Jordy Clasie (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Knap om onder het toeziend oog van de bondscoach zo in te vallen tussen al die semi-profs

Helaas ook pijnlijk om te zien dat Jansen het zonder hem af dacht te kunnen
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Langedijk schreef: 13 mar 2022, 21:26 Knap om onder het toeziend oog van de bondscoach zo in te vallen tussen al die semi-profs

Helaas ook pijnlijk om te zien dat Jansen het zonder hem af dacht te kunnen
Ik mag toch hopen dat Jansen heeft aangegeven dat Clasie door zijn ziekte slechts kon invallen.

Overigens zag ik hem in minuut 53 gaan warm lopen en zei meteen gelukkig Clasie komt er in. Maar dan duurt dat weer lang aan de zijkant en komt die wissel maar niet. Kort daarop viel de 0-1. Te laat dus die wissel, want je zag wel dat met hem er bij het middenveld daarna veel meer grip had.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

ForzAZ schreef: 13 mar 2022, 22:39 Ik mag toch hopen dat Jansen heeft aangegeven dat Clasie door zijn ziekte slechts kon invallen.
Laat hem dan starten en wissel hem na een uurtje. Nu was het iets met een kalf en een put.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Langedijk schreef: 13 mar 2022, 22:55 Laat hem dan starten en wissel hem na een uurtje. Nu was het iets met een kalf en een put.
Jansen wilde hem met 0-0 laten invallen. Maar zoals gebruikelijk bij AZ duurde dat weer eens te lang.

Ik denk dat als AZ zijn normale niveau had gehaald met de elf die opgesteld stonden dat Clasie gespaard zou worden voor donderdag. Bij 0-0 en met hem er bij hadden we misschien op zijn minst kunnen gelijk spelen of toch nog de winst kunnen forceren met een beetje geluk.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

In Oranje! =D>

Was gisteren ook weer veruit de beste.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Echt fantastisch voor hem. Heeft zichzelf toch weer helemaal teruggeknokt naar een hoog niveau. Had ik eerlijk gezegd niet meer verwacht.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Antti Opdam schreef: 22 dec 2021, 16:29 Aan Clasie weet je wat je hebt: weinig. Maar hij zet ook nog eens het verdienmodel (transferinkomsten) van je club onder druk.

Nu besef ik ook wel dat je niet alleen maar jeugdspelers kan kopen, maar met Indi, Hatzdiakos en Midtsjo - en zo langzamerhand ook De Wit - hebben we mijns inziens voldoende ervaring in de as.
UP!

;-)

Goed gedaan. Terechte uitverkiezing.

Als je Sugawara, De Wit en Reijnders op dezelfde positie aan het werk hebt gezien besef je plots dat hij best nuttig is.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Zijn wissel moet wel met zijn fitheid temaken hebben gehad.
Alleen weet ik niet waarvoor we Clasie precies het sparen zijn als je in een kwartfinale staat...
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

DeZuivelDuivel schreef: 18 mar 2022, 11:39 Zijn wissel moet wel met zijn fitheid temaken hebben gehad.
Alleen weet ik niet waarvoor we Clasie precies het sparen zijn als je in een kwartfinale staat...
Misschien voor de rest van het seizoen waar in de competitie ook nog het nodige op het spel staat?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZuid-Scharwoude schreef: 19 mar 2022, 16:37 Misschien voor de rest van het seizoen waar in de competitie ook nog het nodige op het spel staat?
Als je ergens met zwakkere spelers uitgekund had dan zou dat in een wedstrijd als tegen Willem 2 geweest zijn.

Ik was nooit zo'n fan van Clasie, maar tegen Bodo en ook al eerder was hij noodzakelijk, zeker omdat Jansen geen échte experimenten met jeugd doet.

Met de volgende ronde in Europa had je direct aanzien en geld gewonnen. Dát was de belangrijkste wedstrijd die nog te spelen was. Zelfs Aboukhlal moet tegen een eredivisieclub nog wel iets uit kunnen halen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

DeZuivelDuivel schreef: 19 mar 2022, 17:32 Als je ergens met zwakkere spelers uitgekund had dan zou dat in een wedstrijd als tegen Willem 2 geweest zijn.

Ik was nooit zo'n fan van Clasie, maar tegen Bodo en ook al eerder was hij noodzakelijk, zeker omdat Jansen geen échte experimenten met jeugd doet.

Met de volgende ronde in Europa had je direct aanzien en geld gewonnen. Dát was de belangrijkste wedstrijd die nog te spelen was. Zelfs Aboukhlal moet tegen een eredivisieclub nog wel iets uit kunnen halen.
Eens als hij door had gekund. Maar ik ga er vanuit dat het fysiek niet verantwoord was om hem te laten staan tegen Bodø. Anders was hij nooit gewisseld denk ik.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2242
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 18 mar 2022, 11:28 UP!

;-)

Goed gedaan. Terechte uitverkiezing.

Als je Sugawara, De Wit en Reijnders op dezelfde positie aan het werk hebt gezien besef je plots dat hij best nuttig is.
Uiteindelijk is het alsnog een terechte uitspraak. De stap van Teun naar Clasie, ondanks zijn hogere niveau, blijft groot.
Daar achter hebben we ook niemand met potentie.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

SchoorlAZ schreef: 20 mar 2022, 05:04 Uiteindelijk is het alsnog een terechte uitspraak. De stap van Teun naar Clasie, ondanks zijn hogere niveau, blijft groot.
Daar achter hebben we ook niemand met potentie.
Over een jaar schat ik in Lewis Schouten uit de jeugd. Moet Jansen het wel aandurven met hem die dan 19 jaar is.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

https://www.ad.nl/binnenland/eredivisie ... ~a6701a4e/

Beugelsdijk en Meijers aandeelhouder in illegaal gokbedrijf

Vrijdag, 1 april 2022 om 14:48 • Jordi Tomasowa • Laatste update: 15:03

Meerdere profvoetballers zijn betrokken bij een illegaal gokbedrijf, zo meldt het Algemeen Dagblad. Uit onderzoek van de krant komt naar voren dat het Sparta Rotterdam-tweetal Tom Beugelsdijk en Aaron Meijers aandelen hadden in het inmiddels opgeheven gokbedrijf Edobet.

Naast Beugelsdijk en Meijers, komt ook Jordy Clasie in het onderzoek van het Algemeen Dagblad naar voren. De middenvelder van AZ zou grote bedragen over hebben gemaakt naar een rekening van het bedrijf. De krant heeft als bewijs banktransacties en koopcontracten in handen.


Het Algemeen Dagblad meldde in november dat Dirk Kuyt en Wesley Sneijder werden gehoord door de politie als getuige in een groot onderzoek naar de criminele organisatie van de Haagse ‘godfather’ Piet S. Het gaat om het onderzoek Taxus rond de crimineel. Meerdere (oud-)profvoetballers, onder wie vroegere spelers van het Nederlands elftal, zouden zwaar gegokt hebben op de goksite Edobet, die volgens justitie mogelijk van Piet S. is.

Edobet werd volgens het Openbaar Ministerie opgezet door Freddy S., de zoon van Piet S. In de door de hack van berichtendienst Encrochat afgeluisterde gesprekken hoorde de politie dat Sneijder en Kuyt regelmatig via Edobet zouden gokken. In het geval van Kuyt zou het gaat om forse bedragen. “Dirk Kuyt speelt soms 25 ruggen (25.000 euro, red.) per dag,” hoorde de politie in de gesprekken.
"One swallow does not make a summer"
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Lijkt me dat dit is waar hij die schorsing voor heeft gehad?

Wel n beetje sneue bedoeling. 30k op zon shady goksite. Dan heb je n gokprobleem.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Plaats even een link van een site waar het geen premium artikel is.
Gebruikersavatar
timdadum
Seizoenkaarthouder
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 mei 2017, 17:34

Jackpot of geen jackpot, speelde weer ijzersterk vandaag!
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

timdadum schreef: 02 apr 2022, 20:09 Jackpot of geen jackpot, speelde weer ijzersterk vandaag!
Vond hem juist zwak voor zn doen. Weinig energie en de belangrijke passes gingen vaak net fout.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Up up up.

Clasie hoofdverantwoordelijk voor Europees voetbal. 5 assists! Koekoek.

Aanvoerder.

Ik wil hierbij trouwens rectificeren dat ik hem een jaar terug balletje breed kabouter heb genoemd.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

SimonPoulsen schreef: 29 mei 2022, 15:11 Up up up.

Clasie hoofdverantwoordelijk voor Europees voetbal. 5 assists! Koekoek.

Aanvoerder.

Ik wil hierbij trouwens rectificeren dat ik hem een jaar terug balletje breed kabouter heb genoemd.
=D>
Plaats reactie