Fredrik Midtsjø (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

hihacorner schreef: 31 jul 2022, 10:49 Ben het met je eens, maar als Ti er klaar voor is, waarom Midtsjø nog vasthouden voor deze wedstrijden? Puur voor de breedte?
We zien nu toch ook dat Ti nog niet het niveau aantikt van Midtsjø. Zodra Midtsjø erin komt, komt er meer dynamiek en zie je dat er meer tempo in de aanvallen komt. Ik zelf had ook gehoopt dat Reijnders, Midtsjø kon vervangen maar is verdedigend heel kwetsbaar en in de rol van Midtsjø komt hij toch te kort. Tegen Vitesse als 10 zag je Ti excelleren.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Leeuwenhart schreef: 31 jul 2022, 10:39 In dit geval is dat Tijjani Reijnders en die is er ook klaar voor. Ik vind dit wel te verklaren. Stel je voor dat je nu nóg een vervanger van het niveau Midtsjö aantrekt, dan moét je Midstjö wel verkopen voor een spotprijs. De vervanger gaat geen 3e keus spelen als Midtsjö blijft. Genoeg groeibriljanten op de bank, het moet iemand zijn die er direct staat en die komt hoogstwaarschijnlijk niet zolang Midtsjö er nog is. Ik zou het niet doen in in ieder geval.
Ik ben het er niet mee eens dat Reijnders Midtsjö kan vervangen, ik heb er lang op gehoopt, maar Reijnders brengt niet dezelfde 'power'. Reijnders zou ik nog wel op 10 willen zien (zoals zoveel spelers) maar zeker met het niet even consistente presteren van Clasie heb ik daar liever iemand met kracht.

Reijnders heeft wat mij betreft het omgekeerde probleem van de Wit. de Wit kan niet voetballen, Reijnder wel. de Wit heeft fysieke kracht, Reijnders te weinig.

Maar goed Midtsjö is nog niet weg
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

DeZuivelDuivel schreef: 31 jul 2022, 11:04 Maar goed Midtsjö is nog niet weg
Update:

Midtsjø vliegt vandaag alsnog naar Istanbul.
Bijlagen
IMG_20220731_134130.jpg
IMG_20220731_134130.jpg (75.45 KiB) 1521 keer bekeken
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Love AZ Til I Die! schreef: 31 jul 2022, 11:45 Update:

Midtsjø vliegt vandaag alsnog naar Istanbul.
En dit is betrouwbaar? We zouden toch wachten op de officiële kanalen?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Hoogwaardige journalistiek.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Met Koopmeiners en nu dit krijgt Max allicht de reputatie uiteindelijk toch te kraken? Hoop dat dit betekent dat er een topvervanger wordt vastgelegd.
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 31 jul 2022, 12:30 Hoogwaardige journalistiek.
Ze hebben De Wit gestuurd ipv Midtsjo en hopen dat ze het niet merken. :wink:
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3201
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

salmonyappi schreef: 31 jul 2022, 12:15 En dit is betrouwbaar? We zouden toch wachten op de officiële kanalen?
Zelfs zijn stoelnummer 4J is bekend :lol:
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

salmonyappi schreef: 31 jul 2022, 12:15 En dit is betrouwbaar? We zouden toch wachten op de officiële kanalen?
Dit is betrouwbaar want, dit is ook bevestigd door zaakwaarnemer Midtsjø en ook door AZalerts.
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

differentcook schreef: 31 jul 2022, 12:31 Met Koopmeiners en nu dit krijgt Max allicht de reputatie uiteindelijk toch te kraken? Hoop dat dit betekent dat er een topvervanger wordt vastgelegd.
Dat zullen we nooit weten, want voor hetzelfde geld heeft Galatasaray er nog een half miljoen bovenop gegooid en zijn alle 3 de partijen blij. Laten we hopen dat het snel rond komt qua uitgaande transfer en zijn vervanging, niets dan lof voor Fredrik zijn tijd bij AZ.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

:wink:
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3201
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

MB80 schreef: 31 jul 2022, 14:09 Laten we hopen dat het snel rond komt qua uitgaande transfer en zijn vervanging, niets dan lof voor Fredrik zijn tijd bij AZ.
Eens. Was een mentor voor de jonkies die hier sterkhouders werden en voor veel geld vertrokken, het cement 'tussen de stenen', zoals Brom stelde. Alleen dat mag gezegd worden, toen die sterspelers vertrokken en de aandacht meer op hem lag, was het allemaal stukken minder. Ging hij dribbels aan op plekken waar je dat beter niet kan doen, leed hij slordig balverlies en kon hij de lijn er ook niet in krijgen. Wellicht wilde hij teveel doen om het gemis van dit soort jongens te compenseren maar het werd er zeker in zijn spel niet beter op.
Een nieuw avontuur, een ander land met een nieuwe uitdaging kunnen mogelijk ons weer de oude Midtsjo laten zien, maar ik denk dat het zowel goed is voor de speler als AZ dat de wegen scheiden. Hopelijk gaat Huiberts verstandig om met die 4M en kan er weer nieuw elan op het middenveld komen wat broodnodig is.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Hier het bewijs dat Midtsjø zoals eerder al gemeld zou afreizen en dus nu in Istanbul is.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3201
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Love AZ Til I Die! schreef: 31 jul 2022, 18:32 Hier het bewijs dat Midtsjø zoals eerder al gemeld zou afreizen en dus nu in Istanbul is.
Reuze benieuwd of de technische staf nu vol het vertrouwen in Reijnders legt of al druk doende is om de opvolger (waar het nu ook de miljoenen voor heeft) binnen te halen.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Love AZ Til I Die! schreef: 31 jul 2022, 18:32 Hier het bewijs dat Midtsjø zoals eerder al gemeld zou afreizen en dus nu in Istanbul is.
Kijk deze kan ik waarderen, dat is inderdaad gewoon onomstotelijk (tenzij de foto gebietst is van zijn vorige tripje natuurlijk :lol: )

De vraag wordt dan nu: heeft AZ ingebonden óf heeft AZ die vervanger waar over gesproken werd óf heeft Gala nog iets bijgelegd?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Het staat overigens op de officiële twitter van AZ, maar ik ben slecht in twitterlinkjes delen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

DeZuivelDuivel schreef: 31 jul 2022, 18:50 Het staat overigens op de officiële twitter van AZ, maar ik ben slecht in twitterlinkjes delen.
Klopt ook al gedeeld hier boven 😁
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

DeZuivelDuivel schreef: 31 jul 2022, 18:48 Kijk deze kan ik waarderen, dat is inderdaad gewoon onomstotelijk (tenzij de foto gebietst is van zijn vorige tripje natuurlijk :lol: )
Geen oud vakantie kiekje 😁
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

AZ laat Midtsjø vertrekken naar Galatasaray - https://nos.nl/l/2438945#UPDATE-container-63084691

Het staat nu zelfs op NOS.nl. Ik weet echter niet of dit wel officieel genoeg is voor enkele mensen hier en of we nu iets mogen zeggen over deze potentiële transfer. Straks gaan we nog speculeren... oi, oi ,oi. :roll:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DiepeMast schreef: 31 jul 2022, 19:39 AZ laat Midtsjø vertrekken naar Galatasaray - https://nos.nl/l/2438945#UPDATE-container-63084691

Het staat nu zelfs op NOS.nl. Ik weet echter niet of dit wel officieel genoeg is voor enkele mensen hier en of we nu iets mogen zeggen over deze potentiële transfer. Straks gaan we nog speculeren... oi, oi ,oi. :roll:
Ik heb zoveel onzin gelezen en gezien hier dat het niet zo raar is dat de twijfel toeslaat. Ik heb dan tóch meer vertrouwen in NOS.nl dan één of ander vaag Turks twitterberichtje. Vandaar de wens om een officieel bericht. Bijdehandje.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie