ahead -> 5-0 gewonnen -> kun je niet van zeggen dat we daar punten mee hebben gepakt specifiek door zijn bijdrage
Gescoord tegen NEC -> 1 punt gepakt door zijn bijdrage
Gescoord tegen ajax -> 3 punten gepakt door zijn bijdrage
Gescoord tegen Willem 2 -> 1 punt gepakt, maar het team 2 punten verloren.

Poeh poeh, 5 hele punten die je echt op zijn conto kan schrijven, waarvan 1 wedstrijd bijzonder kwestieus is of dat nou niet meer een verlies was voor het team. Graag met zijn allen een staande ovatie voor dit fenomeen dat van de 61 punten die zijn behaald de verantwoordelijkheid totaal in zijn eentje op mag eisen voor nog geen 10e van dat aantal punten.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1079
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Gewoon deze zomer proberen te verkopen of meewerken aan een vertrek. Die wordt echt niet meer beter. Je hebt niets aan hem. Komende zondag wat meer jeugd inpassen. We spelen toch om niks meer. 5e plaats is nu wel zeker na dit mislukte seizoen voor AZ
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Laat ik voorop stellen dat ik alles behalve voorstander ben van het uitfluiten als een speler de bal nog niet eens geraakt heeft, maar wat ik nog stuitender vond was het applausje wat Aboukhlal vervolgens geeft richting de Ben Side. In dit geval was het Aboukhlal, maar dit gebeurt vaker, Wijndal heeft er ook een handje van.

Als alles goed gaat staan ze vooraan om het gejuich en applaus in ontvangst te nemen. Maar oh wee als er wat kritiek klinkt. Wat dat betreft zijn het ook allemaal sneeuwvlokjes die bij elke vorm van tegenslag het probleem bij een ander zoeken en zich meteen gekwetst voelen. Vanavond maar weer lekker hartjes naar elkaar sturen via Social media.

Zo, nu weer genieten van de zon.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Perry schreef: 15 mei 2022, 15:39 Laat ik voorop stellen dat ik alles behalve voorstander ben van het uitfluiten als een speler de bal nog niet eens geraakt heeft, maar wat ik nog stuitender vond was het applausje wat Aboukhlal vervolgens geeft richting de Ben Side. In dit geval was het Aboukhlal, maar dit gebeurt vaker, Wijndal heeft er ook een handje van.

Als alles goed gaat staan ze vooraan om het gejuich en applaus in ontvangst te nemen. Maar oh wee als er wat kritiek klinkt. Wat dat betreft zijn het ook allemaal sneeuwvlokjes die bij elke vorm van tegenslag het probleem bij een ander zoeken en zich meteen gekwetst voelen. Vanavond maar weer lekker hartjes naar elkaar sturen via Social media.

Zo, nu weer genieten van de zon.
Wijndal zat ook te klappen richting de fans.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Weer een geweldige open kans om zeep geholpen met een wild schot. Wat is er mis met een bal iets rustiger in de hoek plaatsen? Alle tijd en ruimte om een treffer te noteren.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1079
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Metalingus schreef: 15 mei 2022, 17:28 Weer een geweldige open kans om zeep geholpen met een wild schot. Wat is er mis met een bal iets rustiger in de hoek plaatsen? Alle tijd en ruimte om een treffer te noteren.
Omdat hij daar niet slim genoeg voor is :lol:
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Zat tenminste nog een beetje pit in. Was bij lange na niet de slechtste van vandaag. Zegt overigens meer over het hele team dan over hem.
Gesloten