Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1079
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

SimonPoulsen schreef: 30 aug 2022, 16:59 De verwachtingen maar laag houden met Sowah, Rotariu, Johnson als voorland... Dan valt het misschien mee :cry:

Al vrees ik dat het categorie Castaignos, Jorgensen, Boadu zal worden.

Beste zou inderdaad zijn om alvast de opvolger van Pavlidis in huis te halen, maar dat lijkt me vrij onmogelijk in zon korte tijd.
Hoe doet Dallinga het in Frankrijk? Misschien ook een optie tot huur of koop?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

RoycosoepieAZ schreef: 30 aug 2022, 17:08 Hoe doet Dallinga het in Frankrijk? Misschien ook een optie tot huur of koop?
Google is your friend
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

RoycosoepieAZ schreef: 30 aug 2022, 17:08 Hoe doet Dallinga het in Frankrijk? Misschien ook een optie tot huur of koop?
Goed en die zouden hem ook niet hebben afgeschreven na 4 wedstrijden gok ik zo... :roll:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Mats Seuntjes terughalen niet een idee.
op meerdere posities inzetbaar als Pavlidis terug is, goed sterk rustpunt en kan af en toe iets heel moois doen(scoren op een manier die je niet verwacht).
zal het ook wel zat zijn met dat gezeur bij förtünäspör.

als je heel erg ambitieus wil zijn kan je proberen Michy Batshuayi te huren omdat die onderdruk staat om te spelen.
Hij speelt momenteel niks bij Chelsea en moet waarschijnlijk veel spelen om in aanmerking te komen voor een plek bij de WK selectie, al denk ik dat dit over ambitieus is en dit toch nooit gebeurt :lol:

Teemu pukki vind ik ook wel een goed alternatief die als je hem goede aanvoer geeft zomaar 10-12 goals kan maken.
contract loopt dit jaar af en kan een goede back-up/breekijzer zijn voor de eerst volgende 2 jaar ofzo aangezien die al 32 is.

Vind het een beetje moeilijk omdat je eigenlijk iemand voor de roulatie/back up haalt dan lijkt me iemand die multifunctioneel is zoals Seuntjes het beste alternatief omdat die ook ander gaten op posties kan invullen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

🎶Als het maar geen heen Sowah-tje wordt
Ze schoppen ‘m mischien halfdo-o-ood…..🎶
(Voor de jongeren onder ons: een liedje van Boudewijn de Groot….)

Liever een type Lewandowski, eentje die altijd en overal scoort……..

Off topic: Stengs op huurbasis naar Antwerp………
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Alfred Finnboggason
Nicolar Jorgensen
Fredrik Gulbrandsen

Allen transfervrij, de laatste heeft nog enigszins een actieve carriere gehad bij Salzburg en meest recentelijk bij Basaksehir. In ieder geval alle 3 ervaren krachten die transfervrij zijn en direct inzetbaar zijn, los van enige fitheid uitdagingen.
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

Ik ga nu iets geks roepen; maar is Dolberg geen optie om te huren voor een seizoen? Kort na zijn komst bij Nice diabetes vastgesteld; heeft invloed gehad op zijn prestaties aldaar en komt nu niet meer in de plannen van de huidige trainer. Wil misschien ook nog wel naar het WK?

Vorig jaar ook al eens Willem Geubbels geroepen; nu in belangstelling van Cambuur. Waar hij zelf nog niet happig op is, het noodverband in Alkmaar spreekt wellicht meer tot de verbeelding?

Jorgensen zal waarschijnlijk ook nog wel aan de staart van zijn carrière de stap naar Nederland willen wagen, kan hij zich net als Dolberg in de picture spelen. Al zal fitheid bij al deze klanten een issue zijn.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 31 aug 2022, 07:15 Op die positie is het niet echt noodzakelijk om iemand toe te voegen.

Ik denk eerder dat je moet denken aan een keeper, rechtsback of spits.
Wel een belangrijke positie en er zijn nu maar drie mensen op niveau voor twee posities (of allicht Mees de Wit ook nog?), waarvan Clasie niet blessurevrij is en ik niet weet wat er aan de hand is met Bazoer
we can come an end
Gebruikersavatar
AZaanstreek67
Glory-hunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 mei 2017, 11:07

AnthonisZ schreef: 31 aug 2022, 04:52 Ik ga nu iets geks roepen; maar is Dolberg geen optie om te huren voor een seizoen? Kort na zijn komst bij Nice diabetes vastgesteld; heeft invloed gehad op zijn prestaties aldaar en komt nu niet meer in de plannen van de huidige trainer. Wil misschien ook nog wel naar het WK?

Vorig jaar ook al eens Willem Geubbels geroepen; nu in belangstelling van Cambuur. Waar hij zelf nog niet happig op is, het noodverband in Alkmaar spreekt wellicht meer tot de verbeelding?

Jorgensen zal waarschijnlijk ook nog wel aan de staart van zijn carrière de stap naar Nederland willen wagen, kan hij zich net als Dolberg in de picture spelen. Al zal fitheid bij al deze klanten een issue zijn.
Dolberg en geubels zou ik content mee zijn... Jorgensen kon het al niet meer belopen bij Kopenhagen, die is gewoon over...
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AnthonisZ schreef: 31 aug 2022, 04:52 Ik ga nu iets geks roepen; maar is Dolberg geen optie om te huren voor een seizoen?
Dolberg gaat naar Sevilla
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Maxhuijp schreef: 30 aug 2022, 16:49 Iemand suggesties? Boadu huren of is die nog geblesseerd?
Is medisch hersteld maar nog niet wedstrijdfit en dat kan zoals we inmiddels weten weer weken duren.
ForzaAZ!
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 aug 2022, 08:13

Marcus Berg huren van IFK Göteborg of Toivonen?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Over die Benitez Raman (geruchtentopic is alleen voor geruchten, niet discusssie daarover):
Ik heb de indruk dat hij niet de kwaliteit heft die AZ moet nastreven. Verder wel goed qua profiel.
AZ heeft de hele tijd al interesse gehad een snelle rechtsbuiten erbij te halen na het vertrek van Aboukhlal (dacht o.a. aan Summerville).
Zo'n snelle speler heeft AZ nu niet meer. Pluspunt dat hij op alle posities voorin ervaring heeft.
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

ForzaAZ! schreef: 31 aug 2022, 09:30 Marcus Berg huren van IFK Göteborg of Toivonen?
Ojee, ForzaAZ met uitroepteken.
Dit vind ik weinig inspiratievolle namen, opgeduikeld uit een eredivisiegeschiedenishersenkwab.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 31 aug 2022, 11:30 Over die Benitez Raman (geruchtentopic is alleen voor geruchten, niet discusssie daarover):
Ik heb de indruk dat hij niet de kwaliteit heft die AZ moet nastreven. Verder wel goed qua profiel.
AZ heeft de hele tijd al interesse gehad een snelle rechtsbuiten erbij te halen na het vertrek van Aboukhlal (dacht o.a. aan Summerville).
Zo'n snelle speler heeft AZ nu niet meer. Pluspunt dat hij op alle posities voorin ervaring heeft.
Minpunt dat hij behoorlijk uitgeblust is/lijkt.

Ik zou niet zeggen dat hij het profiel van Sowah heeft, maar de wijze van totstandkoming zal vast vergelijkingen oproepen
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

DeZuivelDuivel schreef: 31 aug 2022, 12:29 Minpunt dat hij behoorlijk uitgeblust is/lijkt.

Ik zou niet zeggen dat hij het profiel van Sowah heeft, maar de wijze van totstandkoming zal vast vergelijkingen oproepen
Degryse over Raman (RSC Anderlecht): “Geen toeval dat hij zo vaak op de bank zit”
Degryse zag vanaf het begin een gretige Raman, maar daar hield het op volgens de analist. “Het is geen toeval dat Raman zo vaak op de bank zit. Hij loopt veel, ja, maar aan bal is de kwaliteit te weinig.
Dan zie ik liever dat Jansen een slijmtelefoontje alla Slot naar Boadu waagt of hij er wat voor voelt om tijdelijk hier pavlidis te willen vervangen.
Hij kent het spelsysteem, de coach die hem altijd vertrouwen gaf en kan hier weer zijn waarde oppoetsen zoals hij dat altijd voor ons in de grote wedstrijden heeft gedaan
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

differentcook schreef: 31 aug 2022, 11:31 Ojee, ForzaAZ met uitroepteken.
Dit vind ik weinig inspiratievolle namen, opgeduikeld uit een eredivisiegeschiedenishersenkwab.
Ja, jouw naam is wel andere koek.
Gebruikersavatar
Not a Person
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2022, 13:05

differentcook schreef: 31 aug 2022, 11:31 Ojee, ForzaAZ met uitroepteken.
Dit vind ik weinig inspiratievolle namen, opgeduikeld uit een eredivisiegeschiedenishersenkwab.
Tja, en laat een gebrek aan inspiratie nu ook één van de zaken zijn die bij mij opkomen als ik voor de zesduizendste keer naar die twee kontjes zit te staren. Tien jaar geleden dacht ik nog aan een wat puberale actie maar daar kan toch inmiddels geen sprake meer van zijn.

Daarom ben ik, op zoek naar een diepere betekenis, het plaatje maar eens gaan googelen. Helaas, het is wat het is. Twee kontjes in leggings.
Laatst gewijzigd door Not a Person op 31 aug 2022, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Not a Person schreef: 31 aug 2022, 21:04 Tja, en laat een gebrek aan inspiratie nu ook één van de zaken zijn die bij mij opkomen als ik voor de zesduizendste keer naar die twee kontjes zit te staren. Tien jaar geleden dacht ik nog aan een wat puberale actie maar daar kan toch inmiddels geen sprake meer van zijn.

Daarom ben ik, op zoek naar een diepere betekenis, het plaatje maar eens gaan googelen. Helaas, het is wat het is. Twee kontjes in leggings.
:D
Nu ga je toch niet twee kontjes in leggings downplayen? Simpele schoonheid heeft soms meer waarde dan een diepe betekenis.
Leuk dat je nu ook ben gaan posten.
we can come an end
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Vraag aan de enthousiaste forumscouts: Zijn er nog transfervrije opties qua rechtsback die interessant kunnen zijn?

Vind dat wel erg mager nu.
Plaats reactie