Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Dat speelde toen Reijnders nog niet had verlengd op de nieuwjaarsreceptie, los daarvan mooie speler voor AZ
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9157
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Klinkt niet als een serieus gerucht maar als het dat al wel was:
Eiting is al 24 en lukt het nu net bij Volendam om een beetje stabiel te ballen.
Heb altijd begrepen dat het bij hem op niet voetballende aspecten een beetje mis ging.

Al hebben we recentelijk Mees de Wit ook gehaald met eenzelfde profiel (het verschil tussen beiden is overigens dat Eiting altijd een hogere potentie werd toegedicht en Eiting wél wedstrijden gespeeld heeft).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Rjansen17 schreef: 28 jan 2023, 09:30 Wat dachten jullie van Eiting op te halen voor 2 mio, direct doen zou ik zeggen.
En ik zou zeggen, niet doen.
Volgend jaar april weten we meer
KeesPierTol
Glory-hunter
Berichten: 78
Lid geworden op: 22 jan 2021, 19:58

DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9157
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

KeesPierTol schreef: 28 jan 2023, 22:40 Daar is Ondrejka weer .....https://www.expressen.se/sport/fotboll/ ... z-alkmaar/
Iemand die goed is in Zweeds en kan terugvertalen of die laatste schuingedrukte zin nou betekend dat ze contact hebben gezocht (en gekregen) met de TD van Elfsborg, of dat ze nog contact zoeken?

Lijkt in ieder geval een wat serieuzer gerucht.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 498
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Volgens informatie aan Expressen wil AZ Alkmaar Jacob Ondrejka van Elfsborg halen, iets waarover ze Boråsklubben hebben geïnformeerd. Op dit moment zijn de clubs in onderhandeling over een deal en het valt nog te bezien of de clubs het eens worden over een transfersom en een deal.

De internationale transferperiode sluit volgende week dinsdag en het valt nog te bezien of er een deal kan worden gesloten voordat de periode sluit. AZ Alkmaar staat momenteel tweede in de Eredivisie met twee punten achterstand op Feyenoord. AZ heeft in de vorm van Mayckel Lahdo en Jesper Karlsson al meer Zweden.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9157
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Mousa Sidi schreef: 28 jan 2023, 23:22 Volgens informatie aan Expressen wil AZ Alkmaar Jacob Ondrejka van Elfsborg halen, iets waarover ze Boråsklubben hebben geïnformeerd. Op dit moment zijn de clubs in onderhandeling over een deal en het valt nog te bezien of de clubs het eens worden over een transfersom en een deal.

De internationale transferperiode sluit volgende week dinsdag en het valt nog te bezien of er een deal kan worden gesloten voordat de periode sluit. AZ Alkmaar staat momenteel tweede in de Eredivisie met twee punten achterstand op Feyenoord. AZ heeft in de vorm van Mayckel Lahdo en Jesper Karlsson al meer Zweden.
Dat had ik er ook uitgehaald,

Maar dan de volgende zin op het einde:

Expressen har sökt Elfsborgs klubbchef Stefan Andreasson.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
KeesPierTol
Glory-hunter
Berichten: 78
Lid geworden op: 22 jan 2021, 19:58

Betekent dat navraag gedaan is bij de sportdirecteur van zijn huidige club.
KeesPierTol
Glory-hunter
Berichten: 78
Lid geworden op: 22 jan 2021, 19:58

DeZuivelDuivel schreef: 28 jan 2023, 23:24 Dat had ik er ook uitgehaald,

Maar dan de volgende zin op het einde:

Expressen har sökt Elfsborgs klubbchef Stefan Andreasson.
Expressen heeft contact opgenomen met Elfsborgs clubmanager Stefan Andreasson...
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Leuke speler met veel potentie, mag zeker komen
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6564
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Huiberts lijk weer onderweg naar de Ikea. Broodnodige aanvallende versterking. Wel zeer jong en eigenlijk nog een groot vraagteken.
Ondrejkas statistieken lijken niet echt indrukwekkend, maar hij speelde ook maar 1400 minuten in de competitie vorig jaar.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6540
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9157
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

KeesPierTol schreef: 29 jan 2023, 06:28 Betekent dat navraag gedaan is bij de sportdirecteur van zijn huidige club.
Ah ik dacht dat ik misschien iets gemist had en dat het in het Zweeds voltooide tijd was. Alsin dat het bericht dus geverifieerd is door hem.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
KeesPierTol
Glory-hunter
Berichten: 78
Lid geworden op: 22 jan 2021, 19:58

Ferry schreef: 29 jan 2023, 16:07
Heeft iemand deze speler een beetje gevolgd?
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 633
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

KeesPierTol schreef: 29 jan 2023, 16:38 Heeft iemand deze speler een beetje gevolgd?
Een beetje hij lijkt vooral op Reijnders een goed opbouwende middenvelder met een goed afstandsschot maar vrij zwak in de duels.
KeesPierTol
Glory-hunter
Berichten: 78
Lid geworden op: 22 jan 2021, 19:58

Klei. schreef: 29 jan 2023, 16:55 Een beetje hij lijkt vooral op Reijnders een goed opbouwende middenvelder met een goed afstandsschot maar vrij zwak in de duels.
Klinkt in dat geval niet echt wat we nodig hebben; vooral omdat we met Dani duelkracht en een 10 missen. Reijnders kan natuurlijk ook doorgeschoven worden naar 10, maar dan zou Bazoer zijn logische vervanger zijn. Vraag me af of AZ echt een van de geinteresseerden is ofdat Sparta bezig is de prijs wat op te drijven.
Laatst gewijzigd door KeesPierTol op 30 jan 2023, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ik zou lieve een fysiek sterke defensieve middenvelder zien de rust kan bewaren en weinig geks doet. Type Sangare, ook met het oog op dat Clasie die blijkbaar moeite heeft met meer wedstrijden per week en ons ook de optie kan geven om met twee echte verdedigende middenvelders te spelen in zware wedstrijden.

Iemand waar we wat aan hebben in potten als gisteren en tegen Feyenoord waarin Reijnders wordt overlopen.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9157
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Van het type Mijnans hebben we er al teveel.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Klei. schreef: 29 jan 2023, 16:55 Een beetje hij lijkt vooral op Reijnders een goed opbouwende middenvelder met een goed afstandsschot maar vrij zwak in de duels.
Ik vind het meer een type Stengs.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 633
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

DonnyDelano schreef: 29 jan 2023, 18:19 Ik vind het meer een type Stengs.
Op technisch gebied wel op fysiek aspect is hij niet zo fragiel.
Plaats reactie