Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Wermegrieder
Herry en/of Berry
Berichten: 69
Lid geworden op: 17 mei 2017, 10:29

WatIsHetTochFijn schreef: 28 feb 2023, 13:30 Dank! Al jaren een fervent volger en lezer van het AZ Fanpage Forum en nu eindelijk eens besloten om ook actief te participeren.
Ik ben een beetje een 'gekke' AZ-supporter, want ik woon totaal niet in de buurt van Alkmaar, maar ben al supporter sinds 2001 / 2002 , dus inmiddels al weer 22 jaar!
Door de fikse afstand kan ik niet vaak naar wedstrijden toe, maar door de jaren heen toch wat gave (Europese) wedstrijden meegepakt.
(Helaas nu even wat minder door mijn jonge kids en het feit dat je met een clubcard maar 1 kaartje mag kopen... waardeloos).

Mijn volgende post zal weer on-topic zijn hoor :wink:

Ik heb een beetje hetzelfde verhaal (alleen geen kinderen en sinds 2005 fan). Uit welke regio kom je?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wermegrieder schreef: 28 feb 2023, 16:06 Ik heb een beetje hetzelfde verhaal (alleen geen kinderen en sinds 2005 fan). Uit welke regio kom je?
Dan lijk ik het meest op jou wat dat betreft, erbij sinds Co.
Nijmegen hier.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Dus jullie drietjes zijn een beetje het “schaduwelftal” :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 28 feb 2023, 17:50 Dus jullie drietjes zijn een beetje het “schaduwelftal” :wink:
We zoeken tenminste nog 8 anderen voor de basis
we can come an end
Wermegrieder
Herry en/of Berry
Berichten: 69
Lid geworden op: 17 mei 2017, 10:29

salmonyappi schreef: 28 feb 2023, 17:50 Dus jullie drietjes zijn een beetje het “schaduwelftal” :wink:
Ja, een centrale verdediger, een rechtsback die kan verdedigen en iemand die een hopeloos uit vorm zijnde linksbuiten kan vervangen😜.

Nu nog een hoofdtrainer...
Gebruikersavatar
WatIsHetTochFijn
Herry en/of Berry
Berichten: 70
Lid geworden op: 03 jan 2023, 15:54

Wermegrieder schreef: 28 feb 2023, 16:06 Ik heb een beetje hetzelfde verhaal (alleen geen kinderen en sinds 2005 fan). Uit welke regio kom je?
Regio Rotterdam en omstreken.
Dus vrijwel iedereen in mijn omgeving is hier voor Feyenoord...

Ach, we delen dan in ieder geval onze '"haat" voor ajax, dat scheelt.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

differentcook schreef: 28 feb 2023, 16:41 erbij sinds Co
Broer!
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Mbuyamba speelt al weken prima, tijd om hem tijdig op te halen Max, niet weer slapen zoals bij Vd Ven ;-) Bart van Rooij heeft ook nog steeds zijn contact niet verlengd bij nec dus ook zsm vastleggen, meteen een goede rechtsback voor jaren.

Suslov bij Groningen blijft ook interessant, helemaal qua prijs mocht Groningen onverhoopt degraderen. Al hangt het er ook vanaf hoe groot de leegloop is van de zomer.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

https://www.transfermarkt.nl/thijmen-bl ... ler/719209

AZ heeft best wat verdedigende talenten maar als er onverhoopt veel vertrekken dan is deze jongen een interessante. Net 18, 1.90, lichtpuntje bij Groningen, was goed uit tegen Feyenoord en nog maar 1 jarig contract. Kunnen we mooi scouten volgend weekend. Of kopen alvast en een jaartje in Groningen laten rijpen.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

MB80 schreef: 05 mar 2023, 09:57 https://www.transfermarkt.nl/thijmen-bl ... ler/719209

AZ heeft best wat verdedigende talenten maar als er onverhoopt veel vertrekken dan is deze jongen een interessante. Net 18, 1.90, lichtpuntje bij Groningen, was goed uit tegen Feyenoord en nog maar 1 jarig contract. Kunnen we mooi scouten volgend weekend. Of kopen alvast en een jaartje in Groningen laten rijpen.
Zou ook al in de belangstelling van ajax staan. Als je hem binnen wil hengelen moet je inderdaad snel zijn lijkt mij. Hoewel iets in mij het niet heel bevorderlijk voor de competitie vind (wat minder relevant is als ze degraderen natuurlijk).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

MB80 schreef: 04 mar 2023, 19:47 Mbuyamba speelt al weken prima, tijd om hem tijdig op te halen Max, niet weer slapen zoals bij Vd Ven ;-) Bart van Rooij heeft ook nog steeds zijn contact niet verlengd bij nec dus ook zsm vastleggen, meteen een goede rechtsback voor jaren.

Suslov bij Groningen blijft ook interessant, helemaal qua prijs mocht Groningen onverhoopt degraderen. Al hangt het er ook vanaf hoe groot de leegloop is van de zomer.
AZ heeft nooit zitten slapen bij Vd Ven, daar is destijds op geboden.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 05 mar 2023, 22:41 AZ heeft nooit zitten slapen bij Vd Ven, daar is destijds op geboden.
Dat er uiteindelijk op hem geboden is, wil niet zeggen dat men eerder niet heeft liggen slapen. Dit is geschiedsherschrijving.

Van de Ven heeft 40+ wedstrijden Eerste Divisie gespeeld verdeeld over twee seizoenen en dan ook nog wat potjes bij het Jong team. Daarbij had de AZ scouting hem echt wel kunnen zien en de TD biedingen kunnen doen. Dat is echter niet gebeurd in de periode dat er nog een risicofactor in zat. Dat je dan vervolgens 3 transferperiodes later van een Wolfsburg verliest... tja.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Heeft wel een beetje een kutkop. Of is dat geen reden om hem niet te halen? :wink:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Gelukkig hebben we helemaal nooit vooroordelen op de fanpage.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 06 mar 2023, 15:41 Gelukkig hebben we helemaal nooit vooroordelen op de fanpage.
Jawel hoor. Muzikanten zijn eigenwijs, bekrompen en narcistisch :wink:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

:shock: :wink: :wink:
Langedijk schreef: 06 mar 2023, 15:51 Jawel hoor. Muzikanten zijn eigenwijs, bekrompen en narcistisch :wink:
Dat is geen vooroordeel, dat ís gewoon zo! :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 06 mar 2023, 16:55 :shock: :wink: :wink:

Dat is geen vooroordeel, dat ís gewoon zo! :wink:
:lol:
we can come an end
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Proper van NEC speelt momenteel goed, maar is een middenvelder en daar lijken we genoeg opties te hebben de komende jaren.

Verder zou het mooi zijn, als AZ stiekem toch bijvoorbeeld tweede kan worden en de aantrekkingskracht van voorronde Champions League kan benutten, als ze een speler als Van Ewijk binnen kunnen halen als directe versterking (zowel verdedigend als aanvallend).

Hansson (Heracles) zou een mooie extra optie kunnen zijn op linksvoor.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Van Rooij en El Karouani zou je gewoon moeten proberen.
Zeker van Rooij.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie