Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Zal me niks verbazen als feyenoord ook vd week interesse heeft :roll:
mAgNaVoX oDySsEy
elmo
Seizoenkaarthouder
Berichten: 311
Lid geworden op: 06 jun 2007, 18:33

Bij de comment staat dat het geen Italië maar AZ Alkmaar is geworden voor Carlo Holse.

Werd onlangs (ook) met Heerenveen in verband gebracht.

Aanvallende middenvelder die ook rechtsbuiten kan spelen.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9157
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

elmo schreef: 13 jan 2022, 16:44 Bij de comment staat dat het geen Italië maar AZ Alkmaar is geworden voor Carlo Holse.

Werd onlangs (ook) met Heerenveen in verband gebracht.

Aanvallende middenvelder die ook rechtsbuiten kan spelen.
Ben benieuwd, het is een tijd stil geweest om deze speler die ooit een veel grotere potentie werd toegedicht, maar hij is nog jong en er zit weer een stijgende lijn in
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12527
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik weet niet waarom hij een aanvallende middenvelder genoemd wordt, maar hij lijkt voornamelijk als rechtsbuiten te spelen (of het is een definitiekwestie?). Hij is linksbenig.
Een beetje het type speler waar AZ vaak bij belandt als de meer ambitieuze poging een stap te ver blijkt (denk ik).
Laatst gewijzigd door differentcook op 13 jan 2022, 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
elmo
Seizoenkaarthouder
Berichten: 311
Lid geworden op: 06 jun 2007, 18:33

Dat van aanvallende middenvelder staat bij zijn profiel https://www.transfermarkt.nl/carlo-hols ... ler/345577
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12527
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

elmo schreef: 13 jan 2022, 17:14 Dat van aanvallende middenvelder staat bij zijn profiel https://www.transfermarkt.nl/carlo-hols ... ler/345577
Ja klopt, maar als je daar vervolgens kijkt waar hij de meeste wedstrijden heeft gespeeld is dat rechtsbuiten. En dat komt ook overeen met de heatmap op sofascore
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6564
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ik heb die jongen wel eens genoemd in het schaduwtopic. Bij Rosenborg zijn ze een beetje zoekende geweest naar zijn beste positie. Heeft uit nood zelf linksback gespeeld. Is hoofdzakelijk een linkspoot op rechtsbuiten en tevens jeugdinternational van Denemarken. Zeker een interessante speler, en heeft al flink wat wedstrijden in de benen op aanvaardbaar niveau. Of hij een Karlsson achtige ontwikkeling door kan maken ben ik niet helemaal zeker van.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

7 goals en assist vorig jaar in 36 wedstrijden.
Lastig om te zeggen. Contract loopt nog één jaar door. Je zou hem wel rond een miljoen moeten ophalen lijkt me?

Vind de andere speler (Dembou) ook wel interessant om te zien. Veel fysieke kracht, als je dit goed weet te gebruiken kan je veel betekenen in NL.
Niveau is natuurlijk schrikbarend laag en veel van zijn goals zagen er niet zo verfijnd uit.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Alleen die pipo roeptoeterd wat in de comments, kan er verder niks over vinden.
mAgNaVoX oDySsEy
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6564
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

SchoorlAZ schreef: 13 jan 2022, 17:32 7 goals en assist vorig jaar in 36 wedstrijden.
Lastig om te zeggen. Contract loopt nog één jaar door. Je zou hem wel rond een miljoen moeten ophalen lijkt me?

Vind de andere speler (Dembou) ook wel interessant om te zien. Veel fysieke kracht, als je dit goed weet te gebruiken kan je veel betekenen in NL.
Niveau is natuurlijk schrikbarend laag en veel van zijn goals zagen er niet zo verfijnd uit.
https://voetbalplus.nl/2022/carlo-holse ... ndse-club/ (geen idee wat dit voor bron is)

Ik zie toch echt 9 goals en 9 assist in 36 (2800min) wedstrijden trouwens. Linkspoot is wel echt een pluspunt, pure snelheid heeft ie niet echt volgens mij.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

SchoorlAZ schreef: 13 jan 2022, 17:32 7 goals en assist vorig jaar in 36 wedstrijden.
Lastig om te zeggen. Contract loopt nog één jaar door. Je zou hem wel rond een miljoen moeten ophalen lijkt me?

Vind de andere speler (Dembou) ook wel interessant om te zien. Veel fysieke kracht, als je dit goed weet te gebruiken kan je veel betekenen in NL.
Niveau is natuurlijk schrikbarend laag en veel van zijn goals zagen er niet zo verfijnd uit.
Heeft nog een contract tot december 2023, dus eigenlijk nog twee jaar. Zal dus wel iets meer moeten gaan kosten.
elmo
Seizoenkaarthouder
Berichten: 311
Lid geworden op: 06 jun 2007, 18:33

pAuluZ schreef: 13 jan 2022, 17:36 Alleen die pipo roeptoeterd wat in de comments, kan er verder niks over vinden.
Ontneem me nou niet het plezier nu er eindelijk weer eens een gerucht(je) is :lol:

We weten toch dat Max en AZ het de laatste jaren altijd goed verborgen weten te houden.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9157
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

elmo schreef: 13 jan 2022, 18:10 Ontneem me nou niet het plezier nu er eindelijk weer eens een gerucht(je) is :lol:

We weten toch dat Max en AZ het de laatste jaren altijd goed verborgen weten te houden.
Dat valt nog best mee. Want over pipo's gesproken: er zijn hier ook wel eens mensen gezien die nieuwe aanwinsten al 'vroeg' gespot hadden bij het een of get ander. Wat dat betreft vind ik zo'n opmerking van een 'fanatic' wat geloofwaardiger dan menig voetbalwebsite dat een gerucht de wereld in helpt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

:lol: sorry, zal vast bron dicht bij het vuur zijn oké!? :wink:
mAgNaVoX oDySsEy
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 553
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

elmo schreef: 13 jan 2022, 16:44 Bij de comment staat dat het geen Italië maar AZ Alkmaar is geworden voor Carlo Holse.

Werd onlangs (ook) met Heerenveen in verband gebracht.

Aanvallende middenvelder die ook rechtsbuiten kan spelen.
AZ Fanpage komt nu ook met het bericht op Twitter!
IMG_20220113_192959.jpg
IMG_20220113_192959.jpg (32.23 KiB) 1389 keer bekeken
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Interesse Feyenoord in 3, 2, 1...
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12527
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

@Love AZ Til I Die!
Joh! AZ Fanpage kletst hier mee en host ook dit forum ;-)
Laatst gewijzigd door differentcook op 13 jan 2022, 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
elmo
Seizoenkaarthouder
Berichten: 311
Lid geworden op: 06 jun 2007, 18:33

pAuluZ schreef: 13 jan 2022, 18:25 :lol: sorry, zal vast bron dicht bij het vuur zijn oké!? :wink:
:lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Ik zie op een compilatiefilmpje dat hij ook goed met rechts uit te voeten kan maar zie geen diepgaande acties. Lijkt dan op basis van die beelden meer op type Evjen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6564
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

kuifje schreef: 13 jan 2022, 18:42 Ik zie op een compilatiefilmpje dat hij ook goed met rechts uit te voeten kan maar zie geen diepgaande acties. Lijkt dan op basis van die beelden meer op type Evjen.
Ja is ook een meer een type Evjen. Kan ook op 10 spelen, zelfs linksback. Daarom wel bijzonder met het genoemde profiel. Maar zou verder wel een typische AZ aankoop zijn. Barasi en Poku voor diepgang is ook niet perse een slecht idee.
Plaats reactie