Tijjani Reijnders (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3150
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Nou, die moet te vervangen zijn lijkt me. Kan ie daar lekker banken gaan.

Heeft overigens in januari zijn contract verlengt tot 2027, en niet zoals in de topic titel staat 2025. https://www.azfanpage.nl/tijjani-reijnd ... ct-bij-AZ/
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Typisch voor die kloteclub om de directe concurrent lopende het seizoen met een lucratieve transfer lastig te vallen……De pest is dat AZ ajax nooit de echte reële prijs durft te vragen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Nog 4 jaar contract dus dat is minimaal 15 miljoen. Maar ik zou er niet rouwig om zijn. Tegenover elke goede wedstrijd staan 2 slechte en als er duelkracht wordt gevraagd geeft hij niet thuis. Nog een jaar AZ lijkt me beter voor hem.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 14 mar 2023, 08:40 De pest is dat AZ ajax nooit de echte reële prijs durft te vragen.
Nu wel hoor. Reijnders heeft waarschijnlijk geen clausule zoals Wijndal en ze krijgen serieuze concurrentie uit Italië.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Voetbalzone zet de boel ook alweer lekker op scherp door te stellen dat AZ de hoofdprijs verlangt die ook al door ajax betaald werd voor Wijndal. Dat worden straks weer ellenlange jankverhalen dat AZ veel te veel durft te vragen. Zet de week vooraf aan 6 mei maar vast in de agenda, dan is de propagandamachine van ajax weer op zijn slechtst.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Joostess schreef: 14 mar 2023, 09:10 Voetbalzone zet de boel ook alweer lekker op scherp door te stellen dat AZ de hoofdprijs verlangt die ook al door ajax betaald werd voor Wijndal.
Middenvelders zijn duurder dan simpele backs en zijn contract loopt 3 jaar langer door. Voor 10 miljoen gaat hij echt niet weg.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Normaal zou ik op de achterste poten staan.
Maar als ze de 'hoofdprijs' voor Reijnders betalen dan zou je toch mogelijkheden moeten hebben om dat op te vangen. Met Mijnans heb je in ieder geval al een vervanger in huis en dan zou ik eerder nog zoeken naar een toekomstige vervanger van Clasie.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

DeZuivelDuivel schreef: 14 mar 2023, 09:34 Normaal zou ik op de achterste poten staan.
Maar als ze de 'hoofdprijs' voor Reijnders betalen dan zou je toch mogelijkheden moeten hebben om dat op te vangen. Met Mijnans heb je in ieder geval al een vervanger in huis en dan zou ik eerder nog zoeken naar een toekomstige vervanger van Clasie.
Eens. Vervanger voor Clasie is inderdaad eerder nodig. Geweldige speler, maar tegen Groningen had ie al wat moeite met het tempo in de 2e helft. Mijnans heeft de drive om Reijnders moeiteloos te vervangen. Moet ie nog wel wat sterker worden, maar daar heeft ie nog 6 mnd voor. Bazoer nog niet helemaal afgeschreven. Ben wel enorm benieuwd naar Kees Smit. Wordt dat onze Kevin de Bruyne?!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 14 mar 2023, 08:40 Typisch voor die kloteclub om de directe concurrent lopende het seizoen met een lucratieve transfer lastig te vallen……De pest is dat AZ ajax nooit de echte reële prijs durft te vragen.
Hoe kom je bij dat laatste? Wijndal had een clausule, Reijnders (voor zover ik weet) niet. Dat is een essentieel verschil.

Verder kan ik hier wel mee leven. Zoals gezegd heb je met Mijnans al een vervanger en heb je ook Bazoer en Buurmeester nog. Als je 20+ miljoen voor Reijnders kan vangen moet je dat gewoon doen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ik geloof niet zoveel van dit gerucht eerlijk gezegd. Reijnders is echt een momentenvoetballer, die vooral defensief tekort komt voor die positie waar hij speelt.

Maargoed de kenners hier op de fanpage maken hem gewoon weer motm tegen groningen...
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Mousa Sidi schreef: 14 mar 2023, 09:54 Eens. Vervanger voor Clasie is inderdaad eerder nodig. Geweldige speler, maar tegen Groningen had ie al wat moeite met het tempo in de 2e helft. Mijnans heeft de drive om Reijnders moeiteloos te vervangen. Moet ie nog wel wat sterker worden, maar daar heeft ie nog 6 mnd voor. Bazoer nog niet helemaal afgeschreven. Ben wel enorm benieuwd naar Kees Smit. Wordt dat onze Kevin de Bruyne?!
Omdat ze beide rood zijn en qua uiterlijk op elkaar lijken? :D
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef: 14 mar 2023, 09:55 Hoe kom je bij dat laatste? Wijndal had een clausule, Reijnders (voor zover ik weet) niet. Dat is een essentieel verschil.
Ik kom er bij omdat ik vermoed dat als er een Engelse club komt, die veel meer kan en gaat betalen. Maar dat uit een soort valse piëteit we ajax de hoofdprijs niet durven vragen, ook om de speler tegemoet te komen.
Ik zeg eerlijk: het is een vermoeden.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 14 mar 2023, 11:06 Ik kom er bij omdat ik vermoed dat als er een Engelse club komt, die veel meer kan en gaat betalen. Maar dat uit een soort valse piëteit we ajax de hoofdprijs niet durven vragen, ook om de speler tegemoet te komen.
Ik zeg eerlijk: het is een vermoeden.
Wijndal verlengde zijn contract en werd bedankt voor bewezen diensten. Reijnders heeft nog niks bewezen en net verlengd tot 2027. Compleet andere situatie.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 14 mar 2023, 11:06 Ik kom er bij omdat ik vermoed dat als er een Engelse club komt, die veel meer kan en gaat betalen. Maar dat uit een soort valse piëteit we ajax de hoofdprijs niet durven vragen, ook om de speler tegemoet te komen.
Ik zeg eerlijk: het is een vermoeden.
Piëteit omdat ajax jaren AZ jeugdspelers naar Amsterdam heeft gelokt?
we can come an end
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Goede speler maar nog lang niet zo constant en bepalend als Midtsjø bijvoorbeeld. Toch kan ik me voorstellen dat hij vertrekt. Zowel vanuit hem als AZ is een vertrek deze zomer natuurlijk een mooie optie. Na een succesvol seizoen staat hij er blijkbaar goed op. AZ kan een leuke transfersom tegemoet zien. Bovendien heb je met Mijnans en Mihailovic al twee nieuwe middenvelders gehaald, je hebt Clasie en Bazoer nog en vanuit de jeugd kloppen er ook een aantal jongens op de deur.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 14 mar 2023, 11:06 Ik kom er bij omdat ik vermoed dat als er een Engelse club komt, die veel meer kan en gaat betalen. Maar dat uit een soort valse piëteit we ajax de hoofdprijs niet durven vragen, ook om de speler tegemoet te komen.
Ik zeg eerlijk: het is een vermoeden.
Ik denk dat dat wel los zal lopen. Sinds het tijdperk dat AZ forse bedragen krijgt voor zijn spelers zijn er, buiten Wijndal (clausule), geen spelers naar ajax gegaan. Als je dan ook nog in het achterhoofd hebt dat de verhoudingen tussen beide ploegen niet heel goed zijn op bestuurlijk niveau, dan denk ik niet dat AZ genoegen zal namen met een fooi voor Reijnders.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

AZ 4 Life schreef: 14 mar 2023, 09:55 Hoe kom je bij dat laatste? Wijndal had een clausule, Reijnders (voor zover ik weet) niet. Dat is een essentieel verschil.

Verder kan ik hier wel mee leven. Zoals gezegd heb je met Mijnans al een vervanger en heb je ook Bazoer en Buurmeester nog. Als je 20+ miljoen voor Reijnders kan vangen moet je dat gewoon doen.
In hoeverre zien jullie Kenzo Goudmijn als een mogelijke vervanger van Tijjani?
Heeft qua speelstijl en positie best veel overeenkomsten met Ti. Doet het bij Excelsior (weet het ander niveau) best aardig.
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

fcvictorie schreef: 14 mar 2023, 12:17 Goede speler maar nog lang niet zo constant en bepalend als Midtsjø bijvoorbeeld. Toch kan ik me voorstellen dat hij vertrekt. Zowel vanuit hem als AZ is een vertrek deze zomer natuurlijk een mooie optie. Na een succesvol seizoen staat hij er blijkbaar goed op. AZ kan een leuke transfersom tegemoet zien. Bovendien heb je met Mijnans en Mihailovic al twee nieuwe middenvelders gehaald, je hebt Clasie en Bazoer nog en vanuit de jeugd kloppen er ook een aantal jongens op de deur.
Mijnans en Mihailovic zijn aanvallende middenvelders en Bazoer heeft nog amper voor AZ gespeeld en die keren dat hij wel speelde geen goede indruk achtergelaten
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZ-073 schreef: 14 mar 2023, 13:30 In hoeverre zien jullie Kenzo Goudmijn als een mogelijke vervanger van Tijjani?
Heeft qua speelstijl en positie best veel overeenkomsten met Ti. Doet het bij Excelsior (weet het ander niveau) best aardig.
Ik totaal niet eerlijk gezegd. Excelsior is een mooi niveau voor die jongen. Net als voor Peer
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

SimonPoulsen schreef: 14 mar 2023, 14:38 Ik totaal niet eerlijk gezegd. Excelsior is een mooi niveau voor die jongen. Net als voor Peer
Is dat niet wat simplistisch?
Hij is net 21 (stuk jonger dan Tijjani), en ontwikkelt zich nog volop, daarnaast zou hij veel betere spelers om zich heen hebben bij AZ
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Plaats reactie