Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZ-073 schreef: 15 jan 2023, 11:20 Lastig, hopelijk valt het mee (paar weken lang genoeg dat Zinho kan laten zien dat ie paar klassen beter is dan Sam), vervanger dan moet je een speler hebben die er meteen staat en ook voldoende niveau heeft en beschikbaar / betaalbaar
Wouter Goes van Jong is ook wel een speler met veel potentie, maar om die nu al voor de leeuwen te gooien, andere kant Maxim liet het meteen zien, dus....
Goes kan beter voetballen dan Dekker, maar is fysiek wat minder sterk in de duels. Even wachten nog met Goes.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Hopelijk pakt Max nog door na het vertrek van Evjen en komt er voorin nog wat bij. Karlsson, Pavlidis en Odgaard is echt eredivisie top materiaal maar hebben ook blessures gehad dit seizoen. Daarachter met Lahdo, Barasi en Brederode is 3 klassen minder, Evjen zat net tussen basis en bank.

Dus beter komt er een echte versterking deze winter (bijv als opvolger Karlsson van de zomer) om de kwaliteit op peil te houden want 1 blessure voorin en je bent weer een tandeloze tijger.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Weer een keuze die ik onbegrijpelijk vind of niet wil begrijpen.

Benieuwd of er nog iets bij komt, maar dat zal wel niet.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Goede keeper gehaald. Maar de verkoop van Evjen en verhuur van Koopmeiners snap ik echt niet. Dit is echt een seizoen waarin prijzen gepakt kunnen worden en dan hebben we een brede en kwalitatieve selectie nodig. Onnavolgbaar die Max.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

MB80 schreef: 17 jan 2023, 16:06 Hopelijk pakt Max nog door na het vertrek van Evjen en komt er voorin nog wat bij. Karlsson, Pavlidis en Odgaard is echt eredivisie top materiaal maar hebben ook blessures gehad dit seizoen. Daarachter met Lahdo, Barasi en Brederode is 3 klassen minder, Evjen zat net tussen basis en bank.

Dus beter komt er een echte versterking deze winter (bijv als opvolger Karlsson van de zomer) om de kwaliteit op peil te houden want 1 blessure voorin en je bent weer een tandeloze tijger.
Helemaal mee eens. De brede bank wordt al weer smaller door blessures en het vertrek van Evjen en in mindere mate Koopmeiners. Of gaan we weer gokken Maxi!?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ fanatic 4-life schreef: 17 jan 2023, 16:42 Goede keeper gehaald. Maar de verkoop van Evjen en verhuur van Koopmeiners snap ik echt niet. Dit is echt een seizoen waarin prijzen gepakt kunnen worden en dan hebben we een brede en kwalitatieve selectie nodig. Onnavolgbaar die Max.
En een selectie die robuust en singleminded is, geen zaken die de focus en sfeer ondermijnen
we can come an end
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

differentcook schreef: 17 jan 2023, 16:45 En een selectie die robuust en singleminded is, geen zaken die de focus en sfeer ondermijnen
Ja een selectie met onderlinge chemie is leuk tot het punt dat er twee iets afscheuren en je met spelers aankomt zetten die (nog?) niet basis waardig zijn.

De diepte van een selectie is vaak een prominent criteria wat de scheiding is tussen subtop en top. AZ heeft de middelen om de bank sterker te maken/door te selecteren en dat doen zou pas een echte blijk van ambitie zijn. Al is het maar onder de noemer voorbereiden op het vertrek van Karlsson of Pavlidis.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik zeg: op het laatste moment Sowah huren!
:D
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

weer een Amerikaans gerichtje, duidelijk een nieuwe markt van AZ.
Ook ingegeven door onze directeur internationale voetbalstrategie?
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 17 jan 2023, 22:30 weer een Amerikaans gerichtje, duidelijk een nieuwe markt van AZ.
Ook ingegeven door onze directeur internationale voetbalstrategie?
? Wat bedoel je ?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 17 jan 2023, 23:26 ? Wat bedoel je ?
Zou het een strategie zijn om US spelers te halen om zo AZ goed te positioneren in de US markt?
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 17 jan 2023, 23:38 Zou het een strategie zijn om US spelers te halen om zo AZ goed te positioneren in de US markt?
Nou, dat lijkt me nogal een grote broek aantrekken voor een regionale club als AZ.
Gebruikersavatar
Tarik
Supporter
Berichten: 139
Lid geworden op: 03 mar 2006, 12:02

Ferry schreef: 18 jan 2023, 06:26 Nou, dat lijkt me nogal een grote broek aantrekken voor een regionale club als AZ.
Ze zullen zich vooral op Arizona richten.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 18 jan 2023, 06:26 Nou, dat lijkt me nogal een grote broek aantrekken voor een regionale club als AZ.
Nou, dat is eigenlijk de definitie van AZ
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Tarik schreef: 18 jan 2023, 06:57 Ze zullen zich vooral op Arizona richten.
:lol:
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Tarik schreef: 18 jan 2023, 06:57 Ze zullen zich vooral op Arizona richten.
Om zo de ijsthee sponsor binnen te hengelen?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 13 jan 2023, 11:05 Blij dat je ook in de spiegel kijkt.... :D

Nee, Huiberts heeft op dit dossier toch een flater geslagen? En Huiberts vond het schijnbaar prima om met Hobie seizoen 22/23 te starten.
Goede eerste keepers onhaalbaar? Hoe bepaal je dat?
Dat heeft niks met een spiegel te maken, ik zei namelijk voor de competitie begon al dat we een nieuwe keeper nodig hadden. En nee, Huiberts vond het in principe niet prima want hij wilde dus een nieuwe keeper halen van een hoog kaliber zoals al eerder gezegd.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZ fanatic 4-life schreef: 17 jan 2023, 16:42 Goede keeper gehaald. Maar de verkoop van Evjen en verhuur van Koopmeiners snap ik echt niet. Dit is echt een seizoen waarin prijzen gepakt kunnen worden en dan hebben we een brede en kwalitatieve selectie nodig. Onnavolgbaar die Max.
Koopmeiners mis je niks aan, heb meer vertrouwen in De Jong en Buurmeester. Evjen vind ik inderdaad minder logisch.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

AZ 4 Life schreef: 18 jan 2023, 11:15 Koopmeiners mis je niks aan, heb meer vertrouwen in De Jong en Buurmeester. Evjen vind ik inderdaad minder logisch.
Om eerlijk te zijn zie ik deze alle 3 geen goede basisspelers voor AZ worden, denk eerlijk gezegd dat Koopmeiners dan misschien nog wel de meeste kans had om een rotatiespeler te worden.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ 4 Life schreef: 18 jan 2023, 11:14Huiberts vond het in principe niet prima want hij wilde dus een nieuwe keeper halen van een hoog kaliber zoals al eerder gezegd.
Waarom heeft Huiberts er dan niet eerder wat aan gedaan?
Plaats reactie