Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Grifo schreef: 11 nov 2022, 11:45 Zojuist is Andries Noppert een paar miljoen duurder geworden, helaas :(
Bekijk het van de zonnige kant:
Noppert is toch wel de Tim Krul van deze selectie
En Tim Krul was hier 10x niks.

Dus mischien zijn we wel behoed voor een fout.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

De competitie is pas net over 1/3de in Frankrijk maar Brest staat momenteel 19de van de 20, mochten zij aan het einde van seizoen degraderen (17 t/m 20) misschien een mooi moment om Bizot terug te halen. :mrgreen: Bizot wordt in Maart 32 jaar maar met hem zit je i.i.g. 2-3 jaar weer goed, kunnen wij altijd nog Owusu/Westerveld klaarstomen in Jong AZ en/of uitleenbeurten voor na die tijd weer. Ook uitgaande dat AZ in de winterstop waarschijnlijk geen aannemelijk betere keeper gaat vinden.
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Nu cillissen niet naar het WK gaat heeft de move naar NEC voor minuten ook minder zin… kan je beter met AZ CL (nu conference, volgend jaar champions spelen 8) ) Die hetze tegen hem lijkt ook erg overtrokken, het is alsnog de beste Nederlandse keeper.. en bij AZ gewoon eerste keeper dus het verhaal van “lastige tweede keeper” is niet echt relevant voor ons.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

MB80 schreef: 13 nov 2022, 14:14Nu cillissen niet naar het WK gaat heeft de move naar NEC voor minuten ook minder zin… kan je beter met AZ CL (nu conference, volgend jaar champions spelen 8) ) Die hetze tegen hem lijkt ook erg overtrokken, het is alsnog de beste Nederlandse keeper.. en bij AZ gewoon eerste keeper dus het verhaal van “lastige tweede keeper” is niet echt relevant voor ons.
Wij gaan hem niet betalen wat Boekhoorn hem betaalt.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6505
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Waarom zou je Unnerstall niet alsnog weghalen bij Twente?
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

AlkmaarForever schreef: 13 nov 2022, 14:28 Wij gaan hem niet betalen wat Boekhoorn hem betaalt.
Als dat het geval is en het belangrijkste is voor Cillissen dan gaat het hem niet worden inderdaad maar die jongen heeft nog best wat goede jaren in zich, zou doodzonde zijn om die (maximaal) in de middenmoot door te brengen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 13 nov 2022, 14:51 Waarom zou je Unnerstall niet alsnog weghalen bij Twente?
We hebben hem in de winter nodig en dat lijkt me wel erg moeilijk te halen
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ferry schreef: 13 nov 2022, 14:51 Waarom zou je Unnerstall niet alsnog weghalen bij Twente?
Geld..

Branderhorst kan wel gehaald worden deze winter.

Daarnaast vind ik die spits van Sparta (Lauritsen) wel interessant, tegen Twente ook speciaal op hem gelet. Goed aanspeelpunt en doelgericht. Laatbloeier. Volgens mij zit hij pas net bij Sparta, dst dan weer wel. Ook Pepi van Groningen is er eentje om in de gaten te houden
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6505
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Wildcat schreef: 13 nov 2022, 15:56 Geld..
We betalen ook ruim 2 miljoen voor een Mees de Wit. En 1,5 miljoen voor Vindahl.
Moet echt wel mogelijk zijn.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

MB80 schreef: 13 nov 2022, 14:14 Nu cillissen niet naar het WK gaat heeft de move naar NEC voor minuten ook minder zin… kan je beter met AZ CL (nu conference, volgend jaar champions spelen 8) ) Die hetze tegen hem lijkt ook erg overtrokken, het is alsnog de beste Nederlandse keeper.. en bij AZ gewoon eerste keeper dus het verhaal van “lastige tweede keeper” is niet echt relevant voor ons.
Was de move naar NEC niet meer clubliefde denk je?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ferry schreef: 13 nov 2022, 16:03 We betalen ook ruim 2 miljoen voor een Mees de Wit. En 1,5 miljoen voor Vindahl.
Moet echt wel mogelijk zijn.
Dream on.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16214
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SimonPoulsen schreef: 13 nov 2022, 16:54 Dream on.
Voor mij een nightmare….😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ferry schreef: 13 nov 2022, 16:03 We betalen ook ruim 2 miljoen voor een Mees de Wit. En 1,5 miljoen voor Vindahl.
Moet echt wel mogelijk zijn.
Contract tot 2025 en beste keeper van de eredivisie, daarbij is Twente niet een club die laag in de boom gaat zitten, zeker naar AZ toe.

Dream on met je 1,5 miljoen en 2 miljoen
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6505
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Wildcat schreef: 13 nov 2022, 18:39 Contract tot 2025 en beste keeper van de eredivisie, daarbij is Twente niet een club die laag in de boom gaat zitten, zeker naar AZ toe.

Dream on met je 1,5 miljoen en 2 miljoen
Ik zeg niet dat je 1,5 - 2 miljoen betaald. Meer dat AZ wel geld heeft om aankopen te doen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10194
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Wildcat schreef: 13 nov 2022, 15:56 Geld..

Branderhorst kan wel gehaald worden deze winter.
Ik weet niet of je met een Branderhorst nu heel veel opschiet.

Ik neem aan dat Okoye deze week wordt gepresenteerd. Dat is trouwens ook nog een risico, omdat hij al een half jaar niet speelt, maar het is wel een prachtige lange termijn oplossing.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 15 nov 2022, 07:40 Ik weet niet of je met een Branderhorst nu heel veel opschiet.

Ik neem aan dat Okoye deze week wordt gepresenteerd. Dat is trouwens ook nog een risico, omdat hij al een half jaar niet speelt, maar het is wel een prachtige lange termijn oplossing.
Maar waarom zou Watford een goede tweede keeper laten gaan? Ieder team wil een goede tweede keeper hebben.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10194
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Wildcat schreef: 15 nov 2022, 08:34 Maar waarom zou Watford een goede tweede keeper laten gaan? Ieder team wil een goede tweede keeper hebben.
Omdat Okoye heel ongelukkig is met een plek op de bank?

(Schaadt zijn ontwikkeling en kansen in het nationaal team.)
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Met Alex Kroes haal je een gigantisch netwerk binnen SEG binnen en waarschijnlijk een hoop zaakwaarnemers daarbuiten. Ik zat even door de keepers te neuzen gewoon uit interesse.

Met onder andere onder contract bij SEG:
Flekken, Cillessen, Kaminski (Zat vaak bij nationale team in Belgie), Olij, Wahlstedt (onlangs opgeroepen voor Zweden).

Waarvan ik vooral Kaminski en Wahlstedt interessante opties zou vinden.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik lees net over de contractsituatie van Warner Hahn.

Dat zou zomaar met zijn keeper van het jaar nominatie de nieuwe noodoplossing kunnen worden. (Los van wat ik er zelf van vind).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 16 nov 2022, 14:16 Ik lees net over de contractsituatie van Warner Hahn.

Dat zou zomaar met zijn keeper van het jaar nominatie de nieuwe noodoplossing kunnen worden. (Los van wat ik er zelf van vind).
Die werd vorig jaar nog genadeloos geslachtofferd bij Eagles vanwege wanprestaties....
Plaats reactie