Pantelis Hatzidiakos (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Had nog geen topic. Of dat een gemis was mag hieronder:
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Ik heb weinig hoop op een succesvolle carrière van hem bij AZ. Ik vond het interview met de fanpage dit weekend ook niet goed getimed. Slecht spelen als iedereen slecht speelt is tot daar aan toe, maar slecht spelen als de rest van het team de tegenstander domineert is geen goed teken.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Hij ging bij beide doelpunten in de fout. Doet het centraal wel beter dan als rechtsback maar in tegenstelling tot sommige andere jeugdspelers maakt Hatzidiakos erg kleine stappen. Maar hij krijgt nu in ieder geval langere tijd de kans om zich te bewijzen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Josje
Oude garde
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:06
Locatie: Zdam

~AZ~ schreef: 06 nov 2017, 18:59 Ik heb weinig hoop op een succesvolle carrière van hem bij AZ. Ik vond het interview met de fanpage dit weekend ook niet goed getimed. Slecht spelen als iedereen slecht speelt is tot daar aan toe, maar slecht spelen als de rest van het team de tegenstander domineert is geen goed teken.
Lijkt ook een erg publiciteitsgeil mannetje, en wordt enorm gepusht en gehypt.
Mag zich wel eens wat bescheidener opstellen. Eerst maar eens goed presteren. Zorgt er ook altijd wel voor dat hij bij de doelpunten als een van de eerste bij de juichende spelers komt, en overal op de foto's komt te staan. Laat hem maar eens een voorbeeld nemen aan Til en Ouwejan.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3132
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 06 nov 2017, 17:58 Hatzidiakos stapte toch als een oud wijf in ?

Maar goed, daar kom ik in zijn eigen topic wel op terug.
Ik wou het niet eens instappen noemen eigenlijk. Maar nadat hij voorbij gelopen was stonden er nog een paar, en daar doelde ik op . Hatzidiakos probeerde iig nog iets
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

We geven hem nog twee wedstrijden en anders gooien we hem op een hoop bij Dos Santos .

:wink:
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3390
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Hij lijkt vaak meer op de bal te letten dan op de man. Als hij er dan achter komt dat hij de bal niet meer kan halen, lijkt hij wel te denken "Heej, waar is m'n man nu gebleven?" Boem, pats. Doelpunt.... Tot nog toe heeft hij het wat mij betreft nog niet laten zien, maar je moet zo'n jongen natuurlijk ook wat langer de kans geven. Ouwejan was in het begin ook twijfelachtig en doet het nu gewoon prima. Laten we hopen dat Pantelis ook zulke stappen maakt.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

DiepeMast schreef: 07 nov 2017, 10:27 Hij lijkt vaak meer op de bal te letten dan op de man. Als hij er dan achter komt dat hij de bal niet meer kan halen, lijkt hij wel te denken "Heej, waar is m'n man nu gebleven?" Boem, pats. Doelpunt.... Tot nog toe heeft hij het wat mij betreft nog niet laten zien, maar je moet zo'n jongen natuurlijk ook wat langer de kans geven. Ouwejan was in het begin ook twijfelachtig en doet het nu gewoon prima. Laten we hopen dat Pantelis ook zulke stappen maakt.
Hier ben ik het dusver niet mee eens in de zin dat Ouwejan toch vrij stabiel is geweest en zich moeiteloos aangepast heeft aan het niveau, het is niet alsof we opeens zonder linksback speelden, hij ving dat vorig jaar al aardig op en dit seizoen staat hij er gewoon.


OT:
Pantelis groeit niet en dat is problematisch voor de rest staat kritiek op ons centraal duo van mij al in het jeugdopleiding topic :).
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Josje schreef: 06 nov 2017, 21:49 Lijkt ook een erg publiciteitsgeil mannetje, en wordt enorm gepusht en gehypt.
Mag zich wel eens wat bescheidener opstellen. Eerst maar eens goed presteren. Zorgt er ook altijd wel voor dat hij bij de doelpunten als een van de eerste bij de juichende spelers komt, en overal op de foto's komt te staan. Laat hem maar eens een voorbeeld nemen aan Til en Ouwejan.
Dat valt reuze mee. Hij is gevraagd voor dat interview en niet andersom. Daarnaast erkende hij ook dat dit niet zijn meest gelukkige wedstrijd was. Hij houdt zich in ieder geval wel beter staande dan ik in ieder geval had verwacht.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Ontwikkeld zich redelijk, hij moet wel de schroom meer van zich afgooien. Zeker potentie als AZ1 speler en ik mis Vlaar eigenlijk tot nu helemaal niet (toegegeven, dat komt omdat hij wat onverwachte foutjes maakte) Dus laat Hatzidiakos maar kilometers maken, ik verwacht dat hij alleen maar beter wordt.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik niet. Ik vind dat hij in alle opzichten te kort komt. Uitlenen na de winterstop aan een degradatie kandidaat kan misschien wel nuttig zijn.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Dipsaus
Fanatic
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:53

Eens met hierboven.

Hij maakt kleine stapjes maar is nog te vaak knullig en maakt te veel foutjes. Vandaar dat ik liever van Rhijn een wedstrijdje of 5 op zijn positie zie spelen. Ondanks de matige optredens van Ron en Rens zie ik in Hatzidiakos nog geen betere vervanger...
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

MO7 schreef: 07 nov 2017, 16:25 Ik niet. Ik vind dat hij in alle opzichten te kort komt. Uitlenen na de winterstop aan een degradatie kandidaat kan misschien wel nuttig zijn.
Daar hebben we Jong AZ nu toch voor?
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Nee, Jong AZ vind ik toch iets te vrijblijvend en daar staat hij tussen andere jonge spelers. In de eredivisie is de tegenstand beter, de druk hoger en de spelers om hem heen ouder en ervarener.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Gewoon lekker laten staan, hij doet het heel behoorlijk.
...... and that's what we mean by honey \:D/
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Geest van Dirk schreef: 07 nov 2017, 19:34 Gewoon lekker laten staan, hij doet het heel behoorlijk.
Zo is het. Elke wedstrijd die hij nu speelt is een pré naar de toekomst.

Bovendien hebben we niet veel achter de hand. Het is nog maar de vraag of Ron Vlaar nog op ons niveau terug keert. Rens van Eijden is ook blessuregevoelig en geen zekerheidje achterin. Houden we sechts Riccardo van Rhijn over. Die is echter ook stand-in voor Jonas Svensson.

Oftewel je kan hem pas weg doen als je een betere RCV haalt!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Speelde erg goed tegen Twente. Speelt nu wekelijks, dat doet hem goed.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3390
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Mede door hem kom je tegen VVV bijna op 0-1. Gelukkig verprutst VVV die kans. Leuk dat hij scoort, maar nog zeker geen zekerheidje.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Hij doet het goed, voor mij een zekerheidje achterin. Begon inderdaad zwak tegen VVV maar de eerste kans voor Hunte was de schuld van Ouwejan / Svensson en de tweede kans was de schuld van Pantelis. Daarna heb ik hem niet meer op fouten kunnen betrappen. Welke verdediger heeft niet zo af en toe een misser? Frank de Boer had vroeger elke wedstrijd wel een foutje, hij stond er zelfs om bekend. Ik vraag me af of Ron weer terug in de basis komt als hij weer fit is
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

AZ Twello schreef: 05 dec 2017, 07:09 Hij doet het goed, voor mij een zekerheidje achterin. Begon inderdaad zwak tegen VVV maar de eerste kans voor Hunte was de schuld van Ouwejan / Svensson en de tweede kans was de schuld van Pantelis. Daarna heb ik hem niet meer op fouten kunnen betrappen. Welke verdediger heeft niet zo af en toe een misser? Frank de Boer had vroeger elke wedstrijd wel een foutje, hij stond er zelfs om bekend. Ik vraag me af of Ron weer terug in de basis komt als hij weer fit is
Dan heb je daarna niet meer opgelet.
Gesloten