Tijjani Reijnders (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 12 aug 2022, 19:10 Pfff. Geef iemand nou gewoon af en toe de credits als ie die verdient, ook al is het maar voor één wedstrijd.
Lees je wel eens terug? ;-)

Ik gaf eerder aan dat hij een goeie pot speelde. Maar alle hosanna verhalen over 'bizarre cijfers'' en 'dat commentaren als drie goede wedstrijden hem tekort doen' vind ik ook overdreven.

Hij is 24 - en moet nu echt de lijn proberen door te trekken. Speel een wedstrijd of 5 achterelkaar een 7 of hoger. Dan praten we verder.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 12 aug 2022, 19:21 Lees je wel eens terug? ;-)

Ik gaf eerder aan dat hij een goeie pot speelde. Maar alle hosanna verhalen over 'bizarre cijfers'' en 'dat commentaren als drie goede wedstrijden hem tekort doen' vind ik ook overdreven.

Hij is 24 - en moet nu echt de lijn proberen door te trekken. Speel een wedstrijd of 5 achterelkaar een 7 of hoger. Dan praten we verder.
Je hebt gelijk 😉, sorry.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Ferry schreef: 12 aug 2022, 19:21 Hij is 24 - en moet nu echt de lijn proberen door te trekken. Speel een wedstrijd of 5 achterelkaar een 7 of hoger. Dan praten we verder.
Of hij Bazoer op termijn uit de basis kan houden (of de Wit richting bank) zal met name afhangen of hij een constant niveau met een 6 als ondergrens haalt. Heb qua voetbal best veel vertrouwen in Tijjani, maar zal echt minder foutjes moeten maken
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Jossiek
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 08 mei 2006, 16:45
Locatie: Broek op Langedijk

Ik heb een beetje het idee dat Tijjani zichzelf inmiddels een beetje overschat. Het is hier laatst al gezegd, hij staat constant met die handjes voor zichzelf als een zaalvoetballer die de balt wilt hebben. Dat kan natuurlijk als je er daarna iets goeds mee doet. Die afstandschoten lukt tegen Dundee maar behaalde resultaten bieden geen garantie voor de volgende wedstrijd.

Bij elke corner staat Evjen die hem ook wilt nemen maar ook dan komt hij constant iets later aan om de corner op te eisen. Dat zijn natuurlijk wel afspraken maar het lijkt er inmiddels op dat hij zich Superman voelt die alles denkt te kunnen. Het moge geen verrassing zijn dat ik daar een ander beeld over heb.
Meer dan 35 jaar hondstrouwe bezoeker.
Vakkie Q
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Jossiek schreef: 14 aug 2022, 20:32 Ik heb een beetje het idee dat Tijjani zichzelf inmiddels een beetje overschat. Het is hier laatst al gezegd, hij staat constant met die handjes voor zichzelf als een zaalvoetballer die de balt wilt hebben. Dat kan natuurlijk als je er daarna iets goeds mee doet. Die afstandschoten lukt tegen Dundee maar behaalde resultaten bieden geen garantie voor de volgende wedstrijd.

Bij elke corner staat Evjen die hem ook wilt nemen maar ook dan komt hij constant iets later aan om de corner op te eisen. Dat zijn natuurlijk wel afspraken maar het lijkt er inmiddels op dat hij zich Superman voelt die alles denkt te kunnen. Het moge geen verrassing zijn dat ik daar een ander beeld over heb.
Tsja, je kan je ook afvragen waarom Evjen steeds achter die bal gaat staan terwijl de afspraak is dat Tijjani ze neemt? Overigens kan het best handig zijn wanneer er snel iemand achter die bal gaat staan om zo snel te kunnen handelen bij mogelijke onoplletendheid van de tegenstander. Maar het is dus maar net hoe je er naar kijkt.

Dat iemand een bal graag wilt hebben is meestal juist positief. In dit geval zeker omdat hij stees probeert vrij te lopen en ook niet bang is om in de kleinere ruimtes te spelen. Je hebt dit ook nodig om onder de druk van de tegenstander uit te kunnen spelen.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Inderdaad beetje onzin, corners van Evjen zijn vaak uitstekend ( Dundee) ik vind het vaak belachelijk als er twee bij een hoekvlag gaan staan, zeker als er geen verdediger mee loopt en er geen korte volgt. Verder beetje hautain van Reijnders, lijkt mij nergens voor nodig. Beetje als Hatzediakos die af en toe gaat lopen, letterlijk, met de bal en gaat wijzen a la Cruijff
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Oh ja, is dat zo dat de afspraak is dat Reijnders de corners van rechts neemt ? Vond het ook al vreemd dat hij ze kwam nemen terwijl Evjen al klaar stond om dat te gaan doen.
Overigens kan ik me de geldingsdrang van Tijani op dit moment wel voorstellen. Hij had een paar goede wedstrijden zoals tegen Vitesse en Dundee en hij voelt de concurrentie van Bazoer en een mogelijk nog te halen nieuwe nummer 10. Logisch dat hij het juist nu wil laten zien.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ fanatic 4-life schreef: 15 aug 2022, 09:14 Tsja, je kan je ook afvragen waarom Evjen steeds achter die bal gaat staan terwijl de afspraak is dat Tijjani ze neemt?
En deze wijsheid is gebaseerd op?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1079
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Van Tijjani Reijnders neemt de club mogelijk nog wel afscheid. De 24-jarige middenvelder zag met Fredrik Midtsjö een geduchte concurrent vertrekken, maar daar kwam Riechedly Bazoer voor terug. Hij geldt bij FC Twente als belangrijkste kandidaat om Ramiz Zerrouki op te volgen, mocht de Algerijn op zijn beurt naar Feyenoord vertrekken. "Het is waar dat er interesse is, maar ik heb het tot nu toe heel erg naar mijn zin bij AZ", zei Reijnders na de 2-3 zege bij Sparta.
Bron: Voetbalprimeur

Dit is toch onzin. Hem gewoon binnenboord houden. Anders wordt de selectie straks weer te krap. Iig niet laten gaan. Gaat nog groeien de komende seizoenen bij AZ.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Aursnes naar Benfica. Zerrouki naar Feyenoord. Reijnders naar Twente. Als ze 15 miljoen voor Aursnes krijgen zal Zerrouki 10 miljoen kosten en Reijnders 12

Neem ik aan
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Langedijk schreef: 17 aug 2022, 07:01 Aursnes naar Benfica. Zerrouki naar Feyenoord. Reijnders naar Twente. Als ze 15 miljoen voor Aursnes krijgen zal Zerrouki 10 miljoen kosten en Reijnders 12

Neem ik aan
Twente doet vooral huren of transfervrij (muv vlap/sadilek voor 1.5m) dus een bod van 3 miljoen zou mij al verbazen.

AZ moet de selectie breed houden. Verhuur Buurmeester of Schouten desnoods, voor hen is volgend jaar de kans. Reijnders/clasie/bazoer voor 2 posities werkt prima, in theorie kan Reijnders ook de wit aflossen bij schorsing/blessure of rotatie.
Jossiek
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 08 mei 2006, 16:45
Locatie: Broek op Langedijk

Langedijk schreef: 17 aug 2022, 07:01 Aursnes naar Benfica. Zerrouki naar Feyenoord. Reijnders naar Twente. Als ze 15 miljoen voor Aursnes krijgen zal Zerrouki 10 miljoen kosten en Reijnders 12

Neem ik aan
Ik denk dat AZ hem zo laat gaan voor een bedrag van 6 miljoen, nou vooruit 8 miljoen dan. Meer niet. Pure gok hoor maar we gaan het zien.

En zo heeft het er alle schijn van dat we straks weer een te smalle selectie hebben waar we later in het seizoen weer de zure vruchten van plukken. Maar wie weet verrast Max ons 🤞
Meer dan 35 jaar hondstrouwe bezoeker.
Vakkie Q
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Jossiek schreef: 17 aug 2022, 08:09 Ik denk dat AZ hem zo laat gaan voor een bedrag van 6 miljoen, nou vooruit 8 miljoen dan.
:shock:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Jossiek schreef: 17 aug 2022, 08:09 Ik denk dat AZ hem zo laat gaan voor een bedrag van 6 miljoen, nou vooruit 8 miljoen dan. Meer niet. Pure gok hoor maar we gaan het zien.

En zo heeft het er alle schijn van dat we straks weer een te smalle selectie hebben waar we later in het seizoen weer de zure vruchten van plukken. Maar wie weet verrast Max ons 🤞
Kan natuurlijk ook dat we er nog een dure middenvelder bij krijgen voor de directe basis, dan kan ik een vertrek van Reijnders (die nog alles moet bewijzen) voor pak 'm beet 5M wel begrijpen. Het is nu al moeilijk wie er plaats moet maken voor Bazoer.
Bazoer is niet gehaald voor de bank, Clasie zie ik ook niet plaats maken en als dan die langverwachte 10 nog wordt aangetrokken heb je, mocht daadwerkelijk Twente een bedrag van zo'n 5M de beurs open willen trekken, wel een hele dure bankzitter wat AZ eigenlijk niet kan permitteren dat te laten verdampen. Plus dat de speler zit te mokken.
We wachten de ontwikkelingen af.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik weet geen prijs op Reijnders te plakken, maar ik weet wel dat Max de grootste moeite heeft met zijn creatieve vondsten op dit moment en we komen nu eigenlijk al een middenvelder tekort.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 15 aug 2022, 16:32 En deze wijsheid is gebaseerd op?
Evjen wacht bij de bal en loopt keurig weg wanneer Reijnders aan komt lopen. Dat ga je niet doen als er geen afspraak is dat Reijnders die ballen neemt, lijkt mij. Enfin, het was een reactie op Jossiek die zich hier blijkbaar aan irriteerde.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Nooit laten gaan, we hebben eindelijk eens 4 man voor 3 posities die allemaal basiswaardig zijn.. (de Wit in mindere maten) waarom zou je dat weer verpesten? Daarnaast is concurrentie alleen maar goed en 5 miljoen voor Reijnders is echt niet dusdanig veel dat we het ons niet kunnen permiteren dat te laten verdampen..
Voor 10 miljoen laten gaan, anders niet. Eigenlijk helemaal niet, eindelijk eens een brede selectie. Volgend jaar brengt hij niet minder op met zijn presteren van de laatste tijd.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wildcat schreef: 17 aug 2022, 10:24 Nooit laten gaan, we hebben eindelijk eens 4 man voor 3 posities die allemaal basiswaardig zijn.. (de Wit in mindere maten) waarom zou je dat weer verpesten? Daarnaast is concurrentie alleen maar goed en 5 miljoen voor Reijnders is echt niet dusdanig veel dat we het ons niet kunnen permiteren dat te laten verdampen..
Voor 10 miljoen laten gaan, anders niet. Eigenlijk helemaal niet, eindelijk eens een brede selectie. Volgend jaar brengt hij niet minder op met zijn presteren van de laatste tijd.
Inderdaad, we hebben concurrentie en breedte hard nodig, is geen luxe
we can come an end
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

differentcook schreef: 17 aug 2022, 10:43 Inderdaad, we hebben concurrentie en breedte hard nodig, is geen luxe
Heeft vanmiddag bij de persconferentie gemeldt dat hij niet weg gaat en gewoon bij AZ blijft. Definitief.

Is dat ook opgelost en kan er weer rustig geslapen worden. Al die onzin ook van de televaag en VP. [-X [-X
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Roadman schreef: 17 aug 2022, 16:52 Heeft vanmiddag bij de persconferentie gemeldt dat hij niet weg gaat en gewoon bij AZ blijft. Definitief.

Is dat ook opgelost en kan er weer rustig geslapen worden. Al die onzin ook van de televaag en VP. [-X [-X
Mwah, hij zei iets van "voor nu ben ik gewoon speler van AZ". Was niet heel overtuigend, maar hij zal best blijven denk ik
Plaats reactie