Pantelis Hatzidiakos (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9246
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 29 jul 2022, 08:29 Ik heb me twee wedstrijden doodgeërgerd.

Voegt aanvallend niets toe, aan de bal onrustig en verdedigend houdt het ook niet over. Al komt hij tegen Tuzla City natuurlijk niet echt in de problemen. Maar wie wel?

Als je dit dan vergelijkt met een Kerkez, Wijndal of Sugawara dan zit hij daar vier jaar lichtjaren achter. En ja, ik begrijp dat het zijn plek niet is, maar stel hem dan ook niet op.
Deze tweede wedstrijd was het een drama, dit ging alleen over vorige week.

Ik denk dat Kerkez inderdaad goed aantoont wat je eigenlijk op de backpositie nodig hebt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10285
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 29 jul 2022, 09:37 Deze tweede wedstrijd was het een drama, dit ging alleen over vorige week.
Wat voor positiefs heeft hij vorige week dan laten zien?

Het is niks en wordt niks.

Nou ja, het is wel een hele aardige jongen en onder de streep is dat - oprecht - het belangrijkst in het leven.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9246
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 29 jul 2022, 09:44 Wat voor positiefs heeft hij vorige week dan laten zien?

Het is niks en wordt niks.

Nou ja, het is wel een hele aardige jongen en onder de streep is dat - oprecht - het belangrijkst in het leven.
Soms is het een kunst om niet (negatief) op te vallen.

Vorige week speelde hij dan ook redelijk stabiel naar mijn mening, dat is net zoals bij sommige andere spelers niet voldoende, maar wel beter dan niets.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3396
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

DeZuivelDuivel schreef: 29 jul 2022, 11:11 Soms is het een kunst om niet (negatief) op te vallen.

Vorige week speelde hij dan ook redelijk stabiel naar mijn mening, dat is net zoals bij sommige andere spelers niet voldoende, maar wel beter dan niets.
Hij is een vrij stabiele speler. Maakt weinig fouten (is wel eens anders geweest). Neemt ook niet heel veel risico's. Dan is Beukema weer wat druistiger. Maar goed, die heeft weer andere kwaliteiten.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11230
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 29 jul 2022, 11:11
Vorige week speelde hij dan ook redelijk stabiel naar mijn mening, dat is net zoals bij sommige andere spelers niet voldoende, maar wel beter dan niets.
Die gasten zijn vorige week niet over de middellijn geweest. Nu gebeurde dat wel en was er meteen weer paniek.

Niveau is gewoon te hoog voor hem. Ben dan ook benieuwd waar hij bij een transfer op mikt. Ik begreep dat hij AEK heeft afgewezen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5466
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Langedijk schreef: 29 jul 2022, 11:39 Ik begreep dat hij AEK heeft afgewezen.
Enige verklaring is dat ze bij Pantelis thuis voor de aartsrivaal van AEK zijn.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10285
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 29 jul 2022, 11:11 Soms is het een kunst om niet (negatief) op te vallen.

Vorige week speelde hij dan ook redelijk stabiel naar mijn mening, dat is net zoals bij sommige andere spelers niet voldoende, maar wel beter dan niets.
Nou ja. Die wedstrijd van vorige week wil ik dan nog net door de vingers zien. Met heel veel fantasie.

Maar wat hij gisteren nu weer liep te doen ...
lowietje
Fanatic
Berichten: 516
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Een aardige jongen, zeker, maar dat zal me worst zijn. Hij is gewoon niet goed genoeg, heeft ons al zoveel punten gekost. Zet ze maar eens op een rijtje. Jaar in, jaar uit. Echt niet meer opstellen.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16349
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

lowietje schreef: 29 jul 2022, 14:46 Een aardige jongen, zeker, maar dat zal me worst zijn. Hij is gewoon niet goed genoeg, heeft ons al zoveel punten gekost. Zet ze maar eens op een rijtje. Jaar in, jaar uit. Echt niet meer opstellen.
Kan je echt aantoonbaar maken dat zijn fouten “zoveel punten” hebben gekost? Dat er soms goals uit voort kwamen klopt, maar was dat direct puntenverlies? Boude uitspraak.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
lowietje
Fanatic
Berichten: 516
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

De tegengoals tegen Feyenoord uit en ajax thuis vorig jaar schieten me direct te binnen
Seizoenkaarthouder
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9246
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 29 jul 2022, 14:42 Nou ja. Die wedstrijd van vorige week wil ik dan nog net door de vingers zien. Met heel veel fantasie.

Maar wat hij gisteren nu weer liep te doen ...
Daar kunnen we het over eens zijn, dat gold ook voor een paar andere spelers, maar zeker ook voor hatzidiakos.
Tegen iedere serieuze tegenstander had je er op diverse momenten wel eentje hangen door acties van o.a. Hatzidiakos.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10285
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 29 jul 2022, 18:21 Tegen iedere serieuze tegenstander had je er op diverse momenten wel eentje hangen door acties van o.a. Hatzidiakos.
En ergens zou ik dat - misschien - nog accepteren als hij op andere momenten wel iets wezenlijks toevoegt.

Maar ook dat is niet het geval.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9246
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 01 aug 2022, 10:09 En ergens zou ik dat - misschien - nog accepteren als hij op andere momenten wel iets wezenlijks toevoegt.

Maar ook dat is niet het geval.
We zijn het eens
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Inderdaad hele aardige gast en met een groot AZ-hart deze Griek, maar toch maar heel snel verkopen tegen elk aannemelijk aanbod Huiberts! Regel dat nou eens voor hem, voor AZ en voor ons!!
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Hij heeft vorig jaar zowat het hele jaar in de etalage gestaan. Wil niemand die gast hebben? is de prijs te hoog?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9246
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Denniz schreef: 01 aug 2022, 20:03 Hij heeft vorig jaar zowat het hele jaar in de etalage gestaan. Wil niemand die gast hebben? is de prijs te hoog?
Hebben ze hem al die basisplaatsen voor niks gegeven. Het zal toch niet zo zijn dat er dusdanig veel materiaal van deze jongen is dat een goede scout ziet dat hij het Europa League/Conference League niveau niet aan kan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Hatzidiakos wordt al een tijdje gelinkt aan een vertrek bij AZ. Of het duel met Sparta zijn laatste was? "Dat denk ik niet. Op dit moment speelt er niets concreets. Er is een club geweest die hem zou willen huren, maar Pantelis heeft bijna 200 wedstrijden voor ons gespeeld in de Eredivisie en is basisspeler bij het Griekse nationale elftal. Het zou raar als we zo'n speler op dit moment gaan verhuren", zegt Huiberts tegen de NOS.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9246
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Denk dat dit een collectieve diepe zucht is.

Poeh poeh wat is ie waardevol.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6677
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Zegt toch alles dat niemand hem wil hebben?
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

En krijgt nog steeds de voorkeur op RB
Van Alkmaar begint de victorie
Gesloten