Tijjani Reijnders (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Ja eens, alleen bij vlagen aardig, niet goed genoeg helaas.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Als iedereen in de stroopmodus staat komt hij niet lekker uit de bus in dat stilstaande voetbal.
Ging niet echt lekker, maar dat was ook het hele team.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

FugAZi schreef: 15 dec 2021, 20:02 Als iedereen in de stroopmodus staat komt hij niet lekker uit de bus in dat stilstaande voetbal.
Ging niet echt lekker, maar dat was ook het hele team.
Ja, dat vind dus een slecht excuus. Hij is diegene die juist snelheid in het spel moet brengen, ballen moet opeisen en openingen moet vinden. Dat is zijn werk. Daarom staat hij op het middenveld en niet in de spits of in de verdediging. Iedereen zou wel lekker met 5 meter vrijheid een beetje willen strooien met passjes naar mensen die vogelvrij staan, maar hij is zelf verantwoordelijk om die situatie te creëren.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Bob Ross schreef: 15 dec 2021, 20:14 Ja, dat vind dus een slecht excuus. Hij is diegene die juist snelheid in het spel moet brengen, ballen moet opeisen en openingen moet vinden. Dat is zijn werk. Daarom staat hij op het middenveld en niet in de spits of in de verdediging. Iedereen zou wel lekker met 5 meter vrijheid een beetje willen strooien met passjes naar mensen die vogelvrij staan, maar hij is zelf verantwoordelijk om die situatie te creëren.
Van Gaal zegt altijd de ontvangende spelers bepalen, als iedereen zich verstopt of te lui is om vrij te lopen, waar moet die bal dan heen?
Hij was zeker niet top, maar dat waren ze haast allemaal niet. Gelukkig geen schade, dus feitelijk een goed leermoment voor hem, want nog slimmer, beter sneller worden staat denk ik op al zijn lijstjes. Ik blijf zeggen dat hij het zeker in zich heeft en heb er geen probleem mee dat hij nu een paar keer op zijn bek gaat.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

FugAZi schreef: 15 dec 2021, 20:29 Van Gaal zegt altijd de ontvangende spelers bepalen, als iedereen zich verstopt of te lui is om vrij te lopen, waar moet die bal dan heen?
Hij was zeker niet top, maar dat waren ze haast allemaal niet. Gelukkig geen schade, dus feitelijk een goed leermoment voor hem, want nog slimmer, beter sneller worden staat denk ik op al zijn lijstjes. Ik blijf zeggen dat hij het zeker in zich heeft en heb er geen probleem mee dat hij nu een paar keer op zijn bek gaat.
Hebben we toch een keer dezelfde mening! Ook leuk om te lezen!
Reijnders heeft imo een hele slechte periode, maar vind hem wel veel kwaliteiten hebben. Het komt er op dit moment niet uit, maar ik hoop dat hij zich zo ontwikkeld dat hij zich ontpopt in de tweede seizoenshelft tot een goede basisspeler.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Prima assist bij de 3-1, maar wat een slechte wedstrijd weer. Gaf Nunnely een niet te missen kans, alles gaat veel te traag
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Grote fout in het begin, maar daarna vond ik hem aanvallend erg goed. Paar mooie ballen in de diepte, hebben we nodig momenteel.

Alleen probleem blijft wel dat hij niet goed beseft waar hij géén balverlies mag lijden (vlak voor de verdediging in de as).
Hup AZ.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik word redelijk gek van die gozer. Hij kan echt voetballen, maar doe nou gewoon iets functioneel als dat ook kan.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Speelt als een jeugdspeler op zijn 23ste. Moeten dit soort spelers eerder een verhuurperiode krijgen? Je ziet gerust dat hij kan voetballen, maar wat een juniorenfouten, kan echt niet in AZ 1, of, zou niet moeten kunnen in AZ 1.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Mooie inspeelpass bij de 3-1 tijdje terug dat iemand op zo goede manier werd weggestoken.

Speelde in ieder geval net zo goed of beter als Midtsjø maar of dat nu een positieve graadmeter is weet ik niet, want die zakte wel erg door de ondergrens.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Bob Ross schreef: 18 dec 2021, 21:00 Alleen probleem blijft wel dat hij niet goed beseft waar hij géén balverlies mag lijden (vlak voor de verdediging in de as).
Midtsjø doet dat ook nog regelmatig, eigenlijk is Reijnders amper minder. Aanvallend zelfs beter.
_________________
"I don't know that!"
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Kilkenny schreef: 19 dec 2021, 11:13 Midtsjø doet dat ook nog regelmatig, eigenlijk is Reijnders amper minder. Aanvallend zelfs beter.
Ik hoop dat dit een slechte poging tot humor is, anders doe je Midtsjo wel heel erg tekort. Die is misschien uit vorm op dit moment, maar Reijnders mag z'n schoenen nog niet eens poetsen
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Midtsjø uit vorm is in ieder geval niks beter dan Reijnders. Ik vind het ongelooflijk dat zo'n ervaren speler nog steeds regelmatig zulke fouten maakt als gisteren. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat hij niet wordt opgepikt door topclubs. Reijnders is een stuk jonger en kan met genoeg speeltijd nog een stuk verbeteren op zijn fouten. Ik weet niet hoe ernstig Midtsjø geblesseerd is, maar Reijnders mag van mij bij zijn absentie de hele pot spelen tegen Groningen. Overigens verdient Midtsjø natuurlijk net zo goed de kans om weer in vorm te komen.
_________________
"I don't know that!"
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DonnyDelano schreef: 19 dec 2021, 11:35 Ik hoop dat dit een slechte poging tot humor is, anders doe je Midtsjo wel heel erg tekort. Die is misschien uit vorm op dit moment, maar Reijnders mag z'n schoenen nog niet eens poetsen
Midstjo is al 5 maanden uit vorm. Het houdt een keer op he. Gister de zoveelste blunder van hem, kan je de wedstrijd kosten. Had ie trouwens tegen Kiev ookal. Het blijkt gewoon een meevoetballer i.p.v. een leider te zijn. Grootste teleurstelling van dit seizoen voor mij.

Ik zie Reijnders het liefst op 10, hij is niet vast genoeg voor de 6. Meer naar voren kan hij zijn steekbal ook sneller kwijt, die heeft hij namelijk wel. En hij kan een goal scoren. Maar dat Reijnders de volgende wordt die voor 15 miljoen verkocht zal worden betwijfel ik ten zeerste.
Hup AZ.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Bob Ross schreef: 19 dec 2021, 12:12 Midstjo is al 5 maanden uit vorm. Het houdt een keer op he. Gister de zoveelste blunder van hem, kan je de wedstrijd kosten. Had ie trouwens tegen Kiev ookal. Het blijkt gewoon een meevoetballer i.p.v. een leider te zijn. Grootste teleurstelling van dit seizoen voor mij.

Ik zie Reijnders het liefst op 10, hij is niet vast genoeg voor de 6. Meer naar voren kan hij zijn steekbal ook sneller kwijt, die heeft hij namelijk wel. En hij kan een goal scoren. Maar dat Reijnders de volgende wordt die voor 15 miljoen verkocht zal worden betwijfel ik ten zeerste.
Dat Midtsjo niet in vorm is ben ik met je eens hoor. En dat het geen leider is verrast volgens mij ook niemand. Maar beweren dat Reijnders niet minder is dan Midtsjo is gewoon onzin. Midtsjo was 2 seizoenen lang misschien wel onze belangrijkste speler (met Teun natuurlijk). Reijnders maakte gisteren net zo'n blunder als waar de tegengoal uit kwam, alleen Nunnely maakte het niet af. En dat is niet voor het eerst de afgelopen weken (Sparta). Dat Reijnders in het laatste kwartier tegen 10 man meer ruimte krijgt en dan een paar steekballen geeft is leuk, maar dat is hetzelfde als dat Aboukhlal af en toe per ongeluk scoort
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

M.b.t. Reijnders ben ik het verder met je eens hoor.

Het is in de strijd om de basisplekken centraal op het middenveld (maar ook centraal achterin en de rechtsbuitenpositie) allemaal een beetje de lamme tegen de blinde, als ik het ook even een keer negatief mag overdrijven.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DonnyDelano schreef: 19 dec 2021, 12:32 Dat Midtsjo niet in vorm is ben ik met je eens hoor. En dat het geen leider is verrast volgens mij ook niemand. Maar beweren dat Reijnders niet minder is dan Midtsjo is gewoon onzin. Midtsjo was 2 seizoenen lang misschien wel onze belangrijkste speler (met Teun natuurlijk). Reijnders maakte gisteren net zo'n blunder als waar de tegengoal uit kwam, alleen Nunnely maakte het niet af. En dat is niet voor het eerst de afgelopen weken (Sparta). Dat Reijnders in het laatste kwartier tegen 10 man meer ruimte krijgt en dan een paar steekballen geeft is leuk, maar dat is hetzelfde als dat Aboukhlal af en toe per ongeluk scoort
Misschien verstandig om dat biertje weg te zetten en niet meer te reageren als je Reijnders met Abouhklal gaat vergelijken.

Reijnders heeft twee keer balverlies op het middenveld terwijl hij verder goed speelt en echt knappe dingen laat zien en men schrijft hem al zo ongeveer af hier. Deze jongen kan vanuit amper eredivisie ervaring al concurreren met ons middenveld, ik zie hem persoonlijk nog steeds liever dan Clasie maar voor de balans is met Midtsjo en Reijnders spelen wat minder verstandig. Hij moet gewoon op 10 staan dan wordt het gewoon echt genieten met zijn alle, ook omdat hij veel meer brengt dan De wit.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Wildcat schreef: 19 dec 2021, 14:41 Misschien verstandig om dat biertje weg te zetten en niet meer te reageren als je Reijnders met Abouhklal gaat vergelijken.

Reijnders heeft twee keer balverlies op het middenveld terwijl hij verder goed speelt en echt knappe dingen laat zien en men schrijft hem al zo ongeveer af hier. Deze jongen kan vanuit amper eredivisie ervaring al concurreren met ons middenveld, ik zie hem persoonlijk nog steeds liever dan Clasie maar voor de balans is met Midtsjo en Reijnders spelen wat minder verstandig. Hij moet gewoon op 10 staan dan wordt het gewoon echt genieten met zijn alle, ook omdat hij veel meer brengt dan De wit.
Dank voor je advies, maar ik heb m'n drankgebruik goed onder controle. Hij speelde m.i. helemaal niet goed gisteren, op het laatste kwartier na. En dat hij amper eredivisie-ervaring heeft, heeft een reden: Hij is gewoon (nog) niet goed genoeg. Niet voor niets 92 wedstrijden in jong. Misschien dat het op 10 wel zou kunnen werken, hij heeft wel de techniek, steekpass en schot. En zeker tegen de mindere tegenstanders heb je daar meer aan dan aan De Wit
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Dat heeft hoofdzakelijk toch te maken met de concurrentie die hij de afgelopen jaren had bij AZ1.
_________________
"I don't know that!"
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Sterker nog, die concurrentie heeft ie nog steeds, op Teun na. Ik vind het nog geen basismateriaal op 6/8, daar komt hij tekort. Op 10 kan, tegen het rechterrijtje.
Plaats reactie