Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Ferry schreef: 11 jan 2023, 18:30 Dan had je Noppert kunnen halen?
Oh nee, die zou keihard falen volgens sommigen...
Noppert had al in april mei al bij Heerenveen getekend en ik kan me in die periode niet herinneren dat er hier iemand was die toen zei, die moeten we halen!
Nu Noppert roepen is achteraf wijsheid
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Zou Huiberts inderdaad met de transfer van Koopmeiners aan Atalanta nog 10M aan wellicht behaalde bonussen hebben uit onderhandeld?
Dat geeft toch weer een ander licht op die transfer.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 12 jan 2023, 09:46 Zou Huiberts inderdaad met de transfer van Koopmeiners aan Atalanta nog 10M aan wellicht behaalde bonussen hebben uit onderhandeld?
Dat geeft toch weer een ander licht op die transfer.
En het lijkt erop dat Koopmeiners zodanig presteert dat er wel bonnussen in het verschiet liggen. Ben benieuwd of er ook, naast een opleidingvergoeding, bij doorverkoop weer geld binnenkomt.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Beetje gemakkelijk gedacht, dat is er toch echt van afhankelijk waar die bonussen aan gekoppeld zijn.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 11 jan 2023, 18:30 Dan had je Noppert kunnen halen?
Oh nee, die zou keihard falen volgens sommigen...
Die had in de zomer bijna lange na nog niet de status van Ryan of Cillessen. Die had net een wedstrijd of vijftien gekeept bij Go Ahead. Dus dat is inderdaad een slecht voorbeeld vanuit dat moment geredeneerd. Achteraf kunnen we allemaal pareltjes scouten.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1591
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

AZ 4 Life schreef: 13 jan 2023, 00:28Achteraf kunnen we allemaal pareltjes scouten.
Precies.
Van Gaal is de enige die het vooraf doet.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ 4 Life schreef: 13 jan 2023, 00:28Achteraf kunnen we allemaal pareltjes scouten.
Weet je nog wat je toen over Noppert schreef? :D
Ik ben het natuurlijk gedeeltelijk met je eens. Maar waarom scout het team van Van Gaal hem wel? En is AZ scouting hem schijnbaar niet opgevallen?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 13 jan 2023, 06:46 Weet je nog wat je toen over Noppert schreef? :D
Ik ben het natuurlijk gedeeltelijk met je eens. Maar waarom scout het team van Van Gaal hem wel? En is AZ scouting hem schijnbaar niet opgevallen?
Omdat Noppert echt niet zo goed is als dat we nu allemaal denken te moeten geloven omdat Meneer Louis hem in Oranje zet.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Ferry schreef: 13 jan 2023, 06:46 Weet je nog wat je toen over Noppert schreef? :D
Ik ben het natuurlijk gedeeltelijk met je eens. Maar waarom scout het team van Van Gaal hem wel? En is AZ scouting hem schijnbaar niet opgevallen?
Van Gaal (of eigenlijk Hoek) heeft hem pas ver na zijn transfer naar Friesland gescout en gedacht, die wil ik van dichtbij meemaken
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ-073 schreef: 13 jan 2023, 09:31 Van Gaal (of eigenlijk Hoek) heeft hem pas ver na zijn transfer naar Friesland gescout en gedacht, die wil ik van dichtbij meemaken
#-o #-o #-o
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 13 jan 2023, 06:46 Weet je nog wat je toen over Noppert schreef? :D
Ik ben het natuurlijk gedeeltelijk met je eens. Maar waarom scout het team van Van Gaal hem wel? En is AZ scouting hem schijnbaar niet opgevallen?
Die zijn pas naar hem gaan kijken bij Heerenveen. Niet in zijn periode bij Go Ahead. En daar gaat het nu net om, het gaat om de acties van afgelopen zomer.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 13 jan 2023, 09:25 Omdat Noppert echt niet zo goed is als dat we nu allemaal denken te moeten geloven omdat Meneer Louis hem in Oranje zet.
Ook dit. Het is een prima keeper bleek achteraf, beter dan ik had verwacht, maar het was natuurlijk ontzettend opportunistisch geweest om hem na 14 wedstrijden in Deventer te gaan halen als dé nummer één. Daar was echt geen fatsoenlijke onderbouwing voor te vinden op dat moment.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ 4 Life schreef: 13 jan 2023, 10:39 Ook dit. Het is een prima keeper bleek achteraf, beter dan ik had verwacht, maar het was natuurlijk ontzettend opportunistisch geweest om hem na 14 wedstrijden in Deventer te gaan halen als dé nummer één. Daar was echt geen fatsoenlijke onderbouwing voor te vinden op dat moment.
Dan hoor ik graag jouw onderbouwing voor Hobie Verhulst - eerste keeper bij AZ.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 13 jan 2023, 10:46 Dan hoor ik graag jouw onderbouwing voor Hobie Verhulst - eerste keeper bij AZ.
Pff, vermoeiend dit zeg. Die is gewoon gehaald als tweede keeper en na een goede voorbereiding op doel gekomen omdat een goede eerste keeper (van het niveau Ryan/Cillissen) onhaalbaar bleek. Er is verder niemand die Verhulst zag als eerste keeper voor de lange termijn.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 13 jan 2023, 10:46 Dan hoor ik graag jouw onderbouwing voor Hobie Verhulst - eerste keeper bij AZ.
In het kader van “we geven weer even een draai aan de discussie”.
AZ 4 Life houdt toch geen pleidooi vóór Hobie?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ 4 Life schreef: 13 jan 2023, 10:51 Pff, vermoeiend dit zeg. Die is gewoon gehaald als tweede keeper en na een goede voorbereiding op doel gekomen omdat een goede eerste keeper (van het niveau Ryan/Cillissen) onhaalbaar bleek. Er is verder niemand die Verhulst zag als eerste keeper voor de lange termijn.
Blij dat je ook in de spiegel kijkt.... :D

Nee, Huiberts heeft op dit dossier toch een flater geslagen? En Huiberts vond het schijnbaar prima om met Hobie seizoen 22/23 te starten.
Goede eerste keepers onhaalbaar? Hoe bepaal je dat?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik wijs er voor het gemak even op dat het WK in november was en Noppert pas in juli naar Heerenveen vertrok.
Noppert scouten bij Heerenveen kon je in het uiterste geval dus 3 maanden en een beetje.

Verder wil ik mij niet in die discussie mengen, gewoon een feitelijke observatie
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

DeZuivelDuivel schreef: 13 jan 2023, 14:49 Ik wijs er voor het gemak even op dat het WK in november was en Noppert pas in juli naar Heerenveen vertrok.
Noppert scouten bij Heerenveen kon je in het uiterste geval dus 3 maanden en een beetje.

Verder wil ik mij niet in die discussie mengen, gewoon een feitelijke observatie
Zoals ik al eerder postte deal tussen Heerenveen en Noppert was zelfs al in April-Mei
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Stel dat Sam er echt maanden uitligt, dan moet er eigenlijk wel een centrale verdediger bij toch. Zinho is een prima vervanger, maar ook van glas. Als die weer wat oploopt sta je weken/maanden met Dekker/Panta te spelen, met niks erachter.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

SimonPoulsen schreef: 15 jan 2023, 10:16 Stel dat Sam er echt maanden uitligt, dan moet er eigenlijk wel een centrale verdediger bij toch. Zinho is een prima vervanger, maar ook van glas. Als die weer wat oploopt sta je weken/maanden met Dekker/Panta te spelen, met niks erachter.
Lastig, hopelijk valt het mee (paar weken lang genoeg dat Zinho kan laten zien dat ie paar klassen beter is dan Sam), vervanger dan moet je een speler hebben die er meteen staat en ook voldoende niveau heeft en beschikbaar / betaalbaar
Wouter Goes van Jong is ook wel een speler met veel potentie, maar om die nu al voor de leeuwen te gooien, andere kant Maxim liet het meteen zien, dus....
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Plaats reactie