Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Thomas van den Belt is ook benaderd in de winterstop. Komende zomer voor € 850.000 op te halen. Maar AZ zal nu wel voorzien zijn.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Langedijk schreef: 18 feb 2023, 08:25 Thomas van den Belt is ook benaderd in de winterstop. Komende zomer voor € 850.000 op te halen. Maar AZ zal nu wel voorzien zijn.
Of Reijnders moet een stap maken, dan wel Clasie als die nog ergens wilt cashen in het buitenland. Als een van die twee vertrekt is vd belt wel een interessante, uitgaande dat Schouten/Buurmeester/Koopmeiners hun plek niet gaan innemen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

bk wcm schreef: 18 feb 2023, 07:36 De keeper Vaessen van RKC is wel toe aan een stap hoger. Zou zomaar AZ kunnen zijn.
Had ook 2 rood kunnen krijgen voor dat rare uitkomen. Hij had geluk dat Bas floot.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

MB80 schreef: 18 feb 2023, 09:16 Of Reijnders moet een stap maken, dan wel Clasie als die nog ergens wilt cashen in het buitenland. Als een van die twee vertrekt is vd belt wel een interessante, uitgaande dat Schouten/Buurmeester/Koopmeiners hun plek niet gaan innemen.
Zie ik niet zo snel gebeuren.
De enigste van het middenveld die ik wel een transfer zie maken is Dani de Wit (Bundesliga) met Mijnans en Mihailovic achter de hand.
Clasie zie ik hier zijn carrière wel beëindigen en Reijnders heeft onlangs nog verlengd t/m 2027. Denk dat het middenveld wel staat voor het nieuwe seizoen.
En Bazoer (26) zal zich toch ook nog wel willen laten gelden wat hij daadwerkelijk in zich heeft als controlerende middenvelder met zijn perfecte lange trap.
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

De Rode Baron schreef: 18 feb 2023, 09:59 Zie ik niet zo snel gebeuren.
De enigste van het middenveld die ik wel een transfer zie maken is Dani de Wit (Bundesliga) met Mijnans en Mihailovic achter de hand.
Clasie zie ik hier zijn carrière wel beëindigen en Reijnders heeft onlangs nog verlengd t/m 2027. Denk dat het middenveld wel staat voor het nieuwe seizoen.
En Bazoer (26) zal zich toch ook nog wel willen laten gelden wat hij daadwerkelijk in zich heeft als controlerende middenvelder met zijn perfecte lange trap.
Neem aan dat Bazoer van de zomer vertrekt. Met Bazoer zijn 26 jaar moet hij ergens wekelijks spelen en bij AZ kan dat helaas niet. Dan kan je beter afscheid nemen van elkaar lijkt mij.
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

De Rode Baron schreef: 18 feb 2023, 09:59 Zie ik niet zo snel gebeuren.
De enigste van het middenveld die ik wel een transfer zie maken is Dani de Wit (Bundesliga) met Mijnans en Mihailovic achter de hand.
Clasie zie ik hier zijn carrière wel beëindigen en Reijnders heeft onlangs nog verlengd t/m 2027. Denk dat het middenveld wel staat voor het nieuwe seizoen.
En Bazoer (26) zal zich toch ook nog wel willen laten gelden wat hij daadwerkelijk in zich heeft als controlerende middenvelder met zijn perfecte lange trap.
Hangt af van hoe hij zich laat gelden laatste 13 wedstrijden en hoe AZ eindigt. Net als met Beukema kan een goed bod uit Italië of Engeland zomaar een transfer betekenen. Bazoer zijn onmiskenbare kwaliteiten nog helemaal niet gezien. Hij lijkt mij, in topvorm, minstens zo goed als Reijnders, die ik niet zo geweldig vind als menig hier. Vind hem verdedigend een drama, maar ook opbouwend geen hoogvlieger. Heeft wel een goede rush met en zonder bal. Hopelijk vanavond wel een topwedstrijd. Hebben we nodig ....
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16210
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Mousa Sidi schreef: 18 feb 2023, 12:19 Hangt af van hoe hij zich laat gelden laatste 13 wedstrijden en hoe AZ eindigt. Net als met Beukema kan een goed bod uit Italië of Engeland zomaar een transfer betekenen. Bazoer zijn onmiskenbare kwaliteiten nog helemaal niet gezien. Hij lijkt mij, in topvorm, minstens zo goed als Reijnders, die ik niet zo geweldig vind als menig hier. Vind hem verdedigend een drama, maar ook opbouwend geen hoogvlieger. Heeft wel een goede rush met en zonder bal. Hopelijk vanavond wel een topwedstrijd. Hebben we nodig ....
Toch wordt Reijnders bewierrookt door alle analisten op TV. Ik weet ook wel dat die het niet altijd bij het rechte eind hebben, maar ze zijn redelijk unaniem.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

salmonyappi schreef: 18 feb 2023, 12:51 Toch wordt Reijnders bewierrookt door alle analisten op TV. Ik weet ook wel dat die het niet altijd bij het rechte eind hebben, maar ze zijn redelijk unaniem.
Daar is een hele goede reden voor. 99% van de journalisten kijkt AZ niet wekelijks. Die kijken de samenvattingen en volgen de meute. Laten we er maar gewoon van profiteren. Met Stengs en Boadu hebben we er ook flink wat extra miljoen mee verdient.

Al heeft Reijnders zeker wel stappen gemaakt, maar voor wierrook is het nog te vroeg. Is nog een beetje teveel een mooi weer voetballer die excelleert als het lekker loopt.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16210
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SimonPoulsen schreef: 18 feb 2023, 13:23 Daar is een hele goede reden voor. 99% van de journalisten kijkt AZ niet wekelijks. Die kijken de samenvattingen en volgen de meute. Laten we er maar gewoon van profiteren. Met Stengs en Boadu hebben we er ook flink wat extra miljoen mee verdient.

Al heeft Reijnders zeker wel stappen gemaakt, maar voor wierrook is het nog te vroeg. Is nog een beetje teveel een mooi weer voetballer die excelleert als het lekker loopt.
Die opmerking hoor ik hier altijd. “Analisten kijken oppervlakkig”.
Die analisten doen niets anders dan alles kijken. Er zijn er genoeg die wél complete wedstrijden zien. Bijvoorbeeld als ze analist en bij de wedstrijd
aanwezig zijn en ook dan zeggen ze hetzelfde. Bovendien kunnen zij beter beoordelen en sneller zien of een speler kwaliteiten heeft. Ze hebben immers zelf op niveau gevoetbald. Laten wij nou niet doen alsof we de waarheid in pacht hebben……..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

salmonyappi schreef: 18 feb 2023, 13:32 Die opmerking hoor ik hier altijd. “Analisten kijken oppervlakkig”.
Die analisten doen niets anders dan alles kijken. Er zijn er genoeg die wél complete wedstrijden zien. Bijvoorbeeld als ze analist en bij de wedstrijd
aanwezig zijn en ook dan zeggen ze hetzelfde. Bovendien kunnen zij beter beoordelen en sneller zien of een speler kwaliteiten heeft. Ze hebben immers zelf op niveau gevoetbald. Laten wij nou niet doen alsof we de waarheid in pacht hebben……..
Zeker, en zoals de mensen bij ESPN wil ik nog wel enigzins serieus nemen. Maar zoals de heren bij studio Voetbal, ik noem een vdVaart/Affelaay/Hooijdonk. Bij RTL Theo Janssen, Boskamp en zeker de heren van VI. Ben ik er 100% van overtuigd dat die op zaterdag en zondag wel een betere wedstrijd in Engeland of Spanje hebben opstaan dan AZ tegen Nec of Sparta. Logisch ook, want je kunt niet 30 teams in binnen en buitenland intensief volgen.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9119
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 18 feb 2023, 08:25 Thomas van den Belt is ook benaderd in de winterstop. Komende zomer voor € 850.000 op te halen. Maar AZ zal nu wel voorzien zijn.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... ama-s.html

Zullen we dat maar niet doen?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16210
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 21 feb 2023, 18:11 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... ama-s.html

Zullen we dat maar niet doen?
Ik heb nou al een hekel aan dat joch :lol:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 21 feb 2023, 18:11 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... ama-s.html

Zullen we dat maar niet doen?
Wat een vreselijk joch. Met dat domme geslijm in elk medium hoop ik dat hij daar keihard faalt.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

DeZuivelDuivel schreef: 21 feb 2023, 18:11 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... ama-s.html

Zullen we dat maar niet doen?
Wat een domme jongen. Zoiets roep je toch eventueel alleen als je speler van die club geworden bent.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Voetbalprimeur pakt er ook maar een quote uit... Heb een deel van dat interview gezien en vond het openhartig. Komt bijna nooit meer voor bij een voetballer dat er echt iets gezegd wordt.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9119
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Niet dat we nog een middenvelder nodig hebben.
Maar ik wijs er graag op dat Johan Hove het ook in Groningen laat zien :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
WatIsHetTochFijn
Herry en/of Berry
Berichten: 70
Lid geworden op: 03 jan 2023, 15:54

Misschien een open deur, maar zou die Million Manhoef nog haalbaar zijn voor ons?
En misschien nog wel belangrijker: zou die met zijn speelstijl (snelheid op de counter) passen in ons systeem?

Ik denk onder Jansen wel, want onder zijn leiding spelen we toch vaak best 'defensief'.
En in topwedstrijden kiezen we vaak voor de 'toeslaan op de counter' tactiek.

Wat vinden jullie?
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1298
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

WatIsHetTochFijn schreef: 28 feb 2023, 10:59 Misschien een open deur, maar zou die Million Manhoef nog haalbaar zijn voor ons?
En misschien nog wel belangrijker: zou die met zijn speelstijl (snelheid op de counter) passen in ons systeem?

Ik denk onder Jansen wel, want onder zijn leiding spelen we toch vaak best 'defensief'.
En in topwedstrijden kiezen we vaak voor de 'toeslaan op de counter' tactiek.

Wat vinden jullie?
Zoekfunctie werkt niet, maar Manhoef wordt al een paar jaar geregeld genoemd hier op het forum :wink:
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

WatIsHetTochFijn schreef: 28 feb 2023, 10:59 Misschien een open deur, maar zou die Million Manhoef nog haalbaar zijn voor ons?
En misschien nog wel belangrijker: zou die met zijn speelstijl (snelheid op de counter) passen in ons systeem?

Ik denk onder Jansen wel, want onder zijn leiding spelen we toch vaak best 'defensief'.
En in topwedstrijden kiezen we vaak voor de 'toeslaan op de counter' tactiek.

Wat vinden jullie?
Je eerdere posts waren me nog niet opgevallen, maar je bent een welkome forummer, al was het alleen maar om je naam! :D
we can come an end
Gebruikersavatar
WatIsHetTochFijn
Herry en/of Berry
Berichten: 70
Lid geworden op: 03 jan 2023, 15:54

differentcook schreef: 28 feb 2023, 12:17 Je eerdere posts waren me nog niet opgevallen, maar je bent een welkome forummer, al was het alleen maar om je naam! :D
Dank! Al jaren een fervent volger en lezer van het AZ Fanpage Forum en nu eindelijk eens besloten om ook actief te participeren.
Ik ben een beetje een 'gekke' AZ-supporter, want ik woon totaal niet in de buurt van Alkmaar, maar ben al supporter sinds 2001 / 2002 , dus inmiddels al weer 22 jaar!
Door de fikse afstand kan ik niet vaak naar wedstrijden toe, maar door de jaren heen toch wat gave (Europese) wedstrijden meegepakt.
(Helaas nu even wat minder door mijn jonge kids en het feit dat je met een clubcard maar 1 kaartje mag kopen... waardeloos).

Mijn volgende post zal weer on-topic zijn hoor :wink:
Plaats reactie