Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DonnyDelano schreef: 30 jan 2023, 15:53 Dat zou toch wel heel bijzonder zijn, zeker met de blessure van Dekker. We hebben gewoon nog maar 2 fitte, soort van volwaardige, cv's. Daarna kom je uit bij Goes, of je moet gaan experimenteren met Bazoer (en ja, die stond op papier bij Vitesse ook achterin, maar dan in een vrije rol) of Mees de Wit
Ja Mees, Bazoer, of zelfs Clasie kunnen centraal achterin maar ik zou dan het eerste voor Goes gaan. We hebben daar zoveel spelers (ook al zijn ze geblesseerd) dat ik niet verwacht dat iemand van kaliber denkt ik ga er 3 uit de basis spelen en hij zal zich ook achter oren krabben want er vanuit gaan dat er 3 weggaan is ook een gok.

Bij RB zou je een Kerkez constructie verwachten (was er geen contact met Inter? Maar daar was het zeker dat Wijndal zou gaan en kon dat van te voren gecommuniceerd worden met Kerkez. Of Yuki klaar is voor een stap weet ik niet en Panta gaat gewoon naar 300 wedstrijden dus die zijn we voorlopig nog niet kwijt :mrgreen:
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DiepeMast schreef: 30 jan 2023, 16:47 Je begint vermoeiend te worden Langedijk.
Nu pas? :mrgreen:
DiepeMast schreef: 30 jan 2023, 16:47 Zeker als het ook nog eens niet klopt.
Jouw Wikipedia uitleg klopt niet. Van Dale zegt:

Betekenis 'nihil'
ni·hil (onbepaald voornaamwoord)
1
niets: de winst is nihil

Je had ‘vrijwel nihil’ moeten zeggen

Maar nu weer over transfers inderdaad. Waar blijven die rechtsback en CV…
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DonnyDelano schreef: 30 jan 2023, 15:53 Dat zou toch wel heel bijzonder zijn, zeker met de blessure van Dekker. We hebben gewoon nog maar 2 fitte, soort van volwaardige, cv's. Daarna kom je uit bij Goes, of je moet gaan experimenteren met Bazoer (en ja, die stond op papier bij Vitesse ook achterin, maar dan in een vrije rol) of Mees de Wit
Eens en ik vind die noodopties verre van optimaal.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 30 jan 2023, 19:34 Eens en ik vind die noodopties verre van optimaal.
Dat zijn ook geen noodopties. Dat is creatief boekhouden. Bazoer kan niet voor 3 plekken de reserve zijn. Zelfde geld voor eigenlijk ook voor Odgaard met de spits positie of Clasie. Dat is gewoon jezelf voor de gek houden als club. (deden ze voorgaande 2 seizoenen voortdurend overigens met wisselspelers)
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

SimonPoulsen schreef: 30 jan 2023, 19:54 Dat zijn ook geen noodopties. Dat is creatief boekhouden. Bazoer kan niet voor 3 plekken de reserve zijn. Zelfde geld voor eigenlijk ook voor Odgaard met de spits positie of Clasie. Dat is gewoon jezelf voor de gek houden als club. (deden ze voorgaande 2 seizoenen voortdurend overigens met wisselspelers)
Klopt hoor. Ik denk dat Bazoer trouwens nooit een optie is geweest centraal achterin, maar met 3 geblesseerde cv's ben je een keer door de betere alternatieven heen.

Het lastige is, je kunt niet iedere positie volwaardig dubbel bezet hebben. Dat is salaristechnisch niet te doen, maar je blokkeert ook de jeugd. Maar een stuk of 5/6 echt serieuze wissels (en dus niet Fedde de Jong of Wouter Goes, dat is -met alle respect- vulling) heb je wel nodig als je mee wilt blijven doen.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Langedijk schreef: 30 jan 2023, 19:03 Nu pas? :mrgreen:



Jouw Wikipedia uitleg klopt niet. Van Dale zegt:

Betekenis 'nihil'
ni·hil (onbepaald voornaamwoord)
1
niets: de winst is nihil

Je had ‘vrijwel nihil’ moeten zeggen

Maar nu weer over transfers inderdaad. Waar blijven die rechtsback en CV…
Nope. Helaas. Zoek nog ff verder zou ik zeggen. Had inderdaad niet op je moeten reageren. Net als alle andere negatieve comments van je. Je hebt gelijk. My bad.

Gezien de ontwikkelingen mbt Mijnans en Ondrejka zou het verbazingwekkend zijn als er op deadline day toch nog een CV wordt aangetrokken.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1098
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Balen dat Dekker langdurig eruit ligt.

Hopelijk kunnen ze vandaag nog Hoogma en van Hecke vastleggen naast Mijnans.
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Met de blessure van Dekker denk ik dat we vanavond nog een CV gaan zien die heel toevallig ook op RB uit de voeten kan. Denk dat Fosu Mensah te dure grap wordt, maar wellicht zit er nog een konijn in de hoge hoed.

Zou leuk zijn als Zanotti nog lukt, is angstvallig stil gebleven.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Leeuwenhart schreef: 31 jan 2023, 14:47 Met de blessure van Dekker denk ik dat we vanavond nog een CV gaan zien die heel toevallig ook op RB uit de voeten kan. Denk dat Fosu Mensah te dure grap wordt, maar wellicht zit er nog een konijn in de hoge hoed.

Zou leuk zijn als Zanotti nog lukt, is angstvallig stil gebleven.
Gebeurt toch niet vaak dat AZ reageert met transfers bij blessures van weken of enkele maanden, of wel?
Of omdat AZ vanaf deze zomer vaker de beurs trekt?
Of had Huiberts zoiets laatst niet in een interview gezegd, transfers op posities waar we met blessures kampen?
we can come an end
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

differentcook schreef: 31 jan 2023, 14:55 Gebeurt toch niet vaak dat AZ reageert met transfers bij blessures van weken of enkele maanden, of wel?
Of omdat AZ vanaf deze zomer vaker de beurs trekt?
AZ is niet van het paniekbeleid nee, maar Vanheusden is van glas en er is niemand achter Sugawara. We zitten al in februari onderhand en je kan kampioen worden (wat 40 miljoen in het laatje brengt) of 5e worden dit seizoen en dat is nu meer dan ooit een kwestie van breedte in selectie.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Leeuwenhart schreef: 31 jan 2023, 14:47 Met de blessure van Dekker denk ik dat we vanavond nog een CV gaan zien die heel toevallig ook op RB uit de voeten kan. Denk dat Fosu Mensah te dure grap wordt, maar wellicht zit er nog een konijn in de hoge hoed.

Zou leuk zijn als Zanotti nog lukt, is angstvallig stil gebleven.
In artikelen van een paar weken geleden werd gezegd dat Dumfries en Darmian de voorkeur hebben op rechtsback vandaar dat Zanotti zogenaamd weg mocht.

Terwijl paar dagen terug in het nieuws was dat Dumfries van de zomer weg mocht voor de geld problemen van Inter.. dus misschien dat Inter Zanotti liever gaat verhuren aan een Italiaanse club zodat hij van de zomer back-up is... i.p.v. verkopen aan AZ of een andere club. Dat kan allicht verklaren dat Zanotti geruchten laatste tijd niet meer voorkomen.... desalniettemin hoop ik dat hij toch komt vanavond ;-)

https://sportnieuws.nl/voetbal/transfer ... -geworden/
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1098
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Ze hadden het net op ESPN erover dat de td van Heerenveen nacht werk tegemoet gaan. Zij moesten verkopen vandaar ook de verkoop van Sarr. Zou Pavel Bochniewicz een optie kunnen zijn ,aangezien zij Bruma hebben aangetrokken?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DeTorenburch schreef: 31 jan 2023, 19:20 Ze hadden het net op ESPN erover dat de td van Heerenveen nacht werk tegemoet gaan. Zij moesten verkopen vandaar ook de verkoop van Sarr. Zou Pavel Bochniewicz een optie kunnen zijn ,aangezien zij Bruma hebben aangetrokken?
Hangt ervan af of dat op de kaart staat bij de chinees :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeTorenburch schreef: 31 jan 2023, 19:20 Ze hadden het net op ESPN erover dat de td van Heerenveen nacht werk tegemoet gaan.
Sluit het window niet om 12 uur?
we can come an end
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Bij Groningen hebben ze Te Wierik zijn contract ontbonden omdat ze nieuwe verdedigers hebben gehaald en de nieuwe trainer het niet in hem ziet zitten. Misschien als noodverband voor de breedte een half jaartje vastleggen? Is tenslotte een verdediger met veel ervaring in de eredivisie.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

AZuid-Scharwoude schreef: 01 feb 2023, 07:06 Bij Groningen hebben ze Te Wierik zijn contract ontbonden omdat ze nieuwe verdedigers hebben gehaald en de nieuwe trainer het niet in hem ziet zitten. Misschien als noodverband voor de breedte een half jaartje vastleggen? Is tenslotte een verdediger met veel ervaring in de eredivisie.
Er zijn grenzen aan wat nog grappig is he... Het is niet voor niets dat hij zelfs bij Groningen niet aan de bak komt, wat een parodie op een voetballer is dat. Geef dan de jeugd maar de kans, als het niet anders kan.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DeTorenburch schreef: 31 jan 2023, 19:20 Ze hadden het net op ESPN erover dat de td van Heerenveen nacht werk tegemoet gaan. Zij moesten verkopen vandaar ook de verkoop van Sarr. Zou Pavel Bochniewicz een optie kunnen zijn ,aangezien zij Bruma hebben aangetrokken?
Nee, Bruma is namelijk aangetrokken omdat Boschniewicz en Van Aken nog de enige centrale verdedigers waren na de blessure van Van Beek.
Jop van der Linden
Steward
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 jan 2023, 20:52

Misschien proberen om Eliaquim Mangala transfervrij te contracteren?
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Jop van der Linden schreef: 01 feb 2023, 15:32 Misschien proberen om Eliaquim Mangala transfervrij te contracteren?
Die zit al 7 maanden zonder club. Fit worden, integreren, wennen, enz. Dat lijkt me niet de bedoeling voor 5 maandjes.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 608
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Het enigste wat ik me kan bedenken is dat je een speler benadert wiens contract afloopt en de club zijn verlies neemt en zijn contract verscheurt omdat hij toch niet bijtekent, of speelt of er een conflict is en de speler zijn resterende toekomstig salaris inlevert :roll: .

Zoals bij Ter Wierik gebeurde.

Transfervrij momenteel is het niks.
Plaats reactie