Owen Wijndal (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DonnyDelano schreef: 29 jun 2022, 19:48 Een kennis van me, die rondhangt op ajax-fora, wist te melden dat Wijndal 425k/maand vraagt. Dat lijkt me vrij sterk, maar als het waar is snap ik wel dat ze er niet uitkomen
Tuurlijk joh. Dat is voor veel bij AZ n jaarsalaris.

Komt gewoon uit de grote duim van die Kabouter
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SimonPoulsen schreef: 29 jun 2022, 19:58 Tuurlijk joh. Dat is voor veel bij AZ n jaarsalaris.

Komt gewoon uit de grote duim van die Kabouter
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Berghuis bijvoorbeeld vangt 4 miljoen bij ajax, het dubbele van wat hij bij Feyenoord kreeg. Kan me voorstellen dat Wijndal meer wil verdienen dan die gestoorde.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik ben heel sceptisch over AZ spelers die naar de Premier League willen. Maar als Danjuma naar West Ham gaat dan kunnen ze mogelijk een Nederlands elftal tandem vormen en dat zou voor beiden goed kunnen uitpakken.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Ik ben inmiddels de tel kwijt:
- Wijndal een zekerheidje voor ajax
- ajax heeft zijn twijfelt over Owen
- Niets staat een transfer meer in de weg
- Owen's salaris eisen zijn te pittig
Mocht het alsnog door gaan is dit op voorhand geen al te best huwelijk.
Gebruikersavatar
AZ_4ever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 apr 2007, 13:10
Locatie: Utrecht

De Rode Baron schreef: 30 jun 2022, 13:45 Ik ben inmiddels de tel kwijt:
- Wijndal een zekerheidje voor ajax
- ajax heeft zijn twijfelt over Owen
- Niets staat een transfer meer in de weg
- Owen's salaris eisen zijn te pittig
Mocht het alsnog door gaan is dit op voorhand geen al te best huwelijk.
Heb precies hetzelfde gevoel. Voor Wijndal zou veel speeltijd bij een club in een aansprekende competitie de graadmeter voor een transfer moeten zijn. ajax is dan de meest logische keus, maar de twijfel die nu al enige tijd wordt gezaaid maakt hem zeker niet geliefd bij die achterban. Wijndal staat al met 3-0 achter voor hij daar eventueel begint..
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Het is rond dus er kan bijna een slotje op. Wijndal naar ajax.

Owen, bedankt voor alles wat je voor AZ hebt betekend en hopelijk in de toekomst een terugkeer om AZ met de gouden lichting alsnog kampioen te maken.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Voor AZ prima kracht maar betwijfel of hij bij ajax
een vaste kracht gaat worden. Nou ja, poen pakken
en succes ermee!
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Veelste weinig, slecht gehandeld van Huiberts. Contractverlenging heeft weinig zin zo gehad. Owen het gaat je goed, maar toch een naaistreek dat hij naar 020 verhuist.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Love AZ Til I Die! schreef: 30 jun 2022, 16:34 Veelste weinig, slecht gehandeld van Huiberts. Contractverlenging heeft weinig zin zo gehad. Owen het gaat je goed, maar toch een naaistreek dat hij naar 020 verhuist.
Een naaistreek? Ik gun het hem. Of ie er blij gaat worden is een tweede (en maakt me ook verder niet zoveel uit; ik hoop dat ie de vorm van afgelopen seizoen meeneemt 😉) maar ik vind het geen naaistreek.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

salmonyappi schreef: 30 jun 2022, 16:37 Een naaistreek? Ik gun het hem. Of ie er blij gaat worden is een tweede (en maakt me ook verder niet zoveel uit; ik hoop dat ie de vorm van afgelopen seizoen meeneemt 😉) maar ik vind het geen naaistreek.
Ik gun hem veel, maar niet die club. Dat verhaal iedere keer verlaat AZ niet voor zomaar een club, bah wat walgelijk...

Ik ga hem niet missen want wij hebben Kerkez!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

En weer open.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Owen moet gewoon weg. Twee geschikte vervangers strijden momenteel om zijn opvolging als linksback. Maar als hij zijn zinnen op ajax heeft gezet zal hij niet ineens open staan voor een andere club. Een akelige situatie voor zowel Wijndal als AZ. Merkwaardige rol van ajax ook. Het was toch rond? Vrees dat er nog heel wat berichtjes gaan volgen voordat er definitief een slotje op kan.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik zie hier in ieder geval een positief aspect in.
Met iedere dag dat het langer duurt, bewijst men dat ze bij de Telegraaf lulverhalen ophangen.
Het hele verhaal omtrent transferbedrag en clausule, zowel als tijdstippen etc. is volledig door de Telegraaf in elkaar gebreid en vervolgens voor waar aangenomen.

Als Wijndal straks toch naar de Premier League of Serie A zou vertrekken, zou dat al helemaal een kers op de taart zijn.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Vreemd om Wijndal toch mee te zien naar Griekenland, dat is voor niemand wenselijk in deze voor zowel AZ als Owen daarnaast het groepsproces (verwacht geen problemen door Owen maar toch ongemakkelijk) tijdens de voorbereiding. Hopelijk regelen onze zuiderburen (of een andere club :wink: ) z.s.m. het papierwerk en/of het 'spelletje' rond die Brobbey, onderbuikgevoel zegt dat Fortes misschien wel beide transfers aan elkaar vastmaakt als onderhandelingsstrategie. De 10 miljoen bruto (5-6 netto?) kan je dan mooi richting een top voorin gebruiken.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Eind juni was Everton nog geïnteresseerd met een potentieel bod van £8,5M (~10M€). Als ajax maar blijft emmeren kan ik me voosrtellen dat andere clubs alsnog langszij komen. Zie ook Malacia met ManU.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Afbeelding

Die Mike is ergens verstrikt geraakt in zijn eigen verhalen.
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

DiepeMast schreef: 10 jul 2022, 12:35 Eind juni was Everton nog geïnteresseerd met een potentieel bod van £8,5M (~10M€). Als ajax maar blijft emmeren kan ik me voosrtellen dat andere clubs alsnog langszij komen. Zie ook Malacia met ManU.
Zolang Owen alleen naar onze zuiderburen wilt maak het niet uit wie zich gaat melden voor hem, Real Madrid of Barcelona zullen niet komen. Dus het is logisch om voor onze zuiderburen te kiezen (als Taglifiaco/martinez weggaan) i.p.v. Everton (mits waar) want dat kan Owen niet aan qua niveau/fysieke vereisten, tenminste niet o.b.v. zijn vorig Eredivisie seizoen..
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Zou toch heerlijk zijn als hij alsnog ergens anders gaat voetballen... [-o<
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Heer-lijk dat dit draadje weer open mag! Maar wat is ajax aan het doen? Zo moeilijk kan het toch niet zijn als je al een akkoord zou hebben met speler en AZ? Wijndal wordt mooi aan het lijntje gehouden en dat gun ik hem niet. Tijd voor een andere club Owen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Slotje?
Gesloten