Tijjani Reijnders (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Als je een grote meneer wilt zijn als box to box middevelder. Zul je ook moeten leren verdedigen en controle houden. Idemtito voor Clasie trouwens. Die krijgt van de meeste al een voldoende als hij op het formulier staat. Op deze manier is het voor onze matige verdedigers een onmogelijke missie.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 28 jan 2023, 23:53 Als je een grote meneer wilt zijn als box to box middevelder. Zul je ook moeten leren verdedigen en controle houden. Idemtito voor Clasie trouwens. Die krijgt van de meeste al een voldoende als hij op het formulier staat. Op deze manier is het voor onze matige verdedigers een onmogelijke missie.
We missen gewoon nog altijd iemand die we kunnen brengen met de power van Koopmeiners/ de tank van Midtsjö.

Reijnders en Clasie doen andere dingen en ze doen ze leuk, maar het echte bikkelgehalte is veel te laag zodra de Wit uit de ploeg gaat.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ergerniswekkende kloothommel

Revelatie van het seizoen, laat me niet lachen

Doorselecteren
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Langedijk schreef: 07 feb 2023, 20:34 Ergerniswekkende kloothommel

Revelatie van het seizoen, laat me niet lachen

Doorselecteren
Hij is wel echt de reden dat we dit soort potten niet kunnen domineren, wordt altijd overlopen door tegenstanders die de beuk er in gooien.

Wordt zojuist bij ESPN weer door Kenneth Perez geroemd. Onbegrijpelijk op basis van zijn prestaties van de laatste maand
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Wildcat schreef: 07 feb 2023, 20:41 Hij is wel echt de reden dat we dit soort potten niet kunnen domineren, wordt altijd overlopen door tegenstanders die de beuk er in gooien.

Wordt zojuist bij ESPN weer door Kenneth Perez geroemd. Onbegrijpelijk op basis van zijn prestaties van de laatste maand
Perez baalde al dat het een verlenging werd. Die vond het veel te koud. Wilde naar huis.

Dan haalt ie Reijnders en Odgaard er uit als enige van AZ wat bijzonder is. Man o man. Paar weken terug zegt ie nog zelf Pavlidis beste spits van eredivisie. Deze Deen lult ook elke keer maar wat. Steek die microfoon lekker in je reet dan heb je het misschien wat heter!
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Perez zou een giraffe moeten zijn, kan hij nog meer uit zn nek kletsen.
Van Alkmaar begint de victorie
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Reijnders speelde gisteren toch gewoon een prima eerste helft? De ellende begon volgens mij toen Clasie naar achteren schoof en Mijnans naast Reijnders kwam te spelen. 2e helft was inderdaad een stuk minder, maar dat lag volgens mij niet alleen aan Reijnders. Mijnans was ook stuk minder op 8 dan op 10
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DonnyDelano schreef: 08 feb 2023, 20:39 Reijnders speelde gisteren toch gewoon een prima eerste helft? De ellende begon volgens mij toen Clasie naar achteren schoof en Mijnans naast Reijnders kwam te spelen. 2e helft was inderdaad een stuk minder, maar dat lag volgens mij niet alleen aan Reijnders. Mijnans was ook stuk minder op 8 dan op 10
Als het tempo omhoog gaat mist Reijnders inzicht en handelingssnelheid. Hij verliest zo vaak de bal op posities waarop dat niet mag. Daar begon de 0-1 ook mee.

Deze jongen scoort een 4 of een 8 en vaker het eerste dan het laatste. Hij moet veel stabieler worden.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DonnyDelano schreef: 08 feb 2023, 20:39 Reijnders speelde gisteren toch gewoon een prima eerste helft? De ellende begon volgens mij toen Clasie naar achteren schoof en Mijnans naast Reijnders kwam te spelen. 2e helft was inderdaad een stuk minder, maar dat lag volgens mij niet alleen aan Reijnders. Mijnans was ook stuk minder op 8 dan op 10
Reijnders maakt als hij top is +- een fout of 5 in een wedstrijd (verkeerde aanname, verkeerde pass, verkeerde kant op gedraaid, verkeerde keuze in afspelen, verkeerde kant gedekt etc) allemaal 'normale' fouten die iedere speler in wedstrijd maakt.
De laatste tijd waren kwamen daar jammer genoeg een paar grote fouten bij zoals balverlies vlak voor de verdediging (die fouten heb ik een tijd niet gezien bij hem) en hij maakte meer van de ''normale' fouten.

Het kan door een klein dipje komen (ook normaal), maar het zegt ook iets over zijn gegroeide status, want tegenstanders loeren er meer op om hem aan te pakken op zijn routines (Volendam had hem bv goed bestudeerd). Ook kan het zijn dat door de vele wissels in het team hij een splitseconde extra nodig heeft om zich aan te passen, alle situaties kunnen invloed hebben.

Tegen Utrecht (beker) vond ik hem alweer veel scherper dan tegen Volendam en Utrecht (competitie) dus ik maak me om hem geen zorgen om hem.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Reijnders én Clasie, zeker zonder een de Wit voor ze, blijft in de basis gewoon wat lichtvoetig en dat ga je merken als er echt gestreden moet worden. Zeker nu Mijnans en Mihailovic daar voor kunnen komen.

Ik had vroeger ook altijd gedacht dat Reijnders zelf op 10 zou eindigen, dat zie ik hem bijvoorbeeld beter doen dan Mijnans voorlopig.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ben er nu wel uit. Mag weg. Zogenaamd doorgebroken dit jaar maar in 7 van de 10 wedstrijden dramatisch.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Langedijk schreef: 18 feb 2023, 22:11 Ben er nu wel uit. Mag weg. Zogenaamd doorgebroken dit jaar maar in 7 van de 10 wedstrijden dramatisch.
Deed het vaak heel aardig in 2022. Sinds de hervatting van de competitie begin januari heeft hij dat niveau helaas niet meer weten te halen.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZA'dam schreef: 19 feb 2023, 02:51 Deed het vaak heel aardig in 2022. Sinds de hervatting van de competitie begin januari heeft hij dat niveau helaas niet meer weten te halen.
Pas getrouwd en door sommigen Oranje in geluld. Loopt iets teveel mooi te voetballen en de duels te willen ontlopen. Als AZ goed speelt is Reijnders ook goed. Maar loopt het minder dan is Reijnders niet de kracht die het elftal verder brengt. Nog geen topper dus.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Het is een laatste tijd een alibi voetballer geworden.
Blinkt in niks uit en haalt een krappe voldoende als de rest goed speelt, en zakt door de ondergrens als de rest minder speelt.
Hij brengt niks extra`s, van het zomer maar wegdoen(ook gezien zijn leeftijd wordt alweer 25) voor een leuk bedrag en Vetlessen er maar voor terug halen.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Deze gast is leuk voor op 10 maar zeker niet goed genoeg op zijn huidige positie tegen sterke tegenstanders.

Je mist gisteren een speler als Midtsjo toch enorm erg, heel ander niveau dit.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Wildcat schreef: 19 feb 2023, 14:29 Deze gast is leuk voor op 10 maar zeker niet goed genoeg op zijn huidige positie tegen sterke tegenstanders.

Je mist gisteren een speler als Midtsjo toch enorm erg, heel ander niveau dit.
Precies degene aan wie ik ook dacht. Veel meer duelkracht.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Hij had beter postbode kunnen worden.
Met passen en doorbewegen kan je uit de duels blijven, duelkracht is ook niet zijn sterkste punt. Hij blijft maar met die bal lopen.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

“Mooi” dat Reijnders vandaag best veel fouten maakte, zet hem weer terug op aarde na de superlatieven na lazio uit. Zo is Reijnders hopelijk scherp tegen lazio thuis ;-)
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Het wordt de Amsterdammers te heet onder de voeten.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... nders.html
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Het volgende succesverhaal?
Plaats reactie