Mohamed Taabouni (2022)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

De Rode Baron schreef: 14 okt 2021, 10:20 Lekker toch, straks geen stuiver verdienen op de Wit, Gudmundsson en Aboukhlal en je grootste talent geen kansen geven.
AZ opleidingsclub... ja,ja.
Het is moeilijk oordelen als je niet alle ins en outs kent.

Misschien zijn ze al twee jaar in gesprek om te verlengen en houdt hij de boot af en zeggen ze bij AZ, eerst verlengen, dan spelen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

kuifje schreef: 14 okt 2021, 10:29 Het is moeilijk oordelen als je niet alle ins en outs kent.

Misschien zijn ze al twee jaar in gesprek om te verlengen en houdt hij de boot af en zeggen ze bij AZ, eerst verlengen, dan spelen.
Lijkt me stug, dan is hij wel radicaal anders gaan denken met onderstaande. Maar je moet natuurlijk op een gegeven moment wel kansen krijgen anders houdt het verhaal natuurlijk op, zeker gezien hij de meeste minuten in jong heeft gemaakt. Vanuit zijn kant vind ik het heel begrijpelijk dat hij zijn aflopend contract niet wil verlengen op deze manier.
Maar qua carrièreplanning weet hij dat het beste is om bij AZ te blijven, mits hij reële kansen krijgt. Doe daar iets mee als AZ zijnde, zou ik zeggen.
Er is ruime belangstelling vanuit het buitenland voor hem. Het doet echter niets met hem. Zijn primaire doel is en blijft door te breken bij AZ, zegt hij. 'Hier voel ik me lekker en hier kan ik me goed ontwikkelen. Ik laat me niet zo snel gek maken. Ik wil hetzelfde pad bewandelen als Calvin Stengs en Myron Boadu. Zij konden op jonge leeftijd al naar andere clubs en kozen ervoor bij AZ te blijven. Dat motiveert mij het op dezelfde manier te doen.'
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZ 4 Life schreef: 15 okt 2021, 12:18 Hoezo zou Huiberts een flater slaan? Ik durf bijna wel met zekerheid te stellen dat Taabouni een aanbieding heeft gekregen.
Een nieuw contract voorleggen, daar gaat het niet enkel om. Het gaat er meer om dat er voor hem daadwerkelijk kansen liggen en dat is niet louter een nieuw contract voorleggen.
En of hij die grijpt, dat is een tweede. Maar er moeten met zijn aflopend contract wel minuten worden gemaakt. Denken dat hij niet in het systeem past of dat hij verdedigend zijn mannetje continue laat lopen ondervind je pas als hij zich daadwerkelijk kan laten zien. Qua spel is hij gewoon al een hele tijd de eerste die feitelijk in aanmerking vanuit jong zou moeten komen om wat minuten te maken in het eerste.
Zoals hierboven al vermeld: Zijn primaire doel is en blijft door te breken bij AZ. Hij wil het zelfde pad bewandelen als Calvin Stengs en Myron Boadu. Hier doorbreken en hopelijk op termijn weer daar uit een Nationaal elftal behalen. Hij heeft meermaals aangegeven niet zomaar over te willen stappen ook al ontbreekt het hem niet aan interesses van clubs uit Europa. Kortom gaan voor het sportieve gedeelte en die ligt wat hem betreft in Alkmaar. Dus ja, Huiberts zou wel degelijk een flater begaan als deze speler, die toch omschreven wordt als ‘buitencategorie’, straks de club verlaat louter omdat er totaal geen speelminuten bij het eerste voor hem inzitten terwijl het op de posities waar hij in aanmerking voor zou kunnen komen nou niet altijd zo geweldig aan toegaat. Het blijft zeer opmerkelijk voor een opleidingsclub.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Deze jongen had dus gemakkelijk vandaag speeltijd kunnen hebben. Karlsson zat er in de 70e minuut al helemaal doorheen en Taabouni was de perfecte vervanger geweest in deze wedstrijd.
Weer een gemiste kans Jansen.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

multatuli schreef: 17 okt 2021, 16:39 Deze jongen had dus gemakkelijk vandaag speeltijd kunnen hebben. Karlsson zat er in de 70e minuut al helemaal doorheen en Taabouni was de perfecte vervanger geweest in deze wedstrijd.
Weer een gemiste kans Jansen.
Eens, alleen
Speelt vanavond tegen Jong 020
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

multatuli schreef: 17 okt 2021, 16:39 Deze jongen had dus gemakkelijk vandaag speeltijd kunnen hebben. Karlsson zat er in de 70e minuut al helemaal doorheen en Taabouni was de perfecte vervanger geweest in deze wedstrijd.
Weer een gemiste kans Jansen.
Helemaal mee eens (is wel echt het enig wat ik te zeiken heb over gisteren).
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AZ fanatic 4-life schreef: 18 okt 2021, 08:06 Helemaal mee eens (is wel echt het enig wat ik te zeiken heb over gisteren).
Ik dus niet, want speelt inderdaad vanavond tegen Jong 020. En speelde vrijdag ook nog tegen NAC. Dat is genoeg.
_________________
"I don't know that!"
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Kilkenny schreef: 18 okt 2021, 09:32 Ik dus niet, want speelt inderdaad vanavond tegen Jong 020. En speelde vrijdag ook nog tegen NAC. Dat is genoeg.
Met 20 minuten in de benen had hij vandaag ook prima kunnen spelen.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AZ fanatic 4-life schreef: 18 okt 2021, 09:33 Met 20 minuten in de benen had hij vandaag ook prima kunnen spelen.
En met 90+ tegen NAC (of hij moet gewisseld zijn) erbij niet.
_________________
"I don't know that!"
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Kilkenny schreef: 18 okt 2021, 10:30 En met 90+ tegen NAC (of hij moet gewisseld zijn) erbij niet.
Vergeet niet dat logisch nadenken niet voor iedereen is weggelegd.

Laat het vanavond eerst maar eens zien tegen Jong ajax.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Kilkenny schreef: 18 okt 2021, 10:30 En met 90+ tegen NAC (of hij moet gewisseld zijn) erbij niet.
Heeft Peer Koopmeiners, die er wel even in mocht komen, dan geen 90 minuten tegen NAC gespeeld?
Uit tegen Groningen lijkt mij, is het niet de wedstrijd om hem minuten te geven, maar thuis tegen PEC, als de mogelijkheid er is, zou ik hem zeker nu eindelijk eens het gevoel geven dat zijn toekomst bij het eerste gaat liggen. Zou wel heel frustrerend zijn als dit seizoen Poku, Koopmeiners en nog een aantal wel zijn gebracht en je grootste talent met een aflopend contract en de meeste speelminuten bij jong in de benen totaal negeert.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 18 okt 2021, 11:15 Heeft Peer Koopmeiners, die er wel even in mocht komen, dan geen 90 minuten tegen NAC gespeeld?
Uit tegen Groningen lijkt mij, is het niet de wedstrijd om hem minuten te geven, maar thuis tegen PEC, als de mogelijkheid er is, zou ik hem zeker nu eindelijk eens het gevoel geven dat zijn toekomst bij het eerste gaat liggen. Zou wel heel frustrerend zijn als dit seizoen Poku, Koopmeiners en nog een aantal wel zijn gebracht en je grootste talent met een aflopend contract en de meeste speelminuten bij jong in de benen totaal negeert.
Peer kwam er vooral in omdat hij en zijn broer 250 (of iets in die richting) jonge Vitesse 22 spelers hadden uitgenodigd. Daarbij is Peer 2 jaar ouder dan Taabouni en fysiek een stuk sterker. Die kan je dus zwaarder belasten.
_________________
"I don't know that!"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Kilkenny schreef: 18 okt 2021, 11:29 Peer kwam er vooral in omdat hij en zijn broer 250 (of iets in die richting) jonge Vitesse 22 spelers hadden uitgenodigd. Daarbij is Peer 2 jaar ouder dan Taabouni en fysiek een stuk sterker. Die kan je dus zwaarder belasten.
Dit is natuurlijk wel het meest amateuristische ooit als dit waar is. Een speler speeltijd geven omdat er spelers van hun oude club zijn uitgenodigd. Echt te lachwekkend voor woorden. Dus als Beau Reus ook een wedstrijdje in het 1e wil keepen, dan moet hij ook even 250 kinderen van zijn oude cluppie optrommelen ?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 18 okt 2021, 11:37 Dit is natuurlijk wel het meest amateuristische ooit als dit waar is. Een speler speeltijd geven omdat er spelers van hun oude club zijn uitgenodigd. Echt te lachwekkend voor woorden. Dus als Beau Reus ook een wedstrijdje in het 1e wil keepen, dan moet hij ook even 250 kinderen van zijn oude cluppie optrommelen ?
Ja. :lol:
_________________
"I don't know that!"
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

multatuli schreef: 18 okt 2021, 11:37 Dit is natuurlijk wel het meest amateuristische ooit als dit waar is. Een speler speeltijd geven omdat er spelers van hun oude club zijn uitgenodigd. Echt te lachwekkend voor woorden. Dus als Beau Reus ook een wedstrijdje in het 1e wil keepen, dan moet hij ook even 250 kinderen van zijn oude cluppie optrommelen ?
Je hebt sinds gister 10 dingen gepost, en die zijn alleen maar negatief, terwijl we net Utrecht van de mat hebben gespeeld. Wat een ontzettend zielig gedrag.

Als hij hem mede heeft ingebracht vanwege de aanwezigheid van zijn jonge clubgenoten dan laat dat alleen maar zien dat Jansen hem dat gunt. Wedstrijd was al lang en breed gespeeld, Peer had het ondertussen ook weleens verdiend. Je zag na de wedstrijd ook dat Peer ontzettend genoot van zijn debuut en na de wedstrijd uitgebreid zijn dorpsgenoten bedankte, die heeft een echte boost gekregen.
Hup AZ.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Bob Ross schreef: 18 okt 2021, 11:43 Je hebt sinds gister 10 dingen gepost, en die zijn alleen maar negatief, terwijl we net Utrecht van de mat hebben gespeeld. Wat een ontzettend zielig gedrag.

Als hij hem mede heeft ingebracht vanwege de aanwezigheid van zijn jonge clubgenoten dan laat dat alleen maar zien dat Jansen hem dat gunt. Wedstrijd was al lang en breed gespeeld, Peer had het ondertussen ook weleens verdiend. Je zag na de wedstrijd ook dat Peer ontzettend genoot van zijn debuut en na de wedstrijd uitgebreid zijn dorpsgenoten bedankte, die heeft een echte boost gekregen.
Dan heb je dus duidelijk niet al mijn posts gelezen. Maar als je je zo aan mijn posts ergert staat het je vrij om mijn posts te blocken. Ik vind veel van jouw posts ook zielig, maar wil dat ook niet de hele tijd zeggen.

Ik vind het mooi dat Peer zijn debuut wordt gegund, ik vind de reden alleen zwaar amateuristisch. Zelfde niveau als dat de zoon van de voorzitter bij een amateurclub in het 1e komt te spelen.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

multatuli schreef: 18 okt 2021, 11:47 Dan heb je dus duidelijk niet al mijn posts gelezen. Maar als je je zo aan mijn posts ergert staat het je vrij om mijn posts te blocken. Ik vind veel van jouw posts ook zielig, maar wil dat ook niet de hele tijd zeggen.

Ik vind het mooi dat Peer zijn debuut wordt gegund, ik vind de reden alleen zwaar amateuristisch. Zelfde niveau als dat de zoon van de voorzitter bij een amateurclub in het 1e komt te spelen.
Het niveau van jouw posts is ook erg wisselend, regelmatig inhoudelijk, goed onderbouwd en constructief.
Helaas ook erg vaak drammerig, ik heb gelijk en als iemand te vaak tegen je gedram in gaat dan voeg je die toe aan een lijstje onder je posts.
Een soort van hate list. Passend in de tijdgeest, maar daarmee niet minder niveauloos

Het in laten vallen van een kind van de club, een leader by example en ook (ex) aanvoerder van Jong AZ, vergelijken met het zoontje van de voorzitter, valt niet onder een van je inhoudelijk goed onderbouwde posts [-X
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Bob Ross schreef: 18 okt 2021, 11:06 Vergeet niet dat logisch nadenken niet voor iedereen is weggelegd.

Laat het vanavond eerst maar eens zien tegen Jong ajax.
Of je nou 20 minuten meespeelt of een training van meer dan een uur hebt... Grappig je reactie. #-o

Taabouni had de wedstrijd van afgelopen maandag niet meer nodig om zich te laten zien. Dat heeft hij in die 70+ wedstrijden daarvoor wel gedaan.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Bob Ross schreef: 18 okt 2021, 11:43 Je hebt sinds gister 10 dingen gepost, en die zijn alleen maar negatief, terwijl we net Utrecht van de mat hebben gespeeld. Wat een ontzettend zielig gedrag.
Ik ben gelukkig niet de enige die zich groen en geel ergert aan AZ-hater multatuli.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Doe maar on topic. Maar ik blijf Taabouni één van de grotere mysteries van AZ vinden waarom hij stelselmatig wordt genegeerd. Hij zal wel veel te vroeg hebben laten blijken dat hij niet wil bijtekenen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gesloten