Pantelis Hatzidiakos (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 477
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Wat kan Hatzidiakos nu wat Beukema niet kan?! Bij beide goals had ik graag Beukema gezien. Kost AZ twee punten.
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Wat is dit toch een ongelooflijk nep verdediger. Keer op keer door de mand vallen en keer op keer weer worden opgesteld. Jaar in jaar uit. Hoeveel punten heeft deze man ons al niet gekost. Ongelooflijk echt.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Mousa Sidi schreef: 08 mei 2022, 19:30 Wat kan Hatzidiakos nu wat Beukema niet kan?!
Zijn moeder in de strijd gooien bij de trainer vermoed ik. Gezien de wanprestaties kan het in ieder geval niet iets op sportief vlak zijn.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wel een cynische vorm van humor dat zelfs de praatprogramma's hem nu door de mangel halen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 09 mei 2022, 06:31 Wel een cynische vorm van humor dat zelfs de praatprogramma's hem nu door de mangel halen.
Waar was dit?
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Wildcat schreef: 09 mei 2022, 06:39 Waar was dit?
Studio voetbal.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 09 mei 2022, 06:31 Wel een cynische vorm van humor dat zelfs de praatprogramma's hem nu door de mangel halen.
Ze hadden helemaal gelijk.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Sympathieke gozer maar AZ moet ook door, Panta een (financiele) stap laten maken van de zomer, nog een miljoen of 3 over aan houden en iedereen is tevreden. Kan AZ mooi door met een duo Beukema samen met een Vd Ven (bijvoorbeeld) of een slager zoals Trauner om het e.e.a. te herstellen voor komend seizoen, centraal achterin is dit seizoen erg broos. Al heeft dat ook met het hele team (bijv. Vindahl) te maken dat men zo onzeker over komt.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

MB80 schreef: 09 mei 2022, 14:47 Sympathieke gozer maar AZ moet ook door, Panta een (financiele) stap laten maken van de zomer, nog een miljoen of 3 over aan houden en iedereen is tevreden. Kan AZ mooi door met een duo Beukema samen met een Vd Ven (bijvoorbeeld) of een slager zoals Trauner om het e.e.a. te herstellen voor komend seizoen, centraal achterin is dit seizoen erg broos. Al heeft dat ook met het hele team (bijv. Vindahl) te maken dat men zo onzeker over komt.
Panta inderdaad een transfer gunnen voor bewezen diensten!

Van de Ven speelde zaterdag voor het eerst in de basis bij Wolfsburg. Ik zie hem daar blijven en past ook wel in het Duitse voetbal met zijn fysiek en loopvermogen.

Een type Trauner is niet wat AZ zoekt denk ik. Bij AZ wil men vooral 'mooie' CV's en dat kun je van Trauner niet zeggen vind ik.

Je kunt ook zeggen dat Vindahl nerveus wordt van die CV's voor hem die hem aldoor de bal terug schuiven en bij hoge ballen niet adequaat ingrijpen!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

ForzAZ schreef: 09 mei 2022, 16:51 Panta inderdaad een transfer gunnen voor bewezen diensten!

Van de Ven speelde zaterdag voor het eerst in de basis bij Wolfsburg. Ik zie hem daar blijven en past ook wel in het Duitse voetbal met zijn fysiek en loopvermogen.

Een type Trauner is niet wat AZ zoekt denk ik. Bij AZ wil men vooral 'mooie' CV's en dat kun je van Trauner niet zeggen vind ik.

Je kunt ook zeggen dat Vindahl nerveus wordt van die CV's voor hem die hem aldoor de bal terug schuiven en bij hoge ballen niet adequaat ingrijpen!
Dat Van de Ven nu wat minuten maakt kan natuurlijk ook zijn om hem te etaleren voor een mogelijk verhuur, hij heeft namelijk een behoorlijke tijd eruit gelegen met een blessure. Dit topic gaat echter over Hatzidiakos en Hatzidiakos moet je nu gewoon verkopen. Het gaat nooit wat worden en nu lijkt het tenminste nog wat voor de onoplettende technisch directeur uit het buitenland.

3 miljoen zou er toch echt uit te halen moeten zijn.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

DeZuivelDuivel schreef: 09 mei 2022, 16:57 Dat Van de Ven nu wat minuten maakt kan natuurlijk ook zijn om hem te etaleren voor een mogelijk verhuur, hij heeft namelijk een behoorlijke tijd eruit gelegen met een blessure. Dit topic gaat echter over Hatzidiakos en Hatzidiakos moet je nu gewoon verkopen. Het gaat nooit wat worden en nu lijkt het tenminste nog wat voor de onoplettende technisch directeur uit het buitenland.

3 miljoen zou er toch echt uit te halen moeten zijn.
In mijn eerste punt zeg ik toch ook Panta verkopen en voldoe aan dit topic!

Ik vind 3 miljoen prima voor hem. Heeft nog een tweejarig contract na dit seizoen. Grieks international. Ja zou Huiberts er wel uit moeten halen.
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Als wij 3 miljoen zouden moeten betalen om van hem af te komen zou ik het ook doen.
Seizoenkaarthouder
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Weet je wat ik wel vind jongens. Het is wel heel treurig. Want Panta is een toffe gozer die AZ écht een warm hart toe draagt. Ik had zo graag gewild dat die beter was. Het is denk ik, samen met Wijndal, de spelers die het meest begaan zijn met de club. Dan is het toch jammer dat hij door ons (de supporters, ook al waren wij het niet) uitgefloten is en wij meteen om Beukema beginnen te roepen en vragen.

Ik gun het die jongen zo. Maar hij kan gewoon niet goed verdedigen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 09 mei 2022, 20:24 Weet je wat ik wel vind jongens. Het is wel heel treurig. Want Panta is een toffe gozer die AZ écht een warm hart toe draagt. Ik had zo graag gewild dat die beter was. Het is denk ik, samen met Wijndal, de spelers die het meest begaan zijn met de club. Dan is het toch jammer dat hij door ons (de supporters, ook al waren wij het niet) uitgefloten is en wij meteen om Beukema beginnen te roepen en vragen.

Ik gun het die jongen zo. Maar hij kan gewoon niet goed verdedigen.
Mee eens.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

SchoorlAZ schreef: 09 mei 2022, 20:24 Weet je wat ik wel vind jongens. Het is wel heel treurig. Want Panta is een toffe gozer die AZ écht een warm hart toe draagt. Ik had zo graag gewild dat die beter was. Het is denk ik, samen met Wijndal, de spelers die het meest begaan zijn met de club. Dan is het toch jammer dat hij door ons (de supporters, ook al waren wij het niet) uitgefloten is en wij meteen om Beukema beginnen te roepen en vragen.

Ik gun het die jongen zo. Maar hij kan gewoon niet goed verdedigen.
Ik heb dat geroep in vak R niet gehoord. Wel met je eens dat Panta wat meer respect verdient!
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

SchoorlAZ schreef: 09 mei 2022, 20:24 Weet je wat ik wel vind jongens. Het is wel heel treurig. Want Panta is een toffe gozer die AZ écht een warm hart toe draagt. Ik had zo graag gewild dat die beter was. Het is denk ik, samen met Wijndal, de spelers die het meest begaan zijn met de club. Dan is het toch jammer dat hij door ons (de supporters, ook al waren wij het niet) uitgefloten is en wij meteen om Beukema beginnen te roepen en vragen.

Ik gun het die jongen zo. Maar hij kan gewoon niet goed verdedigen.
100% mee eens.

Overigens lees ik nu weer allemaal berichten dat hij voor 3 miljoen wel weg mag. Welke club gaat er in godsnaam 3 miljoen euro betalen voor een verdediger die te kort komt voor AZ?
DSBBANK
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 okt 2018, 12:46

AZ fanatic 4-life schreef: 10 mei 2022, 08:05 100% mee eens.

Overigens lees ik nu weer allemaal berichten dat hij voor 3 miljoen wel weg mag. Welke club gaat er in godsnaam 3 miljoen euro betalen voor een verdediger die te kort komt voor AZ?
Ach, wij betalen 3 miljoen voor een verdediger die zich net staande weet te houden bij PEC. Als we het op die manier vergelijken kan Panta weg voor het dubbele :lol:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DSBBANK schreef: 10 mei 2022, 08:28 Ach, wij betalen 3 miljoen voor een verdediger die zich net staande weet te houden bij PEC. Als we het op die manier vergelijken kan Panta weg voor het dubbele :lol:
2.3 miljoen volgens Transfermarkt. Maar waarom zoveel hoger dan de geschatte marktwaarde van 550.000 euro?
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZ fanatic 4-life schreef: 10 mei 2022, 08:05 Overigens lees ik nu weer allemaal berichten dat hij voor 3 miljoen wel weg mag. Welke club gaat er in godsnaam 3 miljoen euro betalen voor een verdediger die te kort komt voor AZ?
Panta is doorgaans toch basisspeler bij een club die in de eredivisie gerekend mag worden tot de top 3/ top 4 en Grieks International.
Marketing technisch is 3 miljoen dan helemaal nog niet zo'n gekke prijs; als hij hier achterin de rots in de branding en het blakende punt van rust en betrouwbaarheid was geweest had de prijs ook net als Wijndal richting de 14 miljoen of meer gelegen. We moeten hier nu ook eens van dat calimero gedrag af, bij ajax of psv betaal je ook grof voor internationals waar men daar eigenlijk meer van verwacht.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

De Rode Baron schreef: 11 mei 2022, 16:49 Panta is doorgaans toch basisspeler bij een club die in de eredivisie gerekend mag worden tot de top 3/ top 4 en Grieks International.
Marketing technisch is 3 miljoen dan helemaal nog niet zo'n gekke prijs; als hij hier achterin de rots in de branding en het blakende punt van rust en betrouwbaarheid was geweest had de prijs ook net als Wijndal richting de 14 miljoen of meer gelegen. We moeten hier nu ook eens van dat calimero gedrag af, bij ajax of psv betaal je ook grof voor internationals waar men daar eigenlijk meer van verwacht.
Hou op man :lol:
Heb je hem vandaag weer zien spelen?

Het valt me trouwens op dat Panta bij 6/10 corners gewoon altijd z'n man kwijt is.
Gesloten