Pantelis Hatzidiakos (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Hij speelde niet best, zag er slecht uit bij de 1-0. Maar hij was niet de enige. Odgaard was veel slechter, hetzelfde geldt voor Mihajlovic.

Bovendien, waar was de druk op de bal bij de assist voor de 1-0? Dan wordt het ook lastig verdedigen hoor, als je middenvelders niet thuis geven.

Alleen Clasie verdiende een voldoende deze wedstrijd tegen Twente.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Grifo schreef: 19 mar 2023, 21:07 Maar hij was niet de enige.
Dat is geen excuus. Zijn fout leidt de ondergang in. En het is gewoon elke keer dezelfde fout. Positioneel de slechtste CV van de top 16.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Langedijk schreef: 19 mar 2023, 21:11 Dat is geen excuus. Zijn fout leidt de ondergang in. En het is gewoon elke keer dezelfde fout. Positioneel de slechtste CV van de top 16.
Ja maar vergeet niet dat hij tegen Lazio wel goed speelde.








;)
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

Grifo schreef: 19 mar 2023, 21:07 Hij speelde niet best, zag er slecht uit bij de 1-0. Maar hij was niet de enige. Odgaard was veel slechter, hetzelfde geldt voor Mihajlovic.

Bovendien, waar was de druk op de bal bij de assist voor de 1-0? Dan wordt het ook lastig verdedigen hoor, als je middenvelders niet thuis geven.

Alleen Clasie verdiende een voldoende deze wedstrijd tegen Twente.
Tuurlijk joh, als er geen druk op de bal is dan hoef je niet meer te verdedigen. Lekker wijzen naar anderen daar is ie goed in.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Sir Robbert schreef: 19 mar 2023, 21:14 Ja maar vergeet niet dat hij tegen Lazio wel goed speelde.








;)
Je hebt gelijk, ik ben te negatief. Tegenwoordig wordt een reeks van 5 wanprestaties soms onderbroken door een goede wedstrijd.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Goed zo, Langedijk houdt vol. Ik zeg er nog 1 ding over: zolang deze man bij ons in de basis speelt, zullen we nooit een prijs pakken. En nu hou ik er echt over op.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

lowietje schreef: 19 mar 2023, 21:44 Goed zo, Langedijk houdt vol. Ik zeg er nog 1 ding over: zolang deze man bij ons in de basis speelt, zullen we nooit een prijs pakken. En nu hou ik er echt over op.
:lol:

Met deze trainer ook niet. Want die blijft hem opstellen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Hatzidiakos voelde zich ondergewaardeerd bij AZ
Helemaal aan het begin van zijn loopbaan werd Hatzidiakos al een tijdje uitgefloten. Naar mate de tijd vorderde won hij krediet, maar toen hij na een lange blessure terug was, leek Hatzidiakos terug bij af. “Het publiek begon gelijk te roepen om een basisplaats voor Sam”, blikt de mandekker terug met Voetbal International.

“Los van zijn uitstekende kwaliteiten, vond ik dat naar mij toe best gek. Ik had verwacht dat een speler uit de eigen jeugd meer gegund zou worden. Het deed pijn. Maar ik ben geen type die het daarbij laat zitten”, vervolgt Hatzidiakos, die besloot er anders naar te gaan kijken. “Ik heb in de spiegel gekeken, om te kijken wat ik zélf kon doen om de situatie te verbeteren.”

“Niemand heeft er iets aan als je jezelf gek laat maken door het publiek. Ik ben me nóg meer gaan focussen op mijn ontwikkeling, op beter en stabieler worden. Het veld is de plek waarop je als profvoetballer dingen teweeg kunt brengen. Nergens anders.”
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SimonPoulsen schreef: 19 mar 2023, 23:06 Maar ik ben geen type die het daarbij laat zitten”, vervolgt Hatzidiakos, die besloot er anders naar te gaan kijken. “Ik heb in de spiegel gekeken, om te kijken wat ik zélf kon doen om de situatie te verbeteren.”

“Niemand heeft er iets aan als je jezelf gek laat maken door het publiek. Ik ben me nóg meer gaan focussen op mijn ontwikkeling, op beter en stabieler worden.
En het heeft nóg steeds niet echt geholpen…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Heeft Emmen of Cambuur al gebeld voor een verhuurperiode? Daar kunnen ze nog wel iemand gebruiken die zich profileert als grote leider.

Maar die ondertussen geen spelinzicht heeft, geen passes kan geven, niet kan opbouwen en na 6 jaar nog steeds dezelfde fouten maakt
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

lowietje schreef: 19 mar 2023, 21:44 Goed zo, Langedijk houdt vol. Ik zeg er nog 1 ding over: zolang deze man bij ons in de basis speelt, zullen we nooit een prijs pakken. En nu hou ik er echt over op.
Het is echt verschrikkelijk inderdaad ...
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Slechtste verdediger uit de AZ - historie?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 14 apr 2023, 06:36 Slechtste verdediger uit de AZ - historie?
In ieder geval de vreemdste.

Ik wijs er wederom op dat dit (als transfermarkt het goed bij heeft gehouden) zijn 199e wedstrijd in het shirt van AZ 1 was.

Dit is wat hij kan, vanaf hier nog gokken op een reuze ontwikkeling is wel erg Kansino beleid.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 14 apr 2023, 07:45 In ieder geval de vreemdste.

Ik wijs er wederom op dat dit (als transfermarkt het goed bij heeft gehouden) zijn 199e wedstrijd in het shirt van AZ 1 was.
Als tweede rechtsback kan je hem door de vingers zien.

Dat hij constant mag blijven spelen heeft ook te maken met (constante) zware blessures van zijn opponenten binnen de selectie.

Hij heeft vooral de kwaliteit dat hij de hele tijd heel fit blijft.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 14 apr 2023, 08:12 Als tweede rechtsback kan je hem door de vingers zien.

Dat hij constant mag blijven spelen heeft ook te maken met (constante) zware blessures van zijn opponenten binnen de selectie.

Hij heeft vooral de kwaliteit dat hij de hele tijd heel fit blijft.
Ik ben ook heel fit, maar kan ook niet voetballen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 14 apr 2023, 08:52 Ik ben ook heel fit, maar kan ook niet voetballen.
Tja. Ik kan het anders ook niet verklaren.

Ligt volgens mij ook wel goed in de groep ....

:|
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

De technische leiding Huiberts en Jansen moet je er vooral op aankijken vind ik. Al jaren zie je dat Panta zijn best doet, maar tevens dat zijn plafond niet voldoende is voor AZ dat volgens zeggen door is gegroeid naar topclub.

Structureel dezelfde tekortkomingen van de speler, die ook structureel niet naar de resultaten leiden om als club bij de top te behoren, zou toch allang tot een ander pad hebben moeten leiden.

Huiberts had al eerder tegen hem moeten zeggen jij bent niet meer onze CV en ga snel op zoek naar een andere club. Nu met Goes die het goed deed ook al maakte hij ook een paar fouten heb je voor de toekomst een prima CV in huis. Maar onze 'afgeschreven' Griek blijft er in staan en de coming man moet banken. Dit past toch ook niet bij de filosofie als 'opleidingsclub' dat als er een jongere speler net zo goed dat die dan altijd de voorkeur krijgt.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

ForzAZ schreef: 14 apr 2023, 10:14 Al jaren zie je dat Panta zijn best doet
Waar baseer je dat op? Die domme blik, dat schreeuwen en wijzen? Hij doet juist niet zijn best, anders zou hij wel een keertje opletten waar zijn tegenstander loopt. Positioneel niveau Katwijk

Het is een incompetente aanfluiting. Al 5 jaar. Maar wel vinden dat hij meer 'krediet' verdient van de supporters

Sodemieter lekker op
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Langedijk schreef: 14 apr 2023, 13:29 Waar baseer je dat op? Die domme blik, dat schreeuwen en wijzen? Hij doet juist niet zijn best, anders zou hij wel een keertje opletten waar zijn tegenstander loopt. Positioneel niveau Katwijk

Het is een incompetente aanfluiting. Al 5 jaar. Maar wel vinden dat hij meer 'krediet' verdient van de supporters

Sodemieter lekker op
Echt die gast heeft echt wel het idee van zichzelf dat ie altijd stinkend zijn best doet. Helaas blijft de uitvoering achter.

Ik heb hem ooit op ICGT Uitgeest gezien in AZ onder 18 of 19 en hij speelt nog steeds hetzelfde. Doet in zijn gebaren etc. nog steeds dat hij de grote Griekse leider achterin is.

Ik snap ook niet dat hij in het Griekse nationale elftal staat. Hij weet zich blijkbaar goed te verkopen.

Nou ik hoop vooral nu dat Huiberts hem eindelijk goed weet te verkopen. Zelfs als Panta zelf niet zou willen naar een club niet naar zijn smaak.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

ForzAZ schreef: 14 apr 2023, 13:45
Nou ik hoop vooral nu dat Huiberts hem eindelijk goed weet te verkopen. Zelfs als Panta zelf niet zou willen naar een club niet naar zijn smaak.
We hoeven er echt geen geld voor. Zijn afwezigheid alleen is al onbetaalbaar.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gesloten