Pantelis Hatzidiakos (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Ferry schreef: 29 mei 2022, 07:36 Ik word wel een beetje moe van het "je mag niet fluiten naar je spelers"- syndroom. Als je team tegenvallend presteert, spelers niet de vorm/energie hebben, wedstrijden verloren worden...Mag je alsjeblieft een keertje kritisch zijn?
Het gaat erom dat zowel Hatzidiakos en Aboukhlal uitgefloten worden wanneer ze halverwege de wedstrijd worden ingebracht. Nee, dat is niet oke.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Dus als je naar een duurbetaald concert gaat en de zanger zingt zo vals als de neten dan mag je niet fluiten, hoe zeer het ook aan je oren doet? Of als de drummer halverwege vervangen word door een triangelist van de Jostiband?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

MO7 schreef: 29 mei 2022, 10:53 Dus als je naar een duurbetaald concert gaat en de zanger zingt zo vals als de neten dan mag je niet fluiten, hoe zeer het ook aan je oren doet? Of als de drummer halverwege vervangen word door een triangelist van de Jostiband?
Dat is toch echt een idiote vergelijking………
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 29 mei 2022, 07:36 Ik word wel een beetje moe van het "je mag niet fluiten naar je spelers"- syndroom. Als je team tegenvallend presteert, spelers niet de vorm/energie hebben, wedstrijden verloren worden...Mag je alsjeblieft een keertje kritisch zijn?
Kritisch zijn mag, maar om dat te uiten met het uitfluiten van je eigen spelers………Een enorm zwaktebod.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Wat wel voor Panta (en De Wit) spreekt is dat hij als een van de weinige passie heeft in het veld, dat is los van zijn prestaties natuurlijk maar qua beleving i.i.g. goed i.t.t. hoe een Wijndal alles weglacht (boer met kiespijn) en de rest van het elftal bijv. ''routiniers'' (BMI, Clasie, Midtsjo) apathisch toezien.
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

MB80 schreef: 29 mei 2022, 11:28 Wat wel voor Panta (en De Wit) spreekt is dat hij als een van de weinige passie heeft in het veld, dat is los van zijn prestaties natuurlijk maar qua beleving i.i.g. goed i.t.t. hoe een Wijndal alles weglacht (boer met kiespijn) en de rest van het elftal bijv. ''routiniers'' (BMI, Clasie, Midtsjo) apathisch toezien.
Hoe kan je nou zeggen dat hij passie heeft. Hij kan niet verdedigen daar zijn we het hopelijk over eens, maar sommigen compenseren dat door onverzettelijkheid en vechtlust. Dat heb ik nog nooit bij hem gezien. Hij staart als een bang konijn in de koplampen. Hij acteert controle door z’n voetje op de bal te zetten maar heeft die totaal niet. Ik vind dit echt een rampzalige verdediger en het is me een raadsel waarom hem zo lang de hand boven het hoofd is gehouden.
Seizoenkaarthouder
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

[/quote]

Doe dat dan eerlijk verdeeld over de spelers (niet dat fluiten), Midtsjø was 5 van 10 wedstrijden echt een krant. Wijndal 3 van 10. Karlsson 4 van de 10 Pavlidis ook 5 van 10. Maar nee omdat je iemand een periode heel goed vond of omdat hij wel eens doelpunten scoort mag je geen kritiek hebben #-o . De spelers die ik hierboven opnoem hebben allen een gelijk of groter aandeel in het punten verlies dit jaar dan Hatzidiakos.
[/quote]

Dat is onzin. Zet de tegendoelpunten eens op een rijtje. En het verschil met genoemde spelers is dat die hun waarde voor het team hebben bewezen. Dat heeft Hatzidiakos nog nooit gedaan. Zou echt werkelijk niet weten wanneer.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Dank voor jarenlang bewezen diensten. Hopelijk maakt Panta een mooie transfer deze zomer, na wat goede interlands. En hopelijk komt er een vervanger die het team beter maakt.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Die drempel ligt in ieder geval niet hoog.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

lowietje schreef: 29 mei 2022, 11:43

Dat is onzin. Zet de tegendoelpunten eens op een rijtje. En het verschil met genoemde spelers is dat die hun waarde voor het team hebben bewezen. Dat heeft Hatzidiakos nog nooit gedaan. Zou echt werkelijk niet weten wanneer.
Precies wat ik schrijf, omdat iemand waarde heeft gehad vergeven we een fout. Hoe dom kan je zijn.

Fouten moet je vergelijken met fouten. Dat slappe voortrekken slaat gewoon nergens op.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Wat een negativiteit. Die jongen komt uit de eigen opleiding, dan zou je sowieso een streepje voor moeten hebben in mijn ogen. Die jongen doet zijn best, probeert het goed te doen en speelt nu zonder morren als een soort rechtsback. Hij is niet de meest briljante speler maar je kan ook niet zeggen dat hij met pet er naar gooit. En je kan ook niet zeggen dat Martins Indi en Beukema nou zo foutloos spelen.

Hopelijk maakt hij een mooie transfer, dat is hem gegund. Achterin moet er hoe dan ook wat bij, het is nu te mager. En hopelijk krijgen ook wat jeugdspelers hun kansen in de voorbereiding.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

In het begin had ik ook moeite met hem, maar inderdaad: een jongen die letterlijk op de eigen tribune heeft gestaan als fan. Heeft wel degelijk periodes gehad dat hij het redelijk goed deed. Is zelfs Grieks international geworden. Na z'n blessure kostte het wat tijd om weer op niveau te komen.

Is nu 25, dus wat dat betreft ook een mooi moment voor een stap. Succes Pantelis.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

De laatste van het kampioensteam 2017 !
Oh nee, Jeremy Helmer loopt ook nog ergens rond.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

https://www.azfanpage.nl/hatzidiakos-ik ... -niet-weg/

Mogelijk vertrek

Of de Griek er zelf dan nog bij is, dat is de vraag. Na zijn wissel bedankte hij het publiek iets uitgebreider dan normaal, waardoor het bijna een beetje op een afscheid leek. ‘Ik weet het niet’, geeft de verdediger desgevraagd aan.

‘Ik heb nu nog vier wedstrijden met het nationale team, wat voor mij heel belangrijk is met het oog op de toekomst. Ik denk dat ik me daarna gewoon ga melden bij AZ en dan gaan we kijken hoe we het gaan invullen. Ik ben zeker nog niet weg. We moeten kijken wat er gaat gebeuren, maar eerst ga ik me focussen op het nationale team.’
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Shota-Arveladze schreef: 30 mei 2022, 17:23 https://www.azfanpage.nl/hatzidiakos-ik ... -niet-weg/

Mogelijk vertrek

Of de Griek er zelf dan nog bij is, dat is de vraag. Na zijn wissel bedankte hij het publiek iets uitgebreider dan normaal, waardoor het bijna een beetje op een afscheid leek. ‘Ik weet het niet’, geeft de verdediger desgevraagd aan.

‘Ik heb nu nog vier wedstrijden met het nationale team, wat voor mij heel belangrijk is met het oog op de toekomst. Ik denk dat ik me daarna gewoon ga melden bij AZ en dan gaan we kijken hoe we het gaan invullen. Ik ben zeker nog niet weg. We moeten kijken wat er gaat gebeuren, maar eerst ga ik me focussen op het nationale team.’
Wellicht dat er een paar clubs zich hebben gemeld maar dat die nog hun twijfels hebben en ook misschien voor andere opties gaan. Vandaar hij de komende interlands sterk voor de dag wil komen. Dat kan dan net het balletje zijn kant op doen rollen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

AZ'ER HATZIDIAKOS WIL NAAR BUITENLAND, MAAR ZEGT AEK ATHENE AF'
Pantelis Hatzidiakos wil deze zomer graag op zoek naar een nieuwe uitdaging. De 25-jarige centrale verdediger van AZ geeft de voorkeur aan een buitenlands avontuur. Een mogelijkheid om naar Griekenland terug te keren, sluit hij uit. Voorlopig althans.

Vandaag om 09:30 door Sander Berends
De Grieks international, inmiddels negentien caps achter zijn naam, speelt reeds elf jaar voor de Noord-Hollandse eredivisionist. Waar hij jaren een vaste waarde was, kwam hij afgelopen seizoen tot 28 optredens in de Eredivisie. Daarvan voltooide hij vijftien keer de negentig minuten. Zijn contract in Alkmaar loopt nog tot medio 2024. Zijn voorkeur voor een toekomstige club zou in het buitenland liggen. AEK Athene liet reeds haar interesse in de verdediger, opgeleid bij Panathinaikos, blijken. Maar voor een terugkeer naar Griekenland vindt Hatzidiakos het te vroeg. Nu althans.

Zijn transferwaarde wordt geschat op een bedrag van rond de 2,5 à drie miljoen euro. AZ start vandaag (maandag) met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Morgen (dinsdag) staat de eerste veldtraining op het programma.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De club die ik al voorspelde voor Hatzidiakos.
AEK heeft met Tankovic en Garcia al eens aan spelers met een AZ verleden kunnen proeven.
Het zou voor hem gewoon een goede stap zijn, de vraag is wat AEK bereid is om te betalen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

DeZuivelDuivel schreef: 20 jun 2022, 10:09 De club die ik al voorspelde voor Hatzidiakos.
AEK heeft met Tankovic en Garcia al eens aan spelers met een AZ verleden kunnen proeven.
Het zou voor hem gewoon een goede stap zijn, de vraag is wat AEK bereid is om te betalen.
Contract tot 2024, 25 jaar, Grieks international, dan lijkt genoemde 2.5 - 3 miljoen een nogal zuinige inschatting.
5 lijkt me een ondergrens + nog wat bonussen richting 6.5 - 7 miljoen
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Meneer hierboven is echt rijp voor opname. Als je meer dan 3 miljoen zou krijgen is dat even hilarisch als Somah, Fred Friday en Björn Johnsen bij elkaar.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

MO7 schreef: 20 jun 2022, 11:58 Meneer hierboven is echt rijp voor opname. Als je meer dan 3 miljoen zou krijgen is dat even hilarisch als Somah, Fred Friday en Björn Johnsen bij elkaar.
Aha, nou bedankt voor je inhoudelijk goed onderbouwde reactie, niks aan toe te voegen
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gesloten