Pantelis Hatzidiakos (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ-073 schreef: 17 jan 2023, 08:27 Dat je een soort van blinde haat hebt tegen Hatzidiakos blijft opmerkelijk.
Doe even normaal met je ‘blinde haat’. Ik ben geen kind van 12. Hij wordt alleen beoordeeld op zijn prestaties waarbij gewoon wordt erkend dat hij altijd 100% inzet heeft en voorop in de strijd gaat. Maar het positioneel 1 van de slechtere verdedigers in de Eredivisie, samen met Sugawara. En erger nog: hij leert niet van zijn fouten. Hij was vorig seizoen niet voor niets tweede of derde keuze als rechtsback en nu is hij opeens weer goed genoeg voor een basisplaats centraal achterin? Terwijl de selectie sterker is geworden? Lachwekkend.

Griekenland presteert trouwens wel lekker hè de afgelopen jaren? Verliezen van Cyprus, Montenegro en Hongarije, gelijk tegen Malta. Ze hebben goede verdedigers.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Langedijk schreef: 17 jan 2023, 09:06 Doe even normaal met je ‘blinde haat’. Ik ben geen kind van 12. Hij wordt alleen beoordeeld op zijn prestaties waarbij gewoon wordt erkend dat hij altijd 100% inzet heeft en voorop in de strijd gaat. Maar het positioneel 1 van de slechtere verdedigers in de Eredivisie, samen met Sugawara. En erger nog: hij leert niet van zijn fouten. Hij was vorig seizoen niet voor niets tweede of derde keuze als rechtsback en nu is hij opeens weer goed genoeg voor een basisplaats centraal achterin? Terwijl de selectie sterker is geworden? Lachwekkend.

Griekenland presteert trouwens wel lekker hè de afgelopen jaren? Verliezen van Cyprus, Montenegro en Hongarije, gelijk tegen Malta. Ze hebben goede verdedigers.
Ik zie alleen maar een mening die jij hebt over Panta met alle vooroordelen die daarbij horen. Maar zoals ik schrijf je bent niet de enige, maar wel met de meest negatieve posts. en zoals je merkt dat stoort mij enorm, helemaal omdat het nogal feitenvrij is, of zoals bij de 1-1 van Vitesse, waarbij de man van Karlsson een voorzet mag geven, Beukema niet springt om de bal weg te koppen, de keeper niet 2 stappen zet om de bal te vangen, waardoor de man van Panta de bal kan binnenwerken. Wiens schuld is dat? Natuurlijk Hatzdiakos

Ik merk ook wel in het stadion dat Panta de speler is die het minste krediet heeft bij een deel van de fans, want het is niet zo'n leuke spontane jongen als Beukema, die regelmatig veel grotere fouten maakt zonder dat er een golf van afkeer door het stadion gaat

Voor het Griekse team ga je over tot cherry picking
Zo hebben ze recent (WK kwalificatie) uit bij bij Spanje 1-1 gespeeld, zijn ze r[pas groepswinnaar geworden in hun groep (5 overwinningen 1 nederlaag) in de Nations League, dus ja welke resultaten gebruik je om een punt te maken?
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ-073 schreef: 17 jan 2023, 09:48
Maar zoals ik schrijf je bent niet de enige, maar wel met de meest negatieve posts. en zoals je merkt dat stoort mij enorm, helemaal omdat het nogal feitenvrij is, of zoals bij de 1-1 van Vitesse, waarbij de man van Karlsson een voorzet mag geven, Beukema niet springt om de bal weg te koppen, de keeper niet 2 stappen zet om de bal te vangen, waardoor de man van Panta de bal kan binnenwerken. Wiens schuld is dat? Natuurlijk Hatzdiakos
Dat was inderdaad niet alleen zijn fout. Maar het is wel zijn directe tegenstander die scoort en hij moet die bal daar verwachten als verdediger. Maar zoals altijd stond hij positioneel weer verkeerd.
AZ-073 schreef: 17 jan 2023, 09:48
Ik merk ook wel in het stadion dat Panta de speler is die het minste krediet heeft bij een deel van de fans, want het is niet zo'n leuke spontane jongen als Beukema, die regelmatig veel grotere fouten maakt zonder dat er een golf van afkeer door het stadion gaat
Krediet moet je verdienen. En in de beginjaren kreeg hij dat ook. Maar ook eigen jeugd heeft niet oneindig krediet als er geen verbetering zichtbaar is. Talloze voorbeelden en echt niet alleen deze jongen. Beukema is er net en toont wel progressie, dat kun je niet met elkaar vergelijken.
AZ-073 schreef: 17 jan 2023, 09:48
Voor het Griekse team ga je over tot cherry picking
Zo hebben ze recent (WK kwalificatie) uit bij bij Spanje 1-1 gespeeld, zijn ze r[pas groepswinnaar geworden in hun groep (5 overwinningen 1 nederlaag) in de Nations League, dus ja welke resultaten gebruik je om een punt te maken?
Haha, tegen Spanje deed Hatzidiakos helemaal niet mee. Beter opletten als je een punt wilt maken. En een poule met Kosovo, Noord-Ierland en Cyprus kan ik niet serieus nemen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Langedijk schreef: 17 jan 2023, 10:21 Dat was inderdaad niet alleen zijn fout. Maar het is wel zijn directe tegenstander die scoort en hij moet die bal daar verwachten als verdediger. Maar zoals altijd stond hij positioneel weer verkeerd.
Precies mijn punt als Panta een rol speelt wordt dat er uitgelicht gecombineerd en versterkt met het vooroordeel en ligt het alleen aan hem
Langedijk schreef: 17 jan 2023, 10:21 Krediet moet je verdienen. En in de beginjaren kreeg hij dat ook. Maar ook eigen jeugd heeft niet oneindig krediet als er geen verbetering zichtbaar is. Talloze voorbeelden en echt niet alleen deze jongen. Beukema is er net en toont wel progressie, dat kun je niet met elkaar vergelijken.
Hij heeft bij deel aanhang nul krediet, heel veel vooroordeel, zoals ik al schreef (Hij staat ALTIJD verkeerd schrijf je zelf)
Pispaal noemen we dat ook wel
Langedijk schreef: 17 jan 2023, 10:21 Haha, tegen Spanje deed Hatzidiakos helemaal niet mee. Beter opletten als je een punt wilt maken. En een poule met Kosovo, Noord-Ierland en Cyprus kan ik niet serieus nemen.
Heb naar team gekeken, deze dus gemist, maar goed Je reactie is precies wat ik bedoel: cherry picking.

Maar goed mijn hele punt inmiddels wel duidelijk gemaakt en ga voorlopig even het negativisme van deze pispaal van deel van de forummers en fans zonder te reageren lezen
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ-073 schreef: 17 jan 2023, 10:58 Precies mijn punt als Panta een rol speelt wordt dat er uitgelicht gecombineerd en versterkt met het vooroordeel en ligt het alleen aan hem
Dus jij vindt dat hij daar (bij die 1-1) goed opgesteld stond? Dat ‘vooroordeel’ komt ergens vandaan, hij doet het namelijk al 5 jaar lang. Dat anderen daar ook de fout ingaan vind ik niet relevant, bij hen (op Verhulst na) zijn dat namelijk geen structurele fouten.
AZ-073 schreef: 17 jan 2023, 10:58 Hij heeft bij deel aanhang nul krediet, heel veel vooroordeel, zoals ik al schreef (Hij staat ALTIJD verkeerd schrijf je zelf)
Pispaal noemen we dat ook wel
Dat was 5 jaar geleden helemaal niet zo. Zijn eigen (wan)prestaties hebben ervoor gezorgd, in combinatie met zijn domme blik en overacting als de grote leider.

Maar goed, je reageert toch niet meer als de feiten je niet bevallen. Kom dan niet op een forum.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Dat was 5 jaar geleden helemaal niet zo. Zijn eigen (wan)prestaties hebben ervoor gezorgd, in combinatie met zijn domme blik.
Typisch Langedijk: een flinke negatieve sneer geven om het punt overdreven duidelijk te maken. Mag ik een foto van jou zien, benieuwd hoe jij kijkt als je op een voetbalveld staat……..
Maar goed, je reageert toch niet meer als de feiten je niet bevallen. Kom dan niet op een forum.
Daar ga je weer: jouw mening als een feit presenteren.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Vooruit nog 1 keer dan
Langedijk schreef: 17 jan 2023, 11:41 Dus jij vindt dat hij daar (bij die 1-1) goed opgesteld stond?
Heb ik dat ergens gezegd dan?
Je post herhaalt jouw MENING, het ligt aan Panta en de rest doet er niet of nauwelijks toe
3 teamgenoten voeren hun taak niet uit, waardoor Panta's verwachting (ze doen hun taak wel) leidt dat zijn man de bal binnen kan werken
Voetbal is en blijft een teamsport maar Panta wordt afgerekend op 3 man die hun taak niet uitvoeren
Langedijk schreef: 17 jan 2023, 11:41 Maar goed, je reageert toch niet meer als de feiten je niet bevallen. Kom dan niet op een forum.
Ik kom niet op een forum om 6 keer hetzelfde te schrijven / zeggen.
Helemaal als iemands persoonlijke MENING tot FEIT wordt gepromoveerd.
Dan wordt het lastig discussiëren.
Daarnaast denk ik dat mijn punt & mening (geen feit dus ;-) ) inmiddels wel duidelijk is na 3 posts
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 17 jan 2023, 12:22 Typisch Langedijk: een flinke negatieve sneer geven om het punt overdreven duidelijk te maken. Mag ik een foto van jou zien, benieuwd hoe jij kijkt als je op een voetbalveld staat……..
Kom op zeg, hij kijkt toch dommig uit zijn ogen?

Maar als dat het nou alleen was zou je mij niet horen
salmonyappi schreef: 17 jan 2023, 12:22 Daar ga je weer: jouw mening als een feit presenteren.
Het is toch een feit dat hij verkeerd staat bij dat doelpunt? Of zie jij dat ook niet? En dat er voortdurend mensen uit zijn rug lopen en zijn timing zwak is kunnen we toch ook allemaal zien? Ik verzin dat niet.

Anderen hier presenteren het als feit dat hij een ‘clubheld’ is. Daar hoor ik je niet over.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ-073 schreef: 17 jan 2023, 12:37
Panta's verwachting
Hij moet helemaal geen ‘verwachting’ hebben. Hij moet als verdediger juist verwachten dat hij corrigerend moet optreden en dus zijn man in de gaten houden. Net zoals een aanvaller moet verwachten dat een voorzet gemist kan worden door de verdediger zodat er een kans ontstaat.

Zijn teamgenoten worden in hun eigen topics wel aangepakt als iets vaker gebeurt. Karlsson bijvoorbeeld krijgt genoeg kritiek op de uitvoering van zijn verdedigende taken. En over Verhulst hoeven we het niet te hebben. Hatzidiakos is een recidivist en hij kan zich niet verschuilen achter het excuus ‘ maar mijn teamgenoten deden het ook niet goed’.
AZ-073 schreef: 17 jan 2023, 12:37
Helemaal als iemands persoonlijke MENING tot FEIT wordt gepromoveerd.
Dat ik Hatzidiakos een zwakke verdediger vind is inderdaad een mening. Maar dat hij al 5 jaar dezelfde fouten maakt is gewoon een feit. En dat hij verkeerd stond bij die 1-1 ook.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Geheel eens met Langedijk. Panta kijkt dommig uit z’n ogen en is een waardeloze verdediger. En ja, ik geloof ook dat het best een aardige kerel is. Hij maakt echter jaar in jaar uit beslissende fouten (en heeft ook opbouwend geen toegevoegde waarde, maar dat is bijzaak). Ik ben er echt helemaal klaar mee.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

lowietje schreef: 17 jan 2023, 14:12 Geheel eens met Langedijk. Panta kijkt dommig uit z’n ogen en is een waardeloze verdediger. En ja, ik geloof ook dat het best een aardige kerel is. Hij maakt echter jaar in jaar uit beslissende fouten (en heeft ook opbouwend geen toegevoegde waarde, maar dat is bijzaak). Ik ben er echt helemaal klaar mee.
Pas op hoor, straks krijg je ook die mierenneukende fanclub achter je aan. Ik zal je even helpen:

- Je vindt hem dommig uit zijn ogen kijken
- Je vindt het een waardeloze verdediger
- Je vindt dat hij elk jaar dezelfde fouten maakt
- Je vindt dat hij niet kan opbouwen

Zo, nu zijn het meningen en geen feiten :wink:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

O ja, goed dat je even nuanceert :)
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 17 jan 2023, 07:02 Jeetje... een clubheld...

Hij zou hooguit cult kunnen zijn, maar daar heeft hij helaas ook de persoonlijkheid niet voor.

Dan blijft clubman nog over en daar kun je niks over zeggen verder.


Waarom moet het altijd zo absurdistisch polariserend?
Clubicoon is beter, dat gebruikte Joosten ook (ik had niet terug gekeken wat hij precies geschreven had.)
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12098
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Een bikkel, heb je gezien hoe gespierd hij is? Meerdere keren teruggekomen van een zware blessure en begin dit seizoen op zijn best ever (op een andere positie)
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 17 jan 2023, 12:43
Anderen hier presenteren het als feit dat hij een ‘clubheld’ is. Daar hoor ik je niet over.
Omdat ik het ook geen clubheld vind. Opdam, Buskermolen, Van Galen, Kist, Hovenkamp, Nygaard. Dat zijn clubhelden.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 17 jan 2023, 17:35 Omdat ik het ook geen clubheld vind. Opdam, Buskermolen, Van Galen, Kist, Hovenkamp, Nygaard. Dat zijn clubhelden.
Hij hoort wel bij de clubiconen. Uit eigen jeugd. Nu 211 wedstrijden voor AZ inclusief 24 in de 2e divisie waar hij aanvoerder was en ze wereld prestatie neer hebben gezet waardoor jong AZ nu nog steeds in de eerste divisie speelt.
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Zou me schamen zeg als Hatzidiakos de clubheld van AZ zou zijn … daar kan je toch niet mee aankomen man ….

Het is feitelijk simpel: Hatzidiakos is een prutser en de trainer die hem blijft opstellen is ook een prutser.

Ben het trouwens ook niet eens met de lofzang over zijn inzet. Als je je inzet sta je geen lucht te dekken. En Hatzidiakos dekt altijd lucht. Wanneer haalt hij nou een voorzet eruit, komt hij voor zijn man? Nooit. Maar ja hij is erg gespierd (wat moeten we ermee? 😂) en een echte clubheld.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12098
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

lowietje schreef: 17 jan 2023, 18:11 Zou me schamen zeg als Hatzidiakos de clubheld van AZ zou zijn … daar kan je toch niet mee aankomen man ….

Het is feitelijk simpel: Hatzidiakos is een prutser en de trainer die hem blijft opstellen is ook een prutser.

Ben het trouwens ook niet eens met de lofzang over zijn inzet. Als je je inzet sta je geen lucht te dekken. En Hatzidiakos dekt altijd lucht. Wanneer haalt hij nou een voorzet eruit, komt hij voor zijn man? Nooit. Maar ja hij is erg gespierd (wat moeten we ermee? 😂) en een echte clubheld.
Spieren zeggen wat tastbaars over inzet
we can come an end
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

salmonyappi schreef: 17 jan 2023, 17:35 Omdat ik het ook geen clubheld vind. Opdam, Buskermolen, Van Galen, Kist, Hovenkamp, Nygaard. Dat zijn clubhelden.
Ben je ook niet sneller een clubheld omdat de tijd van deze spelers gewoon een mooie tijd was. Ik kan me nog herinneren dat ik Buskermolen vaak vervloekt heb en nu past hij perfect in het rijtje clubhelden. Net als voor mij Dennis den Turk, Peter Wijker en John Mutsaers, toen ik net kwam kijken bij AZ. Zelfs Marco Ruitenbeek past voor mij in dat rijtje maar Verhulst is een betere keeper :lol:. Het is de heimwee naar de Alkmaarderhout, betonnen pisbakken en koploper rechterrijtje eerste divisie.
Ik ben het eens dat het lastig vergelijken is maar de voetbalkwaliteiten van bijvoorbeeld Buskermolen en Panta ligt niet zo ver uit elkaar. Hoe de AZ aanhang er naar kijkt juist een wereld van verschil. Dat bedoelde ik met was Panta maar 25 jaar eerder geboren. Stond hij wellicht ook in dit rijtje 8)
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

FugAZi schreef: 17 jan 2023, 17:59 Hij hoort wel bij de clubiconen. Uit eigen jeugd. Nu 211 wedstrijden voor AZ inclusief 24 in de 2e divisie waar hij aanvoerder was en ze wereld prestatie neer hebben gezet waardoor jong AZ nu nog steeds in de eerste divisie speelt.
Volgens de Van Dale heeft een clubicoon niets met prestaties te maken:

persoon die, voorwerp dat een bep. periode, partij, club enz. als het ware belichaamt: zij is een icoon van de jaren tachtig; clubicoon; stijlicoon

Hatzidiakos is dus inderdaad een icoon. Maar geen held of legende.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gesloten