Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

....Maar we zoeken een speler die, per direct of in de toekomst, echt iets toevoegt aan onze huidige selectie. Want we willen niet dat de doorstroom van talenten uit onze eigen opleiding wordt geblokkeerd.'...
Huiberts:

per direct (1) of in de toekomst (2)....

...we willen niet dat de doorstroom van talenten uit onze eigen opleiding wordt geblokkeerd (3)...

(1) Er is nu een gebrek in de selectie aan een directe versterking in de voorste linie met diepgang en snelheid toch!?

(2) en (3) zijn toch in tegenspraak of niet? Als je nu weer een speler voor de toekomst haalt kan die toch juist een talent uit de eigen opleiding blokkeren in de toekomst of niet!?

Wanneer hij er deze transferwindow niet in slaagt om onze selectie een kwaliteitsimpuls in de voorhoede te geven dan vind ik dat zeer zwak! Maar goed hij heeft nog een drietal weken. Is ie wel weer aan de late kant als het hem toch nog lukt. Maar ook dat zijn we gewend van hem.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Afbeelding
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Ja de plek op de ranglijst verbloemd de ernst vd situatie.
We hebben zulke slechte wedstrijden achter de rug die gewoon gewonnen hadden moeten worden . Ik hoop dat Huiberts deze tranentrekkers nog op zijn netvlies heeft staan, want een kwaliteitsimpuls is beslist nodig.
Het was/is niet om aan te gluren zo slecht als het was/is.
Wekelijks op Facebook door het slijk gehaald worden etc.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

pAuluZ schreef: 10 jan 2022, 16:27 Wekelijks op Facebook door het slijk gehaald worden etc.
Ben je bezorgd om je facebook imago? :lol:
_________________
"I don't know that!"
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Kilkenny schreef: 10 jan 2022, 16:33 Ben je bezorgd om je facebook imago? :lol:
Haha ik vermaak me altijd kostelijk om de reacties daar. Jansenout bij elke post en hello i am from Jordan..
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Witzer schreef: 10 jan 2022, 14:52 'Het klopt dat we beelden van deze speler hebben bekeken en onze scouting heeft naar hem geïnformeerd', reageert voetbaldirecteur Max Huiberts. 'Verder dan dat is het niet gegaan. Laat staan dat we een bod hebben uitgebracht.'
Maar waarom informeer je naar hem, want ze weten echt wel dat het niet de goedkoopste gaat worden?
Dan blijkt toch als er contacten zijn gelegd dat er interesse is en je een bod doet. Je gaat er niet over koetjes en kalfjes praten.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10180
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

pAuluZ schreef: 10 jan 2022, 16:27 Ja de plek op de ranglijst verbloemd de ernst vd situatie.
We hebben zulke slechte wedstrijden achter de rug die gewoon gewonnen hadden moeten worden .
Geldt dat niet voor elke profclub halverwege de competitie?

Ik denk dat de ranglijst een aardige weergave is van waar we zouden moeten staan.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

De Rode Baron schreef: 11 jan 2022, 11:12 Maar waarom informeer je naar hem, want ze weten echt wel dat het niet de goedkoopste gaat worden?
Dan blijkt toch als er contacten zijn gelegd dat er interesse is en je een bod doet. Je gaat er niet over koetjes en kalfjes praten.
Je kan toch informeren of ie beschikbaar is en wat de vraagprijs is. Als die zovele malen hoger ligt heeft het ook geen zin om een bod te doen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Antti Opdam schreef: 11 jan 2022, 15:45 Geldt dat niet voor elke profclub halverwege de competitie?

Ik denk dat de ranglijst een aardige weergave is van waar we zouden moeten staan.
Moet ook wel een beetje mee zitten, hoeveel wedstrijden heeft Slot gewonnen dat het balletje nog in de blessuretijd het netje in vloog.
En dan krijgen wij van die schier onmogelijke afstandschoten tegen. Het kleine gaatje van 7 punten had ook zomaar 3 kunnen zijn.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2240
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

De Rode Baron schreef: 11 jan 2022, 17:21 Moet ook wel een beetje mee zitten, hoeveel wedstrijden heeft Slot gewonnen dat het balletje nog in de blessuretijd het netje in vloog.
En dan krijgen wij van die schier onmogelijke afstandschoten tegen. Het kleine gaatje van 7 punten had ook zomaar 3 kunnen zijn.
Toen Slot onze trainer was, 'zat het ook altijd mee.'
Ik vind dat wel degelijk een mentaliteit die hij er in krijgt bij zijn ploegen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De Rode Baron schreef: 11 jan 2022, 17:21 Moet ook wel een beetje mee zitten, hoeveel wedstrijden heeft Slot gewonnen dat het balletje nog in de blessuretijd het netje in vloog.
En dan krijgen wij van die schier onmogelijke afstandschoten tegen. Het kleine gaatje van 7 punten had ook zomaar 3 kunnen zijn.
Je kunt ook het argument aandragen dat Feyenoord zeker voorin vanaf de bank meer kan brengen dan AZ waar de bank al tijden erg matig is bezet. Dat betaalt zich misschien wel uit voor Feyenoord.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De Rode Baron schreef: 11 jan 2022, 17:21 Moet ook wel een beetje mee zitten, hoeveel wedstrijden heeft Slot gewonnen dat het balletje nog in de blessuretijd het netje in vloog.
En dan krijgen wij van die schier onmogelijke afstandschoten tegen. Het kleine gaatje van 7 punten had ook zomaar 3 kunnen zijn.
Het hadden er ook meer kunnen zijn natuurlijk :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

SchoorlAZ schreef: 11 jan 2022, 17:34 Toen Slot onze trainer was, 'zat het ook altijd mee.'
Ik vind dat wel degelijk een mentaliteit die hij er in krijgt bij zijn ploegen.
Jij bent voor het gemak de eerste vijf westrijden van vorig seizoen vergeten en alle wedstrijden waarin het in de slotfase bij AZ juist mis ging. Ik kan me nog herinneren dat we bij Sparta uit in de rust redelijk voor stonden maar het nog weggaven. :wink:
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6489
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

De Rode Baron schreef: 11 jan 2022, 17:21 Moet ook wel een beetje mee zitten, hoeveel wedstrijden heeft Slot gewonnen dat het balletje nog in de blessuretijd het netje in vloog.
En dan krijgen wij van die schier onmogelijke afstandschoten tegen. Het kleine gaatje van 7 punten had ook zomaar 3 kunnen zijn.
Dat heeft gewoon alles met kwaliteit te maken.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1239
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Ihattaren naar Utrecht, weer een TD die wel oplet. Wat doet Huijberts eigenlijk?
Gebruikersavatar
Tarik
Supporter
Berichten: 139
Lid geworden op: 03 mar 2006, 12:02

Rjansen17 schreef: 11 jan 2022, 20:47 Ihattaren naar Utrecht, weer een TD die wel oplet. Wat doet Huijberts eigenlijk?
In ieder geval inzien dat voetballer zijn bij AZ meer is dan slechts talent.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Rjansen17 schreef: 11 jan 2022, 20:47 Ihattaren naar Utrecht, weer een TD die wel oplet. Wat doet Huijberts eigenlijk?
Dat gaat over huren. Ben je anderhalf jaar kwijt aan opvoeding van een kleuter en weg is ie weer. Weer een korte termijn actie van Utrecht.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Ik kan me ene El Hamdaoui herinneren die binnenkwam als een niet opgevoede kleuter en wegging als een held :) . Ik snap de keuze van Utrecht wel. Die jongen komt uit de buurt en als de klik er is hebben ze een wereldvoetballer voor Utrecht begrippen. Kennelijk is het de gok waard.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2240
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

AZuid-Scharwoude schreef: 11 jan 2022, 19:06 Jij bent voor het gemak de eerste vijf westrijden van vorig seizoen vergeten en alle wedstrijden waarin het in de slotfase bij AZ juist mis ging. Ik kan me nog herinneren dat we bij Sparta uit in de rust redelijk voor stonden maar het nog weggaven. :wink:
Dat zijn 5 wedstrijden waarbij het niet altijd in de slotminuten misging. Maar meestal gedurende de hele tweede helft.
Daar tegenover staan erg veel wedstrijden die we hebben gewonnen in de laatste minuten. Zeker Europees. Nu doet Feyenoord hetzelfde met Slot als coach. Met advocaat deden ze het niet en wij doen het ook niet meer.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16207
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Rjansen17 schreef: 11 jan 2022, 20:47 Ihattaren naar Utrecht, weer een TD die wel oplet. Wat doet Huijberts eigenlijk?
En in welke zin let die TD dan wél op?
Ihattaren is tot nu toe een (bij PSV en Juventus) onhandelbare snotneus gebleken, heeft al ruim een jaar niets toegevoegd aan beide clubs. Heeft sinds april vorig jaar geen wedstrijd meer gespeeld (bij Juventus dus nog 0 minuten gemaakt).
Dus eerst moet je zorgen dat hij zijn overtollige kilootjes kwijtraakt, weer zin in voetballen krijgt, z’n kop weer leeg is voor nieuwe input zonder dat de oude bagger in de weg zit. Voordat die een toegevoegde waarde voor je elftal is i.p.v. een irritante onwelwillende blaag ben je zo een halfjaar verder. Ik denk dat Max beter heeft toegekeken en beseft dat je daar, zeker voor een huurspeler (want stél dat ie weer de sterren van de hemel speelt haalt Juve ‘m zo weer op….) je energie niet in moet stoppen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie