Fredrik Midtsjø (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

DiepeMast schreef: 31 jul 2022, 19:39 AZ laat Midtsjø vertrekken naar Galatasaray - https://nos.nl/l/2438945#UPDATE-container-63084691

Het staat nu zelfs op NOS.nl. Ik weet echter niet of dit wel officieel genoeg is voor enkele mensen hier en of we nu iets mogen zeggen over deze potentiële transfer. Straks gaan we nog speculeren... oi, oi ,oi. :roll:
Speculeren aan de hand van een betrouwbare bron is wel belangrijk voor een discussie. Vind je zelf van niet dan?
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Natuurlijk heeft Huiberts direct een knappe vervanger achter de hand. Was namelijk niet onverwacht. Ik schat morgen ... Na de definitieve afhandeling.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Rjansen17 schreef: 31 jul 2022, 21:08 Natuurlijk heeft Huiberts direct een knappe vervanger achter de hand. Was namelijk niet onverwacht. Ik schat morgen ... Na de definitieve afhandeling.
Sarcasme? :lol:

Ik denk het namelijk niet, niet voor niets wilde ze hem eerst nog niet laten gaan.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

salmonyappi schreef: 31 jul 2022, 20:25 Ik heb zoveel onzin gelezen en gezien hier dat het niet zo raar is dat de twijfel toeslaat. Ik heb dan tóch meer vertrouwen in NOS.nl dan één of ander vaag Turks twitterberichtje. Vandaar de wens om een officieel bericht. Bijdehandje.
Grappig dat je je aangesproken voelt. Ik werd eerder getriggerd door andere berichten omtrent het reageren op een mogelijk vertrek van Midtsjø.

Nu eerst maar kijken hoe lang het duurt voordat hij zelf ook een en ander geregeld heeft.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Leeuwenhart schreef: 31 jul 2022, 20:40 Speculeren aan de hand van een betrouwbare bron is wel belangrijk voor een discussie. Vind je zelf van niet dan?
Als...
- Een speler al in een eerder stadium heeft aangegeven dat hij na afgelopen seizoen een stap wilde maken
- Er geruchten komen over het vertrek van een sterkhouder
- Er geruchten komen over een vertrek van een speler vlak voordat een seizoen begint en AZ midden in de voorrondes zit voor Europees voetbal
- Er geruchten zijn die door tientallen verschillende sites en bronnen worden aangegeven.
- Je graag met medesupporters op een digitaal platform wilt discussiëren over je club

dan lijkt me dat een prima aanleiding om een discussie over het vertrek van een speler te hebben. Overigens zou dat bij 1 of 2 van bovenstaande punten wat mij betreft al oke zijn.

Kijk, als je nu zelf onderdeel bent van de leiding van AZ, lijkt me enige terughoudendheid wat meer op z'n plaats. Aan de andere kant moet de leiding voor elke positie al een schaduwlijst paraat hebben. Op het moment dat je daarmee bezig bent, ben je feitelijk al engszins aan het speculeren. Scenario denken is zelfs essentieel op dit niveau.

Nu weer verder over Midtsjø. Zou hij nog langskomen in Schotland? :)
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

anyway: ik gun het deze strijder!

Succes Fredrik!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Rjansen17 schreef: 31 jul 2022, 21:08 Natuurlijk heeft Huiberts direct een knappe vervanger achter de hand. Was namelijk niet onverwacht. Ik schat morgen ... Na de definitieve afhandeling.
=D>
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 906
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Leeuwenhart schreef: 31 jul 2022, 20:40 Speculeren aan de hand van een betrouwbare bron is wel belangrijk voor een discussie. Vind je zelf van niet dan?
Nee joh, veel te saai. Als je alleen feiten wil moet je maar gewoon wachten op AZ.nl. Beetje lullen over vage geruchten is heel leuk :D
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

=D> =D> =D> voor Fredrik
Het gaat je goed
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Toch een held, stiekem hoop je dat hij na zijn loopbaan terug komt.
=D>
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ_4ever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 apr 2007, 13:10
Locatie: Utrecht

Topspeler met bijna 200 wedstrijden gespeeld in 5 seizoenen. Het ga je goed Fredrik! =D> =D>
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Bij Gala een salaris van 975.000 euro. Is hij te bescheiden?
we can come an end
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 906
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

differentcook schreef: 02 aug 2022, 09:27 Bij Gala een salaris van 975.000 euro. Is hij te bescheiden?
Tsja, wie gaat hem meer betalen, waarschijnlijk alleen clubs die sportief niets te bieden hebben. Svensson verdiend meer maar speelt wel bij een saaie kutclub. 1 miljoen per jaar is een heel mooi salaris + spelen voor Galatasary is behoorlijk gaaf, zeker als hij populair wordt bij de supporters. Istanbul ook een prachtige stad.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Shota-Arveladze schreef: 02 aug 2022, 09:31 Tsja, wie gaat hem meer betalen, waarschijnlijk alleen clubs die sportief niets te bieden hebben. Svensson verdiend meer maar speelt wel bij een saaie kutclub. 1 miljoen per jaar is een heel mooi salaris + spelen voor Galatasary is behoorlijk gaaf, zeker als hij populair wordt bij de supporters. Istanbul ook een prachtige stad.
Dit inderdaad. Mooie club (zolang het goed gaat), mooi praktisch belastingvrij salaris, mooie stad. Je kunt slechtere keuzes maken.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Antti Opdam schreef: 05 nov 2021, 08:29 Het is bij beide weinig op dit moment.

Ik zou toch nog eens een Bazoer of Veerman overwegen. Al was het maar om de rest wat scherper te krijgen.
Het zijn mooie dagen op dit forum.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 906
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Afbeelding

Mooi om te zien dat zo'n jongen van de club houdt en verdriet heeft om zijn afscheid. Liever dit soort gasten op het stadion dan die Maher.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Shota-Arveladze schreef: 02 aug 2022, 10:13 Mooi om te zien dat zo'n jongen van de club houdt en verdriet heeft om zijn afscheid. Liever dit soort gasten op het stadion dan die Maher.
Eens.

Wanneer start de petitie?
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Echt een van mijn favoriete spelers die voor AZ heeft gevoetbald. Qua voetballen maar ook qua gedrag. Bedankt Fredrik! =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Ik mis hem nu al. Ik denk, een favoriete speler van menig AZ-supporter. En dit zonder poespas buiten het veld, of het logo kussen, of met vlaggen zwaaien, of lollig doen voor de camera. Populair door zijn prestaties op het veld, niet alleen voor zijn kwaliteiten, maar zijn bescheidenheid en loyaliteit. Hoop ook dat hij terugkomt na zijn carrière, al lijkt hij mij iemand die afscheid zal nemen van het profvoetbal, beetje vissen op zee ofzo.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Shota-Arveladze schreef: 02 aug 2022, 10:13 Afbeelding

Mooi om te zien dat zo'n jongen van de club houdt en verdriet heeft om zijn afscheid. Liever dit soort gasten op het stadion dan die Maher.
:-({|=

Mooie foto. Je zou er bijna zelf emotioneel van worden.

Die verdient een mooi afscheid.
Plaats reactie