Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Na het uitvallen van Beukema kan Max beter met spoed op zoek gaan naar een extra centrale verdediger. BMI ligt er nog wel even uit, dan zijn alleen Panta, Vanheusden en Dekker nog over.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

SimonPoulsen schreef: 15 jan 2023, 10:10 En gewoon te duur, net als Hilgers.
Heb van Ewijk (volgens de beproefde bord op schoot methode ;-) )al getipt toen hij bij Ado speelde (volgens mij nav wedstrijden tegen AZ waarin hij zowel verdedigend als aanvallend heel sterk was).
Heerenveen heeft hem toen gehaald AZ niet

Maar goed achteraf wijsheid
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 633
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

DonnyDelano schreef: 15 jan 2023, 10:17 Na het uitvallen van Beukema kan Max beter met spoed op zoek gaan naar een extra centrale verdediger. BMI ligt er nog wel even uit, dan zijn alleen Panta, Vanheusden en Dekker nog over.
Het is wel risicovol maar heb ook wel vertrouwen dat Wouter Goes het plekje van back up wel kan opvangen.
Dit seizoen speelt die harstikke goed, vertrouw er wel op dat die net zo als Maxim Dekker er gewoon staat als die erin komt.
Kan je ook met de kijk op volgend seizoen gaan testen of hun twee het eventueel op termijn kunnen overnemen, aangezien er waarschijnlijk 2/3 verdedigers weggaan.

Mocht je toch iemand willen halen zou je Timothy Fosu-Mensah kunnen oppikken.
https://www.vi.nl/nieuws/frimpong-verra ... ah-mag-weg
Speelt bijna nooit mag weg en kan ook als rechtsback spelen mocht Martins indi weer fit zijn kan Pantelis op de bank en met Bmi en vanheusden centraal spelen en Mensah op rechtsback.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Klei. schreef: 15 jan 2023, 12:36 Het is wel risicovol maar heb ook wel vertrouwen dat Wouter Goes het plekje van back up wel kan opvangen.
Dit seizoen speelt die harstikke goed, vertrouw er wel op dat die net zo als Maxim Dekker er gewoon staat als die erin komt.
Kan je ook met de kijk op volgend seizoen gaan testen of hun twee het eventueel op termijn kunnen overnemen, aangezien er waarschijnlijk 2/3 verdedigers weggaan.

Mocht je toch iemand willen halen zou je Timothy Fosu-Mensah kunnen oppikken.
https://www.vi.nl/nieuws/frimpong-verra ... ah-mag-weg
Speelt bijna nooit mag weg en kan ook als rechtsback spelen mocht Martins indi weer fit zijn kan Pantelis op de bank en met Bmi en vanheusden centraal spelen en Mensah op rechtsback.
Fosu-Mensah was mijn favoriete schaduwlijstspeler al lange tijd. Was een beest toen hij naar United ging, weet niet hoe hij er nu aan toe is.
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Heeft er al iemand nieuws over de ernst dan? Zullen we dat sowieso eerst afwachten?
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 633
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Wildcat schreef: 15 jan 2023, 12:45 Heeft er al iemand nieuws over de ernst dan? Zullen we dat sowieso eerst afwachten?
Het ging me er eigenlijk meer om dat je dan een nieuwe rechtsback hebt die wel het niveau heeft.
Sugawara is verdedigend niet goed genoeg, en Pantelis komt gewoon te kort(zowel centraal en als rechtsback).
Als er dan toch zo zoals nu nood dreigt kan die ook centraal spelen.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 633
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

differentcook schreef: 15 jan 2023, 12:45 Fosu-Mensah was mijn favoriete schaduwlijstspeler al lange tijd. Was een beest toen hij naar United ging, weet niet hoe hij er nu aan toe is.
Hij speelt vooral heel weinig de afgelopen seizoenen, denk dat hij wel te porren valt voor een transfer als je hem speeltijd belooft beetje zoals Clasie toen die gehaald werd.
Hij heeft altijd in Top competities gespeelt denk niet dat je zomaar dat niveau kwijt raakt als je minder speelt.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Klei. schreef: 15 jan 2023, 12:36 Het is wel risicovol maar heb ook wel vertrouwen dat Wouter Goes het plekje van back up wel kan opvangen.
Dit seizoen speelt die harstikke goed, vertrouw er wel op dat die net zo als Maxim Dekker er gewoon staat als die erin komt.
Kan je ook met de kijk op volgend seizoen gaan testen of hun twee het eventueel op termijn kunnen overnemen, aangezien er waarschijnlijk 2/3 verdedigers weggaan.

Mocht je toch iemand willen halen zou je Timothy Fosu-Mensah kunnen oppikken.
https://www.vi.nl/nieuws/frimpong-verra ... ah-mag-weg
Speelt bijna nooit mag weg en kan ook als rechtsback spelen mocht Martins indi weer fit zijn kan Pantelis op de bank en met Bmi en vanheusden centraal spelen en Mensah op rechtsback.
Fosu-Mensah vind ik wel een goede suggestie. Vertrouwen op Goes en Dekker, in een seizoen waarin je nog veel wedstrijden moet spelen en er misschien wel iets te halen valt, is volgens mij zelfmoord.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 633
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

DonnyDelano schreef: 15 jan 2023, 13:21 Fosu-Mensah vind ik wel een goede suggestie. Vertrouwen op Goes en Dekker, in een seizoen waarin je nog veel wedstrijden moet spelen en er misschien wel iets te halen valt, is volgens mij zelfmoord.
Als Back up(in geval van Goes wisselspeler in de minuut 65 als je 2/3-0 voorstaat) niet als standaard basis speler.
als je zulke jongens nooit in brengt kunnen ze eventueel ook nooit groeien in hun rol of wennen aan de druk.
daarbij heeft Dekker in de tijd dat hij in de basis stond meer laten zien dan Pantelis en verdient hij meer een basisplaats als hem.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Klei. schreef: 15 jan 2023, 13:14 Hij speelt vooral heel weinig de afgelopen seizoenen, denk dat hij wel te porren valt voor een transfer als je hem speeltijd belooft beetje zoals Clasie toen die gehaald werd.
Hij heeft altijd in Top competities gespeelt denk niet dat je zomaar dat niveau kwijt raakt als je minder speelt.
Hij heeft inmiddels de nodige zware blessures gehad. Het is de vraag hoe dit zijn fysieke spel beinvloedt
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16215
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 15 jan 2023, 14:47 Hij heeft inmiddels de nodige zware blessures gehad. Het is de vraag hoe dit zijn fysieke spel beinvloedt
En niet te vergeten zijn mentale spel.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 15 jan 2023, 14:49 En niet te vergeten zijn mentale spel.
Ik wil ermee zeggen dat het fysiek zeer veel vergt, zijn manier van spelen
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16215
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 15 jan 2023, 20:04 Ik wil ermee zeggen dat het fysiek zeer veel vergt, zijn manier van spelen
Ok.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Hjalmar Ekdal, de centrale verdediger van Djurgården, wordt in verband gebracht met vijf Europese clubs. Daar zit AZ ook bij. Lijkt mij een prima speler voor AZ, zeker nu Beukema er langer uit ligt. Type Beukema, maar meer ervaring, zit tegen Zweedse team aan. Groningen is met hem bezig. Veel te laag niveau voor deze verdediger.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Mousa Sidi schreef: 18 jan 2023, 10:43 Hjalmar Ekdal, de centrale verdediger van Djurgården, wordt in verband gebracht met vijf Europese clubs. Daar zit AZ ook bij. Lijkt mij een prima speler voor AZ, zeker nu Beukema er langer uit ligt. Type Beukema, maar meer ervaring, zit tegen Zweedse team aan. Groningen is met hem bezig. Veel te laag niveau voor deze verdediger.
Eens
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 633
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Goede suggestie.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DonnyDelano schreef: 15 jan 2023, 13:21 Fosu-Mensah vind ik wel een goede suggestie. Vertrouwen op Goes en Dekker, in een seizoen waarin je nog veel wedstrijden moet spelen en er misschien wel iets te halen valt, is volgens mij zelfmoord.
Vind ik ook een uitstekende optie. Heb ik hier volgens mij ook al eens geopperd en is zeker gezien de huidige situatie een serieuze optie wat mij betreft. Op rechtsback heb je alleen Yuki en in het centrum mis je Beukema en Martins Indi de komende weken. Volledig vertrouwen op de fitheid van Vanheusden blijft een risico.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 633
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Dennis Hadzikadunic zijn contract loopt af aan het einde van het seizoen, wil waarschijnlijk niet meer in rusland spelen omdat hij aan malmo was is verhuurt sinds het begin van de oorlog.
zal wel wat kosten maar is wel goede als je hem kan halen.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Klei. schreef: 18 jan 2023, 11:07 Dennis Hadzikadunic zijn contract loopt af aan het einde van het seizoen, wil waarschijnlijk niet meer in rusland spelen omdat hij aan malmo was is verhuurt sinds het begin van de oorlog.
zal wel wat kosten maar is wel goede als je hem kan halen.
Daar zou Feyenoord ook interesse in hebben, maar hij zou al zga rond zijn met Sociedad
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 633
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

DonnyDelano schreef: 18 jan 2023, 11:15 Daar zou Feyenoord ook interesse in hebben, maar hij zou al zga rond zijn met Sociedad
Ik wou hem net aanpassen.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... illen.html

Klinkt vooral dat die zaakwaarnemer vooral heel veel van geld houdt :lol:.
Plaats reactie