Håkon Evjen (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

AZ 4 Life schreef: 21 sep 2022, 12:42 Vind ik niet. Ik zie hier zoveel afwijkende meningen. Heb maar één iemand actief op de negeerlijst gezet het afgelopen jaar en daar was de reden niet van dat hij een afwijkende mening had, maar gewoon omdat hij irritant werd. Ik verschil met Langedijk bijvoorbeeld praktisch altijd van mening, meer dan met de persoon die ik genegeerd heb, maar aan Langedijk kan ik me verder niet storen. Die heeft gewoon een andere mening, en dat mag.
Gokje, Multatuli?? Die is overigens al een tijdje inactief.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Sir Robbert schreef: 21 sep 2022, 12:52 Gokje, Multatuli?? Die is overigens al een tijdje inactief.
Nu hopen dat AZ4Life deze post kan lezen.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2601
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Tja, hoe gaat zo'n blessuebehandeling? Speler ligt op de grond, verzorgers rennen het veld in, doen een oppervlakkige inspectie en gebruiken de natte spons of een spuitbus. Vervolgens vragen ze de speler of het gaat. Speler wil uiteraard niet gewisseld worden want heeft eindelijk een basisplaats en zegt dat het gaat.
Sommige pijntjes kan je er ook gewoon uitlopen, weet ik uit ervaring.

Lijkt mij een a-b-c-tje. Heeft niets te maken met de teamarts.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

vriend schreef: 21 sep 2022, 12:56 Heeft niets te maken met de teamarts.
#-o
Huh, dat is de verantwoordelijke hier die ervoor is om ter plekke een goede beslissing te maken.

(met jouw insteek kun je ook zeggen dat de spelers niets hebben te maken met hoe er wordt gespeeld of de trainer met hoe er wordt getraind)
we can come an end
vriend
Basisspeler
Berichten: 2601
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 21 sep 2022, 13:21 #-o
Huh, dat is de verantwoordelijke hier die ervoor is om ter plekke een goede beslissing te maken.

(met jouw insteek kun je ook zeggen dat de spelers niets hebben te maken met hoe er wordt gespeeld of de trainer met hoe er wordt getraind)
In antwoord op zulke domme vergelijkingen rest slechts gepaste stilte. Bij deze dus.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Sir Robbert schreef: 21 sep 2022, 12:52 Gokje, Multatuli?? Die is overigens al een tijdje inactief.
Nee, maar is verder ook niet relevant wie het wel is.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11150
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

vriend schreef: 21 sep 2022, 12:56
Sommige pijntjes kan je er ook gewoon uitlopen, weet ik uit ervaring.
Vasectomie? :wink:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 20 sep 2022, 23:40 Zó kinderachtig, zo’n negeerlijst. Een enorm zwaktebod als je stopt je tegenpolen van repliek te dienen.
Eigenlijk is het forum een beetje dood qua aantal mensen die nog bijdragen.

Het is soms net een open riool en ik denk dat dat veel mensen heeft weggejaagd.

Ik was trouwens ook veel te veel aan het zeuren om een beetje meer menselijkheid en inhoud. Ben ik maar mee gestopt (helpt toch niet en ik ben net zo irritant of zelfs erger volgens sommigen 8)).

Ben het wel met je eens dat het een zwakte bod is, de
negeerfunctie werkt niet echt lekker en is daarom een onzinnige functie (heb het ook maar een tijdje gebruikt). Eerst dacht ik te stoppen, maar mijn schouders ophalen en er om te lachen werkt veel beter :mrgreen:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

vriend schreef: 21 sep 2022, 13:47 In antwoord op zulke domme vergelijkingen rest slechts gepaste stilte. Bij deze dus.
Je bent niet vriendelijk :|
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

FugAZi schreef: 21 sep 2022, 15:36 Het is soms net een open riool en ik denk dat dat veel mensen heeft weggejaagd.

Ik was trouwens ook veel te veel aan het zeuren om een beetje meer menselijkheid en inhoud. Ben ik maar mee gestopt (helpt toch niet en ik ben net zo irritant of zelfs erger volgens sommigen 8)).
FugAZi, je bent een parel in deze zwijnenstal. Meer menselijkheid en inhoud, dat zou inderdaad mooi zijn. :hart: Al dit gehakketak om niks is niet nodig (met wat goede psychiaters en preventie)
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 21 sep 2022, 16:49 FugAZi, je bent een parel in deze zwijnenstal. Meer menselijkheid en inhoud, dat zou inderdaad mooi zijn. :hart: Al dit gehakketak om niks is niet nodig (met wat goede psychiaters en preventie)
Eerder een glimmende keutel :lol: maar dank je wel.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

vriend schreef: 21 sep 2022, 12:56 Tja, hoe gaat zo'n blessuebehandeling? Speler ligt op de grond, verzorgers rennen het veld in, doen een oppervlakkige inspectie en gebruiken de natte spons of een spuitbus. Vervolgens vragen ze de speler of het gaat. Speler wil uiteraard niet gewisseld worden want heeft eindelijk een basisplaats en zegt dat het gaat.
Sommige pijntjes kan je er ook gewoon uitlopen, weet ik uit ervaring.

Lijkt mij een a-b-c-tje. Heeft niets te maken met de teamarts.
Hee, er staat ook een berichtje over het blessure-incident van Hakon Evjen tussen :-)

Klopt wat je zegt, zo gaat het bij een blessurebehandeling on the spot, in die minuut. Hetzelfde betoogde ik eerder ook al.

Differentcook meent echter dat zijn absurde veronderstelling dat "Evjen verteld werd door te spelen" hetzelfde betekent als zijn terechte vaststelling dat de medische staf eindverantwoordelijk is voor het medische wel en wee van geblesseerde spelers. En dat ze daarom laakbaar gehandeld zouden hebben ofzo.

Gelukkig leest hij dit berichtje niet omdat hij mij op zijn negeerlijst gezet heeft, anders zou het gezeur over laster e.d. weer opnieuw beginnen. Hoop maar dat ik daar verder van gevrijwaard blijf ;-)
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 582
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

AZA'dam schreef: 15 sep 2022, 21:16 Je hebt me ontmaskerd. Dan zal ik het maar toegeven: ik ben de minnaar van de clubarts Ingrid Paul.
Dan ben jij een vrouw. :idea:
Ook hier op het forum dus :D
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

bk wcm schreef: 24 sep 2022, 18:47 Dan ben jij een vrouw. :idea:
Ook hier op het forum dus :D
Oh, wist niet dat ze van de dames was, anders had ik wel minnares gezegd. Kennelijk ben jij de echte insider.
Gebruikersavatar
AZaanstreek67
Glory-hunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 mei 2017, 11:07

Al wat meer bekend wanneer Hakon weer aansluit? Het duurt wel lang...
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZaanstreek67 schreef: 19 okt 2022, 13:02 Al wat meer bekend wanneer Hakon weer aansluit? Het duurt wel lang...
Valt wel mee toch? Hij is op 11 september geblesseerd geraakt en liep daarna in het gips. Dan mag je normaliter wel op minimaal 6 weken rekenen. Minimaal. We zitten nu in week 5. Ik zou niet meer op hem rekenen voor winterstop. Wellicht nog een invalbeurtje in de laatste (twee) wedstrijden oid.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ 4 Life schreef: 19 okt 2022, 14:56 Valt wel mee toch? Hij is op 11 september geblesseerd geraakt en liep daarna in het gips. Dan mag je normaliter wel op minimaal 6 weken rekenen. Minimaal. We zitten nu in week 5. Ik zou niet meer op hem rekenen voor winterstop. Wellicht nog een invalbeurtje in de laatste (twee) wedstrijden oid.
Ik zou niet weten wat er precies allemaal beschadigd is bij hem. Best raar dat je spreekt over 'normaal 6 weken'
we can come an end
Gebruikersavatar
AZaanstreek67
Glory-hunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 mei 2017, 11:07

AZ 4 Life schreef: 19 okt 2022, 14:56 Valt wel mee toch? Hij is op 11 september geblesseerd geraakt en liep daarna in het gips. Dan mag je normaliter wel op minimaal 6 weken rekenen. Minimaal. We zitten nu in week 5. Ik zou niet meer op hem rekenen voor winterstop. Wellicht nog een invalbeurtje in de laatste (twee) wedstrijden oid.
Oh, dat van gips was mij niet bekend. Ik meende gelezen te hebben de dag na zijn uitval dat het allemaal mee viel. Vandaar mijn vraag maar dit verduidelijkt het.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3207
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZ 4 Life schreef: 19 okt 2022, 14:56 Valt wel mee toch? Hij is op 11 september geblesseerd geraakt en liep daarna in het gips. Dan mag je normaliter wel op minimaal 6 weken rekenen. Minimaal. We zitten nu in week 5. Ik zou niet meer op hem rekenen voor winterstop. Wellicht nog een invalbeurtje in de laatste (twee) wedstrijden oid.
Klopt het dat Pavlidis al op de training looptrainingen aan het doen is?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 21 okt 2022, 09:39 Klopt het dat Pavlidis al op de training looptrainingen aan het doen is?
Hij staat volgen Jansen weer op het veld; dan lijken me looptrainingen het minste wat je daar kunt doen
we can come an end
Plaats reactie