Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1591
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Welkom Sven!
Ben heel benieuwd naar deze speler die de 4-4 scoorde tegen ons cluppie. :wink:
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Wildcat schreef: 31 jan 2023, 16:10 Ik lees dat Sparta fans zeggen dat Mijnans een speler is die 90 minuten lang zich het snot voor de ogen werkt en overal op het veld te vinden is en nooit verzaakt qua inzet. Moet zeggen dat dit best goed klinkt, dit soort jongens kunnen we wel gebruiken bij AZ. Type de Wit/Til, maar dan hopelijk wat beter aan de bal.
Prima voor onze rechterkant. Mee helpen verdedigen en voorin buitenkant aanval invullen.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Sparta bevestigt net op ESPN de transfer van Mijnals. In ieder geval het akkoord met AZ. AZ moet er met de spelers nog uitkomen.
Van Bazoer is nooit sprake geweest.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

En Nijkamp zegt net dat hij Chinees heeft gegeten. Als dat met Max is geweest kunnen we een (rechter)verdediger ook wel op onze buik schrijven.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Bombaman schreef: 31 jan 2023, 18:16 En Nijkamp zegt net dat hij Chinees heeft gegeten.
Ik moest zo lachen om die chinees. Maar wel complimenten dat die Nijkamp zo open op TV vragen beantwoordt.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ferry schreef: 31 jan 2023, 18:17 Ik moest zo lachen om die chinees. Maar wel complimenten dat die Nijkamp zo open op TV vragen beantwoordt.
Hij had gisteren blijkbaar ook al zo'n knipoogopmerking.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ferry schreef: 31 jan 2023, 19:34
De man post de hele dag geruchten. maar zodra een andere club een van die spelers haalt is het nooit aan de orde geweest. De TD van Sparta zei iets anders. Triest figuur.

Overigens wordt nu ook gemeld dat AZ geen verdediger gaat halen. Dat wordt hopen en bidden dat er geen extra blessures komen.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Max nu ook op TV bij ESPN. Medewerking van Sparta was mooi. Daarom is nu de transfer in de wintertransferperiode mogelijk geworden. Contract voor 5,5 jr. Gehaald voor het middenveld - kan verdedigend, centraal en op 10 spelen.
Eventueel vanaf de flank.

Max is bezig geweest centraal achterin. Overleg met Pascal. Bazoer is een optie voor centraal achterin. Dekker en Beukema verwacht hij met een maand weer terug.

Er gaat niemand meer weg bij AZ. AZ is nog wel bezig met een jeugdspeler vanuit de Oekraine - Bochton(?).
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ferry schreef: 31 jan 2023, 20:31 Max nu ook op TV bij ESPN. Medewerking van Sparta was mooi. Daarom is nu de transfer in de wintertransferperiode mogelijk geworden. Contract voor 5,5 jr. Gehaald voor het middenveld - kan verdedigend, centraal en op 10 spelen.
Eventueel vanaf de flank.

Max is bezig geweest centraal achterin. Overleg met Pascal. Bazoer is een optie voor centraal achterin. Dekker en Beukema verwacht hij met een maand weer terug.

Er gaat niemand meer weg bij AZ. AZ is nog wel bezig met een jeugdspeler vanuit de Oekraine - Bochton(?).
Jeugdspeler voor O18, lekker boeiend. Jongens halen tot nu toe nooit het eerste.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ferry schreef: 31 jan 2023, 20:31 Contract voor 5,5 jr.
Een behoorlijke looptijd. Ik las ergens 4 miljoen + doorverkoop. Ik hoop dat het goed uitpakt, hij was mij nooit opgevallen.

Begrijp trouwens niks van Zanotti, die zou anderhalve week geleden al onderweg zijn geweest. Rechtsback is echt de achilleshiel van dit elftal
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 31 jan 2023, 21:28 Een behoorlijke looptijd. Ik las ergens 4 miljoen + doorverkoop. Ik hoop dat het goed uitpakt, hij was mij nooit opgevallen.

Begrijp trouwens niks van Zanotti, die zou anderhalve week geleden al onderweg zijn geweest. Rechtsback is echt de achilleshiel van dit elftal
lees overal anders 2.5 miljoen?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 31 jan 2023, 21:31 lees overal anders 2.5 miljoen?
Ik lees beide, Langedijk pakt uiteraard de negatieve variant
we can come an end
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Wildcat schreef: 31 jan 2023, 21:27 Jeugdspeler voor O18, lekker boeiend. Jongens halen tot nu toe nooit het eerste.
Dus dan moeten we maar geen jeugdspelers meer tekenen?
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

072 schreef: 31 jan 2023, 22:17 Dus dan moeten we maar geen jeugdspelers meer tekenen?
Dat zeg ik niet, maar hoeft geen onderwerp of transfergerucht/announcement perikel te zijn. Daarnaast twijfel ik ook uberhaupt of we inderdaad dit soort jongens niet aan ons voorbij kunnen laten gaan. Er zijn flink wat IJslandse en Tjechische toptalenten voor gegaan, kost veel en verdwijnen via de achterdeur.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Wildcat schreef: 01 feb 2023, 09:08 Dat zeg ik niet, maar hoeft geen onderwerp of transfergerucht/announcement perikel te zijn. Daarnaast twijfel ik ook uberhaupt of we inderdaad dit soort jongens niet aan ons voorbij kunnen laten gaan. Er zijn flink wat IJslandse en Tjechische toptalenten voor gegaan, kost veel en verdwijnen via de achterdeur.
Sigthorsson en J. Gudmundsson zijn wel doorgebroken bij AZ. Ik denk dat het wel meevalt hoeveel dit soort toptalenten kosten.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Shota-Arveladze schreef: 01 feb 2023, 13:46 Sigthorsson en J. Gudmundsson zijn wel doorgebroken bij AZ. Ik denk dat het wel meevalt hoeveel dit soort toptalenten kosten.
Berg Gundmundsson was al een senior die voor het eerste elftal speelde toen hij kwam
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Shota-Arveladze schreef: 01 feb 2023, 13:46 Sigthorsson en J. Gudmundsson zijn wel doorgebroken bij AZ. Ik denk dat het wel meevalt hoeveel dit soort toptalenten kosten.
Steinsson
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Wildcat schreef: 01 feb 2023, 13:58 Berg Gundmundsson was al een senior die voor het eerste elftal speelde toen hij kwam
Dan was het wel een hele jonge senior. Hij was 18 toen hij bij AZ tekende.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Plaats reactie