Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZuid-Scharwoude schreef: 31 aug 2022, 17:13 Nee, deze is voor de onder 18.
Ik bedoel dat men staf van AZ bij AIK heeft gespot, er van uit ging dat ze voor Yasin Ayari kwamen, terwijl ze voor een jeugdspeler kwamen.


Het is namelijk wel héél toevallig dat de club uit het gerucht wel klopt als de rest niet zou kloppen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Roadman schreef: 31 aug 2022, 11:42 En nu al, voordat dit is gebeurd, worden er al twijfels geuit over een speler, waarvan praktisch niemand wat heeft opgemerkt in een eerdere fase.
Maar dat is toch ook gezond? Een eerste reactie?
En daarbij: Max staat niet bekend om zijn goede last minute versterkingen.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Ferry schreef: 31 aug 2022, 17:58 Maar dat is toch ook gezond? Een eerste reactie?
En daarbij: Max staat niet bekend om zijn goede last minute versterkingen.
Misschien niet nee.Maar deze is wel “ gedwongen” door die blessure, opgelopen op een veld met autobanden korrels en stukjes plastic daarin.

Wees, in dit spoedgeval blij, dat er aktie wordt ondernomen. Als hij dat niet doet, is het ook niet goed.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Roadman schreef: 31 aug 2022, 18:10 Misschien niet nee.Maar deze is wel “ gedwongen” door die blessure, opgelopen op een veld met autobanden korrels en stukjes plastic daarin.

Wees, in dit spoedgeval blij, dat er aktie wordt ondernomen. Als hij dat niet doet, is het ook niet goed.
Ik vind het opvallend dat er nu wordt ingegrepen voor een blessure van 4-6-8 weken. Die had zich altijd kunnen voordoen natuurlijk. Waarom is er dan nu paniek in de tent? Omdat de spitspositie wellicht toch wat dun is? Die conclusie had je 4-6-8 weken geleden kunnen trekken.

En ik moet nog maar eens zien of er wat gebeurt. Ik denk dat Huiberts morgen op een kritiekloos interviewtje met AZ.TV roept: daarvoor hebben we Odgaard aangetrokken.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Roadman schreef: 31 aug 2022, 18:10 Misschien niet nee.Maar deze is wel “ gedwongen” door die blessure, opgelopen op een veld met autobanden korrels en stukjes plastic daarin.

Wees, in dit spoedgeval blij, dat er aktie wordt ondernomen. Als hij dat niet doet, is het ook niet goed.
Als hij vooraf had aangekondigt vertrouwen te hebben in Odgaard/Barasi en hen serieus voor die plek te nemen en dat Odgaard altijd al aangetrokken was voor de spits: dan zou ik dat in ieder geval geloofwaardig vinden.

Als hij het morgen of om 1 uur vannacht opeens roept is dat wel anders.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Ferry schreef: 31 aug 2022, 18:12 Ik vind het opvallend dat er nu wordt ingegrepen voor een blessure van 4-6-8 weken. Die had zich altijd kunnen voordoen natuurlijk. Waarom is er dan nu paniek in de tent? Omdat de spitspositie wellicht toch wat dun is? Die conclusie had je 4-6-8 weken geleden kunnen trekken.

En ik moet nog maar eens zien of er wat gebeurt. Ik denk dat Huiberts morgen op een kritiekloos interviewtje met AZ.TV roept: daarvoor hebben we Odgaard aangetrokken.
Welke speler vindt je van hetzelfde nivo, die mag banken totdat hij is mag gaan ballen omdat Pavlidis niet beschikbaar is. Welke speler van dat nivo is er zo gek ? Die zijn er echt niet
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Roadman schreef: 31 aug 2022, 18:53 Welke speler vindt je van hetzelfde nivo
Het gaat me er dus niet zo zeer om wie dat is. Maar meer: waarom is er nu wel noodzaak om een extra aanvaller te halen?
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 31 aug 2022, 18:12 Ik vind het opvallend dat er nu wordt ingegrepen voor een blessure van 4-6-8 weken. Die had zich altijd kunnen voordoen natuurlijk. Waarom is er dan nu paniek in de tent? Omdat de spitspositie wellicht toch wat dun is? Die conclusie had je 4-6-8 weken geleden kunnen trekken.

En ik moet nog maar eens zien of er wat gebeurt. Ik denk dat Huiberts morgen op een kritiekloos interviewtje met AZ.TV roept: daarvoor hebben we Odgaard aangetrokken.
Is het niet omdat het nu nog een dag kan?

Ook denk ik dat Max nu potentiële spitsen een tijdelijke plek kunnen aanbieden met speeltijd tegen Twente ajax en Feyenoord en oefenpotjes in Europa. Iets wat hij normaal niet hadden kunnen bieden, goede spitsen komen niet voor de bank.

Ja ik denk ook dat AZ de positie afgedekt heeft met een allrounder Odgaard en jeugdspeler Barasi als reserve. Dit had gewoon het noodplan geweest als Pavlidis volgende week geblesseerd had geraakt.
Gebruikersavatar
AZ_4ever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 apr 2007, 13:10
Locatie: Utrecht

Ferry schreef: 31 aug 2022, 19:13 Het gaat me er dus niet zo zeer om wie dat is. Maar meer: waarom is er nu wel noodzaak om een extra aanvaller te halen?
Omdat je eerste en beste spits in een belangrijke periode geblesseerd is... Je tweede spits eigenlijk geen echte spits is en de laatste optie een jeugdspeler met weinig tot geen ervaring op niveau is..
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ_4ever schreef: 31 aug 2022, 19:17 Omdat je eerste en beste spits in een belangrijke periode geblesseerd is... Je tweede spits eigenlijk geen echte spits is en de laatste optie een jeugdspeler met weinig tot geen ervaring op niveau is..
Ja, en zie mijn eerdere opmerking: dan is je selectie toch te dun in de aanval? En wisten we dat 4-6-8 weken geleden toch ook al?
Gebruikersavatar
AZ_4ever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 apr 2007, 13:10
Locatie: Utrecht

Ferry schreef: 31 aug 2022, 19:18 Ja, en zie mijn eerdere opmerking: dan is je selectie toch te dun in de aanval? En wisten we dat 4-6-8 weken geleden toch ook al?
Ik denk dat ze daarvoor Meerdink nog mee hadden gerekend. Zonder Pavlidis werd de spoeling wel erg dun voorin
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ_4ever schreef: 31 aug 2022, 19:28 Ik denk dat ze daarvoor Meerdink nog mee hadden gerekend. Zonder Pavlidis werd de spoeling wel erg dun voorin
Voor een club die de top 3 wil aanvallen is 1 volwaardige spits wel mager. (Even daar gelaten of je Odgaard een centrumspits vindt)
Kansinobeleid van de technische staf.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Zullen we dit topic bewaren voor echte ontwikkelingen in de laatste uurtjes

Dat geleuter over het beleid…
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Als laatste bericht; Er stonden twee medische keuringen gepland. Eentje was voor de nieuwe jeugdspeler van O18 en de andere voor een mogelijke nieuwe spits (Benito Raman) die inmiddels van de baan is omdat Anderlecht hem niet laat gaan.

AZ geeft nu aan het met de huidige groep spelers te gaan doen en er niks meer bij gaat komen.

Einde bericht, weltruste.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Wildcat schreef: 31 aug 2022, 20:19 AZ geeft nu aan het met de huidige groep spelers te gaan doen en er niks meer bij gaat komen.

Einde bericht, weltruste.
Inkomend kunnen er vanaf vandaag geen transfers meer plaatsvinden. De Nederlandse deadline was vannacht. In het buitenland is de window nog een dag langer open (foutje knvb) en ben toch wel heel benieuwd of er nog een club zal komen voor Hatzidiakos. Het is alweer een tijdje stil rond die jongen.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Grifo schreef: 01 sep 2022, 06:47 Inkomend kunnen er vanaf vandaag geen transfers meer plaatsvinden. De Nederlandse deadline was vannacht. In het buitenland is de window nog een dag langer open (foutje knvb) en ben toch wel heel benieuwd of er nog een club zal komen voor Hatzidiakos. Het is alweer een tijdje stil rond die jongen.
Er kunnen natuurlijk nog wel gewoon transfervrije spelers aan AZ gebonden worden
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Wildcat schreef: 01 sep 2022, 07:53 Er kunnen natuurlijk nog wel gewoon transfervrije spelers aan AZ gebonden worden
Nou dan ben ik benieuwd wie er nog komt?
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Roadman schreef: 31 aug 2022, 15:04 Jij hebt je mening al klaar voordat je iemand gezien of gesproken hebt. Lekker figuur ben je dan [-X
Ik zit dan ook op een voetbalforum en ben geen scout. Als voetbalfan mag je gewoon klagen en een ongefundeerde mening geven. Neem jezelf niet zo serieus man :lol:
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Shota-Arveladze schreef: 02 sep 2022, 12:10 Ik zit dan ook op een voetbalforum en ben geen scout. Als voetbalfan mag je gewoon klagen en een ongefundeerde mening geven. Neem jezelf niet zo serieus man :lol:
Mooie omschrijving =D>
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie