Fredrik Midtsjø (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Als ook maar iets van deze situatie klopt dan toont het vooral aan dat Max wederom belachelijk slecht heeft geanticipeerd op het aanstaande vertrek van een speler van wie wij allemaal al wisten dat het er aan zat te komen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Met Midtsjo weet je wat je in huis hebt. Als je die nog 1 wedstrijd kunt laten spelen om vervolgens naar Galatasaray te gaan is dat alleen maar win win. Zegt niks over een eventuele vervanger.
Kijk naar die club van Bullaude. Die doen niet anders
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Joostess schreef: 30 jul 2022, 12:42 Kijk naar die club van Bullaude. Die doen niet anders
Is toch niet te vergelijken. Daar komt AZ vooralsnog niet rond mee dus die bepalen zelf wel.
Gala en AZ zijn financieel akkoord en Midtsjo is rond met de Turkse club, om dan nog terug te komen dat je de speler pas na de Dundee wedstrijden wilt afstaan hadden ze die voorwaarden al in de eerdere onderhandelingen moeten betrekken. Ik vind het helemaal niet vreemd dat die Turken op hun tenen zijn getrapt en Midtsjo ook iets heeft van krijg de klere. Die gaat, mocht hij nog in actie moeten komen, zijn benen wel sparen om blessures te voorkomen. Kortom daar heb je niets meer aan!
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

De Rode Baron schreef: 30 jul 2022, 13:13 Is toch niet te vergelijken. Daar komt AZ vooralsnog niet rond mee dus die bepalen zelf wel.
Gala en AZ zijn financieel akkoord en Midtsjo is rond met de Turkse club, om dan nog terug te komen dat je de speler pas na de Dundee wedstrijden wilt afstaan hadden ze die voorwaarden al in de eerdere onderhandelingen moeten betrekken. Ik vind het helemaal niet vreemd dat die Turken op hun tenen zijn getrapt en Midtsjo ook iets heeft van krijg de klere.
Dit zijn nogal wat aannames. Weten we zeker dat AZ al rond was met Gala, of gaan we af op een Turkse twitteraar?
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

DonnyDelano schreef: 30 jul 2022, 13:21 Dit zijn nogal wat aannames. Weten we zeker dat AZ al rond was met Gala, of gaan we af op een Turkse twitteraar?
Volgens de Noorse kranten was alles rond. 3,5M met 0,5M aan bonussen waar Midtsjo zelf al in een eerder stadium akkoord was met de Turkse club.
Ga er even vanuit dat dit wel waar is, dan ga je als Midtsjo zijnde niet meer je benen aan wagen er zal maar een dolle Schot je door midden schoppen.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

De Rode Baron schreef: 30 jul 2022, 13:29 Volgens de Noorse kranten was alles rond. 3,5M met 0,5M aan bonussen waar Midtsjo zelf al in een eerder stadium akkoord was met de Turkse club.
Ga er even vanuit dat dit wel waar is, dan ga je als Midtsjo zijnde niet meer je benen aan wagen er zal maar een dolle Schot je door midden schoppen.
Ik zou van die hypothese van jouw dus maar “ niet even” vanuit gaan. Het is allemaal van “ horen” zeggen, vage berichten en twitteraars wat geventileerd wordt hierover. Allerlei suggesties en conclusies worden getrokken terwijl niemand daarvan het fijne ervan weet. Slap gezwets en geklets dus. Wacht nou eens rustig. Over een week of 2 zal het iedereen veel duidelijker zij geworden dan al deze l@lverhalen hierover. Ik schreef het al eerder.
cimbom
Steward
Berichten: 14
Lid geworden op: 27 jul 2022, 10:52

Guys just to clarify; the part about AZ wanting to keep Midstjø for few more games isn't a rumour. It's a statement made by our VP.

It's okay to be skeptical but this story is far from being bullshit. By the way Midstjø's cancelled plane ticket was leaked too.

I've read one forum member questioning why Galatasaray didn't want Midstjø several week ago so AZ could've found a replacement. Galatasaray did want Midstjø three weeks ago. But AZ rejected that proposal by saying he is not for sale that time.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

cimbom schreef: 30 jul 2022, 15:15 Guys just to clarify; the part about AZ wanting to keep Midstjø for few more games isn't a rumour. It's a statement made by our VP.

It's okay to be skeptical but this story is far from being bullshit. By the way Midstjø's cancelled plane ticket was leaked too.

I've read one forum member questioning why Galatasaray didn't want Midstjø several week ago so AZ could've found a replacement. Galatasaray did want Midstjø three weeks ago. But AZ rejected that proposal by saying he is not for sale that time.
Don't mind a few salty and stubborn people around here.

I know for a fact everything you saying is true and I can confirm.

Tonight all parties having a meeting to sort things out.

So in a few days we will know how this transfersoap is ending.
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

cimbom schreef: 30 jul 2022, 15:15 Guys just to clarify; the part about AZ wanting to keep Midstjø for few more games isn't a rumour. It's a statement made by our VP.

It's okay to be skeptical but this story is far from being bullshit. By the way Midstjø's cancelled plane ticket was leaked too.

I've read one forum member questioning why Galatasaray didn't want Midstjø several week ago so AZ could've found a replacement. Galatasaray did want Midstjø three weeks ago. But AZ rejected that proposal by saying he is not for sale that time.
Where can I find the statement then? If true, this would have been picked up by at least one Dutch media outlet, it’s quite a story. So far, It’s still only you saying this. And it’s stirring up quite a lot on this forum, so that makes me even more skeptical. Lot of fake news going around, and there is not one reason why you are a verified source.
Laatst gewijzigd door Leeuwenhart op 30 jul 2022, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Uitstekend gedaan =D> =D> =D> Gooi geen oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt. Hij is gewoon werknemer tot juni volgend jaar. Als je, als directie, de overweging hebt gemaakt dat hij nog bruikbaar is en er nog geen vervanger gehaald is, dan is het niet meer dan logisch dat je werknemer blijft totdat er een ander is. Prima bedrijfsbelang.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Leeuwenhart schreef: 30 jul 2022, 15:45 Where can I find the statement then? If true, this would have been picked up by at least one Dutch media outlet, it’s quite a story. So far, It’s still only you saying this. And it’s stirring up quite a lot on this forum, so that makes me even more skeptical. Lot of fake news going around, and there is not one reason why you are a verified source.
AZ wil Midtsjø zolang mogelijk houden totdat ze een vervanger hebben.

Als het aan Huiberts ligt is dit pas na het 2 luik met Dundee. Die wil eerst de zekerheid van de volgende ronde en de vervanger al klaar hebben staan.

Eigenlijk niks mis mee, echter heeft Huiberts dat pas aangegeven nadat alle afspraken al zijn gemaakt. Huiberts doet op dit moment net als wat de voorzitter van "Godoy" doet inzake Bullaude.

Wellicht om Galatasaray zo ver te krijgen om meer te betalen dan ze oorspronkelijk willen, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Wat ik wel weet is dat alle partijen vanavond om de tafel zitten.
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Love AZ Til I Die! schreef: 30 jul 2022, 15:57 AZ wil Midtsjø zolang mogelijk houden totdat ze een vervanger hebben.

Als het aan Huiberts ligt is dit pas na het 2 luik met Dundee. Die wil eerst de zekerheid van de volgende ronde en de vervanger al klaar hebben staan.

Eigenlijk niks mis mee, echter heeft Huiberts dat pas aangegeven nadat alle afspraken al zijn gemaakt. Huiberts doet op dit moment net als wat de voorzitter van "Godoy" doet inzake Bullaude.

Wellicht om Galatasaray zo ver te krijgen om meer te betalen dan ze oorspronkelijk willen, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Wat ik wel weet is dat alle partijen vanavond om de tafel zitten.
Ok dan. Ben benieuwd wat eruit rolt en waarom ik dit niet in de Nederlandse media lees. Niet eens bij AZAlerts en die zitten er wel vaak op.
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 476
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Het Turkse Fotospor meldt op haar website dat Galatasaray geïnteresseerd is in Zerrouki. Volgens Fotospor had de Turkse club oorspronkelijk interesse in Frederik Midtsjo van AZ. Er werd zelfs gesuggereerd dat de Noorse middenvelder in Istanbul was. Dit werd echter ontkend door Midtsjo.

Zerrouki zou een van de alternatieven voor Midtsjo zijn.

Aldus twenteinside.nl
cimbom
Steward
Berichten: 14
Lid geworden op: 27 jul 2022, 10:52

Leeuwenhart schreef: 30 jul 2022, 15:45 Where can I find the statement then? If true, this would have been picked up by at least one Dutch media outlet, it’s quite a story. So far, It’s still only you saying this. And it’s stirring up quite a lot on this forum, so that makes me even more skeptical. Lot of fake news going around, and there is not one reason why you are a verified source.
It was live on tv. Not a written statement. Here is the Midtsjø part: https://www.youtube.com/shorts/fJ7Ue-M_Qg0

It's in turkish. That's why dutch media wasn't able to pick it up. I translated everything he said above. If you do not trust me with the translation then i don't know what else i can do for you.

It's a bit weird that some of you guys think I'm a fraud. Like I have something to gain from making up stories and telling you lies.

Perhaps as a guest I stayed more than i should have here. So I'm bidding you guys farewell. Good luck in Eredivise & Conference League. Dag! =D>
Laatst gewijzigd door cimbom op 30 jul 2022, 17:43, 2 keer totaal gewijzigd.
cimbom
Steward
Berichten: 14
Lid geworden op: 27 jul 2022, 10:52

Mousa Sidi schreef: 30 jul 2022, 16:17 Het Turkse Fotospor meldt op haar website dat Galatasaray geïnteresseerd is in Zerrouki. Volgens Fotospor had de Turkse club oorspronkelijk interesse in Frederik Midtsjo van AZ. Er werd zelfs gesuggereerd dat de Noorse middenvelder in Istanbul was. Dit werd echter ontkend door Midtsjo.

Zerrouki zou een van de alternatieven voor Midtsjo zijn.

Aldus twenteinside.nl
Hi Mousa Sidi. Fake news. Fotospor is like a parody website. Not to be taken seriously.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Mousa Sidi schreef: 30 jul 2022, 16:17 Het Turkse Fotospor meldt op haar website dat Galatasaray geïnteresseerd is in Zerrouki. Volgens Fotospor had de Turkse club oorspronkelijk interesse in Frederik Midtsjo van AZ. Er werd zelfs gesuggereerd dat de Noorse middenvelder in Istanbul was. Dit werd echter ontkend door Midtsjo.

Zerrouki zou een van de alternatieven voor Midtsjo zijn.

Aldus twenteinside.nl
Schreef afgelopen donderdag al dat het bullshit was wat er werd geschreven door onze Turkse forummer. Na een heleboel heisa en gespeculeer en ongefundeerde berichten blijkt het gewoon zo te zijn zoals ik al schreef. Tja, als je dan in de hype en fake nieuws mee gaat krijg je dit soort berichten. Advies ? Wacht nu eens gewoon af en ga niet meteen, na elk gerucht, hoog van de toren blazen en conclusies trekken……
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Roadman schreef: 30 jul 2022, 17:28 Schreef afgelopen donderdag al dat het bullshit was wat er werd geschreven door onze Turkse forummer. Na een heleboel heisa en gespeculeer en ongefundeerde berichten blijkt het gewoon zo te zijn zoals ik al schreef. Tja, als je dan in de hype en fake nieuws mee gaat krijg je dit soort berichten. Advies ? Wacht nu eens gewoon af en ga niet meteen, na elk gerucht, hoog van de toren blazen en conclusies trekken……
Je zal maar van komkommers houden 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Love AZ Til I Die! schreef: 30 jul 2022, 15:57 AZ wil Midtsjø zolang mogelijk houden totdat ze een vervanger hebben.

Als het aan Huiberts ligt is dit pas na het 2 luik met Dundee. Die wil eerst de zekerheid van de volgende ronde en de vervanger al klaar hebben staan.

Eigenlijk niks mis mee, echter heeft Huiberts dat pas aangegeven nadat alle afspraken al zijn gemaakt. Huiberts doet op dit moment net als wat de voorzitter van "Godoy" doet inzake Bullaude.

Wellicht om Galatasaray zo ver te krijgen om meer te betalen dan ze oorspronkelijk willen, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Wat ik wel weet is dat alle partijen vanavond om de tafel zitten.
De vervanger klaar willen hebben staan? daar had ie toch zelf voor kunnen zorgen (even los van alle andere speculatie).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

DeZuivelDuivel schreef: 30 jul 2022, 18:51 De vervanger klaar willen hebben staan? daar had ie toch zelf voor kunnen zorgen (even los van alle andere speculatie).
In dit geval is dat Tijjani Reijnders en die is er ook klaar voor. Ik vind dit wel te verklaren. Stel je voor dat je nu nóg een vervanger van het niveau Midtsjö aantrekt, dan moét je Midstjö wel verkopen voor een spotprijs. De vervanger gaat geen 3e keus spelen als Midtsjö blijft. Genoeg groeibriljanten op de bank, het moet iemand zijn die er direct staat en die komt hoogstwaarschijnlijk niet zolang Midtsjö er nog is. Ik zou het niet doen in in ieder geval.
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

Leeuwenhart schreef: 31 jul 2022, 10:39 In dit geval is dat Tijjani Reijnders en die is er ook klaar voor. Ik vind dit wel te verklaren. Stel je voor dat je nu nóg een vervanger van het niveau Midtsjö aantrekt, dan moét je Midstjö wel verkopen voor een spotprijs. De vervanger gaat geen 3e keus spelen als Midtsjö blijft. Genoeg groeibriljanten op de bank, het moet iemand zijn die er direct staat en die komt hoogstwaarschijnlijk niet zolang Midtsjö er nog is. Ik zou het niet doen in in ieder geval.
Ben het met je eens, maar als Ti er klaar voor is, waarom Midtsjø nog vasthouden voor deze wedstrijden? Puur voor de breedte?
Plaats reactie