Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Excelsior trainer Dijkhuizen is helder:
Dallinga gaat naar Toulouse, maar hij had liever een deal met AZ gemaakt(koop + terugverhuur), dat vond hij beter passen. AZ heeft zich echter niet (meer) gemeld.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Sir Robbert schreef: 28 jun 2022, 14:45 Is dat vanuit jouw bron(nen)? Of maak je dat op uit deze tweet?
Vanuit mijn bronnen...
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 28 jun 2022, 14:50 Als je niet-openbare bronnen hebt, ben ik ook wel benieuwd of AZ alleen geinteresseerd is om Bullaude direct over te nemen, of ook een overname na afloop van de Argentijnse competitie een optie is.
Durf ik niet te zeggen. Weet alleen dat ze hem nu willen, hoe ze staan tegenover een overstap in november durf ik niet te zeggen.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Love AZ Til I Die! schreef: 28 jun 2022, 13:02 Ik lees het anders, dat er verwacht wordt dat deze week een doorbraak komt, aangezien de clubs nader tot elkaar komen en nog in onderhandeling zijn. Niet dat AZ zal doorschakelen als er deze week geen doorbraak is...
Als er deze week een doorbraak komt, zal het morgen moeten gebeuren. Althans afgaande op dat twitterbericht.
Victorie90
Herry en/of Berry
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 jul 2018, 12:23

AzAlert meld dat Joshua Pynadath heeft getekend bij AZ.

https://twitter.com/AZAIerts/status/154 ... ayWzQ&s=19
Gebruikersavatar
AZ_4ever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 apr 2007, 13:10
Locatie: Utrecht

Victorie90 schreef: 30 jun 2022, 15:38 AzAlert meld dat Joshua Pynadath heeft getekend bij AZ.

https://twitter.com/AZAIerts/status/154 ... ayWzQ&s=19
Zie op Transfermarkt dat die jongen de afgelopen twee jaar niet bij een club heeft gevoetbald nadat hij de ajax jeugd verliet. Wat heeft hij in de tussentijd gedaan?

https://www.transfermarkt.nl/joshua-pyn ... ler/470715
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

AZ_4ever schreef: 30 jun 2022, 15:40 Zie op Transfermarkt dat die jongen de afgelopen twee jaar niet bij een club heeft gevoetbald nadat hij de ajax jeugd verliet. Wat heeft hij in de tussentijd gedaan?

https://www.transfermarkt.nl/joshua-pyn ... ler/470715
Kreeg geen werkvergunning bij Chelsea, vandaar. Zal voor zichzelf bezig zijn geweest, of ergens anders als "stage".

Verwacht hier niet veel van, lijkt opvulling, zoals Millen Baars afgelopen seizoen (of seizoen daarvoor).
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Jammer dat Wijndal uitgerekend naar Amsterdam moet vertrekken. Wel weer een mooie uitgaande transfer van een speler die uit de eigen jeugd voortkomt. Een teken dat het geven van kansen aan de jeugd loont.

Wellicht dat nu de transfer van Wijndal rond is AZ kan doorpakken. Ik hoop dat die Argentijnse speler nog komt. Dan staat er op papier een hele sterke voorhoede. Het middenveld en de back posities zijn ook voldoende bezet. Alleen centraal achterin zou er wel wat bij mogen.
KeesPierTol
Glory-hunter
Berichten: 78
Lid geworden op: 22 jan 2021, 19:58

Touba naar Turkije - İstanbul Başakşehir.
Bijlagen
Touba naar Turkije.
Touba naar Turkije.
Touba.png (311.54 KiB) 3323 keer bekeken
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Victorie90 schreef: 30 jun 2022, 15:38 AzAlert meld dat Joshua Pynadath heeft getekend bij AZ.

https://twitter.com/AZAIerts/status/154 ... ayWzQ&s=19
Die was er toch al een tijd?
Lijkt mij oprecht een Savastano achtig verhaal.
Zou mij verbazen als die toch iets bij gaat dragen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Victorie90
Herry en/of Berry
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 jul 2018, 12:23

DeZuivelDuivel schreef: 30 jun 2022, 19:43 Die was er toch al een tijd?
Lijkt mij oprecht een Savastano achtig verhaal.
Zou mij verbazen als die toch iets bij gaat dragen.
Ja klopt liep een tijd stage. Hij heeft een goede indruk achtergelaten.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Victorie90 schreef: 30 jun 2022, 21:24 Ja klopt liep een tijd stage. Hij heeft een goede indruk achtergelaten.
Waarschijnlijk met data gescout.... :lol:
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Ferry schreef: 01 jul 2022, 07:32 Waarschijnlijk met data gescout.... :lol:
Als ik het zo lees is hij als groot 15 jarig Amerikaans voetbaltalent van Real naar ajax gegaan omdat zijn moeder werd overgeplaatst naar Amsterdam omdat ze voor een groot internationaal bedrijf werkt. Bij ajax is hij zelf vertrokken omdat hij nog geen vast contract had en zijn loopbaan liever in een groter voetballand dan Nederland wilde voortzetten, maar door de uitbraak van het coronavirus de zoektocht naar een nieuwe club vertraagde. Hierna kon hij bij Chelsea na een proefperiode vast gelegd worden maar daar liet een werkvergunning steeds op zich wachten waardoor hij uiteindelijk in Alkmaar is neergestreken. Het is dus niet zo dat deze jongen overal is mislukt, sterker, hij maakte overal de nodige indruk. Zo ook dus hier, waardoor ze met hem verder willen en de potentie zien om uit te groeien tot een speler voor het eerste.
https://www.ajaxshowtime.com/voetbalnie ... ar-chelsea
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Klinkt voornamelijk als een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Als Chelsea hem ook al graag wou hebben moet er toch wel iets van talent inzitten. Ik ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen.
Van Alkmaar begint de victorie
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De Rode Baron schreef: 01 jul 2022, 07:48 Als ik het zo lees is hij als groot 15 jarig Amerikaans voetbaltalent van Real naar ajax gegaan omdat zijn moeder werd overgeplaatst naar Amsterdam omdat ze voor een groot internationaal bedrijf werkt. Bij ajax is hij zelf vertrokken omdat hij nog geen vast contract had en zijn loopbaan liever in een groter voetballand dan Nederland wilde voortzetten, maar door de uitbraak van het coronavirus de zoektocht naar een nieuwe club vertraagde. Hierna kon hij bij Chelsea na een proefperiode vast gelegd worden maar daar liet een werkvergunning steeds op zich wachten waardoor hij uiteindelijk in Alkmaar is neergestreken. Het is dus niet zo dat deze jongen overal is mislukt, sterker, hij maakte overal de nodige indruk. Zo ook dus hier, waardoor ze met hem verder willen en de potentie zien om uit te groeien tot een speler voor het eerste.
https://www.ajaxshowtime.com/voetbalnie ... ar-chelsea
Ja knap verhaal.
Mink Peeters had ook zo'n knap verhaal (PSV, ajax, Real Madrid), maar dat zat tenminste nog aaneengesloten.
Of wat dichter bij huis: Millen Baars had ook zo'n knap verhaal (ajax, Manchester United, Jong AZ).
Laat Millen Baars dan precies het voorbeeld zijn dat ze het bij AZ ook niet altijd bij het rechte eind hebben.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Iemand nog iets gehoord over Summerville? Die jongen is pas 20 en heeft potentie. Slechts een contractje tot 2023. Heeft het leuk gedaan daar. Jeugdinternational.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZ 4 Life schreef: 28 jun 2022, 14:28 Niet heel veel inderdaad. Maar ze zijn nog steeds in gesprek, dat is het enige wat ik op dit moment met zekerheid kan zeggen. Hoe groot het gat is tussen vraag en aanbod durf ik niet te zeggen.
In de eerste plaats is Bullaude, de 21-jarige uit Maipucino, verre van zijn niveau en de ploeg onder leiding van Favio Orsi-Sergio Gómez betreurt dat zeer. In de uren voor de show tegen Rosario Central bleek dat AZ van Nederland hem volgde en een bod van bijna 4.500.000 euro stuurde, vandaag is het verre van wat de "Bodeguero"-priesters vragen, het idee zou zijn om de campus tot december. Na kennis te hebben genomen van dit gerucht maakte de spits in gesprekken met de media na de overwinning op Defensie duidelijk dat de onderhandelingen bestonden en zorgde hij in straatclub Balcarce voor meer alarm over zijn toekomst. In dit kampioenschap heeft de nummer "33" in de drie wedstrijden die hij speelde (hij was niet in het debuut wegens schorsing), nog geen doelpunt gescoord, in tegenstelling tot het vorige toernooi.
https://www.vavel.com/ar/futbol-argenti ... joyas.html
Mogelijk dat de speler zelf iets aan het forceren is om het tot een transfer te laten komen? Artikel staat ook iets dat steeds meer clubs uit Europa de speler op de voet volgen.
Denk wel hoe langer het duurt hoe kanslozer AZ hierin gaat worden. AZ heeft een beetje het voorwerk gedaan voor andere 'grotere' Europese clubs.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Hard hoofd in, tijd om door te schakelen naar plan B
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Na de wedstrijd van gisteren tegen Sabalero, sprak de Godoy Cruz aanvaller over zijn toekomst: “Het is mijn persoonlijk doel om in Europa te spelen. Ik hoop het. Maar als ik in Godoy Cruz moet blijven, blijf ik mijn best doen"
https://www.bodegue.net/2022/07/02/ezeq ... ampeonato/

Story continue :wink:
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Stukje artikel uit NHD.

AZ is dus nog wel opzoek naar een middenvelder als vervanging van Midtsjø en verdediger voor Hatzidiakos.

Wat ik al eerder opperde, als deze vertrekken zal er dus vervanging komen
Bijlagen
20220703_192032.jpg
20220703_192032.jpg (28.5 KiB) 860 keer bekeken
Plaats reactie