Fredrik Midtsjø (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 02 aug 2022, 11:30 :-({|=

Mooie foto. Je zou er bijna zelf emotioneel van worden.

Die verdient een mooi afscheid.
Je weet alleen de context van deze foto niet. :)
Laatst gewijzigd door differentcook op 02 aug 2022, 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Moet zeggen dat deze uitgaande transfer me wel raakt, heb dit gevoel zelfs niet eens bij de jongens uit onze jeugd gehad. Al moet ik zeggen dat het Koopmeiners moment me ook echt raakte. Maar dit vertrek ben ik nog iets rauwiger om, ook omdat hij al die tijd zeer ondergewaardeerd is in het land en zelfs het AZ publiek heeft nooit heel veel waardering laten blijken tot nu zijn vertrek bevestigd is. De beelden dat hij verslagen in de kleedkamer zit terwijl hij zich minimaal heeft geuit al die tijd.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 02 aug 2022, 11:33 Je weet allen de context van deze foto niet. :)
Dat was toen zijn maatje Svensson naar Turkije vertrok. 8)
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Sir Robbert schreef: 02 aug 2022, 11:05 Ik mis hem nu al. Ik denk, een favoriete speler van menig AZ-supporter. En dit zonder poespas buiten het veld, of het logo kussen, of met vlaggen zwaaien, of lollig doen voor de camera. Populair door zijn prestaties op het veld, niet alleen voor zijn kwaliteiten, maar zijn bescheidenheid en loyaliteit. Hoop ook dat hij terugkomt na zijn carrière, al lijkt hij mij iemand die afscheid zal nemen van het profvoetbal, beetje vissen op zee ofzo.
In ieder geval de mijne.
MIJN (ik weet ze wel goed uit te kiezen Antti :lol: ) FREDERIK.
Ik mis je helaas al een heel seizoen, maar heb 4 weken lang intens van je genoten. Ik gun onze viking een plekje op het stadion. Zodat, elke keer als ik het stadion passeer, ik word herinnerd aan onze fluwelen dribbelaar en onvermoeibare motor op het middenveld.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Wildcat schreef: 02 aug 2022, 12:28 Moet zeggen dat deze uitgaande transfer me wel raakt, heb dit gevoel zelfs niet eens bij de jongens uit onze jeugd gehad. Al moet ik zeggen dat het Koopmeiners moment me ook echt raakte. Maar dit vertrek ben ik nog iets rauwiger om, ook omdat hij al die tijd zeer ondergewaardeerd is in het land en zelfs het AZ publiek heeft nooit heel veel waardering laten blijken tot nu zijn vertrek bevestigd is. De beelden dat hij verslagen in de kleedkamer zit terwijl hij zich minimaal heeft geuit al die tijd.
Mooi verwoord.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1591
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Ik, we, gaan je missen Fredrik.
Bedankt voor de mooie jaren en veel geluk en succes bij je nieuwe club! 👍🏼
sportfan
Steward
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 okt 2015, 22:19

Fredrik is sinds zijn aankomst bij AZ al snel 1 van mijn favourite spelers geworden.
Wat een baas!
Wij gaan je missen.
Je mooie transfer is je gegund.
Succes in Turkije!
Gebruikersavatar
De Hoer van vak G
Supporter
Berichten: 136
Lid geworden op: 05 jan 2004, 11:10
Locatie: Highlow

Jeg kjøpte av deg i 5 år. Takk for det Fredrik!!! Lykke til 🫶
Ookal zing je niet, ga je een kwartier voor tijd naar huis en zet je 10x de wave in. Als AZ in je hart zit, zit jij in die van mij!
Plaats reactie