Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

Het grote doorselecteren is begonnen.
Van Gaal in de Telegraaf.
Van Gaal gaat betere spelers halen voor AZ

Louis van Gaal keek op de dag van het kampioenschap van AZ al kort vooruit naar de sportieve toekomst van de club. De trainer gaf aan betere spelers te gaan halen voor spelers die Alkmaar gaan verlaten.

"Ik ga zoals altijd doorselecteren, er zullen dus spelers weggaan bij AZ. We zullen daat betere spelers voor terug gaan halen. Mede doordat we komend seizoen meer wedstrijden moeten spelen", aldus de succesvolle trainer van AZ tegenover De Telegraaf.

Enkele spelers van AZ werden recent al in verband gebracht met interesse vanuit het buitenland. Mounir El Hamdaoui zou volgens eerdere berichten de interesse hebben gewekt van Panathinaikos.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Inderdaad een held, maar als hij roept er geen versterkingen bij moeten en dat er met de huidige selectie CL wordt gespeeld vind ik dat persoonlijk een tikkeltje naief.
mAgNaVoX oDySsEy
Azetter
Supporter
Berichten: 131
Lid geworden op: 31 dec 2003, 13:56
Locatie: Heerhugowaard

pAuluZ schreef:Inderdaad een held, maar als hij roept er geen versterkingen bij moeten en dat er met de huidige selectie CL wordt gespeeld vind ik dat persoonlijk een tikkeltje naief.
Ik zou het pas naïef vinden als hij miljoenen gaat uitgeven voor een paar spelers in de hoop dat we een ronde verder komen. Die CL hoeven we niet te winnen. Een consistent, verstandig beleid vind ik daarentegen veel belangrijker.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

pAuluZ schreef:Inderdaad een held, maar als hij roept er geen versterkingen bij moeten en dat er met de huidige selectie CL wordt gespeeld vind ik dat persoonlijk een tikkeltje naief.
Volgens Louis gaat er gewoon weer doorgeselecteerd worden zoals altijd, en zullen er wel gewoon nieuwe en betere spelers komen. Ik denk dat Dirk bedoeld dat je geen spectaculaire dingen moet gaan verwachten.
Gebruikersavatar
Johan
Oude garde
Berichten: 1422
Lid geworden op: 31 jul 2006, 16:31
Locatie: Nuenen

AZ 4 Life schreef:[..]


Volgens Louis gaat er gewoon weer doorgeselecteerd worden zoals altijd, en zullen er wel gewoon nieuwe en betere spelers komen. Ik denk dat Dirk bedoeld dat je geen spectaculaire dingen moet gaan verwachten.
Exit Lens, Luijckx, Luirink en Lelle (enige speler die niet begint met een L :lol: )

Dit zijn de spelers die denk ik volgend jaar niet meer te zien zijn bij AZ.
AZ zal bloeien en nooit vergaan!
Gebruikersavatar
Kermit
Ben-Sider
Berichten: 844
Lid geworden op: 22 nov 2005, 14:49
Locatie: Alkmaar

Van Lens zou ik het erg vinden, die heeft zich in het geheel nog niet kunnen bewijzen.
Zou de UEFA Europa League óns al missen? :roll: Ben d'r bar bloid mee!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Kermit schreef:Van Lens zou ik het erg vinden, die heeft zich in het geheel nog niet kunnen bewijzen.
Dat half uur tegen Feyenoord was voor mij genoeg, hoor.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Liverbird
Dagjesmens
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 mar 2009, 15:18

Kermit schreef:Van Lens zou ik het erg vinden, die heeft zich in het geheel nog niet kunnen bewijzen.
Datzelfde geldt natuurlijk voor luirink die 2 jaar geleden ook gewoon basisspeler was. Luirink van voor z`n blessure vind ik beter dan jaliens nu maarja je kan natuurlijk ook niet eeuwig op zo`n jongen blijven wachten.
Gebruikersavatar
Kermit
Ben-Sider
Berichten: 844
Lid geworden op: 22 nov 2005, 14:49
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: Dat half uur tegen Feyenoord was voor mij genoeg, hoor.
Met meer vertrouwen van Louis weet ik zeker dat Jeremain tot meer in staat is dan hij nu bij AZ heeft laten zien. Lens is potentieel niet minder dan een Elia. Speelminuten maken en laten staan, dat is het medicijn.
Zou de UEFA Europa League óns al missen? :roll: Ben d'r bar bloid mee!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

MO7 schreef:[..]


Dat half uur tegen Feyenoord was voor mij genoeg, hoor.
En daarmee vlakken we in één keer al goede wedstrijden, die hij voor NEC heeft gespeeld en waarin hij heeft aangetoond over meer dan gewoon talent te beschikken, zomaar weg
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

kuifje schreef:[..]


En daarmee vlakken we in één keer al goede wedstrijden, die hij voor NEC heeft gespeeld en waarin hij heeft aangetoond over meer dan gewoon talent te beschikken, zomaar weg
Daar heb ik als AZ-supporter alleen maar last van gehad (de 5-2 of 5-1, wat was het). Als meneer er dan voor kiest om tegen Feyenoord een half uur uit zijn neus te vreten dan pleit ik voor doorselecteren. Lens kan het mentaal kennelijk niet opbrengen om te functioneren op het niveau dat AZ nastreeft en dan zie ik op die plek dus liever iemand die wel z'n best wil doen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef:[..]


Daar heb ik als AZ-supporter alleen maar last van gehad (de 5-2 of 5-1, wat was het). Als meneer er dan voor kiest om tegen Feyenoord een half uur uit zijn neus te vreten dan pleit ik voor doorselecteren. Lens kan het mentaal kennelijk niet opbrengen om te functioneren op het niveau dat AZ nastreeft en dan zie ik op die plek dus liever iemand die wel z'n best wil doen.

Tuurlijk joh, ga jij even doorselecteren op basis van 30 minuten. Doe even niet zo simpel zeg, als je zo gaat redeneren dan kan je de hele selectie wel wegtrappen.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

AZ 4 Life schreef:[..]



Tuurlijk joh, ga jij even doorselecteren op basis van 30 minuten. Doe even niet zo simpel zeg, als je zo gaat redeneren dan kan je de hele selectie wel wegtrappen.
Je neemt het vanavond weer op voor Jaliens en Lens, dus je redenen zijn duidelijk weer andere dan voetbalinhoudelijke. Kew mag objectief gezien natuurlijk nog niet in de schaduw staan van MoMo en Klavan, die ook nog eens jaren jonger zijn. Als Lens, die in jouw optiek kennelijk niets te verwijten valt, zijn talent wel aan mentaliteit had weten te koppelen had hij vast wel meer dan 30 minuten verdiend, toch? Of is het weer een grote blanke samenzwering waardoor v.d. Velden wel speeltijd krijgt?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Underground

MO7 schreef:[..]


Je neemt het vanavond weer op voor Jaliens en Lens, dus je redenen zijn duidelijk weer andere dan voetbalinhoudelijke. Kew mag objectief gezien natuurlijk nog niet in de schaduw staan van MoMo en Klavan, die ook nog eens jaren jonger zijn. Als Lens, die in jouw optiek kennelijk niets te verwijten valt, zijn talent wel aan mentaliteit had weten te koppelen had hij vast wel meer dan 30 minuten verdiend, toch? Of is het weer een grote blanke samenzwering waardoor v.d. Velden wel speeltijd krijgt?
De jeugd heeft de toekomst, Klavan en MoMo zijn inderdaad jong, maar hebben wel prima gepresteerd het afgelopen jaar. Ik vindt het toch steeds knap dat AZ een speler koopt van een "kleinere" club en ook gelijk presteerd. Dus het beleid is zo slecht nog niet.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef:[..]


Je neemt het vanavond weer op voor Jaliens en Lens, dus je redenen zijn duidelijk weer andere dan voetbalinhoudelijke. Kew mag objectief gezien natuurlijk nog niet in de schaduw staan van MoMo en Klavan, die ook nog eens jaren jonger zijn. Als Lens, die in jouw optiek kennelijk niets te verwijten valt, zijn talent wel aan mentaliteit had weten te koppelen had hij vast wel meer dan 30 minuten verdiend, toch? Of is het weer een grote blanke samenzwering waardoor v.d. Velden wel speeltijd krijgt?
:lol: En jij bent moderator? Dan mag ik van jou toch wel verwachten dat je een beetje beter kan lezen en informatie kan verwerken. In diezelfde post waarin ik zeg dat Jaliens waarschijnlijk niet weg zie gaan zeg ik dat ik wel degelijk positief ben over Moisander en Moreno en dat ook Klavan het aardig heeft gedaan, maar dat ik geen potentiele topverdediger in die laatste zie. Volgens mij heb ik de laatste weken ook al regelmatig een loftrompet afgestoken over Moisander en Schaars, maar dat zal je wel weer niet willen lezen. Wat bedoel je trouwens met weer een grote blanke samenzwering? Heb ik daar ooit over gesproken dan? Nee dus, klets dan ook niet zo uit je nek. Trouwens, zoveel heeft v/d Velden nu ook weer niet gespeeld na de winterstop.

Dat ik Lens hier verdedig komt puur omdat jij hem afkraakt vanwege een slecht half uur tegen Feyenoord, simpeler redeneren kan gewoon niet. Als je het nu knap onderbouwd heb ik totaal geen problemen met een negatieve mening over Lens, alleen jou redenering slaat nergens op.

Lens heeft dit jaar inderdaad weinig tot niets gebracht, en het zou ook inderdaad kunnen dat hij volgend seizoen vertrekt. Alleen zal dat echt niet op basis van 30 minuten tegen Feyenoord zijn.

De spelers waarvan ik denk dat die doorgeselecteerd gaan worden zijn de volgende:

Didulica (ook vanwege kritiek en onvrede)
Pelle
Luijckx

Maybe lijst:
Ari
Lens
Laatst gewijzigd door AZ 4 Life op 22 apr 2009, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
dAZa
Seizoenkaarthouder
Berichten: 259
Lid geworden op: 20 dec 2005, 20:47
Locatie: Amsterdam

Ik zou die Ari toch eens willen zien als hij eens vijf wedstrijden vertrouwen krijgt. De periode dat we hem nodig hadden stond hij toch echt zijn mannetje en als invaller 9 goals maken is toch ook niet verkeerd.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

MO7 schreef:[..]


Je neemt het vanavond weer op voor Jaliens en Lens, dus je redenen zijn duidelijk weer andere dan voetbalinhoudelijke. Kew mag objectief gezien natuurlijk nog niet in de schaduw staan van MoMo en Klavan, die ook nog eens jaren jonger zijn. Als Lens, die in jouw optiek kennelijk niets te verwijten valt, zijn talent wel aan mentaliteit had weten te koppelen had hij vast wel meer dan 30 minuten verdiend, toch? Of is het weer een grote blanke samenzwering waardoor v.d. Velden wel speeltijd krijgt?
Die 30 minuten komt misschien omdat hij de rest van de tijd geblesseerd was ....

Ik geef het je te doen als spits, geblesseerd zijn van begin juli tot eind maart en een moordende concurrentie. Nogal logisch dat het aantal speelminuten dan beperkt is.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Die trainersperikelen.. dat eh.. dat is geen technisch beleid zeker. De vorige keer had Martin van Geel Van Gaal al benaderd als opvolger. Toen was het nog wel technisch beleid. Hoe ging dat ook alweer.. dat voor de lange termijn enzo. Marcel Brands heeft nog niks gehoord van Bayern. Dus is er niks om je druk over te maken.
Gebruikersavatar
SebAZ
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 apr 2007, 11:44

[quote="AZ 4 Life"][/quote]


Poulsen?

Jordy Decker verhuren? Als Didulica blijft!
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.......
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

SebAZ schreef:[..]



Poulsen?
Die was ik inderdaad vergeten. Dat zal een hele aardige jongen zijn maar die man kan echt helemaal niets. Als AZ slim is halen ze een goede linkermiddenvelder, als Schaars en Martens namelijk wegvallen heb je een probleem. Het ontbreken van één van de twee kan je nog wel opvangen met wat geschuif, maar als ze allebei ontbreken begint het toch iets moeilijker te worden.
Plaats reactie